PDA

View Full Version : Toy Stencils, Stickers, Posters



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

UpstateHate585
09-04-2009, 02:05 AM
so i have been trying to develop my characs but am having trouble. anyone have any suggestions? i feel like they are missing something.

here's something i jusr sketched out and want to make into either a stencil or a slap/poster. havent decided what to do yet. i can fit one hand on a 228 label. crits? sorry for shit cell pic
http://i30.tinypic.com/5bxk7q.jpg

zennegen
09-04-2009, 02:07 AM
your anatomy is fucked. and your in the wrong thread, homie.

UpstateHate585
09-04-2009, 02:08 AM
what part is fucked? and its a sketch that i want to make into a stencil, sticker, or a poster. i wanted crits before i tried and make it that all.

anu-Hiero
09-04-2009, 02:23 AM
that would be a good poster if you fill up the blank spaces

UpstateHate585
09-04-2009, 02:49 AM
i was gonna put "god is a zombie" or something. idk tho

DUNSY
09-04-2009, 03:37 AM
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2408

i believe this is your best one yet peacebomb ! nice work

zennegen
09-04-2009, 03:49 AM
the right hand needs work. i think it would be a dope stencil.

peacebomb
09-04-2009, 07:21 AM
Thanks! its one of my favorites too.
Upstate you wold have to make that like a 4 layer stencil.

NouveauP
09-04-2009, 07:45 AM
Good shit, peacebomb. The texture of that stencil is stunning.

tbonebailey2711
09-04-2009, 12:35 PM
peacebomb good shit as always.

aeker - i really like the top left blue one throw one in my pack when you send out.

hey have you guys heard or seen anyone that writes gravy as their name? i am thinking of changing to that since there is another sticker artist with art1.

nouveau - holla at me tis weekend

upstatehate - u really could do a lots of things with your afro karak he doesnt have to just puke! play with different shit (colors, expressions, sunglasses, earrings,etc) thats just my 2 cents.

F$$$22
09-04-2009, 01:01 PM
never heard of gravy, but it sounds pretty rad...

zennegen
09-04-2009, 01:06 PM
google it tbone.

UpstateHate585
09-04-2009, 01:19 PM
if i was gonna make it a stencil, i would simplify it a lot.

zen- tell that to Michelangelo, he's the one who painted it.

peacebomb- i like that. reminds me of foxy cleopatra haha.

tbone- yeah, i have been playing with things, so far i put an eyepatch on him haha. i was trying to think of ways to make my characs look more big boyish. if that possible. i feel like im missing something.

F$$$22
09-04-2009, 01:27 PM
make a cyclops!

zennegen
09-04-2009, 01:31 PM
i know who painted it, im not retarded. YOURS is fucked.

klic
09-04-2009, 03:23 PM
http://farm3.static.flickr.com/2455/3887268209_8219c8ec0a_o.jpg

sorry if i missed anyone, a bunch of walmart employees were ganging up on me so i had to book it out of there when they were going to get the manager :P

tbonebailey2711
09-04-2009, 03:43 PM
big boyish?? what is that supposed to mean?

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2338

UpstateHate585
09-04-2009, 04:38 PM
lol idk just when i look at mine sometimes, i feel like its missing something lol.

zen, im not tryin to start anything man, but mine is very close to what the real one looks like. and like i said, its just a sketch, so i didnt go all out on the shading. if im missing something on it please let me know. ill post a finished one in a bit. just wondering, u send out my pack yet?

zennegen
09-04-2009, 05:27 PM
yeah, i did. im not starting shit either, im just saying it needs work. me and big blue are headin to the ghetto, and he's got a camera, so expect flicks up the ass tonight or tomorroe (or whenever he gets around to it, haha)

peace.

peacebomb
09-04-2009, 07:27 PM
Gonna be gone till monday.
All packs go out tuesday, so PM me if you wanna trade.

Aekersaw
09-04-2009, 07:53 PM
Peacebomb, that stick is hot man, fave of yours after the fat man

Schools back again, so this means more handdrawn and shit, so heres what ive been doing. Sorry for the quality missing picture, my camera is currently being fixed.

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/203905.jpg

zennegen
09-04-2009, 09:27 PM
me and big blue put up a couple of combos tonight, expect pics as soon he gets on. also, check out the detroit thread, we got a shit load of pics tonight.

UpstateHate585
09-04-2009, 09:44 PM
thinkin of trying out wheat pasting. this stupid?

http://i31.tinypic.com/14maovk.jpg

-Empty-Can-
09-04-2009, 10:26 PM
me and big blue put up a couple of combos tonight, expect pics as soon he gets on. also, check out the detroit thread, we got a shit load of pics tonight.

What part of detroit you in man?

http://i713.photobucket.com/albums/ww131/pics4bscience/obamastencil.jpg

I made that with gimp. I wanna cut it out and use it for canvases.

crits?

zennegen
09-04-2009, 11:41 PM
we were in hamtramck, bro. check out the detroit thread soon.
http://farm4.static.flickr.com/3471/3889015400_d8845cab49.jpg

combo, not all of them were mine, haha.

UpstateHate585
09-05-2009, 12:51 AM
thanks for the ups

-Empty-Can-
09-05-2009, 12:54 AM
we were in hamtramck, bro. check out the detroit thread soon.
http://farm4.static.flickr.com/3471/3889015400_d8845cab49.jpg

combo, not all of them were mine, haha.

Is that one face supposed to be obama?

zennegen
09-05-2009, 01:04 AM
are you blind? of course its obama.

-Empty-Can-
09-05-2009, 01:08 AM
It was kinda small. i couldn't tell

UpstateHate585
09-05-2009, 01:30 AM
everyone uses obama it seems lol.

zennegen
09-05-2009, 01:32 AM
it was the second stencil i ever made, just so happens i found a hidden stash of them.

-Empty-Can-
09-05-2009, 01:37 AM
Ya i got obama zenne's got obama. the mans popular

UpstateHate585
09-05-2009, 01:38 AM
the both look good nothing against the stencils, i just am tired of seeing him to be honest haha. im suprised the streets arent littered with MJ slaps lol

faser
09-05-2009, 02:23 AM
upstatehate - not feeling that wheatpaste design at all, just lacks flavour and the message? childish?

man u gotta be original, make stencils of john mcain or clinton ya know.. haha

zennegen
09-05-2009, 02:26 AM
man, i havent seen anybody do kim jong il like i did, that shits whats up.

UpstateHate585
09-05-2009, 03:22 AM
upstatehate - not feeling that wheatpaste design at all, just lacks flavour and the message? childish?

man u gotta be original, make stencils of john mcain or clinton ya know.. haha

yeah, it was a 5 min. photoshop thing. idk if i want to get into wheat pasting or not. are regular pieces of paper too small for it? like ive only seen big ass things.

faser
09-05-2009, 03:58 AM
kim john il stencil wud be dope... zenegen show us it :D

upsstatehate- wheatpaste posters can be any size dude, a4 is fine.

anu-Hiero
09-05-2009, 05:15 AM
thinkin of trying out wheat pasting. This stupid?

http://i31.tinypic.com/14maovk.jpg

awesome!!!


stickers just don't last here in the northwest, the rain destroys them!

zennegen
09-05-2009, 10:04 AM
i cant find my post with kim jong il in it damnit. if somebody finds it or has a flick, post it pleaaaase.

thanks.

-Empty-Can-
09-05-2009, 10:40 AM
im suprised the streets arent littered with MJ slaps lol

I might make an MJ Stencil and make some slaps out of it.

http://i713.photobucket.com/albums/ww131/pics4bscience/mj.jpg

zennegen
09-05-2009, 12:02 PM
it's been done. a lot. like way more than it should have.

UpstateHate585
09-05-2009, 12:03 PM
this it zen?

http://farm3.static.flickr.com/2437/3888217365_3b51825702.jpg

zennegen
09-05-2009, 12:04 PM
wow, im a fucking moron. i put that fucking thing up LAST NIGHT. its an old ass combo i've been waiting to put up.

thanks, haha.

UpstateHate585
09-05-2009, 12:08 PM
haha no prob i was in the detroit thread and saw it. its pretty sweet. ive never seen a castro one either lol

zennegen
09-05-2009, 12:15 PM
i want to do lenin next. i'll probably make it tonight. nobody better take my idea neither.

Aekersaw
09-05-2009, 03:36 PM
Upstatehate deff do that weatpaste, even as sticks, its a fuckin sweet idea lol

F$$$22
09-05-2009, 04:54 PM
upstate, do some more work in the cross, and change the font, maybe chiller, then rasterize it and use the liquefy tool to make it more drippy and creepy, may look good

zennegen
09-05-2009, 05:43 PM
upstate, you can think of something more original than that. like somebody else already said, its kind of childish.

i say scrap the whole thing. be original dude. zombies are mad fucking played out.

Aekersaw
09-05-2009, 07:59 PM
erugh still man, i love zombies

heres some collabs

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/v1-1.jpg

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/v2-1.jpg

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/v3.jpg

more teeths,

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/v4.jpg

and some balloons,

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/v5.jpg

UpstateHate585
09-05-2009, 08:40 PM
upstate, you can think of something more original than that. like somebody else already said, its kind of childish.

i say scrap the whole thing. be original dude. zombies are mad fucking played out.

yeah i know but i seriously love zombies. i have a zombie sleeve already drawn out lol.

for some reason i feel like i need a purpose to wheatpaste. like anti political or something. but i think im just gonna do something fun.

BigBlueViolence
09-05-2009, 08:50 PM
Kind of off topic, but you should really have the artist draw out the final product of whatever you put on your body

faser
09-05-2009, 10:42 PM
http://i29.tinypic.com/ivilbr.jpg
critss?

OctoVenom
09-06-2009, 12:22 AM
gay

UpstateHate585
09-06-2009, 01:29 AM
Kind of off topic, but you should really have the artist draw out the final product of whatever you put on your body

i disagree man. i usually map out an idea and since i respect an artists style, let them make changes or do it in their style. i have been working with an artist for a while now. but i have drawn a few tattoos for people. im actually good other kinds of art. im just having trouble trying to make things graff like i guess. i was into realism and stuff. most things took 60+ hrs of work when i used to draw a lot

BigBlueViolence
09-06-2009, 01:42 AM
i usually map out an idea and since i respect an artists style, let them make changes or do it in their style

dawg, you just repeated what I said.

zennegen
09-06-2009, 01:45 AM
upstate, post one thing that took you 60 hours? i smell bullshit.

UpstateHate585
09-06-2009, 02:47 AM
dude everything i did in high school easily took 50-60 hrs. you can call bullshit if you want. i really don't care. i didnt take pic of any of it. but if i can find them i will. i gave most away as gifts or just never finished them.

and with the tattoo, me and the artist pretty much colab on it.

bored, poster idea. should i keep workin on it?
http://i28.tinypic.com/2lizn2q.jpg

chiefy
09-06-2009, 08:33 AM
that poster is nice id say keep it the way it is.

DUNSY
09-06-2009, 10:18 AM
Aeker, in the past i didn't really like your stuff but you got way better. congrats!
your new shit is way better, send some my way :p

Upstate, great looking poster. i like the macabre style

Faser: good start but try to work it out, make it special/your style

F$$$22
09-06-2009, 12:46 PM
upstate, sick ass poster, maybe a little more dark lines, but amazing

UpstateHate585
09-06-2009, 12:48 PM
thanks, i was gonna put a dark outline around it or something

HalfGangstaShit
09-06-2009, 07:42 PM
http://img.photobucket.com/albums/v653/nucleart/tmp206.jpg

BigBlueViolence
09-06-2009, 07:50 PM
Upstate- How are you making those?
Not the design, but the poster itself.

-Empty-Can-
09-06-2009, 09:08 PM
halfgangstashit. that looks really nice. i like how you make the inside of the letters look like their sticking out

UpstateHate585
09-06-2009, 09:13 PM
i was gonna print them out. then maybe have some enlarged at copymax or something. it would take too long to draw.

Black Flag
09-06-2009, 09:25 PM
http://img.photobucket.com/albums/v653/nucleart/tmp206.jpg

Your style reminds me of Hoer + Above1

peacebomb
09-06-2009, 09:37 PM
bored, poster idea. should i keep workin on it?
http://i28.tinypic.com/2lizn2q.jpg

Yo make the lines of the picture the same darkness as the font and throw a border on that shit and call it a day.

Also upstate, dont use gimps posterize function, it doesnt turn out as well as photoshops, instead go to mode and then use the indexed function. Also you can throw a gaussien blur of 1 pixel on it be fore you index it to make it have some smoother lines.

Obama s wayyyyyyyy over used, after fairley used it it should have been off limits, cause every obama poster or sticker I see looks like fairleys.

Packs go out tuesday. And wendsday im startin graffic arts and will have access to better sticker paper so expect some better quality stickers soon, like vinyll.:D

The end!:D:D:D:D:D

UpstateHate585
09-06-2009, 09:52 PM
thats what i was gonna do haha. i downloaded gimp to see what i was about, looked at it, then deleted it haha. i have photoshop 7. but i miss my cs3 a lot. it got deleted when i went back to xp from vista

peacebomb
09-06-2009, 10:21 PM
yeah fuck gimp stick with photshop, gimp is for those who can not afford photoshop or find an illegal place to get from.

HalfGangstaShit
09-06-2009, 10:49 PM
Your style reminds me of Hoer + Above1
Is that a good thing?

BLOC1
09-06-2009, 11:27 PM
I sorta see the resemblance.
Looks sorta like above's face charac, and hoer's R.
Not calling a bite though, just saying

F$$$22
09-07-2009, 01:10 AM
Upstate, that's what hapens when you use windows. Get yourself a mac and shit will be no issue.

Oarsone-FFSC
09-07-2009, 01:15 AM
http://img.photobucket.com/albums/v653/nucleart/tmp206.jpg

Bump.sick stuff. dope style.

UpstateHate585
09-07-2009, 02:16 PM
F$$$22- would you like to send me the funds to get a mac? haha i really want one but have no job. im big into music recording and obviously art so a mac would be perfect.

Eon 1
09-07-2009, 02:33 PM
If I owe anybody a pack I will be a while until you get ur packs cause I got hit by a car on sunday.

UpstateHate585
09-07-2009, 02:35 PM
oh shit man, you alright? well, look at it this way, now you have an excuse to sit on your ass and draw all day haha

zennegen
09-07-2009, 02:59 PM
hahaha, he got hit by a car, lol.

Crush97
09-07-2009, 02:59 PM
http://img.photobucket.com/albums/v653/nucleart/tmp206.jpg

arent u on puregraff

UpstateHate585
09-07-2009, 03:31 PM
another quick poster idea to go with the other one.
crits? i need to make some things darker but i would do that by hand prolly.

http://i28.tinypic.com/2z6tloy.jpg

ErrorOner...
09-07-2009, 03:45 PM
http://i422.photobucket.com/albums/pp301/ErrorOner___/IMG_1116.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp301/ErrorOner___/IMG_1119.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp301/ErrorOner___/IMG_1120.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp301/ErrorOner___/IMG_1121.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp301/ErrorOner___/IMG_1122.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp301/ErrorOner___/IMG_1123.jpg

UpstateHate585
09-07-2009, 04:02 PM
another quick poster idea to go with the other one.
crits? i need to make some things darker but i would do that by hand prolly.

http://i28.tinypic.com/2z6tloy.jpg

bottom page bump.

peacebomb
09-07-2009, 05:12 PM
Yeah, I like you you take advice actually. That poster is dope.

Making some packs.
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2418

UpstateHate585
09-07-2009, 09:12 PM
i planned on doing the outline on the other one but couldnt figure out how to do it in photoshop. it looked weird with a stroke on the layer. but i figured it out.

question- do you guys spray protective shit on before or after you put stickers up? idk if i should like spray them before i send them in packs or not. i dont want to ruin shit. lol sorry for the dumb question. i have only traded once. speaking of which, zen, you send my pack?

packs going out tomorrow to:

t-bone
dank
anu-heiro

peacebomb
09-07-2009, 09:23 PM
Spray it before you send the pack out. Looking foeward to see those pastes go up!

New batch.
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2419

zennegen
09-07-2009, 09:24 PM
don't trade with dank, all he's gonna do is put your slaps on a canvas.

UpstateHate585
09-07-2009, 09:31 PM
well i appreciate anyone using my art for something i guess. but he wont get me up at all? anyone else have experience with him?

zennegen
09-07-2009, 09:39 PM
by the way, no i havent sent anything out lately.

UpstateHate585
09-07-2009, 10:18 PM
its cool man, no worries

-Dank-DK-
09-07-2009, 10:28 PM
don't trade with dank, all he's gonna do is put your slaps on a canvas.

no i slap them on homeless dogs
so they can run around the city for me

UpstateHate585
09-08-2009, 12:59 AM
so uh, dank, do you put the stickers anywhere where people see them? lol

UpstateHate585
09-08-2009, 02:40 AM
sorry for shitty pics. took these a few min. ago while the clear coalt was drying. most are going out tomorrow. some are too big for the envelopes so i am keeping them for myself lol.
http://i30.tinypic.com/2nlzr6v.jpg
http://i31.tinypic.com/2vvrm1t.jpg
http://i28.tinypic.com/zl8z6u.jpg
http://i27.tinypic.com/5obckl.jpg
http://i27.tinypic.com/xlxksw.jpg
http://i32.tinypic.com/29zscoh.jpg
http://i25.tinypic.com/oggv7r.jpg
sorry for so many pics. makes up for all the talking

faser
09-08-2009, 04:13 AM
^ dope production,i like how u tried a lot of different styles/ideas out

Messer
09-08-2009, 05:18 AM
you need to hook me up with a pack of thoseee

UpstateHate585
09-08-2009, 05:56 AM
packs going out today to

anu-heiro
dank (i better get some ups lol i bust my ass making these)
and t-bone

hope to get some slaps back so i can finally go out and get shit up. i have been waiting on going out so i can get others up as well as me.

.reflex.
09-08-2009, 07:41 AM
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/764e7cd7.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/97217b96.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/74a5c5af.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/99d6c8ec.jpg
tipssss tradeee????

Messer
09-08-2009, 10:34 AM
peacebomb, upstate and error trade with me?

http://farm3.static.flickr.com/2449/3900774814_1ca1767930.jpg

my workstation :D

HalfGangstaShit
09-08-2009, 11:44 AM
http://img.photobucket.com/albums/v653/nucleart/tmp38B.jpg

UpstateHate585
09-08-2009, 02:31 PM
halfgangsta- i think it would look a lot better if it was cleaned up a bit. but its not bad.

messer, peacebomb, and error, you have pm's

edit- error, says ur inbox is full

UpstateHate585
09-08-2009, 04:34 PM
trying to come up with a stencil to do so i can do things faster. i wont stop my other ones tho.

crits? its a little sloppy cuz the paper i cut the trial out on was shit.

http://i29.tinypic.com/2m2del5.jpg

peacebomb
09-08-2009, 05:05 PM
Messer sure, toss me a PM

UpstateHate585
09-08-2009, 05:30 PM
trying to come up with a stencil to do so i can do things faster. i wont stop my other ones tho.

crits? its a little sloppy cuz the paper i cut the trial out on was shit.

http://i29.tinypic.com/2m2del5.jpg

i always get the bottom of the damn page lol

sdroW
09-08-2009, 07:18 PM
yo does anyone wanna send me some without me sending some back. im super new and i ordered 100 stickers and they havent come in yet but i will slap some for some people.

Eon 1
09-08-2009, 07:45 PM
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/764e7cd7.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/97217b96.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/74a5c5af.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/99d6c8ec.jpg
tipssss tradeee????I think ur T looks like a lower case r.make ur T more noticeable.

skull-e
09-08-2009, 07:59 PM
http://www.youtube.com/watch?v=PFTK-CVIee8 ^^

Eon 1
09-08-2009, 08:08 PM
http://www.youtube.com/watch?v=PFTK-CVIee8 ^^
Is that the same "METH" that is on bombing science.

-Empty-Can-
09-08-2009, 08:14 PM
Probably not. He would probably writing SDK on his slaps if he was. and they have a wayy different handstyle

klic
09-08-2009, 08:32 PM
you guys are complete dumbasses for even considering it might be meth from sdk

zennegen
09-08-2009, 08:34 PM
hahahaha.

-Empty-Can-
09-08-2009, 08:38 PM
you guys are complete dumbasses for even considering it might be meth from sdk

yea man i'm pretty sure he doesn't have time to sit on the internet.

SDK must be making alot of money, With their clothing line and their freinds with all those rappers

Werse
09-08-2009, 08:41 PM
They are rappers.

and that e top right looks like lesens
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/74a5c5af.jpg

HalfGangstaShit
09-08-2009, 11:09 PM
halfgangsta- i think it would look a lot better if it was cleaned up a bit. but its not bad.

messer, peacebomb, and error, you have pm's

edit- error, says ur inbox is full

it was supposed to be sloppy cuz my homey nerds is all about being clean so for his birfday i had to do it for him lol

UpstateHate585
09-09-2009, 01:31 AM
oh gotcha haha. well looks nice then.

.reflex.
09-09-2009, 02:07 AM
Sdk meth stoped bombing

DUNSY
09-09-2009, 05:27 AM
i hade to come up with some new ideas:


just a quik idea
http://i31.tinypic.com/33zbcl5.jpg

these are a bit sloppy, i can make them better.
i really like drawing those and i like the character
http://i27.tinypic.com/6o0h7s.jpg

what do you think ?


werse: thats a solid throwie maybe just change the t and bend the bottom part
upstate: i like the second poster even better and your character is really nice, i like how you tried different things with it. can you hook me up with a pack ?

Messer
09-09-2009, 07:31 AM
getting on top of the packs i owe

packs went out to peacebomb and tbone just a sec ago.

there rest of my packs will be going out in the next coming days.

looking to get down on more trades too....pm me.

Oarsone-FFSC
09-09-2009, 07:33 AM
http://i45.photobucket.com/albums/f61/mindless138/74a5c5af.jpg[/QUOTE]

Meth is part of SDK. sorry

Messer
09-09-2009, 10:19 AM
http://farm4.static.flickr.com/3488/3904097960_fe2eb106de.jpg

Aesir
09-09-2009, 11:53 AM
That respirator needs to be angled up SLIGHTLY (imo) . other than that it's pretty solid.

F$$$22
09-09-2009, 12:20 PM
Grumble, post office lost my shit from the sticker place, will send it out when things get figured out sorry.

F

anu-Hiero
09-09-2009, 04:02 PM
peacebomb-I got your pack today, nice work. Your pack is in the mail.
messer- Is that the rabbit from donnie darko? its sick!

-Empty-Can-
09-09-2009, 04:17 PM
Sdk meth stoped bombing

no he didn't

http://www.youtube.com/watch?v=LBNlzEbkjes

DUNSY
09-09-2009, 04:17 PM
i hade to come up with some new ideas:


just a quik idea
http://i31.tinypic.com/33zbcl5.jpg

these are a bit sloppy, i can make them better.
i really like drawing those and i like the character
http://i27.tinypic.com/6o0h7s.jpg

what do you think ?


werse: thats a solid throwie maybe just change the t and bend the bottom part
upstate: i like the second poster even better and your character is really nice, i like how you tried different things with it. can you hook me up with a pack ?

^Bamp!

Messer
09-09-2009, 04:20 PM
peacebomb-I got your pack today, nice work. Your pack is in the mail.
messer- Is that the rabbit from donnie darko? its sick!

it is indeed :D

your on my trades list so i'lll hook you up with ssome of those in the pack :D

peacebomb
09-09-2009, 04:22 PM
Thanks man glad you enjoyed the pack! Sorry I couldnt put all the stickers im running in it, I still need cyan ink.

Oh and I started graphic arts today and I found out that I can print vinyl stickers for 20 bucks in the lab! FUCKING DOPE!

anu-Hiero
09-09-2009, 04:39 PM
your next on the list messer sending out tomorrow.

Messer
09-09-2009, 04:42 PM
ddoppppeee...yours just needs to go in the posstttt baawwkkz

anu-Hiero
09-09-2009, 04:58 PM
messer- PM me your addy It got deleted.

ryser
09-09-2009, 06:13 PM
http://img5.imageshack.us/img5/9931/photo12ib.jpg
Weird little character i drew, i call these guys "risers" for my name RYSER, they "rise" haha idk i was stoned when i thought up this character and ideas

what do you guys think?

F$$$22
09-09-2009, 06:31 PM
got em!

anyone who i promised one to i will send by friday...

http://i253.photobucket.com/albums/hh66/ScumF22/ssstickers.jpg

F$$$22
09-09-2009, 06:56 PM
Ryser, very tim burton esc. Kinda cool, could use a bit more of something though looks empty around the image.

Messer
09-10-2009, 04:46 AM
anyone else want to get down on a trade?..... got all the pack i owed sent out now :D

Messer
09-10-2009, 04:52 AM
Thanks man glad you enjoyed the pack! Sorry I couldnt put all the stickers im running in it, I still need cyan ink.

Oh and I started graphic arts today and I found out that I can print vinyl stickers for 20 bucks in the lab! FUCKING DOPE!

ddduuddddeee you should totally print other peoples tooo ;)

DUNSY
09-10-2009, 05:10 AM
why doesn't anybody give crits anymore en where the hell is tbone ?:p

F$$$22
09-10-2009, 09:22 AM
Dunsy. I like the veggies

anu-Hiero
09-10-2009, 10:48 AM
yeah, the veggies are cool...I'm not really feelin the mario type char tho

tbonebailey2711
09-10-2009, 12:20 PM
dunsy - i have been checkin in but havent posted much lately bee playin aroun with some stencils i have been workin on and my new name "GRAVY". Will post flics soon. I am not a huge fan of the new stuff but the veggie one is best.

F$$$$22 - man I cant wait to get some of those they look great.

ryser - i think ur karak would look good if the lines was alot darker. i think it would br hard to see from a distance.

i finally started gettin my sticker trades organized over the weekend and 32 people owe me packs it goes back months. aint that a bitch! its sad people wont send shit back when you put in the work and hook em up fat. Maybe i'll get some packs this week.

Messer
09-10-2009, 12:32 PM
i sent you out a pack this week :D

F$$$22
09-10-2009, 12:39 PM
I was thinking about printing the ducks on my avatar as a 2x2 sticker. What do ya'll think?

peacebomb
09-10-2009, 02:45 PM
ddduuddddeee you should totally print other peoples tooo ;)


Fo sho but it wouldnt be free.:D Probbally like 50 bucks per hundered.

Im having some writers block as of now so ive just been making the same old stuff. Trying to think of new ideas.

zennegen
09-10-2009, 02:59 PM
I GOT MY lRONLAK PAINT TODAY!

new stencils sure to follow.

tbonebailey2711
09-10-2009, 04:08 PM
f$$$22 - i think the ducks are kool but i would go a little bigger than 2x2.

F$$$22
09-10-2009, 04:13 PM
Yeah I may go bigger.

peacebomb
09-10-2009, 05:17 PM
You make those ducks with illustartor?

Eon 1
09-10-2009, 05:40 PM
Hey Peacebomb PM me on how you did that on thoses stickers

UpstateHate585
09-10-2009, 07:13 PM
got tbones pack. sick stuff. thanks man

http://i25.tinypic.com/2m36arr.jpg
http://i26.tinypic.com/118gbde.jpg

Karma
09-10-2009, 07:14 PM
no doubt about it you tots make some dope slaps. keep it up nighas

F$$$22
09-10-2009, 07:33 PM
Nah, I drew the outline for the ducks, scanned them and then photo for color and to darken and cleanup some linework

anu-Hiero
09-10-2009, 07:52 PM
Tried some linoleum block printinghttp://www.flickr.com/photos/anu-hiero/3908444054/

UpstateHate585
09-10-2009, 08:24 PM
pics? lol

peacebomb
09-10-2009, 08:40 PM
New batch of Red STN faces.
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2435

Fix that picture upstate, I want to see how block printing turned out for you. Eon im sending you the tuts you requested right after I post this.

UpstateHate585
09-10-2009, 08:46 PM
wait what?

peacebomb
09-10-2009, 08:51 PM
I ment the other guy.

Packs go out with in the next two days. Sorry for the delay, even though I think most of them are from flicker.

UpstateHate585
09-10-2009, 08:53 PM
oh alright haha

zennegen
09-10-2009, 09:03 PM
peacebomb, when did you send mine? i still havent gotten it.

anu-Hiero
09-10-2009, 09:17 PM
I'm not sure why the pic didn't show up
try again....
http://i303.photobucket.com/albums/nn145/zeph4x/SCAN0045-1.jpg

zennegen
09-10-2009, 09:26 PM
i like those, but it feels like they need words.

anu-Hiero
09-10-2009, 09:39 PM
Yeah it was my first run at it and I had to carve it with an X-acto. I got a 3x5 that I am going to try out next and I also got some carving tools:D:D:D

zennegen
09-10-2009, 09:47 PM
you need to spend more time pressing the wood with a wooden spoon or something so the ink applies better.

anu-Hiero
09-10-2009, 09:51 PM
I think that I need to use the ink that is made for block printing I used homemade pen ink from a zig wide marker

zennegen
09-10-2009, 10:27 PM
wow, wrong.

-Dank-DK-
09-10-2009, 10:54 PM
ok people i need help
pick which name is better
http://i31.tinypic.com/2evb1uh.jpg

ummmm ok idk why they show um backwards

F$$$22
09-11-2009, 12:39 AM
Top

Bombing With Insurance
09-11-2009, 12:50 AM
http://farm4.static.flickr.com/3488/3904097960_fe2eb106de.jpg

Those Darko bunnies are dope

Messer
09-11-2009, 06:53 AM
why thank you :D.... you mean the bleeding eyes and whatnot?

tbonebailey2711
09-11-2009, 08:49 AM
The block printing ink works better but you have to spray over it with clear cote because its water based and will wash off. But it wont fuck up or stain your linoleum block.

some stencils i have been playin with what do you think?

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2440

had to try my tbone?

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2441

some kinda retro squid thing?

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2438

I think they turned out pretty good for my first few stencils. I did some more post flics later.

BigBlueViolence
09-11-2009, 10:26 AM
the tbone is dope as always, man.

you ever get my pack?

Messer
09-11-2009, 11:24 AM
t-bone.... really digging your stencils....


not a sticker, stencil or poster but no one comments on them in the toy canvassss

plus i'm thinking about making stickers like 'em.....

http://farm3.static.flickr.com/2464/3909323515_6764cded7a.jpg

zennegen
09-11-2009, 01:59 PM
tbone, the gravy's are pretty bland and boring. im loving the char and tbone though.

peacebomb
09-11-2009, 02:39 PM
I like the gravys, Im making a new sticker tonight ill have pics later.

Aekersaw
09-11-2009, 02:50 PM
Some more packs came in...

Metis,

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/vinyl2.jpg

Luigi,

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/vinyl3.jpg

Starheadboy one of my fave sticker artist out there,

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/vinyl4.jpg


and a friend is hooking me up with some vinyls, hes gonna give me 3 times more that amount

http://i75.photobucket.com/albums/i302/m_Crimson_lies_m/vinyl.jpg

So I'm probably gonna be painting those lol. First time i have free time in weeks, so imma make some stickers tonight

UpstateHate585
09-11-2009, 03:01 PM
good place to get vinyls is the flea market. cheap as dirt.

zennegen
09-11-2009, 03:16 PM
why would you paint on old records... somebody educate me please..

BigBlueViolence
09-11-2009, 03:17 PM
Are you sending the vinyls out for trade and stuff?

you should just paint the labels, not the vinyl it'self,
so you can still listen to it.

F$$$22
09-11-2009, 03:50 PM
off topic, can someone give me an opinion on F22 name...

i dunno if i like it

F$$$22
09-11-2009, 04:07 PM
fuck it, drop dead f22 lives!!!!!!

anu-Hiero
09-11-2009, 04:16 PM
t-bone-yeah I ususally spray all my stickers with a clear coat and I am really digging the new stencils they are clean. The retro squid thing looks good as always estpecially with the G at the top but maybe add eyes to it??

messer-why don't those count as stencils? anyway they are cool looking. The gas mask could be tilted up a bit more tho.

aekersaw-lucky you...some sic packs you got there!!

Aekersaw
09-11-2009, 04:24 PM
Upstatehate : Yeah that was cheaper then dirt. Hes giving them free

Zenne: im surprised you havent seen it before. Lots of people do it, its like a canvas and shit, except most of the time its cheaper and cooler looking lol.

Bigblue : Those are mostly shitty records, but there was a few ones that i kept because of the music or interesting artwork on the cover.

Anu-Hiero : Yeah i know, i've been having a lot of good luck with trades these days, first mono, then Starhead and now ElToro, im shittin fuckin bricks man

Tbone : Sick stuff as always man. I'm really lovin those retro octos. Great colors and everything.


and F22, i like your name, for some reason it makes me think about Catch 22 one of my favourite bands.

UpstateHate585
09-11-2009, 04:52 PM
messing new stuff. my handy sucks. i got tons of underspray cuz the stencils were cut from my blackbook paper lol
http://i25.tinypic.com/106dcfc.jpg

zennegen
09-11-2009, 04:56 PM
i might look into that... maybe i'll score some cheap/free vinyls.

UpstateHate585
09-11-2009, 04:57 PM
trading vinyls would be sick. wouldnt be cheap to send tho

zennegen
09-11-2009, 05:20 PM
im not saying to trade, im saying to paint and sell or hang.
im always looking for something new to paint on. i would buy dead cans, but fuck, man. it's so expensive to ship, i'd rather use that money to buy it from the store and use it.

UpstateHate585
09-11-2009, 05:30 PM
i know u werent talking trading them. but i think it could be cool lol.


another poster idea. lol crits? am i getting too repetitive? i would make some adjustments by hand (make some lines darker and stuff)

http://i25.tinypic.com/34hxvrl.jpg

F$$$22
09-11-2009, 05:32 PM
upstate, i like all of these, would make a dope series if you did a huge wall of them, for an installation or something...

peacebomb
09-11-2009, 05:44 PM
Ill tell you how i like them once I see em on the street, if it stops raining for fuck sake im gonna go and put some combos up.

UpstateHate585
09-11-2009, 06:18 PM
haha yeah, i just gotta print them off. i dont have a printer so i'm gonna go to my moms work and do it after hours. best part is, she works in the town hall lol.

dont know how to feel about these.
http://i31.tinypic.com/j7qlh3.jpg

oh and forgive my toyness, but whats an installation? haha

F$$$22
09-11-2009, 07:52 PM
Installation can be done legally or otherwise, it is a term that describes putting up a huge body of work. Usually used by art fags.

peacebomb
09-11-2009, 08:26 PM
All makes will go out tomoro.

Oh yeah and zenne can you send me your addy again cause they set the pack I sent you back.

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2443

zennegen
09-11-2009, 09:23 PM
perfect -.-

Aekersaw
09-11-2009, 10:21 PM
Yeah thats what sucks about vinyls, the shipping. I'd trade them and shit, but it cost way to fuckin much.

So either way, i keep em, or i give them to my girl who has a vinyl collection

UpstateHate585
09-11-2009, 10:36 PM
workin with a stencil for quicker production. whatcha think? shitty cell pics.
http://i29.tinypic.com/hsnq09.jpg

im thinkin of getting into vinyls. i have never done them but they look so sick.

F$$$22
09-12-2009, 12:02 PM
stickers went out this morning, should arrive soon....

UpstateHate585
09-12-2009, 12:44 PM
more ideas. crits? nobody has said shit about my last ideas lol
http://i25.tinypic.com/2r29lrk.jpg

zennegen
09-12-2009, 12:51 PM
i love the top middle, bro.

UpstateHate585
09-12-2009, 12:52 PM
should i keep them? the seem boring lol. what about the no sleep symbols?

BigBlueViolence
09-12-2009, 01:02 PM
The no sleep ones don't really stand out. make everything thicker.

zennegen
09-12-2009, 01:02 PM
the sleep symbs suck, lol. but thats the only one i like. color would be nice.

UpstateHate585
09-12-2009, 02:17 PM
alright lol im just trying to come up with new stuff. i dont expect everything to work. thans for the input.

BigBlueViolence
09-12-2009, 02:41 PM
Alright niggs, I'm officially back on my sticker grind.

Just got a surprise pack from aekersaw, I had NO idea you were sending me one, haha.

Gonna try my hardest to send out Aekers and Peacebombs by the end of the week.

chiefy
09-12-2009, 02:45 PM
The no sleep stickers are bad but all rest are cool.

anu-Hiero
09-12-2009, 03:10 PM
i agree all those are cool but the z's

UpstateHate585
09-12-2009, 03:43 PM
alright, i got it haha. the no sleep sticks are gone haha. im not even sure if i want to use the other ones. i think im just getting burnt out. ive been sitting over my blackbook and cutting mat for like 4 days straight lol

peacebomb
09-12-2009, 07:04 PM
Just give it time. Dont fret, work on the stuff you have and try to perfect it. Eventually something will come to you.
Got to packs today.First,

Resp- I like where you are going with your stuff I just feel as though the quality can be alot better. On your printed stuff the images are all fuzzy. If you are going to enlarge a picture it might help to use a program like infraview, this way the image does not get distorted. Your one reperator stencil has some pretty bad overspray. The one blue printed out resperator stencil looks fine though. I think that once you fix these thing you will have some dope shit.

Hiero- Your stencils are on fucking point. I reall like them. Your simps could use some work. Other then that your pack was fucking ill.

Zarb
09-12-2009, 08:37 PM
Some shit from the last few days..
http://i207.photobucket.com/albums/bb33/skateboard23/0912092013.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb33/skateboard23/0912092013a.jpg

Aekersaw
09-12-2009, 10:07 PM
I like your shit Zarb, fresh colors and clean throw.

Dope, i rep KSC too.

UpstateHate585
09-13-2009, 01:16 AM
meh tried coloring two of these. should i keep developing them or give up on em? lol

http://i29.tinypic.com/2uhpgcp.jpg

Messer
09-13-2009, 05:08 AM
i hope i get some of those in my pack



i like 'em :D

chiefy
09-13-2009, 06:04 AM
upstate those look smart but take the white circles out of there hands.

the strange one
09-13-2009, 08:28 AM
shit on a stick
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/9/13/f_2s5q80ncys4m_cb3d815.jpg (http://imagefra.me/)

http://img37.imagefra.me/img/img37/2/9/13/f_2s5q80ncys4m_651a1d6.jpg (http://imagefra.me/)

http://img15.imagefra.me/img/img15/3/3/7/f_1002488m_34cecc9.jpg (http://imagefra.me/)

insertnamehere
09-13-2009, 10:29 AM
http://i450.photobucket.com/albums/qq223/paultotheeee/013.jpg
http://i450.photobucket.com/albums/qq223/paultotheeee/014.jpg

UpstateHate585
09-13-2009, 10:34 AM
haha the shit on a stick is funny.

insertnamehere- its a bit sloppy for my taste. work on application of the sticker lol. u have a gnarly fold/air bubble

chiefy- those are supposed to be gauged ears. fuck haha. i'll fix em a little to make it more recognizable

Messer
09-13-2009, 01:05 PM
peacebomb.... thanks for the advice i'll try and fixxxxxx it uppp

peacebomb
09-13-2009, 01:28 PM
No problem man, thanks for taking it as advice and not that im trying to shit on you.

So my freind and I were chilling last night and we spent like 5 hours making these and trying some new things with them. I also made 2 new fonts for them which ill post once I cut them out.

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2444

Oh yeah, some crits on these would be nice cause im really thinking hard if I should kepp doing them or just trash em.

Messer
09-13-2009, 01:48 PM
hahaha nah man.... and plus if you were being an asshole i wouldnt mind either....i cantake a hit.


oh btw does that mean you got my pack?

the strange one
09-13-2009, 01:52 PM
i love the red and blue on the black good colours!

Zarb
09-13-2009, 02:08 PM
I like your shit Zarb, fresh colors and clean throw.

Dope, i rep KSC too.

Thanks man, Im pretty sure we rep different KSC's though. The one im in isnt like a sticker crew

peacebomb
09-13-2009, 02:15 PM
Yeah I got your pack messer.

Here is the new fonts.
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2445

Here is a charac.
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2294

BigBlueViolence
09-13-2009, 02:29 PM
Hey Aekersaw and Peacebomb, could you resend me your addresses?
I had to delete my PM box and lost them, sorry D=

zennegen
09-13-2009, 02:37 PM
peacebomb, that character is dope.

Messer
09-13-2009, 03:19 PM
peacebomb- oh sweettttt, could you scan or take a picture for me?.... sry for being awkward

exitus
09-13-2009, 03:25 PM
peace bomb, char is sweet but i dont really get s.t.n. Even so its a bit basic

peacebomb
09-13-2009, 04:04 PM
Its just an abreviation for Stop the Nonsense.
Messer- Ill post a pic of your pack later tonight.

Ive been sitting on those characs for ever now, ill make a few of em and post pics.

zennegen
09-13-2009, 05:25 PM
dude, i made my fucking lenin stencils, and my color choice was just horrendous. they're so bad. and i fucked them up cause lak paint makes the stencils stick to the paint and then the paint pulls apart. it's weird. it takes forever to let it dry completely before i can apply the next stencil.

peacebomb
09-13-2009, 05:43 PM
Yup, thats why i just stick with good old krylon drys in like 10 min. not even.
Here are some prototypes I just made using a stencil and relief printing.
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2446

Crits? Should I just cut them out?

zennegen
09-13-2009, 05:44 PM
bottom left is TITTIES. and lak dries in like a minute or less.... rusto dries in like 5.

F$$$22
09-13-2009, 07:41 PM
Peace, the ones with stn aren't as good as the full words, keep that up

anu-Hiero
09-13-2009, 07:49 PM
glad to hear that you liked my pace peacebomb....i need to get some stamping ink!!

peacebomb
09-13-2009, 08:17 PM
Yeah it was fucking dope.

Thanks for the crits!

zennegen
09-13-2009, 08:28 PM
anu, i have a few tubes. wanna trade?

Messer
09-14-2009, 03:07 AM
peace bombbb those ones up there = doapp sooaapp

DUNSY
09-14-2009, 08:48 AM
Yup, thats why i just stick with good old krylon drys in like 10 min. not even.
Here are some prototypes I just made using a stencil and relief printing.
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=343&pictureid=2446

Crits? Should I just cut them out?

i would make the one in the left lower corner but make the face bigger and make it a darker color because the face must stand out

tbonebailey2711
09-14-2009, 09:10 AM
DAMN PEACE BOMB U BEEN PUTTIN IN SOME WORK LATELY I REALLY LIKE THOSE LAST ONES YOU POSTED! NOT FEELIN THE STN BY ITSELF HOW BIG ARE THEY?


http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2442

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2437
ROLL TIDE!!!!!

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2439

UPSTATE - I LIKE THE NEW KARAK WHEN THEY ARE COLORED IN.

zennegen
09-14-2009, 01:53 PM
got a sexy pack from aeker today. lovin' it, bro.

peacebomb
09-14-2009, 02:17 PM
Thanks tbone. There just on 228s

tbonebailey2711
09-14-2009, 03:30 PM
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/picture.php?albumid=263&pictureid=2447

F$$$22
09-14-2009, 04:43 PM
tbone, dope as always

peacebomb
09-14-2009, 04:53 PM
t-bone every medium you touch always ends up dope!

UpstateHate585
09-14-2009, 06:06 PM
so i just came across this. downloaded it and it seems to work. i am not responsible if its fucks ur shit up lol. it is open on mine. its a vid on how to get cs3. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=118974141

zennegen
09-14-2009, 07:21 PM
i just got the newest cs shit for free... like ALL of it. from my friend. :]

klic
09-14-2009, 09:47 PM
got today..
http://i430.photobucket.com/albums/qq26/klic1/StopTheNonsense2.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq26/klic1/SogustKSC.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq26/klic1/RentSVKBTS.jpg

dope packs guys

skulls are dope tbone, digging the gravy ones too

new designs are dope stn

zennegen
09-14-2009, 10:05 PM
klic, who's that rent dude? i got a pack from him, and i dont know if i found him here or flickr.

klic
09-14-2009, 10:08 PM
neither, 12oz

Boogs
09-15-2009, 01:35 PM
http://i254.photobucket.com/albums/hh82/sti719_photos/SLAPS/IMG_0808.jpg

UpstateHate585
09-15-2009, 01:54 PM
has anyone gotten my packs yet?

f22- got urs today i like them better in person than the pics of them. thanks


should be sending out packs tomorrow or thursday to:

Peacebomb
Messer
F22

sorry its been taking long. had a lot of shit goin on lol

F$$$22
09-15-2009, 02:25 PM
upstate, i'm glad you like them, working on a new design soon if work schedule and finance allow it...

regards
F

chiefy
09-15-2009, 02:40 PM
boogs- nice sitckers loving the top one.

peacebomb
09-15-2009, 06:42 PM
Those are a bunch of different peoples stickers, its a combo.

Im goin to be bringing back those roboo jesus stickers soon. I thought that they were lost for ever and then i found the file in my school floder!

Also the slaps I had with like the tye dye and trippy shit will be coming back soon also. Also look for some vinyl stickers in like 2 weeks!

peacebomb
09-15-2009, 09:01 PM
The way you positioned the red X in the middle of that white square is stunning. Great color combos as well, put this in the big boys thread! ASAP!

Hepatitis
09-15-2009, 09:33 PM
haha how do i post pictures then?

zennegen
09-15-2009, 10:06 PM
the kid posted his facebook account... pretty sweet stencils though.

Hepatitis
09-15-2009, 10:13 PM
should i do it through photobucket or what cuz i want them to show up