PDA

View Full Version : Lifestlye, Hobby, Habbit Or Addiction



VAbomber
11-09-2005, 05:05 PM
just wondering. add poles

PureSole
11-09-2005, 05:09 PM
All of the above plus use the search button. I picked curse. A good curse

`~SNEK~'
11-09-2005, 05:13 PM
ADIKTSHUN

GeSuS_KRiST
11-09-2005, 05:21 PM
addiction

DOK!
11-09-2005, 05:27 PM
1st. hobby
2nd. habbit
now. addiction

stigma 2k6
11-09-2005, 05:31 PM
its totaly a life style for me its all i do its way more than a hobby my skool books are full of graff ,its on my mind as much as food is on kristen's :D

! PrOPeRr ! .aOk.cRu.
11-09-2005, 05:45 PM
Im disappointed, as soon as i saw lifestlyes i click this but it didnt live up to its hype.

The Incredible D
11-09-2005, 05:49 PM
yes.

JadedSketches
11-09-2005, 05:50 PM
This is fucking gay,im fucked between lifestyle and addiction...
im saying addiction.

Krylon bomber
11-09-2005, 05:52 PM
addiction and life style.
i could not quit if i wanted to.

ASEL1DBL
11-09-2005, 05:54 PM
addiction :unsure:
i just cant stop :(

scOpeOne
11-09-2005, 05:57 PM
Originally posted by `~SNEK~'@Nov 9 2005, 05:13 PM
ADIKTSHUN
do u have something against the spelling of addiction or are u an internet gangster

`~SNEK~'
11-09-2005, 06:31 PM
I HAV SUMTHING ANGANST THE SPELING OF ADIKSHUN..... IM NOT GANGSTAR... lol enough of the stupid talk for me today.... :D

Kayone707
11-09-2005, 06:44 PM
was ah addiction.. now hobby... i dont have time :(

ASEN
11-09-2005, 07:26 PM
hmm .. Trojan thins for me.

BRAINE
11-09-2005, 07:51 PM
curse for real. im super emo and gay though. hahah hahaha
woo

Scratch
11-09-2005, 08:01 PM
fuck emo, thats all i have to say

all emo people should sit in their beds cuttin themselves and cryin themselves to sleep












o wait they already do

VAbomber
11-09-2005, 08:11 PM
lol

ACTION NEWS...
11-09-2005, 08:24 PM
You wiggers have no conception of the "Emo" identity.



I mean, uh.







YEAH EMOS SUCK THEY SHOULD CUT THEMSELVES WHO MIKE JONES!!!!!!!

VAbomber
11-09-2005, 08:26 PM
lol

ACTION NEWS...
11-09-2005, 08:32 PM
"SAY LOL AGAIN MOTHERFUCKER, I DARE YOU! I FUCKIN' DOUBLE DARE YOU!"

Cccp.aeroC
11-09-2005, 08:34 PM
its a habit for sure.. its like having a smoke and knowing that you shouldnt smoke.. but i love it and its a lifestyle for me

GLOKnine
11-09-2005, 08:46 PM
lifestlyle, addiction.. ive been doing it for to long i cant just quit

artcrime99
11-09-2005, 09:06 PM
i bent my wookie

ninja ape
11-10-2005, 09:01 PM
lifestyle, hobby and addiction.............its weird like, im older now so i dont get up as much but i mean i always catch tags and will do a throw up at least once a week......i mean i always tell myself i have to stop one day but as for right now i really cant process that thought in my head about the day i will have to stop....

J-Ninja
11-10-2005, 09:16 PM
I think it started out as a hobby, like it was fun and satisfying, then it truned into a hobby, like i would bomb like at least a couple times a week, then it turned into a lifestyle, like i would think about and plan out graff all day, then it was an addiction, like i needed to tag and would steal two backpacks full of paint, now it developed into a mixture of all of them and thats the best fuckin mixture eva

vegimite on toast
11-12-2005, 09:23 AM
New hampshire.

THEPOSTWHORE5000
11-12-2005, 10:37 AM
all of them but for me i would say its mostly a lifestyle and addiction. its all i really do, can do, and want to do. ill do graffiti until something with a higher adrenaline rush, more appealing, and just more fun comes about.

toxus
11-12-2005, 01:14 PM
addiction

VAbomber
11-12-2005, 01:54 PM
lol

-=AgA=-TrAnCe
11-12-2005, 01:56 PM
all of the above.

shineONE
11-14-2005, 11:30 AM
everything EXCEPT curse

topclot
06-05-2006, 11:28 PM
Addicting.

as much as i hate to admit it, when i first got into it, i couldnt sleep because ideas kept poping into my mind, still happens after a good day some 4 years later :blink:

Kao.Ali
06-06-2006, 01:26 AM
its a habit for me, i just write on things, i guess its a lifestyle cuz a lot my time goes to it without me realizing you know? kind of a curse

afek
06-07-2006, 03:48 PM
adiction

Special_K
06-08-2006, 02:57 AM
when you start to always think about graff (taxing shit, bombing, paint etc) its pretty obvious its an addiction. i remember what it was like before i started, i never used to steal or even write on desks w/ pencil then that day when i saw my first really ill graff piece when i was 12 the shit hit the fans and i never looked back.

dark\gbk
06-08-2006, 06:22 AM
addiction

i do it for the art and for the adrenaline rush sumtimes ( tags only buh)

and cause wen i started i looked up to all the sick peices in my area and den i started and now its my life

LuStErOcKs
06-08-2006, 06:23 AM
my curse and my remedy...mostly my lifestyle..

**MATEO**
06-08-2006, 05:13 PM
Originally posted by GeSuS_KRiST@Nov 9 2005, 05:21 PM
addiction
Big time addiction.

NESO1
06-08-2006, 05:15 PM
ZING!

merk415
06-19-2006, 03:13 PM
addiction

next to ebay.....

`~SNEK~'
06-19-2006, 03:41 PM
deff an addiction...

FWBMeth
06-19-2006, 09:57 PM
graff is like a drug and im addicted, this sentence wud be alot easier if i just said, addicted sooooooooooooooo,
addicted

POSTMANSLUT5000
06-19-2006, 10:10 PM
it started out as a hobby, turned into a lifestyle for the longest time..then i got bagged, and thought why the fuck am i doing this...then the day after i realized it was an addiction when i had to go paint..then i got bagged again, and decided thart i was gonna take a long break...its ben about a week and ive already painted more than 5 times, and am planning more shit....
this addiction is hard to break yahhh

RMA
06-20-2006, 12:21 AM
I'm not going to lie. Its just a hobby. I don't really paint all that much, I just like to go out every once and awhile and write in the bathroom while im shittin.

TrashCan
06-20-2006, 12:40 PM
I put habit casue thas were im at right now. I started while school was going jus writing on desks an stuff an so now i draw all the time. In near future i could see it being a lifestyle.

obseen
06-20-2006, 01:02 PM
a curse and an addiction

brm08r6
06-30-2006, 08:11 AM
addiction and life style

Tye
07-08-2006, 04:00 PM
I think it is a little bit of all of them for me because I mean with out it I dont know what the fuck I would do besides play games and its become kind of a daily routine like I dont even think about it any more I just do it but its a fun routine at that :D And I love doin it so it could be a hobbie.... a very illegal hobbie :lol:

Slaze
07-11-2006, 05:04 PM
1st. intrest
2nd. hobby
now hobby/addiction (almost fell asleep holding my new montana alian)
:rolleyes:...so dreamy lol

svker
07-16-2006, 12:14 PM
it started off as a hobby but now it's very much an addiction and lifestyle.
got keep the ink pumping through veins :rolleyes:

ZOD
07-28-2006, 12:28 AM
Hobby, but slowly becoming a habit.

FaultO
07-28-2006, 12:29 AM
hey zod. you're a newbie.. i touched your moms tits with my rim.

-GEKS-
07-28-2006, 06:52 PM
i'd say habbit. the most illegal shit i done is just some tags at the park, and whenever i can get my hands on the 99cent cans from walmart i'm doin throws in my garage. but nevertheless graff is always on my mind, so its kind of a habbit/addiction

FaultO
07-28-2006, 07:01 PM
Originally posted by -GEKS-@Jul 28 2006, 05:52 PM
i'd say habbit. the most illegal shit i done is just some tags at the park, and whenever i can get my hands on the 99cent cans from walmart i'm doin throws in my garage. but nevertheless graff is always on my mind, so its kind of a habbit/addiction
what a goof

:lol:

**MATEO**
07-28-2006, 07:03 PM
Originally posted by ZOD@Jul 27 2006, 11:28 PM
Hobby, but slowly becoming a habit.
http://people.jyu.fi/~juhtolv/pix/juhtolv_middle_finger.jpg

Kayone707
07-28-2006, 07:10 PM
fuck graffiti..

its a once a week habbit

''SCC''
07-29-2006, 12:56 AM
are we talking bout smoking crack or grafitti
cus right now 44.09% says addictions and i find it kind of hard to be addicted to wrighting on a wall but i could be wrong not
but its a life style for me

FIKS
07-29-2006, 07:55 PM
Lifestyle

I've been in the game for like a year actually painting and I cant go any where without writing on a napkin or something. If you want to get up you have to live this 24/7

morningglory
07-30-2006, 10:13 AM
habbit

SoDamnFresh
08-23-2006, 06:32 AM
I'ts too cool to be a hobby,
it feels too good to be a curse,
Cant be an addiction or a habbit coz I dont want it to stop,
Graff is sumthing you do, Hip-Hop is sumthing you LIVE...

Lifestyle...from the womb 2 the tomb.

SpLiTbomber
08-23-2006, 07:59 PM
its an addictive lifestyle

BoWnS4
08-23-2006, 10:43 PM
mmmmmm idk is a lifestyle because i im always thinking about how to make new markers or how im gona make my new ink and all that shit

ShIfTeD
08-23-2006, 11:03 PM
its a life style...

in a life style thers hobby's, and addiction's....when you adapt a lifestyle you take in evrything that has anything to do with that

so its an addiction a hobby and a lifestyle


everything you do should reflect graffiti when you take it in as a lifestyle, you pretty much grow on it, and it grows on you :blink:

Nyc Sno
08-23-2006, 11:05 PM
definetly addicition

PureSole
08-23-2006, 11:09 PM
Eh after all this time its been weird
When I first started I was hyper-toy sketching and shit then I got tired because i didnt get better
then i slowly got better, looked through my black book like wow i sucked and only over 5 months
didnt quit but didnt practice for a while (i know im a big toy and pretty new to graff) but I tagged stuff and did a few throwies
then Its become like my sneaker collection
its a part of me now
For the past month I started sketching a lot again (after 2 months and i couldnt for 2 months because my arm broke= 4 months) and went back to a very basic style recomennded by people to me
now its like i sketch a lot everyday and im addicted

i can tell what people mean most people just quit after 6 months i guess that part passed and the only reason i guess because i see graffiti and it makes me want to do it, i get urges, i love art and paint but i got lazy in the summer i guess the heat

now its like brushing my teeth
my life is writing, writing lyrics, djing, making beats, collecting shoes and not just some little fad...all these things used to be little fads you know like hey im courious ill try it now some of em stuck

i duno what im saying but if you do you feel me?

SpLiTbomber
08-23-2006, 11:14 PM
positive disintegration

its like you do sumtin, ex. graf and its like a hill u go up while ur all exited n shit... then 'pos disintegratioin' kicks in. its like that feeling you get that nothing you do all of a sudden is good. like even writing a tag looks like shit and its all downhill

i heard sum crazy fungshway shit that supposedly its like your brain, it rewires itself. i dont know if thats entirely true but i can see the point. its that ur goin down hill and then you stop. maybe take a break for a few days, weeks, months and u start writin again and ur like "ooooh shit all of a sudden im so much better"

i know i have ma days im like uhhh fucking drop my shit in a drawer in my desk n for a week dont even think about graf. come bak and i feel like my style is improve 300%

soo uh yea just thought that was a kool lil concept i could throw in here

PureSole
08-23-2006, 11:23 PM
word that sounds like what happens when i do something man

yeah thats pretty cool didnt know there was a name for it

Bosh
08-24-2006, 03:44 PM
1.Your cursed to begin the stages.
2.You start it off as a hobby.
3.It becomes a habbit.
4.Which developes into an addiction.
5.You are taken over and live the full lifestyle.

Overall: Lifestyle

Jo&Si
08-25-2006, 02:08 AM
:huh: .............................lifestyle

SKITS
08-27-2006, 07:22 AM
kinda a hobby more a addiction

zeepaintor
09-01-2006, 07:58 AM
its my lifestyle , i study graff and like playing with paint thats about it really...
i dont like talking with people who arent into graff...i often get bored at parties if theres not at least someone there whos a criminal in some description or a down to earth kinda person...who will put up with listening to me talk about paint all the time or my intrest in aerosol arts
its gone WAY past being a hobby.
i dont get up enough for it to be a habit
i often have dreams about graffiti...
mmm and god spoke to me and told me to never stop playing with paint because he belieces im going to somehow make powerful revelations with graff so i have faith in that and myself.
:) so churr to the almight cre8or

Bruce_1nR
09-01-2006, 08:36 AM
Lifestyle, addiction, and curse...Its always on my mind, I couldnt quit if I wanted, and its fucked up a lot of things for me...

sky 5
09-01-2006, 12:54 PM
addiction b/c i do it when i really should be doing other stuff . . . and i sacrifice alot for what? to get better at drawing and painting letters? sometimes i wonder if i do it to get better and get ups or just to zone out, forget about all the hassles of daily life and just meditate on somethin simple and happy like color schemes and outlines/designs . . . its a nice feelin to spark the mornin eL, play some tunes and crack open the bbook . . . .

Seek139
09-02-2006, 05:27 AM
lifestyle(addiction fueled)

the funny thing is i never wanted to learn to read or write when i was like 6 and now i'm obsessed with this graffiti shit....scary

most_wanted
09-11-2006, 06:48 PM
yup. i cant stop thinking about graffiti.i luv it. ever since i started i think about it all the time. thats why im in this gay website(jk this site is tight)

TitsMcGee
09-11-2006, 07:43 PM
I'm thinking there should have been an "all of the above" rather than curse.

~$dead presidents$~
05-31-2007, 11:35 PM
addiction forsure

rolling roks
07-03-2007, 11:25 PM
UH-DICK-CHUN
its like fucking herion and crack all that same time
i cant even stop doodling on shit when i am not seriously tagging
dayum

MAST
07-04-2007, 12:53 AM
i said habbit. i can't sit down anywhere with anything that can make some sort of mark without throwin down a hand in every inch of whatever it is i'm writing on. if i got a can of paint, it's gone in 5 minutes. if i got 10 cans of paint, they're gone by the end of the day. got a marker, i fuck up the nib before i even advance in my style (that being said, i'm still advancing)

i came up to philly/jersey for a family reunion type thing, and i brought my camera, and now the memory card is completely full of flicks of shit i see when i'm walkin/ridin down the road.

i went to dinner tonight at a nice restaurant and asked for some crayons (hahah) and got a piece of paper, and i dropped a piece before our drinks came, and proceeded to do throws and hands throughout half the dinner till the paper was full.

i kinda think more along the lines of addiction/lifestyle now that i think about it. i know it's been said, too, but it's completely true that it starts as a hobby then morphs into a habbit/addiction, then into a lifestyle, and i'm long past that last stage.

shax44
07-04-2007, 10:23 AM
hobby, i can stop writing when i want (i think)
but i can't stop thinking about it, and looking at graffiti.

MainEvent
07-04-2007, 10:30 AM
lifestyle/addict at this point

kog_throwie
07-04-2007, 10:34 PM
A lifestyle

kog_throwie
07-04-2007, 10:35 PM
well and also a addiction

gotmiak
07-05-2007, 01:53 PM
Definitely a lifestyle, it influences everything i do and every decision i make about my life, what i want my job to be, where i want to live what part of town ect..I'm addicted, definitly, but I know that if I tried to quite it would be like completely changing who i am and what my life is so definitely a lifestyle.

Asshat
07-05-2007, 02:15 PM
guaranteed more than half the toys who wrote addiction would quit graff at the drop of an asshat if they got arrested.

.jug.
08-03-2007, 03:54 PM
has to be all of them exept curse

Seek38
08-04-2007, 03:16 PM
I'd call it a lifestyle..addiction sounds to much like I want to quit but I cant..and I definetly dont want to quit.

moze.2
08-04-2007, 03:19 PM
I think lifestyle and addiction are the same because if you got an addiction like graffiti, it becomes a lifestyle. actualy this poll is more like the stages of how far into graffiti are you

nero122
08-04-2007, 03:29 PM
dunno lifestyle/addiction all i do is sketch bomb paint when i can n look at graff constantly its taken over my life lol

nero122
08-04-2007, 03:31 PM
n asshat i been arrested for it n im still goin n while i was in the interview room all i could see in my head was graff n thinkin how i could improve it all . but i aggree with you in a way

Hask420
08-05-2007, 10:37 AM
1st. hobby
2nd. habbit
now. addiction

yesss

wolsley
08-05-2007, 06:20 PM
Addiction, I spend all my free time with my head in my sketchbook.. Hell I'm doodling right now!

cast LI
08-06-2007, 11:54 PM
Definitely a lifestyle, it influences everything i do and every decision i make about my life, what i want my job to be, where i want to live what part of town ect..I'm addicted, definitly, but I know that if I tried to quite it would be like completely changing who i am and what my life is so definitely a lifestyle.


worddd. but also what seek said, addiction sounds like somehting you wanna quit so i'd say lifestyle

RUDE_Bwoy
09-24-2007, 01:24 PM
once you do it its hard to stop

Disec1
09-24-2007, 02:17 PM
all of em cept the last one (curse)