PDA

View Full Version : Science Poll



*~ANZIO~*
01-25-2006, 03:46 PM
http://i32.photobucket.com/albums/d38/HGPFANTZ/science2.jpg ANZIO

http://i44.photobucket.com/albums/f13/sacciaday/science.png Obsene

http://i40.photobucket.com/albums/e235/b4t0g/101_1642edit.jpg b4t0g

http://img27.imageshack.us/img27/7271/science3xz.jpg koper

cess!
01-25-2006, 03:48 PM
im thinkin koper

10-103m
01-25-2006, 03:52 PM
voted koper, anzio is unique, but the charac is alittle shitty, and i only say that, because i see more potenital

.ProperDozerPhaze.
01-25-2006, 03:55 PM
null mafahkazzzzzzzzzzz

Bombers Ambition
01-25-2006, 03:57 PM
kopers is hot but i like anzio's style.

Flair Heads
01-25-2006, 04:03 PM
koper for sure. anzio was close, but that little "thing" whatever it is in the corner really made me think twice.

obsene
01-25-2006, 04:06 PM
wow, i like anzios

Krylon bomber
01-25-2006, 04:23 PM
i say koper.

12ozDemon
01-25-2006, 04:46 PM
koper's got mine

Sluts_r_us
01-25-2006, 04:51 PM
anzio

tonedope
01-25-2006, 05:00 PM
wasnt this due thursday? :(

koper
01-25-2006, 05:45 PM
yeah this was due thursday

*~ANZIO~*
01-25-2006, 06:26 PM
the thread was kinda dead for a while and you sent ya entries in so i figured id post it, but if u got one tonedope then post it an i can prolly edit it in
my bad if u got it

SpLiTbomber
01-25-2006, 06:38 PM
anazio your letter struc is awsome as hell, koper yours is reallly damn nice and i almost voted for u cuz anazios karak sucks but i voted anazio, cuz his letter struc is ill

*~ANZIO~*
01-25-2006, 06:41 PM
yea its my chemistry teacher, if u ever saw him u'd laugh, but yea i coulda made a better one

Slaze
01-25-2006, 07:14 PM
ya ive gots ta go with koper... its got dexter on it, thats just tight

GeSuS_KRiST
01-25-2006, 07:20 PM
null vote

snow2skate
01-25-2006, 08:45 PM
Anzio won from an actual style perspective. Kopers was just.. Bleehhh.
He needs to work on his letter structures and shapes.. but hes still learnign style so w/e..

ANZIO WINS!

Haste
01-25-2006, 09:11 PM
who said koper has good letter structure.
come over to my house so i can kick you in between the legs.
gesus is probably the only person in here that i'd consider a valid vote, and he did the right thing by nulling, hahaah.

ASEL1DBL
01-25-2006, 09:42 PM
i voted for
koper

koper
01-25-2006, 10:05 PM
Originally posted by snow2skate@Jan 25 2006, 08:45 PM
Anzio won from an actual style perspective. Kopers was just.. Bleehhh.
He needs to work on his letter structures and shapes.. but hes still learnign style so w/e..

ANZIO WINS!
you are in no place to make any critiques on peoples work

go back to your rock please.

Dtox
01-25-2006, 10:39 PM
ya i did this last night but hadent submitted it cuz i thought it was due thursday.

def not gonna beat koper's but its got some potential.

http://img85.imageshack.us/img85/8720/kif02276hd.th.jpg (http://img85.imageshack.us/my.php?image=kif02276hd.jpg)

MooMooTheMoose
01-26-2006, 12:10 AM
koper.
anzio's 3d is a bit off. andI'm not liking his character

snow2skate
01-26-2006, 05:02 AM
Originally posted by koper+Jan 25 2006, 10:05 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (koper @ Jan 25 2006, 10:05 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-snow2skate@Jan 25 2006, 08:45 PM
Anzio won from an actual style perspective. Kopers was just.. Bleehhh.
He needs to work on his letter structures and shapes.. but hes still learnign style so w/e..

ANZIO WINS&#33;
you are in no place to make any critiques on peoples work

go back to your rock please. [/b][/quote]
haha, Why is it so hard for you to admit that your still not that good. Youve just been built up by all these begginners who like your work on deviant art. You truely are not that good.
Ill even battle you again if you want. Ill do a sketch of my new tag on sunday.
Have your peice ready also. No caracters.. just a peice.

koper
01-26-2006, 11:04 AM
OK Full colour, no characters, due sunday

it&#39;s not that i refuse to accept that im not that good
It&#39;s just that i refuse to accept that you&#39;re any good.

PM me your entry

And this time if you lose you STFU and leave it at that. I hate sore losers like you. And i get the distinct feeling that even if i win this battle (again) that you aren&#39;t going to let it go (again).

*~ANZIO~*
01-26-2006, 12:30 PM
i still cant see how he could win this one, dispite the rip off character he got offa cartoon network, its trash you an me should go at it in a battle with just us

snow2skate
01-26-2006, 01:49 PM
Originally posted by *~ANZIO~*@Jan 26 2006, 12:30 PM
i still cant see how he could win this one, dispite the rip off character he got offa cartoon network, its trash you an me should go at it in a battle with just us
Then you can be in this battle to. Have your entry in by sunday also. Just send it to me.
Full colour peices.. 3d.. your tag.
OK?

snow2skate
01-26-2006, 01:52 PM
Originally posted by koper@Jan 26 2006, 11:04 AM
OK Full colour, no characters, due sunday

it&#39;s not that i refuse to accept that im not that good
It&#39;s just that i refuse to accept that you&#39;re any good.

PM me your entry

And this time if you lose you STFU and leave it at that. I hate sore losers like you. And i get the distinct feeling that even if i win this battle (again) that you aren&#39;t going to let it go (again).
you won the battle where i did a quick freestyle.
But you never won the one where we actually compared lots of our work together. Which is the true test of whos better.

*~ANZIO~*
01-26-2006, 02:11 PM
im in then, there a word, oh our names an tag? ok

koper
01-26-2006, 02:21 PM
Sorry Anzio, this will be a closed battle, only me and snow2skate

lol "true skill" ok

And i asked you top PM your entry to me, i dont want any funny shit on your end, so i&#39;ll set up the poll
sorry i just dont trust you any more than the dump i just flushed. For that matter i dont respect you anymore than that turd.

snow2skate
01-26-2006, 05:26 PM
Originally posted by koper@Jan 26 2006, 02:21 PM
Sorry Anzio, this will be a closed battle, only me and snow2skate

lol "true skill" ok

And i asked you top PM your entry to me, i dont want any funny shit on your end, so i&#39;ll set up the poll
sorry i just dont trust you any more than the dump i just flushed. For that matter i dont respect you anymore than that turd.
Yah, well i respect you less then snoop dog does to mexican hookers OH&#33;
:lol: :lol:

Mute1
01-26-2006, 05:33 PM
snow2skate is better then koper end of story. those letters suck koper ur shits so generic not to mention you don&#39;t even paint ur like a computer geek with the digi graff and shit...fake writer. And I ain&#39;t sum dick riding chump, I fuckin hate snow2skate hes a little shit but hes way more advanced then you and he actually paints a little.

Just look at his blue and red feta piece.,..that alone beats anything I&#39;ve ever seen from koper in terms of letters by far.

And if you wanna fly off the handle and battle me too then ill drop a piece for this shit.

But rly, a battle between u and snow is almost worthless because so many people here hate snow2skate they will just vote for u to spite him.

*~ANZIO~*
01-27-2006, 06:16 AM
fuck you koper, your whole fuckin style is wack. everytime i battle i come up with a new style all that won this battle was your colorin an character, not the fuckin letters that had no ballance and the paintbrush green strokes you sloped on there
you fuckin pussy

koper
01-27-2006, 12:04 PM
Anzio i haven&#39;t said one single offending thing to you, so i dont know what caused you to go all spasmatic, but now that you&#39;ve opened the floodgates i should let you know. Your letters suck so much... i cant stress that enough, they suck so much. Your inline is all scribbly and inconsistent, and your character licks aswell.

Mute what makes you think i dont paint? Because i do. I admit i&#39;m not very good at it but i&#39;m learning more and more. And what the hell is wrong with digital graf? I&#39;m a fukin graphic deisgner what the hell do you expect?

Anyway my beef is with snow2skate, so i dont know why everyone wants to battle koper all of a sudden. Get off my cock ya twats.

frakture
01-27-2006, 12:15 PM
Obsene, PLEASE PLEASE dont bit from mr shitty wiggles

thanks

good
01-27-2006, 12:55 PM
this is a pretty nice battle lol at least this one is even

sprog
01-27-2006, 02:10 PM
look at nzios jug he drew the glass end rong koper for me

UKCsire
01-27-2006, 02:24 PM
Anzio for suuuure, lovin those letters and that kinda style man keep up the good work. Koper...alright letter structure but you should at least come up with your own character insterad of ripping one from a cartoon man...anyone could do that...

*~ANZIO~*
01-27-2006, 04:43 PM
i opened the floodgates? ahahahahaha fine by me

obsene
01-28-2006, 05:10 PM
Obsene, PLEASE PLEASE dont bit from mr shitty wiggles

your right, im a dick for doin that

DEKOR
01-28-2006, 05:20 PM
fuk koper i thought u would of improved alot more since the last sketches i saw from u, like 4 months ago

guam
01-29-2006, 12:40 AM
Anzio should have won this. Koper, you are a cum dumpster.

Nosypainter
01-29-2006, 01:56 AM
I enjoy the dexter the colors were cool....


Nos