PDA

View Full Version : Graff Movies



Pages : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

toxus
08-23-2007, 03:23 PM
no probably not
lol bomb the system was shit
why did i watch that

Dunno, but where'd you download it?

-GEKS-
08-23-2007, 04:10 PM
bomb the system is on yoo toob, check the links on the last page
for qol, yoo'll need something to download torrents
thats really the only way to get it
the torrent for it is easy to find on google tho

geritto
08-23-2007, 07:36 PM
any 1 got the link to bomb the system
go to youtube entire movie is there

geritto
08-23-2007, 07:40 PM
does anyone know where i can get whole train? pm if u do and no torrent

silentchaos14
08-25-2007, 07:40 PM
bump for boredom

LostYouth
08-25-2007, 10:08 PM
id ont get gerrittos qoute
its wet?

silentchaos14
08-25-2007, 10:28 PM
hes saying that if they made graffiti legal that the walls would forever stay wet cuz everyone has something to say

BOOGER KING
08-27-2007, 12:33 AM
esh. im gonna get style wars.

artcrime99
08-27-2007, 11:36 PM
Over Spray 1.0 http://video.google.ca/videoplay?docid=-4552833275640593950&q=graff+duration%3Along&total=32&start=20&num=10&so=0&type=search&plindex=9

if its already bin posted, fuck it

toke_wdc
08-27-2007, 11:39 PM
http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
Bomb The System Two???^^^^

Dr. Kazer
08-27-2007, 11:54 PM
You're so funny.

http://www.youtube.com/watch?v=DjO4-TbW938

coke831
08-28-2007, 05:47 PM
i hate getting rick rolled

RUDE_Bwoy
08-28-2007, 05:49 PM
i saw bomb the system good movie.i like dirty handz,area 08 and of course the classic style wars.

coke831
08-28-2007, 10:48 PM
http://www.youtube.com/watch?v=GfeBf0Uwb9g&mode
sry if the link dusnt work. its just the act and the aftermath on youtube i think its been posted...ya

toke_wdc
08-28-2007, 10:54 PM
i hate it when people call freeway signs heaven spots....the only freeway sign heaven spot there are are the ones without the platform shit to walk on....if i can climb all the way up a street lightpost when i'm 7, then i can climb up a freeway sign with a platform to walk on....sick video though...

coke831
08-28-2007, 11:02 PM
k since i can get links to work and i cand find all tha act and the aftermath vids on here ima post em...
http://www.youtube.com/watch?v=rooxUcBmOeQ&mode
http://www.youtube.com/watch?v=SzuXTLRxeo4&mode
http://www.youtube.com/watch?v=FqLVkVmjIEM
the last one isnt act and the aftermath stuff

comocomo
08-31-2007, 03:08 PM
man maybe i'm just old fashioned, but utorrent is REALLY easy to use

silentchaos14
08-31-2007, 03:27 PM
i hate it when people call freeway signs heaven spots....the only freeway sign heaven spot there are are the ones without the platform shit to walk on....if i can climb all the way up a street lightpost when i'm 7, then i can climb up a freeway sign with a platform to walk on....sick video though...
are u a monkey human cross? lol nah im just kiddin but aint u samoan? dont they get taught to climb trees or somethin like that?

fannypack uprock
08-31-2007, 03:40 PM
of course. its part of their training... scaling palm trees and cracking coconuts on rocks.

silentchaos14
09-01-2007, 03:50 PM
EDIT: heres the other link to piece by piece since the other one is gone
http://video.google.ca/videoplay?docid=7077475284640947841&q=PBP&total=443&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

artcrime99
09-03-2007, 12:36 AM
The art of storytelling, awsome vid

http://www.tv-links.co.uk/listings/9/6818

silentchaos14
09-03-2007, 04:17 PM
someone upload affiti gray

letsg0skate
09-03-2007, 04:33 PM
Firefox is seriously weakk. First it won't let me watch art of storytelling, now it won't let me post. Anyone got a link to it somewhere else?

klipa
09-04-2007, 05:53 PM
iv got fire fox and its no dramas, try altering firewall.

PaintThaStreets P.T.S
09-05-2007, 05:27 AM
stockholm subway stories rapes for graffiti action...in my opinion ne one no any thing that tops it?

cerex89
09-05-2007, 02:17 PM
this is all my movies i have
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/untitled-2.jpg

FaultO
09-05-2007, 02:27 PM
shipping info is my favourite graffiti video

MontanaPainter
09-05-2007, 08:20 PM
can you bootleg 'em off limewire??

HoodRichSucka
09-05-2007, 10:49 PM
^^thats wat i am ganna try to do..ha

Oink.
09-06-2007, 03:19 AM
yeh man you def can.

RUDE_Bwoy
09-08-2007, 04:21 PM
i just finished watching wild style last night on google.but does anyone know where i can see affiti gray?

CRN-one
09-08-2007, 05:12 PM
1) search for vid on google video
2) use javascript hack to download video from google video
3) burn to dvd

that's what I do. That's how i got most of my graf vids.

South-Pole
09-08-2007, 05:21 PM
i always do that for graff vids

http://aresgalaxy.sourceforge.net/

download this program,downloads are quite fast depending on your connection

search for graff vids

????

profit

def.
09-08-2007, 10:25 PM
http://www.knowngallery.com/blog/post/the-seventh-day-project-zeser

not a really long video but still dope.

CRN-one
09-08-2007, 10:42 PM
I downloaded a couple good vids today... most notably, Kings and Toys. Great movie. Is kinda like "Where are they now?" for style wars...

also, friendly fire was pretty good, and men in black 2 was decent.

N.O.T.E
09-08-2007, 10:46 PM
dont know if anyone posted this yet but: http://www.grafftorrents.com/

RUDE_Bwoy
09-09-2007, 01:13 PM
i aint ever seen much shit from spain.i gotta check out that bajo tierra

silentchaos14
09-09-2007, 08:49 PM
http://video.google.ca/videoplay?docid=3968436891123248419&q=Graffiti+duration%3Along&total=124&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=8
eat this cake
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=8721138656347148968&q=londonz+white+trash&total=5&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
londonz white trash

fannypack uprock
09-09-2007, 10:01 PM
you know, theres a handful of videos that are easily found on the internet and thats all ive seen talked about in here and i was curious if anyone is actually proactive in adding a few new titles in there. maybe ripping a fucking movie if you have one or searching a tad harder to find a title that everyone hasnt already heard of or seen. with a bit of effort this thread could be nice.

BIGel
09-11-2007, 03:27 AM
get it while its hot, i found all the parts to war 2 on youtube but im pretty sure this'll be banned on there within a week so watch it asap its usually impossible to find online.
http://www.youtube.com/watch?v=itORjX55gBg&mode=related&search=

moze.2
09-11-2007, 05:43 PM
Piece by piece? anyone?

silentchaos14
09-11-2007, 05:48 PM
you know, theres a handful of videos that are easily found on the internet and thats all ive seen talked about in here and i was curious if anyone is actually proactive in adding a few new titles in there. maybe ripping a fucking movie if you have one or searching a tad harder to find a title that everyone hasnt already heard of or seen. with a bit of effort this thread could be nice.
yeah ive been hopin someone would upload some new shit.
anyone??
moze i posted a link to piece by piece aready but its got subtitles. look back a few pages or search pbp in google vids.

gamf
09-11-2007, 08:47 PM
man dirty handz 3 is the way to go it talks about graf raking paint and sneaking into the metros while their closed and hittin up the trains an shit

gamf
09-11-2007, 08:48 PM
and if theres a better movie than that well then it must be better than dirty handz 3

silentchaos14
09-11-2007, 08:56 PM
yur a fuckin postwhore. well yur at it post up the link to it so u can add another post to yur worthless post counter

moze.2
09-12-2007, 01:37 AM
damn. they took that piece by piece one down. fuk. does anyoone have a torrent or link for BOMB IT!

Oink.
09-12-2007, 01:42 AM
man where can i find teenagers from mars or whatever.

smooth_nuts
09-12-2007, 11:24 PM
http://grafftorrents.com/

Sans
09-13-2007, 06:05 PM
Anybody got a link for State Your Name?

RUDE_Bwoy
09-13-2007, 06:07 PM
damn. they took that piece by piece one down. fuk. does anyoone have a torrent or link for BOMB IT!

seriouly?well i saw it on google and while back.it was good

coser1
09-13-2007, 09:40 PM
yeh i got state your name i really like that vid prob one my favorites

Sans
09-15-2007, 01:31 PM
yeh i got state your name i really like that vid prob one my favorites

Can you hook me up with a link to where I can watch it?

nero122
09-15-2007, 02:03 PM
damn i had a shitloada movies n now theyre gone thanks to having to whipe em i gtta reget infamy piece by piece for sure links????:@:@

vegimite on toast
09-24-2007, 11:48 PM
http://youtube.com/watch?v=XvkX-2lZnuA&mode=related&search=
jisoe
sick flick
7parts

Mr Tasty
09-25-2007, 12:11 AM
well watch the first part of snoop doggs hood of horrors...
cool graffiti horror tale

Senk1
09-25-2007, 12:27 AM
ive heard of gtv9 can someone find a link

dim
09-25-2007, 06:54 PM
does ne one have the link for not guilty

fannypack uprock
09-25-2007, 07:01 PM
http://www.hiphopwest.com/images/worldwar3dvd.jpg



WAR 3 BITCHES! and yes, youre welcome.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=ZWJYaUNFdVViV3cwTVE9PQ





a direct download, from yours truely.

vegimite on toast
09-25-2007, 07:02 PM
sick
cheers friend

silentchaos14
09-25-2007, 07:41 PM
is war 3 the one on youtube?

vegimite on toast
09-25-2007, 07:43 PM
horseshoes and handgrenades do some damage

silentchaos14
09-25-2007, 07:47 PM
that didnt answer my question

lordloss
09-25-2007, 08:19 PM
peice by peice

silentchaos14
09-25-2007, 09:27 PM
http://www.youtube.com/watch?v=qwXQoutuf1g
70k.
there should be another movie there just look around, i seen two whole movies cut into parts when i watched jisoe (which had a gay ending btw)

T O K E
09-25-2007, 09:37 PM
war 3 was pretty cool, anyone have the other 2?

AEROSOL_FEEN
09-25-2007, 09:39 PM
anyone got some straight up bombing videos?

dim
09-27-2007, 06:20 PM
torrent for kings destroy http://thepiratebay.org/tor/3276556/Cope2_-_Kings_Destroy_-_Graffiti

vegimite on toast
09-27-2007, 07:47 PM
i watched jisoe (which had a gay ending btw)

its a gay ending cause they guy got a 6 month suspended for 2 years and he takes a break? hes painted more trains and emptied more cans you have easily, nothing wrong with taking a break, guys twenty four and has a new kid, doesnt want to go to prison now
gay ending coming from the kid who was scared he was gonna get raided in his town of pop. 1500 that doesnt even have a graffiti task force for being questioned at school by a detective about a few tags and hollows, lol

G-Fat
09-27-2007, 09:03 PM
wata tow.. vegi-lightning strikes again

dim
09-28-2007, 05:12 PM
http://video.google.ca/videoplay?docid=3996903299526395674 fuk graff

Oink.
09-29-2007, 04:27 AM
http://www.hiphopwest.com/images/worldwar3dvd.jpg



WAR 3 BITCHES! and yes, youre welcome.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=ZWJYaUNFdVViV3cwTVE9PQ





a direct download, from yours truely.



oooh when i get home ima cop that, word up man.

RUDE_Bwoy
09-29-2007, 01:39 PM
just saw tats cru mural kings last night.it was ok

silentchaos14
09-29-2007, 02:55 PM
war 3 is a sick movie im gonna finish watchin it today but rude bwoy could u post up that movie?

LostYouth
09-29-2007, 09:46 PM
http://www.hiphopwest.com/images/worldwar3dvd.jpg



WAR 3 BITCHES! and yes, youre welcome.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=ZWJYaUNFdVViV3cwTVE9PQ





a direct download, from yours truely.
thank you for this.

Licossa
09-30-2007, 12:40 AM
just watched dirty handz 3 and goddamn, that part where he was hanging off the train and tagging was ridiculous. That whole section was crazy

LostYouth
09-30-2007, 12:42 AM
just saw tats cru mural kings last night.it was ok
out of all the graff movies i own its one of my favorites
the war series are the sickest graff movies.

RUDE_Bwoy
09-30-2007, 05:10 PM
war 3 is a sick movie im gonna finish watchin it today but rude bwoy could u post up that movie?
i saw it on dvd.i ordered off of their site but ill look for it

Jet
10-03-2007, 04:17 PM
thank you for this.


this link is dead

CRN-one
10-03-2007, 04:28 PM
which War was it that starts off with the clip of keanu reeves talking about graf? That shit had me crackin up. "See, if someone were to get up on a wall - say, THIS wall - it would be art. Or would it be vandalism? I think it would be art. But it's wrong. It's wrong for SOMEONE to get up on THIS WALL. THIS WALL , RIGHT HERE." haha

All he needed to say was "There is no spoon... take the blue pill. Morpheus is a toy. Welcome to the matrix." and life would be perfect.

silentchaos14
10-03-2007, 05:15 PM
anyone who downloaded that cope torrent, seed that shit cuz it aint movin at all

LostYouth
10-03-2007, 06:07 PM
which War was it that starts off with the clip of keanu reeves talking about graf? That shit had me crackin up. "See, if someone were to get up on a wall - say, THIS wall - it would be art. Or would it be vandalism? I think it would be art. But it's wrong. It's wrong for SOMEONE to get up on THIS WALL. THIS WALL , RIGHT HERE." haha

All he needed to say was "There is no spoon... take the blue pill. Morpheus is a toy. Welcome to the matrix." and life would be perfect.
really? i have never seen that... now i have something to look forward to :)

LostYouth
10-03-2007, 06:07 PM
this link is dead
bummer... it is fucking raw...

RUDE_Bwoy
10-03-2007, 06:09 PM
painted steel looks good

coke831
10-05-2007, 07:34 PM
http://www.youtube.com/watch?v=ywOZPO5VJy8
http://www.youtube.com/watch?v=nr6P08fXRBA
the song on the second one is sick

RUDE_Bwoy
10-05-2007, 08:12 PM
i like the first one more.that took balls.i dont like fire exingushirs(excuse my grammar).war has some crazy shit in their movies

coke831
10-05-2007, 10:02 PM
the guy in the first one (buket) went to prison for that... thats what i heard...

Citizin
10-07-2007, 02:16 AM
If youve ever seen the movie indecline volume 1, there's a shitload of tko in there. It's not a graff movie..google it. It's some crazy shit. I have it on rapidshare but it's like 8 parts and I doubt anyone has a rapidshare account.

fuck the link to war 3 is dead..I haven't seen of there videos. I want to. Neawh!!

RUDE_Bwoy
10-07-2007, 11:30 AM
ive been watching hard 2 burn3.good video

silentchaos14
10-07-2007, 11:42 AM
If youve ever seen the movie indecline volume 1, there's a shitload of tko in there. It's not a graff movie..google it. It's some crazy shit. I have it on rapidshare but it's like 8 parts and I doubt anyone has a rapidshare account.

fuck the link to war 3 is dead..I haven't seen of there videos. I want to. Neawh!!
i have it on my computer. how do i upload it for u bastards

ekin
10-10-2007, 08:09 PM
i wanna see 5am when it comes out

aRXV
10-10-2007, 08:56 PM
if you google video in decline, nothing graf comes up.

silentchaos14
10-10-2007, 09:11 PM
youtube it

six6six
10-10-2007, 10:22 PM
yo does anyone know when reefer madness is supposed to come out?

G-Fat
10-11-2007, 12:16 AM
is that supposed to be a joke?

Citizin
10-11-2007, 04:34 PM
Damnit! This thread needs moar war links :P

xkespx
10-11-2007, 11:26 PM
http://youtube.com/profile_videos?p=r&user=pimpin194&page=1
its got infamy(great movie), bomb the system,subway stories, and cant stop fanatic, plus a bunch of other random shit

p.s. does anybody have any links for quality of life. that movie looks pretty tight.

Citizin
10-12-2007, 04:06 PM
i have it on my computer. how do i upload it for u bastards

google video or a file hosting website.

silentchaos14
10-12-2007, 07:55 PM
http://youtube.com/profile_videos?p=r&user=pimpin194&page=1
its got infamy(great movie), bomb the system,subway stories, and cant stop fanatic, plus a bunch of other random shit

p.s. does anybody have any links for quality of life. that movie looks pretty tight.
if u download torrents, i got a link i can send over msn

G-Fat
10-12-2007, 08:13 PM
down, silent, down boy *whack you on those with paper*
DOWN!http://www.gingerthewonderdog.net/images/logo.gif

ps jroc<3

silentchaos14
10-12-2007, 08:20 PM
hey g-fat u sack of hot shit, i dont know if u like cope but heres his video without the sound gap
http://youtube.com/watch?v=8WgzmyV3GJU&mode=related&search=

fannypack uprock
10-13-2007, 09:50 AM
im lookin for some freight videos.. if anyone wants to trade PM me.. ive got a load of videos also.

RUDE_Bwoy
10-14-2007, 12:38 PM
http://youtube.com/profile_videos?p=r&user=pimpin194&page=1
its got infamy(great movie), bomb the system,subway stories, and cant stop fanatic, plus a bunch of other random shit

p.s. does anybody have any links for quality of life. that movie looks pretty tight.

thanks for the link.im watching infamy right now

xkespx
10-14-2007, 04:12 PM
so i just got bittorent, and im kinda confused on how to use u. in know i gotta get torents and such. and for the guy with the quality of life torent, i do want m but i donthave msn

brandonb5269
10-14-2007, 05:51 PM
any one no were i can find quality of life? i cant find it. on utorent its not under quality of life

otrfatcap
10-14-2007, 10:53 PM
ne one know if they got fr8 vids on limewire??

xkespx
10-15-2007, 05:40 PM
ne one know if they got fr8 vids on limewire??

quality of life just got done dowloading, starting watching it. but the title is "against the wall" ??
from the trailers and shit, this looks to be the same movie. do i have a earlier version or such. maybe they changed the name?

[phenom5]
10-15-2007, 06:15 PM
It's called Against the wall: Quality of Life

xkespx
10-15-2007, 07:10 PM
;893772']It's called Against the wall: Quality of Life
oh, that makes sense. just got done watching it. great movie, WAY better then bomb the system. most def a worth watch. i got the torrent if anybody wants it, u just gotta tell me how i give it to you. im a noob when it comes to bittorent, just got it yesterday.

STAR01
10-20-2007, 09:34 AM
does anyone here know if and if so where i can find "The graffiti Artist"online?????

LostYouth
10-21-2007, 05:08 PM
http://www.youtube.com/watch?v=PVPR3KP_D94

part of piece of mind.
fuuuck i still want to see this!!!

markingz.
10-24-2007, 01:29 PM
okay peice of mind looks so great, like really good. I want to get it when it comes out but how do you get it anyway?

on the other hand peice by peice, lol was not that great. Some parts were interesting but nothing really revolutionary.

RUDE_Bwoy
10-24-2007, 06:46 PM
piece by piece was good for a documentary

dim
10-24-2007, 06:57 PM
haha in peice of mind its jokes how they argue while there painting lol

k 126
10-24-2007, 07:07 PM
does anyone here know if and if so where i can find "The graffiti Artist"online?????

you don't wanna watch that.It's about 2 writers that fall in love.

Kayone707
10-25-2007, 02:40 AM
^it was on hbo or cinemax a year or so ago.
it was going ok till the main guy turned out to be gay... as in butt fuck gay.

nothing against the homos. i just dont wanna see that shit on a 'graffiti movie'

RUDE_Bwoy
10-25-2007, 02:44 PM
ill have to check out piece of mind.is indecline any good?

Fluffy Bunnies
10-25-2007, 04:37 PM
did anyone ever watch Rolling stars 3?

that was such a dope movie, i want a torrent to it!

k 126
10-25-2007, 04:44 PM
ill have to check out piece of mind.is indecline any good?


dk,but write and unite is good.Against the wall is good

silentchaos14
10-25-2007, 05:18 PM
if someone tells me how to break up a movie into parts, ill youtube quality of life. fuckin google takes forever to upload

markingz.
10-27-2007, 01:38 AM
ill have to check out piece of mind.is indecline any good?

from what ive seen the editing looks really amazing

fannypack uprock
10-27-2007, 01:41 AM
the graffiti artist wasnt bad.. the love story part was a bit unexpected but all in all it was a good movie.

Oink.
10-27-2007, 04:34 PM
whens piece of mind come out?

markingz.
10-27-2007, 07:08 PM
i think that indeciline has kem in it which looks pretty sick, but I still cant wait to see peice of mind becuase augor is in that one.

RUDE_Bwoy
10-28-2007, 01:23 PM
i heard that on indeclines site they got vids of them beating up homeless folks

G-Fat
10-28-2007, 02:47 PM
i'll stick to bum fights thank you very much.

silentchaos14
10-28-2007, 02:50 PM
G-fat upload that to somewhere, ive been wanting to see it for so long.

G-Fat
10-28-2007, 02:57 PM
practically on all torrent sites

IROC
10-28-2007, 04:44 PM
whats the best graff movie thats..well..an actual movie? not a documentary or just people bombin and shit. i loved quality of life, but thats the only one ive seen, so yeah.

coke831
10-28-2007, 04:50 PM
http://www.youtube.com/watch?v=ZIP3tmlzmTQ
BLING BLING from bum fights, watch the whole thing...you wont be dissapointed..

m125x
10-28-2007, 05:03 PM
whats the best graff movie thats..well..an actual movie? not a documentary or just people bombin and shit. i loved quality of life, but thats the only one ive seen, so yeah.

Bomb the System is a pretty good movie that fits your description.

OfesOfor
10-28-2007, 07:20 PM
i think that indeciline has kem in it which looks pretty sick, but I still cant wait to see peice of mind becuase augor is in that one.

its kind of a depressing movie :/
only a few writing parts, alot of it is billboard changing.
and geser freight.

RUDE_Bwoy
10-29-2007, 06:24 PM
anyone got a link for forbidden rebels?

noise not music
10-29-2007, 07:17 PM
Does anyone have a clue when reefer madness is coming out??? And has any one seen painted steel? Give me the lowdown on whats good!

G-Fat
10-29-2007, 07:40 PM
Does anyone have a clue when reefer madness is coming out??? And has any one seen painted steel? Give me the lowdown on whats good!
http://imdb.com/title/tt0028346/
hmm its been out about 71 years. hmmmmmm

markingz.
10-30-2007, 12:05 PM
its kind of a depressing movie :/
only a few writing parts, alot of it is billboard changing.
and geser freight.

I dont understand why cant there be a graffiti movie for once that covers and shows just graffiti and dope shit not just other types of vandalism but graffiti art. Yeah I know about fuck graff, state your name, etc. Okay now graffiti instincts, that was good. Talk about a good graff dvd. They should make a movie of that calibur for the US that would be sick. Even though the paris graff scene is sweet.

Jet
10-30-2007, 01:16 PM
silent chaos I think you're a little young to be watching bumfights.

BOOGER KING
10-30-2007, 08:24 PM
I fucking love style wars.

cerex89
10-31-2007, 12:12 PM
I dont understand why cant there be a graffiti movie for once that covers and shows just graffiti and dope shit not just other types of vandalism but graffiti art. Yeah I know about fuck graff, state your name, etc. Okay now graffiti instincts, that was good. Talk about a good graff dvd. They should make a movie of that calibur for the US that would be sick. Even though the paris graff scene is sweet.
infamy is pretty sick it a documentary about why saber- t-locks -earsnot -enem -claw tag but there is some cool bombing parts

xkespx
11-01-2007, 05:44 AM
piece by piece is pretty dope, just got done watching it. and infamy is a great doc. most def recommend to anyone

fannypack uprock
11-01-2007, 11:58 AM
Does anyone have a clue when reefer madness is coming out??? And has any one seen painted steel? Give me the lowdown on whats good!


reefer madness still doesnt have a set release date.. its probably gonna be a suprise its out sort of event.. it was supposed to be out a while ago but shit keeps goin down to delay the process. so just keep your eyes peeled its a super fresh video from what ive seen and people ive talked to.

RUDE_Bwoy
11-04-2007, 11:11 AM
graffiti is not dead is good

fannypack uprock
11-08-2007, 02:33 PM
so, like i said before, ill trade videos for videos... over the internet.. (which was misunderstood before)... im looking for freight videos.. north american please... anyone interested PM me.. ive got a list of about 30 full graff videos.. including shit like affiti gray and piece by piece so they arent all old junk. PM me if you got some freight videos you wanna up for trade...

MK3E
11-08-2007, 04:00 PM
Most of the graff movies sucks, is just a good way to get money from the toys i guess, documentary movies are nice, i just saw Jisoe http://www.jisoe.com/ <- great documentary from Australia, Rash was ok too
Piece by piece, Style wars, Infamy, Kroonjuwelen, Dirty Handz 3. my favorites

Bomb the system: dramatic
The graffiti artist: toysngays
Against the wall aka Quality of life: tragic
Whole train: good

i also like all subway movies like Hard 2 burn series, Subway stories, Dirty handz 1, 2 mmm and some stuff of Videograf it's ok too

xtitansx0
11-08-2007, 05:09 PM
bomb the sytem had to be the best graffiti based movie i have ever seen

xtitansx0
11-08-2007, 05:09 PM
and you can watch it on youtbe in 10 parts

G-Fat
11-08-2007, 05:15 PM
bomb the sytem had to be the best graffiti based movie i have ever seen
hahaha you have to be kidding me. it was pure garbage.

xtitansx0
11-08-2007, 05:34 PM
lol i thought it kicked ass...

G-Fat
11-08-2007, 05:35 PM
i'd much rather watch the sister act 2

silentchaos14
11-08-2007, 05:39 PM
i aint got alot of videos on my computer but if anyone wants to see any of these put on youtube or traded i will gladly do so if u got something to trade. (btw these aint all graff)
hyphy exposed
push it to the limit
quality of life
war 3
write and unite

MK3E
11-08-2007, 06:24 PM
lol i thought it kicked ass...
bts can be resumed with this scene:
http://img233.imageshack.us/img233/394/b20071108170247erk3.jpg

yes incoherent mumbling


the video of the clash radio clash could be a better version of the same shit...
rack your paint...
http://img180.imageshack.us/img180/7268/a001444676901bw7.jpg
bench and take pics of the trains
http://img123.imageshack.us/img123/4241/a001444676903en0.jpg
finally you do some gay dances
http://img144.imageshack.us/img144/9456/a001444676902gn8.jpg

and nobody died woohoo

xtitansx0
11-08-2007, 06:28 PM
bomb the system raped sister act 2

xkespx
11-08-2007, 10:22 PM
bomb the system raped sister act 2
yeah, bomb the system wasnt that good. quality of life was like ten times better.

FaultO
11-09-2007, 12:30 AM
i'd much rather watch the sister act 2


i have to agree..... even as a film it wasn't good... bullshit dialogue, there were only a couple of good scenes.

beat street was better.... with rae dawn chong.

C-SONE
11-09-2007, 12:54 AM
Yo Ive got Masters of Crime, Masters of Crime 2, 70s Kids DVD and plenty of others anyone iunterested in trades or w/e just ask.

MK3E
11-09-2007, 08:40 AM
mmm online trades interesting idea... using those file storage services like mediafire or smth? upload a dvd can take like 3 days maybe, anyways faster than the traditional mail and free mmmm... someone has the history of videograf series? i have many dvds too and some old from vhs in avi

xtitansx0
11-09-2007, 01:14 PM
mmm online trades interesting idea... using those file storage services like mediafire or smth? upload a dvd can take like 3 days maybe, anyways faster than the traditional mail and free mmmm... someone has the history of videograf series? i have many dvds too and some old from vhs in avi

caveman fucking ass bang

fannypack uprock
11-09-2007, 07:30 PM
videograff like overspray and graffcore? yuh i got em.

silentchaos14
11-09-2007, 07:31 PM
fanny could u be nice enough to upload a good freight video? i really wanna see something new, ive seen enough of euro videos.

fannypack uprock
11-09-2007, 07:33 PM
i might.. im upping affiti gray right now for a friend but when its done i might up a video.. you should up that hyphy exposed video.. it sounds dumb but i own all the other videos.. heh.

silentchaos14
11-09-2007, 07:53 PM
i can try, it takes a fuckin long time with my computer though. what site should i use?

st_nahpele_egnaro
11-10-2007, 07:21 AM
is state your name2 comin out or nah?

-=AgA=-TrAnCe
11-10-2007, 07:53 AM
nah.
or yah

Game Ova 07
11-11-2007, 12:10 AM
for a low budge film....bomb the system kicked ass

Game Ova 07
11-11-2007, 12:11 AM
and i dnt think there comming out with a second one

RUDE_Bwoy
11-11-2007, 10:42 AM
crown jewels is sick

was
11-11-2007, 11:23 AM
i found this site for quality of life but i cant watch it. I can only hear it but when you fast forward you can see the movie
http://watch-movies.net/movies/quality_of_life/

was
11-11-2007, 11:51 AM
nm the movie does play my comp was just slow

fannypack uprock
11-11-2007, 12:02 PM
alright alright fine. ill give another offering out of my stash.. personally uploaded.. full video.. dvd rip.. yeah. cause im nice like that.

http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti-_gray.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti_gray_back_cover.jpg

Affiti Gray Vol 1
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=V1NCMFhrQXAwZ25IRGc9PQ

lance uppercut
11-11-2007, 12:11 PM
thank you fanny <3

tha boy in da corner
11-11-2007, 12:28 PM
I bought a usb hard drive to upload all the graff dvd'S in the world on it and then BLAM demonoid dissa^peared and evey torrent i seem to find are up since likde 27yearsand has 0 seeders... i am SO pissed right no...

fannypack you are my savior!

if you could upload some more it would be really appreciated...

i have stockholm subway stories and friendly fire if you dont have em (wich i doubt) then i can hook you up...

-EgoDeath-
11-11-2007, 01:57 PM
Fanny, you are a saint.

G-Fat
11-11-2007, 02:00 PM
yeah man demonoid got hit up by the copy right agency

LostYouth
11-12-2007, 01:02 AM
alright alright fine. ill give another offering out of my stash.. personally uploaded.. full video.. dvd rip.. yeah. cause im nice like that.

http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti-_gray.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti_gray_back_cover.jpg

Affiti Gray Vol 1
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=V1NCMFhrQXAwZ25IRGc9PQ
is this movie any good, better then the war3 you posted???
if not i dont want to waste my time (limited space on my harddrive:o)

MARVY
11-12-2007, 01:36 AM
alright alright fine. ill give another offering out of my stash.. personally uploaded.. full video.. dvd rip.. yeah. cause im nice like that.

http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti-_gray.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti_gray_back_cover.jpg

Affiti Gray Vol 1
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=V1NCMFhrQXAwZ25IRGc9PQ

i think twist is in that, my aunt & uncle know him

STONES ONES
11-12-2007, 01:47 AM
one of my homies is painting in that ^^

fannypack uprock
11-12-2007, 02:11 PM
it must be that time of the month. the nice time. enjoy.

(no cover art on this one.. sorry)

Terror In The Burbs
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=V1NBblFDSWVCSnJIRGc9PQ

STONES ONES
11-12-2007, 02:20 PM
thanks fanny. what other videos do u have? can we make a request for 1 more at some point....that would be truly awsome.

MK3E
11-12-2007, 02:48 PM
fannypack uprock thanks for the videos

nero122
11-12-2007, 03:53 PM
stop moochin lets give him some

RUDE_Bwoy
11-12-2007, 06:00 PM
thanks fanny

RUDE_Bwoy
11-12-2007, 06:15 PM
Ghetto Blaster
http://www.youtube.com/watch?v=I-I2mQKfZaA

Oink.
11-12-2007, 07:24 PM
it must be that time of the month. the nice time. enjoy.

(no cover art on this one.. sorry)

Terror In The Burbs
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=V1NBblFDSWVCSnJIRGc9PQ


shit man word up for those uploads, do you got like graffiti is dead or teenagers from uranus if not i'll upload em for yah.

whynot?
11-13-2007, 02:09 AM
piece by piece?

LikeOner
11-13-2007, 05:45 AM
i got cant stop fanatics 2, if anyone wants it i might upload if i got time.

Oink.
11-13-2007, 05:48 AM
Anyone got some serious bombing movies to trade?, i got like..2 vids hahaha.

cerex89
11-13-2007, 01:52 PM
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/untitled-3.jpg
IF I KNE HOW TO UP LOAD I WOULD

FidelGastro
11-13-2007, 01:56 PM
pm me if you wanna learn how to upload lol

Seek139
11-13-2007, 02:05 PM
use stage6 its a divx format high quality site

fannypack uprock
11-13-2007, 02:07 PM
do you have any others? ive got all of those.

cerex89
11-13-2007, 02:36 PM
no thats it

nero122
11-13-2007, 02:39 PM
still post up lol ??

STONES ONES
11-13-2007, 06:43 PM
if anyone wants to upload write and unite i wouldn't have any problem with it....

silentchaos14
11-13-2007, 06:54 PM
what do i get in return? would u mind youtube? fanny ill upload that hyphy exposed for u.
edit: how the fuck do u use usendit?

STONES ONES
11-13-2007, 07:06 PM
i dont really have much to give... but if u think of somthing let me know.

you send it is what is nessisary i believe.

silentchaos14
11-13-2007, 07:35 PM
alright well whatever ill upload it out of "generosity". thats gonna be done after hyphy exposed though. i wasnt talkin about the site though, i meant how do u upload videos to you send it. all i can do is send them.

STONES ONES
11-13-2007, 08:02 PM
im not really sure. pm fidelgastro or fanny pack uprock, they'll show u.

m125x
11-13-2007, 08:44 PM
Anyone have "Out to bomb" online?

fannypack uprock
11-14-2007, 11:01 AM
with yousendit, sending IS uploading it.. all you have to do is send the file then copy and paste the link it gives you after its done sending and paste that into your post.. then everytime anyone clicks that link it sends them to a page allowing them to download the file. there are limitations, however, each depending on the type of account you have. the free account limits you to a 100mb file so if you want to upload a movie youre either going to have to split it into parts with winrar or something.. i like yousendit more than ay of the other uploading sites, but you can use whatever you like. rapidshare or megaupload are other ones.. but yousendit is the fastest free account.


this is yousendits new desktop software that you can use to up shit to the site. its pretty cool.. and even easier to use.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=TUxrdFdVdGpRYS9IRGc9PQ

six6six
11-14-2007, 04:21 PM
is that supposed to be a joke?

haha no, its a freight vid
heres the previews:

http://youtube.com/watch?v=Kf2SD4U806E

http://youtube.com/watch?v=6YHapsOf4QE

sry i took so long to respond to this.

silentchaos14
11-14-2007, 04:56 PM
with yousendit, sending IS uploading it.. all you have to do is send the file then copy and paste the link it gives you after its done sending and paste that into your post.. then everytime anyone clicks that link it sends them to a page allowing them to download the file. there are limitations, however, each depending on the type of account you have. the free account limits you to a 100mb file so if you want to upload a movie youre either going to have to split it into parts with winrar or something.. i like yousendit more than ay of the other uploading sites, but you can use whatever you like. rapidshare or megaupload are other ones.. but yousendit is the fastest free account.


this is yousendits new desktop software that you can use to up shit to the site. its pretty cool.. and even easier to use.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=TUxrdFdVdGpRYS9IRGc9PQ
thanks fanny, i got fidelgastro's account to you send it so im gonna try upload those videos today.

mmmburgers
11-14-2007, 06:01 PM
hey whats are some good movies that show people racking shit
like dirty handz 3, bomb the system, quality of life
any other ones?

SALVO
11-14-2007, 07:07 PM
alright alright fine. ill give another offering out of my stash.. personally uploaded.. full video.. dvd rip.. yeah. cause im nice like that.

http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti-_gray.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b180/fannypack_/affiti_gray_back_cover.jpg

Affiti Gray Vol 1
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=V1NCMFhrQXAwZ25IRGc9PQ

You are a god amongst chickens and snakes!

sketch3
11-14-2007, 07:10 PM
Edit I Read Ur Sig After I Posted And Feel Like A Tool

SALVO
11-14-2007, 07:20 PM
Edit I Read Ur Sig After I Posted And Feel Like A Tool

Don't worry, you might be a tool, but this guy's a tool box.
http://www.youtube.com/watch?v=10prq4KJj0M
I don't know if I should be crying or laughing.

sketch3
11-14-2007, 07:27 PM
Wow Hes Just .....i Dunno Handicaped Or Sumthin

SALVO
11-14-2007, 07:32 PM
http://www.youtube.com/watch?v=7AJkk5lKPQc&feature=user
Check out that awesome W at 0:47

RUDE_Bwoy
11-14-2007, 08:30 PM
thank dudes lame

C-SONE
11-14-2007, 08:48 PM
You are a god amongst chickens and snakes!
This videos hella boring, With a shit soundtrack to boot.

silentchaos14
11-14-2007, 10:18 PM
http://www.yousendit.com/download/www/TUxtZEUwdVVRR2ZIRGc9PQ
hyphy exposed.
its an alright movie if u like seein cars do donuts and shit. wasnt what i was expecting at all.

STONES ONES
11-14-2007, 10:48 PM
thanks silent.
i feel like a dick asking, but if u get some time, it would be awsome if u could do quality of life and write and unite.

anyways thanks again for sharing.

silentchaos14
11-14-2007, 11:42 PM
yeah no problem. try find me something good in return, these things are a bitch to upload on my computer.

-Last-
11-14-2007, 11:52 PM
i wanna see grimey street shit i dont care about youre freights and shit

STONES ONES
11-14-2007, 11:58 PM
yeah no problem. try find me something good in return, these things are a bitch to upload on my computer.

ummmm.......

i dont really know what there is too send from a computer. but i will send u some unused caps in the mail. pm me

FidelGastro
11-14-2007, 11:59 PM
yea i second that.

ill try and rip SYN soon thas a serious movie

moze.2
11-15-2007, 01:07 AM
War 3??? anyone have it?

C-SONE
11-15-2007, 01:31 AM
http://imdb.com/title/tt0028346/
hmm its been out about 71 years. hmmmmmm

Yeah I have it on dvd, I can upload it if ya want?

fannypack uprock
11-15-2007, 02:58 AM
i wanna see grimey street shit i dont care about youre freights and shit


well you can uh, you know, fuck right off cause this is the GRAFF MOVIES thread.

LCG
11-15-2007, 08:33 AM
http://youtube.com/profile_videos?p=r&user=pimpin194&page=1
This guy has like three movies on here
Including Bomb The System. best movie ever..

m125x
11-15-2007, 11:48 AM
cool thanks

stylez
11-15-2007, 02:04 PM
does whole trane have a story line?
nevr heard of it

G-Fat
11-15-2007, 02:05 PM
http://youtube.com/profile_videos?p=r&user=pimpin194&page=1
This guy has like three movies on here
Including Bomb The System. best movie ever..


horrid taste in films.

stylez
11-15-2007, 02:40 PM
any One have a version of whole train is english??????????
pm me if yah do.

-Last-
11-15-2007, 04:27 PM
well you can uh, you know, fuck right off cause this is the GRAFF MOVIES thread.

i was just askin for some street bombing vids...

whats wrong you got sand stuck in your vagina ???

fannypack uprock
11-15-2007, 04:29 PM
i thought you meant grimey street shit like ghetto brawls and dvds like that.. thats why i was confused why you were even in here.

and my vagina is always on point. thanks very much.

silentchaos14
11-15-2007, 05:14 PM
anybody got an account on you send it thats better then lite? apparently it wont let me upload any more videos on fidels account.

RUDE_Bwoy
11-15-2007, 07:08 PM
somebody get whole train in english.that shit is dope

was
11-15-2007, 07:47 PM
is there an english version of wholetrain?
i've only seen the german version and i kinda understood it

-Last-
11-15-2007, 07:51 PM
i thought you meant grimey street shit like ghetto brawls and dvds like that.. thats why i was confused why you were even in here.

and my vagina is always on point. thanks very much.

i'm on a graff forum....i woulda went on gangfights.com for that other bullshit

STONES ONES
11-15-2007, 10:37 PM
somone please let silent use your yousendit acount so we can get write and unite and quality of life.

kthanks

mmmburgers
11-15-2007, 10:41 PM
any One have a version of whole train is english??????????
pm me if yah do.

pm me too
or at least with english subtitles

k 126
11-15-2007, 10:47 PM
Anybody seen affix graffiti dvd?

FaultO
11-15-2007, 11:42 PM
http://www.youtube.com/watch?v=o2RePC6Wk7g&NR=1

zeser

LCG
11-16-2007, 08:23 AM
does whole trane have a story line?
nevr heard of it

Yea whole trane has a story line but its in a diff language:confused:

C-SONE
11-16-2007, 07:24 PM
Yeah its a German movie if someone has subtitles that would be great.

LCG
11-16-2007, 07:33 PM
horrid taste in films.

i dont think anyone gives a fuck about your opinion

graffistheshit
11-16-2007, 08:14 PM
no yea he's right,

your taste sucks...

HuntingLOLs
11-16-2007, 08:29 PM
uploading quality of life to stage6.com and when im done gonna link it through joox.net so that they wont remove it fast

stage6/joox is brilliant for you who dont know - stage6 can handle big files so its np uploading your graff movies to that site - nobody cares about the copyright when it comes to lowbudget indie productions which all graff movies are. after the upload it is possible to download the file.
Joox.net then links through stage6 to their own site and stage6 cant trace the movie, so you use joox to watch the movie from stage6 (kinda like video.google do with youtube i guess). on Joox you can find all kinds of movies, good quality too.

my first upload so lets see how it goes

/edit

or atleast im trying too, will post when i get that shit up

silentchaos14
11-16-2007, 08:46 PM
im uploading quality of life for download as we speak. write and unite too.

HuntingLOLs
11-16-2007, 08:50 PM
bah! so unfair it is! well, gonna do it anyway so i learn it on stage6

Slushi
11-16-2007, 08:50 PM
Bomb the system is a play on every black, graffiti writer, police officer, and "underground culture" stereotype there ever was. And it has terrible transition.

LCG
11-16-2007, 10:25 PM
_

C-SONE
11-16-2007, 10:26 PM
Yeah but can you play the piano is the question on everybody's mind.

LCG
11-16-2007, 10:35 PM
Yeah but can you play the piano is the question on everybody's mind.

hahaha

LCG
11-16-2007, 11:04 PM
Bomb the system is a play on every black, graffiti writer, police officer, and "underground culture" stereotype there ever was. And it has terrible transition.

other than the storyline changing and kinda confusing everyone, it was pretty good

C-SONE
11-16-2007, 11:14 PM
Nah its heaps wak stereotype, Its alot like Marc Eckos Getting up right down to the lighting and angles and the Ecko clothing all over the shop.

silentchaos14
11-17-2007, 01:46 AM
http://www.yousendit.com/download/www/TUxrblRseWEwVW5IRGc9PQ

link to QOL and write and unite. i did them both at once so i didnt have to do two uploads.

Kruxos
11-17-2007, 01:56 AM
http://www.yousendit.com/download/www/TUxrblRseWEwVW5IRGc9PQ

link to QOL and write and unite. i did them both at once so i didnt have to do two uploads.

rain has once again ruined my night. thanks for making it better silent. ur ginger powers amaze me

silentchaos14
11-17-2007, 01:58 AM
hahaa your welcome man. i think im siggin that shit too.

was
11-17-2007, 08:10 AM
thanks silent

krylonizer
11-17-2007, 10:41 AM
current favorite flic is Infamy... still.