PDA

View Full Version : Live On Your Own, Or With The 'Rents?



MasterBlaster
02-09-2006, 10:57 AM
Thought this would be interesting

kongo
02-09-2006, 11:00 AM
i live with my mum, but shes out more than shes in, so im on my own most of the time

WShadow.
02-09-2006, 11:06 AM
mmm i'm only 16. how do ya think i live?? def wit my :ph34r: rents

MasterBlaster
02-09-2006, 11:07 AM
Thats cool, livin on your own starts to suck, cause you cant go out and do shit you could before

obsene
02-09-2006, 11:22 AM
i live on my own

Tanner
02-09-2006, 11:39 AM
i'm 14 what do you expect

MasterBlaster
02-09-2006, 11:47 AM
Obsene, you own your place, or renting? I rent an apt

Allergic
02-09-2006, 11:51 AM
I just moved into my first house on my own this past weekend and it kicks alot of ass. Renting a room in a house with some friends.

MasterBlaster
02-09-2006, 11:54 AM
Kick ass, me and my woman are renting for now, once our lease is over we are moving to O-town. We were thinkin about renting an apt in Old M. But I want to buy a house, the payments are the same, and you actually build credit and get to own a little something at the same time. We rent now cause we only been together for 2 1/2 years, definately not long enough to buy a house together

Allergic
02-09-2006, 11:59 AM
Sweetness Allergic and MasterBlaster in the big O!

MasterBlaster
02-09-2006, 12:08 PM
Im getting a decent style now, at least I have moved away from the bubble letters, theres only so much you can do differently with em

Kayone707
02-09-2006, 12:33 PM
Originally posted by MasterBlaster@Feb 9 2006, 09:54 AM
Kick ass, me and my woman are renting for now, once our lease is over we are moving to O-town.
what the fuck ever happened to O Town?
http://wojphoto.homestead.com/files/otown.jpg

koper
02-09-2006, 12:44 PM
READ
succeed

this threads been done, use search option

Allergic
02-09-2006, 12:44 PM
Originally posted by Kayone707+Feb 9 2006, 01:33 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kayone707 @ Feb 9 2006, 01:33 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-MasterBlaster@Feb 9 2006, 09:54 AM
Kick ass, me and my woman are renting for now, once our lease is over we are moving to O-town.
what the fuck ever happened to O Town?
http://wojphoto.homestead.com/files/otown.jpg [/b][/quote]
Haha Kayone, O-town as in Omaha Nebraska

Oh god boy bands are so wrong

Escape
02-09-2006, 01:46 PM
Live with rents, but moving out in september for university. But yea considering most people on these boards are under 18 (the age thread) i&#39;m assuming an overwhelming amout of people living with their rentz.

mizta
02-09-2006, 02:02 PM
lol i moved out when i was 15

screw_loose
02-09-2006, 05:31 PM
Originally posted by MasterBlaster@Feb 9 2006, 11:57 AM
Thought this would be interesting
i find it quite scary that you care -_-

[]ASeR-ONe[]paint slinger
02-09-2006, 05:46 PM
on my own for 3 years. its dope. i can paint wherever and whenever i want. smoke gonj in the house. its nice.

Msfyt
02-09-2006, 06:47 PM
wow im shocked
well i guess thats why you all have high speed internet&#33;&#33;

Haste
02-09-2006, 07:04 PM
most of the kids on here will have to admit they live with there parents becuase 90% of the people on this site are 13 year olds who don&#39;t even paint.

screw_loose
02-09-2006, 07:22 PM
^^^^too true, but what about you?

PureSole
02-09-2006, 09:35 PM
Parents B) B)

MUSASHI
02-09-2006, 09:56 PM
my crib a few weeks after i first bought it.different lanscaping now different truck now.same dope ass peice of suburbia though...http://img156.imageshack.us/img156/7840/shouse0081sq.th.jpg (http://img156.imageshack.us/my.php?image=shouse0081sq.jpg)

JETc17
02-09-2006, 10:02 PM
parents

MasterBlaster
02-09-2006, 11:34 PM
That be a pretty decent pad their, especially if you party hardcore

MUSASHI
02-10-2006, 12:02 AM
^^ yeah block party every wednesday night sometimes i gotta call in on thursday mornin&#39;s....dude your fucking sig is killin me ( no pun intended)

Mute1
02-10-2006, 12:05 AM
live all alone, and fuckin lovin it. tho the food situation gets a little tite from time to time.

Kao.Ali
02-10-2006, 12:54 AM
Originally posted by Haste@Feb 9 2006, 08:04 PM
most of the kids on here will have to admit they live with there parents becuase 90% of the people on this site are 13 year olds who don&#39;t even paint.
ha, true, but im 15 live with mommy and daddy and still paint quite a bit

GeSuS_KRiST
02-10-2006, 03:20 AM
yea i live with a few other writers... and yea, take this shit to tips and tools where there already a few threads on this


CLOSED

try searching nextime



*i did do a search with "parents" in tips and tools and nothing came up that was a. either a poll or b. a question that also includes people would dont live with their parents

calmlikeabomb
03-02-2006, 04:02 PM
I&#39;m in my senior year of high school....Ill be moving out prolly at the end of the summer...unless i don&#39;t et into college...if i don&#39;t get n to colege...ill take my sweet ass time to move out....and take all the food....

Jo&Si
09-08-2006, 01:56 AM
i&#39;ll move out after graduation :(

morningglory
09-08-2006, 02:01 AM
at home... but lately ive been seeing my mom like once a week haha

Ladybug<3
09-08-2006, 04:41 AM
waste lies, he aint even alive

levans
09-08-2006, 08:34 AM
im 13 ofcourse i live with my parents...

afek
09-08-2006, 03:29 PM
"i live with my rents" say fucking parents wat to cool to say parent

war terror
09-08-2006, 04:32 PM
im movin out after i graduate.. into the city... so i can accually bomb a city instead of some suburb dead gost town shit

POSTMANSLUT5000
09-21-2006, 08:41 PM
waiting for graduation. :( yea it sucks

WestRocMassive
10-03-2006, 08:27 AM
yea im 17, so i still live with my parents. but shit so does my older brother, and hes 19

Ares_23us
10-03-2006, 08:33 AM
I live on my own sorta i live with them but i dont i usally sleep a my freinds place

>SM!7K<
10-03-2006, 01:07 PM
living with the boss&#39;s still, going to start renting my own appartment, effiency, or studio, w/e i can get ...

possibly something a lil something bigger, with another member from these boards... hopefully within the next 6 months ill be on my own....

>SM!7K<
10-03-2006, 01:09 PM
oh yeah, but i pay my own car insureance, phone bills, mostly all my food, and anything else that i want i have to buy with my working money...

bannedforlife
10-05-2006, 07:35 PM
20 and still livin with the moms, dont got no bills, but a small rent fee, i dont pay insurance, i ride dirty, its a waste of money, and i just cancelled my cellphone cause it too, felt like a waste of money, gettin a prepay plan thingy.

Think281
10-05-2006, 08:10 PM
20 and living with my mom as well. Going to move out by the end of the year. I graduate from college tomorrow so I&#39;ll finally be able to get a real job and get paaaaaiiiiddd.

meatgrinder
10-09-2006, 10:52 AM
YOU LITTLE QUEERS...
AS SOON AS YOU MOVE OUT AND YOUR haRD UP FOR CASH I WILL HAVE YOUR PUCKERD ASSHOLES ONE THE STREET mAKING ME SOME MONEY....

>SM!7K<
10-09-2006, 11:07 AM
you dont have to graduate college to get a job....

damn, i dont think imma last till im 20 living with the rents, its such a day to day experiance with them... dunno if i can handle it..

although i need like a dollar more and a few more hours of work then i can preatty much maintain.... with a lil random hustling, i should have internet....

PeacE

CANADIANA
10-10-2006, 05:57 PM
live with my gf and her sister

>SM!7K<
10-11-2006, 11:11 AM
that must be preatty chill huh?

RMA
10-12-2006, 11:15 PM
I live in a dorm with another dude, our parents pay for it :D

myl
10-12-2006, 11:18 PM
same^ except im paying for most of it

RockPaintScissors
10-13-2006, 06:50 PM
Livin with a couple friends. Its dope as hell. Im blazin every night now haha

Asshat
10-13-2006, 06:53 PM
parents, but im 16. fuck i need a job

stewa_sk8
10-15-2006, 12:27 PM
I live with my roommates ...
3 years ago I was in house with my mom and sister ...
but now I&#39;m on my own ...

rolling roks
07-02-2007, 12:18 AM
i live my rents
i am only 16
GANOW

coser1
09-16-2007, 10:50 AM
see id wanna live with them to get money but then its harder to get out bombing

toxus
09-16-2007, 10:52 AM
YOU LITTLE QUEERS...
AS SOON AS YOU MOVE OUT AND YOUR haRD UP FOR CASH I WILL HAVE YOUR PUCKERD ASSHOLES ONE THE STREET mAKING ME SOME MONEY....

LMAO

toxus
09-16-2007, 10:53 AM
see id wanna live with them to get money but then its harder to get out bombing

If you're 16+, you should be able to walk out when ever you want....

Or maybe 18......

coser1
09-16-2007, 10:54 AM
yeh im not 16 yet im in grd 10

fetish
09-16-2007, 11:47 AM
I live on my own. I am over 18 tho

sketch3
09-16-2007, 11:49 AM
live with my mum but soon shes moving to irland and i get the house to myself
only draw back is i have to share with my brother

coser1
09-16-2007, 12:07 PM
hows that a draw back damm man id be out every night bombing

sketch3
09-16-2007, 12:09 PM
i hate my brother thats how,
you know your exact oposite, thats him

RUDE_Bwoy
09-16-2007, 12:11 PM
i cant wait to get out of my rents home

silentchaos14
09-16-2007, 01:52 PM
yeah i wish i lived on my own or my parents knew i wrote, either way would be good

SKriBL*666
09-16-2007, 01:55 PM
living with my rents.
ok cash flow.
no rent.
free food.
free high speed.
directv.

life is good.

The Most Sadistic
09-16-2007, 07:24 PM
i just turned 18 and still live wit my parents.

don't rreally work... but am about to get my 1st job


im a late bloomer

springbreak95
08-08-2009, 10:09 AM
between court costs attorney fees court classes a car payment cell payment and a minimum wage job i will be living with the moms till obama gives my ass a bailout

RFI. SPit
08-08-2009, 10:30 AM
Moved away and started living on my own when I was 17. I come back to my hometown and stay with my parents for a few months in summer though when I'm not in school.

medacog1
08-08-2009, 10:40 AM
I live with my FRiends family, but like its really cool because we have the same last name..but like when we go out somewhere wjere i have to sign papers its really funny black their white and im black lol

nero112
08-08-2009, 12:22 PM
moving into a council flat paid for by the council until i find a job etc.

b SQUARED 08
08-08-2009, 01:30 PM
I'm 20 and live with my parents still for several reasons; mainly financial reasons. I don't pay rent here, so I stack up enough money to pay for my school (community college right now :/ ), insurance, gas, cell phone bill, etc. and not have to worry about rent. I make $11/hr working at a popular pizza place in my town, so I can't complain too much, but I have been there for over 5 years lol. I'm really starting to get tired of my life here, living with my parents in a really boring town, working the same job, and doing the same things every day. I need a change really bad, so I decided that when I transfer schools, I'm gonna study abroad somewhere in Europe for a year or so and possibly meet with a good friend of mine overseas who has a similar plan. I hope it all works out because it's something I really feel strongly about...

Abor Rudest
08-08-2009, 01:44 PM
just moved out, living with a swedish girl in the lower east side. life is good.

SALVO
08-08-2009, 01:47 PM
I live with my girl, we have a nice apartment, and we might move into a house here in the winter.

Moving away from home and your parents is similar to a passage of rights. In the Sahara boys become men when they kill a tiger with a spear, in North America moving out is the first step to adulthood.

Abor Rudest
08-08-2009, 01:50 PM
keeper of the asians, consumer of the blackest of coffees, ladies and gentlemen, salvo.

Backalley Abortion Doctor
08-08-2009, 04:40 PM
I'm a couch surfer

eQust-tbk
08-08-2009, 06:36 PM
i aint gonna lie... i wish i live with my
parents... bills to opay.. baby and girl
to take of.. bills to pay.. xbox live to pay
onyl preson in house with a job... if i lived
with my parents.. all that would be easy

Loki X Sho
08-08-2009, 07:28 PM
I moved out twice...now Im back again. Roommates are lazy fucks.

adreniline_zero
08-09-2009, 04:42 PM
kicked out almost two years ago
renting a single bedroom flat in the city
you kids complaining about living at home have no idea how good you's achuly have it, its really not fun knowing that your a bad work week away from not being able pay the rent, buy food and drink nevermind paint.

PeeInTheShower
08-11-2009, 11:35 PM
living with the parents, been trying to rent a room in new york for the longest time, only to worry about everything under the sun besides car insurance. i really don't mind taking public transport. i'd actually prefer it. i'm tired of living in a place where you have to drive to leave your neighborhood.

had money saved, got laid off, now i'm looking to come up on a grand here in a week or so.

JayAyDubZed
08-12-2009, 02:18 AM
I live with the olds. But they don't mind the graff. aslong as they don't see it on peoples personal property. They don't mind the drugs. aslong as I try a little bit to hide the smoke. So livin wit them are allgud.

adreniline_zero
08-12-2009, 07:55 AM
I'm 20 and live with my parents still for several reasons; mainly financial reasons. I don't pay rent here, so I stack up enough money to pay for my school (community college right now :/ ), insurance, gas, cell phone bill, etc. and not have to worry about rent. I make $11/hr working at a popular pizza place in my town, so I can't complain too much, but I have been there for over 5 years lol. I'm really starting to get tired of my life here, living with my parents in a really boring town, working the same job, and doing the same things every day. I need a change really bad, so I decided that when I transfer schools, I'm gonna study abroad somewhere in Europe for a year or so and possibly meet with a good friend of mine overseas who has a similar plan. I hope it all works out because it's something I really feel strongly about...

you should move to glasgow to study in the city center alone there are about 3 colleges and two uni's, aswell as the fact SAAS will bloody throw money at you and probably pay your housing fee's

iselldope
08-12-2009, 08:20 AM
rents,but i'm stil 15,wanna move out when i'm going to college,and become a muthafuckin pilot

TrandomnesstwO
10-25-2009, 05:09 PM
With my folks.Its nice to chill in Toronto with some stoner family for a while.

Papa Crucifix
11-22-2009, 07:02 AM
live on my own, pretty good when you come home intoxicated lol

great shit you know. pretty out to it now, went to the local pub where there were strippers asking me if i had any pot lulz

inpho_211
11-23-2009, 02:36 PM
im 16 so i live with my parents still..kinda sux but fuck it i dont gotta do shitt..:D

DollarCans
11-23-2009, 07:26 PM
I live with a friends with his rents

PSYS
01-17-2010, 04:49 PM
i live in a super tiny studio apartment.
but fuck it - rent is dirt cheap. :D

youngprophecy
01-27-2010, 12:38 AM
i live with my rents i just turned 18

me and a few friends are gonna toss some money in here in the next month or so to get our own place and split rent

"Mafi"
01-27-2010, 09:49 AM
rents,but i'm stil 15,wanna move out when i'm going to college,and become a muthafuckin pilot
I'm livin your dream.

Saiko
07-07-2011, 12:13 PM
I'm only 14, so i live with my "rents". Theyre gone most of the time, though, so that makes it easy to paint.