PDA

View Full Version : Canvas/Digital



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

SIKFUCK
11-09-2008, 10:56 PM
wha markers yall use fer canvas?? I use decos buh they aint really tha best..

SIKFUCK
11-10-2008, 04:31 PM
http://i428.photobucket.com/albums/qq9/pussymonster8up/untitled.jpg

1st canvas let me kno wha yall thiiiinnnkkkkkkk,

dinedgc
11-10-2008, 04:38 PM
spend more time on your background

Apple pie
11-10-2008, 05:18 PM
http://i431.photobucket.com/albums/qq39/ZUEMONE/DSC02212.jpg
a painting in progress

toys!
11-10-2008, 08:04 PM
its dope man shit I like your faces.

markingz.
11-10-2008, 09:30 PM
wha markers yall use fer canvas?? I use decos buh they aint really tha best..

yo man, I had the same problem with decos until i found deco acrylics they're sooo much better than the paint ones I think and so those are the ones I use now for canvas.

SIKFUCK
11-11-2008, 09:28 AM
yo man, I had the same problem with decos until i found deco acrylics they're sooo much better than the paint ones I think and so those are the ones I use now for canvas.

kool man thanks i'll check em' out

SIKFUCK
11-11-2008, 01:40 PM
spend more time on your background

I probably should have done the background first o well fer sure on tha next one.

MAST
11-11-2008, 02:21 PM
ay ani, don't redo anything on that. the majority of the time for me, once i lost the flow of the picture, if i try to go back and redo anything (usually something small like that), i end up fucking it up a lot more. plus the whole thing looks fresh as hell.

SIKFUCK
11-11-2008, 02:55 PM
ay ani, don't redo anything on that. the majority of the time for me, once i lost the flow of the picture, if i try to go back and redo anything (usually something small like that), i end up fucking it up a lot more. plus the whole thing looks fresh as hell.

fer sure son that shiits tite leave as is

Sumoe
11-11-2008, 07:00 PM
Better picture, still not done.
slight glare, I need some natural lighting...

http://img160.imageshack.us/img160/734/dsc0707cg9.jpg

chloroformic.
11-11-2008, 07:05 PM
the hand position seems kind of awkward. its like the right hand is crossing the other. and the other is hard to tell if it's a left hand although obviously it has to be. nice job on the shading and the shadow of the hand though.

Sumoe
11-11-2008, 07:10 PM
I'm putting more hands, but yeah, the hand position doesn't really make sense. I wasn't thinking of them being a pair of hands, more like random hands tearing through a canvas, it'll probably make more sense once I finish. lulz

edit: they're actually both right hands. haha

jrk
11-12-2008, 11:13 AM
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/spj001.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/spj006.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/spj007.jpg

m.ziggy
11-12-2008, 11:38 AM
thats sick man

AoAssis
11-12-2008, 06:24 PM
sumone - the glare on the top hand, where its suppose to be like the outer edge of the thumb looks really weird, it makes the index finger look very long like its going into the hand.

I understand what angle your trying to do, but no matter how much I look at it , it still looks weird.

Fube
11-12-2008, 06:45 PM
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/spj001.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/spj006.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/spj007.jpg
bump, thats ill.

Sumoe
11-12-2008, 06:56 PM
sumone - the glare on the top hand, where its suppose to be like the outer edge of the thumb looks really weird, it makes the index finger look very long like its going into the hand.

I understand what angle your trying to do, but no matter how much I look at it , it still looks weird.

Anyone have an ideas on how to fix it?
It's pissing me off..lol

chloroformic.
11-12-2008, 07:12 PM
try putting some highlight to where the index begins near the palm. cut down that shadow at the start of the index (at the palm) with just a little more highlight. and the inside of the index seems a little to fat (between the index and middle) trim that down some.

AoAssis
11-12-2008, 09:18 PM
Anyone have an ideas on how to fix it?
It's pissing me off..lol

http://img374.imageshack.us/img374/4439/rthsstd3.png (http://imageshack.us)
http://img374.imageshack.us/img374/rthsstd3.png/1/w238.png (http://g.imageshack.us/img374/rthsstd3.png/1/)

the highlight also needs to be darkened a bit ( on the thumb that extends to the web of flesh connecting the index finger if that makes sense), when its so bright it makes it look like its another line. But the main reason for it looking so weird is that, if you think about it, that is not a natural position for a hand to be in, maybe it just looks that way because that guy has one serious hitch hikers thumb. Are you working from resource imagery if so could I see what your working from?

chloroformic.
11-12-2008, 09:39 PM
hahaha. we'll keep up the one two punch ;) another addition to make more of a contrast with the biginning of the web of the thumb and the bottom of the index. lol sorry. i'm done. :)

wpgtags
11-12-2008, 10:03 PM
http://img374.imageshack.us/img374/4439/rthsstd3.png (http://imageshack.us)
http://img374.imageshack.us/img374/rthsstd3.png/1/w238.png (http://g.imageshack.us/img374/rthsstd3.png/1/)

the highlight also needs to be darkened a bit ( on the thumb that extends to the web of flesh connecting the index finger if that makes sense), when its so bright it makes it look like its another line. But the main reason for it looking so weird is that, if you think about it, that is not a natural position for a hand to be in, maybe it just looks that way because that guy has one serious hitch hikers thumb. Are you working from resource imagery if so could I see what your working from?

its cuz he made the thumb looke like peice of paper and should be more 3D like the rest of teh hand

AoAssis
11-12-2008, 10:45 PM
Uhhhh, No? its just missing a little bit of shading to make it pop out a bit more and his use of foreshortening is very good.

Sumoe
11-12-2008, 10:58 PM
I was working from a reference image I took with my webcam. But I deleted the image. My thumb was in a weird position, though. I added more value to the thumb to try to make it look more three dimensional, I'll try darkening the highlight too.

Thanks for the help. But, yeah, I think it is just an unnatural position for the hand to be in. haha

AoAssis
11-12-2008, 11:14 PM
Your that guy with the serious hitch hikers thumb!

Any way good shit keep at it.

acereborn
11-13-2008, 04:47 PM
if you dont want a new ass ripped for you, edit your post, delete your pictures, and go to the toy forum

nero112
11-13-2008, 05:30 PM
oh dear god

hydro1
11-13-2008, 08:43 PM
In this whole fuckin page i see 1 picture and 1 fuckin quote other than my "toy shit" as you said. who else posted a fuckin picture other than just rippin on everyone else. post shit then or i got some more toy fuckin shit for you

milfhunter
11-13-2008, 10:28 PM
toy thread buddy dont argue or well see to it you get a new ripped 1.

nero112
11-14-2008, 04:16 AM
im not posting shit
1.not finished
2.dont have to prove shit to mr wiggles chomping fag

hydro1
11-15-2008, 01:18 AM
ahah shut the fuck up i havent copied that style in anyway dickhead. now swallow ur ruining the thread

nero112
11-15-2008, 06:10 PM
are u serious? haha keep telling yourself that...

anyway still havnt finished this shit.. some helps would be apreciated.. the teeth are being redone and the eyes and hair need to be finished and a few touch ups to the face..
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1342-1.jpg

H3TT1NG3R
11-15-2008, 06:29 PM
if you want her to lok a little bit more womanly in the face, then i would cut back the shadown on teh side of her face that lead to her neck. liek make her face a little thinner as it goes to the chin

nero112
11-15-2008, 06:34 PM
yeah that bit of cheek bone is gnna get thinnerd out so its not so masculine

H3TT1NG3R
11-15-2008, 06:46 PM
and i think it might lok a little better if her teeth weren't clenched, liek put a little bold blakc line between the teeth, might look more natural.

nero112
11-15-2008, 06:52 PM
yeh the teeth are a bitch atm :/

H3TT1NG3R
11-15-2008, 06:55 PM
yea, im terrible at painting, i have such poor brush control

nero112
11-15-2008, 07:00 PM
lol im workin on a week now to finish this and four more paintings

IBOMB412
11-15-2008, 08:32 PM
http://img515.imageshack.us/img515/8248/canvas1sn6.jpg

this is my first canvas... tell me what you think

abusingpcpkills
11-15-2008, 08:58 PM
http://i17.photobucket.com/albums/b77/JoeCurry403/SUNP0090.jpg

skeet-skeet
11-15-2008, 09:07 PM
ibomb412...
wow that shit is ill.
sell it to me?...
im not kidding either.

IBOMB412
11-16-2008, 06:49 PM
thanks dude... its only my first canvas so i think i might keep it but i could make another one if u really like it that much

Desipher
11-16-2008, 09:12 PM
not for sale first canvas ever for a buddy of mine
http://i33.photobucket.com/albums/d99/-syke-/Picture104-1.jpg

AoAssis
11-16-2008, 10:14 PM
No one said they wanted to buy it.

Nero it looks like her eyes aren't level.

nero112
11-17-2008, 03:04 AM
they arent at the moment im fixing the whole perspective of her face n whatnot

Desipher
11-17-2008, 05:37 PM
No one said they wanted to buy it.

Nero it looks like her eyes aren't level.

OBVIOUSLY:rolleyes: just sayin if any people decided to ask then it saved time posting again

H3TT1NG3R
11-17-2008, 05:41 PM
http://i34.tinypic.com/69khs2.jpg
not sure what to do with all this empty space

SIKFUCK
11-17-2008, 06:29 PM
http://i428.photobucket.com/albums/qq9/pussymonster8up/sikoecanvas.jpg

Not sure what ta dew ta this one..nor is it very clean. owell.

RAWHEADSAREFACELESS
11-17-2008, 06:33 PM
so redundant..

faded210
11-17-2008, 06:36 PM
ani that shit is clean...

SIKFUCK
11-17-2008, 09:02 PM
so redundant..

Dew u kno the meaning of redundant?

Canser Kills Kids
11-17-2008, 10:16 PM
http://i438.photobucket.com/albums/qq110/aaronthe44th/grandnewbian029.jpg

http://i438.photobucket.com/albums/qq110/aaronthe44th/grandnewbian020.jpg

feel free to shoot some pointers at me

TheDeadMethod
11-17-2008, 11:40 PM
http://i202.photobucket.com/albums/aa170/eldeadmethod/Photo91.jpg

Sanc_one
11-18-2008, 04:00 PM
Soooo yea... that's my first... i was real fun :D... i will do it more now i think :D
What do ya think about it?
http://shrani.si/f/3d/LY/2fTpm03M/canvas1.jpg

RAWHEADSAREFACELESS
11-19-2008, 03:50 PM
http://img371.imageshack.us/img371/7923/3044530882d77f48f55dbso1.jpg (http://imageshack.us)

SIKFUCK
11-19-2008, 04:34 PM
http://i428.photobucket.com/albums/qq9/pussymonster8up/newcanvas.jpg

2nd canvas......dnt really dew to good wit backgrounds so i dnt even try...

milfhunter
11-19-2008, 05:17 PM
http://i34.tinypic.com/1feons.jpg

Chaserwon
11-20-2008, 12:36 PM
Dew u kno the meaning of redundant?

Do you know how to spell you redundant idiot.

And yes your paintings are redundant and boring.

Oh by the way,
re⋅dun⋅dant   /rɪˈdʌndənt/ Show Spelled Pronunciation [ri-duhn-duhnt] Show IPA Pronunciation

–adjective 1. characterized by verbosity or unnecessary repetition in expressing ideas; prolix: a redundant style.

SIKFUCK
11-20-2008, 03:41 PM
Do you know how to spell you redundant idiot.

And yes your paintings are redundant and boring.

Oh by the way,
re⋅dun⋅dant   /rɪˈdʌndənt/ Show Spelled Pronunciation [ri-duhn-duhnt] Show IPA Pronunciation

–adjective 1. characterized by verbosity or unnecessary repetition in expressing ideas; prolix: a redundant style.

As Amusing as yer ignorance is douche bag, And its very amusing, its really annoying so heres sum definitons fer u....su⋅i⋅cide   /ˈsuəˌsaɪd/ Show Spelled Pronunciation [soo-uh-sahyd] Show IPA Pronunciation
noun, verb, -cid⋅ed, -cid⋅ing.
–noun 1. the intentional taking of one's own life.
2. destruction of one's own interests or prospects: Buying that house was financial suicide.
3. a person who intentionally takes his or her own life.
–verb (used without object) 4. to commit suicide.
–verb (used with object) 5. to kill (oneself).

Kill yerself.

H3TT1NG3R
11-20-2008, 03:48 PM
http://img529.imageshack.us/img529/9995/dsc03969ih1.jpg (http://imageshack.us)
http://img529.imageshack.us/img529/dsc03969ih1.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img529/dsc03969ih1.jpg/1/)
finished i think

Enmity
11-20-2008, 04:44 PM
60% done
http://img504.imageshack.us/img504/6503/cas002uj7.jpg
.. probably wont even look like this at all when im finished

TheDeadMethod
11-20-2008, 04:46 PM
the spider did a lot, i like it. not big on the web part, though.

SIKFUCK
11-20-2008, 05:38 PM
60% done
http://img504.imageshack.us/img504/6503/cas002uj7.jpg
.. probably wont even look like this at all when im finished

Im likin that shiit BIGGITY FIGGITY BUMPITY

SAID
11-20-2008, 09:44 PM
Im loving where you went with your canvas H3T.
Just maybe next time put the actual piece bigger & more proportional.
Love the webs and the spider.

nero112
11-21-2008, 03:17 PM
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1376.jpg

progress flik

sugarbomb
11-21-2008, 04:51 PM
i cant believe you guys start beef on a canvas thread... what is this world coming to

Enmity
11-21-2008, 05:12 PM
nero thats dope id like to see a higher res pic when its done .

AoAssis
11-21-2008, 06:30 PM
is her thumb on the outside?

SIKFUCK
11-21-2008, 06:51 PM
i cant believe you guys start beef on a canvas thread... what is this world coming to

Cause im tha fuckin shiit...:cool:

nero112
11-22-2008, 01:49 AM
is her thumb on the outside?

nah its as it should be lol..its all freestyled

H3TT1NG3R
11-22-2008, 04:29 PM
lasek gettin abstract
http://img205.imageshack.us/img205/2435/abstractglossjq7.jpg (http://imageshack.us)
http://img205.imageshack.us/img205/abstractglossjq7.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img205/abstractglossjq7.jpg/1/)

nero112
11-22-2008, 05:38 PM
new update started work on the arm ,hands gnna stay like that,chunk gnna be removed from the rib area n japanese face need to be done,then the hair... shuould be finished sometime tommorrow
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1378-1.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1377-2.jpg

nero112
11-22-2008, 05:58 PM
oh n if any one remembers... just a few bits left now
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1380-1.jpg

m.ziggy
11-22-2008, 11:26 PM
almost finished

http://i65.photobucket.com/albums/h239/kase121/jkhkjh.jpg

shitty cell phone picture

Lieon
11-23-2008, 02:45 AM
http://i12.photobucket.com/albums/a209/L13ON/FSCN2562.jpg

RAWHEADSAREFACELESS
11-23-2008, 08:46 AM
love the letttttters.

nero112
11-23-2008, 06:24 PM
hopefully il win the -15 shit
edit-finished
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1395-1.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1396-1.jpg

http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1389-1.jpg
ARMAGEDON WITH A SMILE
http://i133.photobucket.com/albums/q72/nero112/100_1403-1.jpg
(kinda oldish but meh:/ joker influenced a bit n dante athor of the devine comedey based

abusingpcpkills
11-23-2008, 11:46 PM
http://i17.photobucket.com/albums/b77/JoeCurry403/SUNP0098.jpg

soath
11-24-2008, 12:07 AM
Oh my damn, that's hot!

http://i12.photobucket.com/albums/a209/L13ON/FSCN2562.jpg

SIKFUCK
11-24-2008, 08:36 AM
I would hate to be named oswaldo

fromthegrave
11-24-2008, 08:43 AM
http://i35.tinypic.com/fo396x.jpg
http://i37.tinypic.com/ou4ps7.jpg
http://i34.tinypic.com/2mmwc3b.jpg
Abracadabra boom shacka dae

RFI. SPit
11-24-2008, 09:10 AM
Good to see you really getting into canvas painting nero.

nero112
11-24-2008, 11:21 AM
yeh those are my first few attempts at oils n i <3 em next i wnna do summin with long hair *hint hint*

AoAssis
11-24-2008, 08:12 PM
That arm is really bugging the shit out of me. Why did you put it on the wrong way?

wpgtags
11-24-2008, 09:11 PM
http://i35.tinypic.com/fo396x.jpg


joker+afro=hilarious canvas

AoAssis
11-24-2008, 10:24 PM
joker + canvas = overdone.

nero112
11-25-2008, 01:28 AM
its not the wrong way the rest of the fingers dont show on camera

fromthegrave
11-25-2008, 09:19 AM
joker+afro=hilarious canvas
not an Afro... suppose to be just the face with a black fade.
thats the second time someones said that. any way to fix it?

aoassis- dont hate.

sketch_three
11-25-2008, 09:26 AM
JOKER IS HYPER PLAYED,
noone liked the chacter befor the movie

nero112
11-25-2008, 04:59 PM
JOKER IS HYPER PLAYED,
noone liked the chacter befor the movie

i did, joker fan scince i was :)

LuStErOcKs
11-25-2008, 07:05 PM
http://i95.photobucket.com/albums/l123/LUSTEROCKS/picznov016.jpg
crappy shot of a Work in progress...
i will be giving it away to the winner of what ever battle is going on when its done.

Tofu_Eater
11-25-2008, 07:07 PM
Looks like a dier skull.
Man that name oswaldo pisses
me off I want the "o" to be gone
it doesn't sound right, but they
are dope letters.

LuStErOcKs
11-25-2008, 07:10 PM
nice job pointing out the obvious hahaha:o

Tofu_Eater
11-25-2008, 07:13 PM
yea nm

AoAssis
11-25-2008, 09:06 PM
its not the wrong way the rest of the fingers dont show on camera

I really don't under stand how the hand is then, because from the looks of it, it looks like the thumb is facing away from her body... When you let your hands fall to your side, the thumbs are facing inward.

http://img209.imageshack.us/img209/1103/fghfgfghhfgxy4.png (http://imageshack.us)


That is how i'm seeing it. The red outline is the thumb, and the green is the rest of the hands/fingers. So to me it looks like the thumb is facing out, Please explain how it is/how it is suppose to be, because even if it is facing the right way, that would make that finger i outlined in red the pinky, and if that is true, why is it so much shorter and fatter than the rest of the fingers? And why is it hooking as the thumb would ? it truly does not make any sense.

Sikfuk - then why does it have such a dark spot in the middle?

SIKFUCK
11-25-2008, 09:19 PM
That looks more like tha palm is cuffed son thaz how im seein it ne ways not as a thumb

nero112
11-26-2008, 12:21 AM
what he said^^^.. i left it undone n looking like that, the dark spot is just how the paint fell in that area

SIKFUCK
11-26-2008, 10:12 PM
werd bump tha shiit ne ways def tite...^^

seze1
11-26-2008, 11:03 PM
What ever happened to the "Art For Sale" thread? Searched, but no luck......ain't been here in a minute

H3TT1NG3R
11-27-2008, 10:25 AM
just pm people offers if you liek their shit, sometimes they'll sell

COBALT
11-29-2008, 11:34 PM
http://i37.tinypic.com/icv2u1.jpg
not finished just wanted input

Duped
11-30-2008, 01:14 AM
^ looks like someones head got bashed open on the edge... are you putting some dead bodies on that thing? lol

writersblock
11-30-2008, 01:17 AM
http://i37.tinypic.com/xcrfk5.jpg


Metal not canvas.

COBALT
11-30-2008, 01:18 AM
^ looks like someones head got bashed open on the edge... are you putting some dead bodies on that thing? lol
haha ima put a character on there....dead bodies would be ill

BORG
11-30-2008, 01:20 AM
http://i95.photobucket.com/albums/l123/LUSTEROCKS/picznov016.jpg
crappy shot of a Work in progress...
i will be giving it away to the winner of what ever battle is going on when its done.

:eek: let me know what battle, id love to have a dier canvas on the wall

pixystix
11-30-2008, 01:54 PM
http://i37.tinypic.com/icv2u1.jpg
not finished just wanted input

shits dark as fuck

RAWHEADSAREFACELESS
11-30-2008, 02:08 PM
http://i37.tinypic.com/xcrfk5.jpg


Metal not canvas.
keep at it but for now toy forum homie.

BARACK OBAMA
11-30-2008, 09:55 PM
http://i37.tinypic.com/icv2u1.jpg
not finished just wanted input

if you leave this alone and give me a month ill get moneyy :DD

COBALT
11-30-2008, 09:57 PM
if you leave this alone and give me a month ill get moneyy :DD

ok sounds like a deal i got more to come also Obama just drop me a pm when you get some cash

aristoche
11-30-2008, 10:05 PM
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/IMG_2368.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/Recycle.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/Concentration_1__Jugular_by_razorsc.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/IMG_1722.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/IMG_1728.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/Concentration_4__Spine_in_prog_by_r.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/Concentration_5__Boo_by_razorscutst.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e374/ginorly/searsgreen.jpg

fumes and shit
11-30-2008, 11:08 PM
http://img224.imageshack.us/img224/4743/27882867117b62971ef1qc6.jpg

$50

ShIfTeD
11-30-2008, 11:36 PM
[/URL]
[URL="http://g.imageshack.us/img516/dscn0144dc0.jpg/1/"] (http://imageshack.us)
http://img516.imageshack.us/img516/6334/dscn0167dt7.jpg (http://imageshack.us)
http://img516.imageshack.us/img516/dscn0167dt7.jpg/1/w800.png (http://g.imageshack.us/img516/dscn0167dt7.jpg/1/)

have some more but no camera at the moment, bad pic

613
12-01-2008, 03:36 PM
action painting is nice decorative art but its really shallow imo

613
12-01-2008, 03:39 PM
http://i37.tinypic.com/icv2u1.jpg
not finished just wanted input

way fucking hardcore!!

amazing :D

COBALT
12-01-2008, 03:40 PM
thanks

NoMoreSarrow
12-01-2008, 06:06 PM
..your welcome

Chaserwon
12-02-2008, 06:36 PM
http://img223.imageshack.us/img223/3616/p1020753vq7.jpg (http://img223.imageshack.us/img223/3616/p1020753vq7.jpg)http://img408.imageshack.us/img408/7871/p1020754xw8.jpg (http://img408.imageshack.us/img408/7871/p1020754xw8.jpg)

might add some rivets, otherwise its done. Got two more on the go, a yellow and a black


Really fresh

pharaohdefinesking
12-02-2008, 11:49 PM
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1867.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1868.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1869.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1870.jpg

LuStErOcKs
12-03-2008, 11:47 AM
http://i95.photobucket.com/albums/l123/LUSTEROCKS/picznov016.jpg
crappy shot of a Work in progress...
i will be giving it away to the winner of what ever battle is going on when its done.
http://i95.photobucket.com/albums/l123/LUSTEROCKS/picznov033.jpg
more progress..

B.S. POLICE
12-03-2008, 11:49 AM
im a win that shittttt

nero112
12-03-2008, 12:34 PM
shit die paint more i havenomoney :):(

jrk
12-04-2008, 04:08 PM
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/face.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/profil.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b263/agnostic_front/both.jpg

RAWHEADSAREFACELESS
12-04-2008, 04:23 PM
jrk that is fresssssh.

jrk
12-04-2008, 04:30 PM
theres a colony of them coming..... be prepared haha

RAWHEADSAREFACELESS
12-04-2008, 04:43 PM
harrrrrd.

sickone
12-04-2008, 05:02 PM
jrk what media did u use for those?

jrk
12-04-2008, 07:00 PM
jrk what media did u use for those?


Mix of acrylic,pencil,china marker and wood finition...

I dunno how you call that kind of wood... but in french its called Massonite...

MikeLarry
12-04-2008, 10:00 PM
jrk... how much for a set of 3?... fressssssh.

jrk
12-04-2008, 10:14 PM
I dunno.... I have no clue on how to set a price on what I do ... propose something and the feeling inside will decide haha

the dimensions are around 10X20 if my eyes arent effed up

Sanc_one
12-07-2008, 11:18 AM
New one. I used a colors of a christmas :D...yaay... it is a 20x34 cm big... if anyone is interested, pm please.
http://i358.photobucket.com/albums/oo22/Proof_one/IMG_0002.jpg

RAWHEADSAREFACELESS
12-07-2008, 11:37 AM
word up to the heads that are bugged out.

Flert1
12-08-2008, 12:51 AM
http://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/2475378106_d94a505a28.jpg
http://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/2549480937_e018ee913f.jpghttp://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/2475377140_a7b6b926d0.jpghttp://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/2405071084_a9dff2eebb.jpghttp://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/2396929503_94cf3e3def.jpghttp://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/2397216179_566ec0e275.jpghttp://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/2627315222_026695c7f7.jpghttp://i135.photobucket.com/albums/q132/flert1/My%20Art/l_21ec0581bd72a1e3867637eb58d1e86d.jpg

LuStErOcKs
12-08-2008, 03:17 AM
http://i95.photobucket.com/albums/l123/LUSTEROCKS/Picture012-1.jpg
more progress..blah blah blah

LuStErOcKs
12-08-2008, 03:22 AM
Well it's really a crap shoot, once I'm done with it, what ever battle is coming up, that's where its going as the prize. it's been getting done little by little on my spare time.

Its not finished yet.

MaNtS
12-09-2008, 05:17 PM
Cant really compete with that ^^

http://i58.photobucket.com/albums/g245/tomdelongeisgun182/DSCN2382.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g245/tomdelongeisgun182/DSCN2379.jpg

This is part of a bigger body of work, (all connected with the appropriate colours linking up with the appropriate extensions of that colour, like so,)

http://i58.photobucket.com/albums/g245/tomdelongeisgun182/DSCN2390.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g245/tomdelongeisgun182/DSCN2389.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g245/tomdelongeisgun182/DSCN2383.jpg

http://i58.photobucket.com/albums/g245/tomdelongeisgun182/DSCN2380.jpg


not part of the body of work :
http://i58.photobucket.com/albums/g245/tomdelongeisgun182/DSCN2386.jpg

paint head
12-10-2008, 06:22 PM
Dope.

WoeInfinite
12-10-2008, 06:23 PM
thats awesome!
christmas present?

Flert1
12-10-2008, 07:53 PM
ani thats a dope canvas..and mants i like the way the orange canvas's are lined up..its dope.

B.S. POLICE
12-10-2008, 09:25 PM
Well it's really a crap shoot, once I'm done with it, what ever battle is coming up, that's where its going as the prize. it's been getting done little by little on my spare time.

Its not finished yet.


let me know when thats close to being finished lol ill bust ass on that battle

Clark_Wallabee
12-11-2008, 01:47 AM
..

RetroLikeWhoa13
12-11-2008, 03:02 AM
holy tits...
amazing work. the only thing that throws me off is the shadow.

port-a-john enthusiest
12-11-2008, 11:23 AM
Yeah, me tooo. Other than that it looks great!

sickone
12-11-2008, 08:17 PM
my surfboard, just finished it... any comments?

http://i77.photobucket.com/albums/j57/deko91/DSCN2045.jpg

Logicless
12-11-2008, 08:44 PM
Mants nice backrounds
and Ani-33 really dope bet
the wifey will love it.

Discombobulated
12-11-2008, 08:48 PM
New one. I used a colors of a christmas :D...yaay... it is a 20x34 cm big... if anyone is interested, pm please.
http://i358.photobucket.com/albums/oo22/Proof_one/IMG_0002.jpg

that's a cool background

RAWHEADSAREFACELESS
12-11-2008, 09:10 PM
http://img75.imageshack.us/img75/613/canvas1of1eg8.jpg (http://imageshack.us)

sickone
12-11-2008, 09:37 PM
my surfboard, just finished it... any comments?

http://i77.photobucket.com/albums/j57/deko91/DSCN2045.jpg

bottom page bumb.

nero112
12-12-2008, 08:30 AM
rips n shit need lots of work...

m.ziggy
12-12-2008, 08:43 AM
the colors are sick, what did you use

sickone
12-12-2008, 12:57 PM
spraypaint and poscas.

Discombobulated
12-12-2008, 01:10 PM
sick board

H3TT1NG3R
12-13-2008, 02:23 PM
http://i33.tinypic.com/23nu41.jpg
in progress

Snot
12-15-2008, 06:16 PM
http://img519.imageshack.us/img519/6995/1000222my6.jpg (http://imageshack.us)

saltybastard
12-15-2008, 08:27 PM
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/saltekoifinal.jpg

WoeInfinite
12-15-2008, 08:47 PM
i drew a koi..dont havt the patience to make the scales even...
http://i60.photobucket.com/albums/h26/SoopaxVillain/1214082117.jpg

pharaohdefinesking
12-16-2008, 12:20 AM
http://i33.tinypic.com/23nu41.jpg
in progress

bump

pharaohdefinesking
12-16-2008, 12:21 AM
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1980.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1978.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1972.jpg

respERATION
12-16-2008, 05:07 AM
http://img519.imageshack.us/img519/6995/1000222my6.jpg (http://imageshack.us)

.....i think i'm in love

H3TT1NG3R
12-18-2008, 03:32 PM
http://i40.tinypic.com/2vcyk2f.jpg

empes*
12-19-2008, 10:40 AM
http://http://www.bombingscience.com/graffitiforum/newreply.php?do=postreply&t=1011

reallythough
12-20-2008, 02:46 PM
nulled

jdunk
12-21-2008, 01:39 PM
something for someone.
http://i82.photobucket.com/albums/j257/jdunk502/DSC01193.jpg
http://i82.photobucket.com/albums/j257/jdunk502/DSC01194.jpg

"Louis XIV"
12-22-2008, 08:38 PM
http://farm4.static.flickr.com/3085/3129922292_cc45066921.jpg?v=0

KillYaKoncept
12-23-2008, 12:34 AM
Thats maddd ugly yoo wayy to hold down vt fagget.

dior
12-23-2008, 12:44 AM
bottom page bumb.

thats so sick i love it

cast LI
12-23-2008, 07:56 AM
http://i3.photobucket.com/albums/y62/howie88/securedownload-3.jpg

i usually dont like posting pictures.


there was a stay gold whole car parked just outside of new rochelle

reallythough
12-23-2008, 07:14 PM
word. that was just for a friend that was moving west

dim
12-23-2008, 07:29 PM
http://i211.photobucket.com/albums/bb184/dimr_01/AUT_9601.jpg

"Louis XIV"
12-23-2008, 10:40 PM
Thats maddd ugly yoo wayy to hold down vt fagget.

show me something better that you ve done then

SBOMBS
12-24-2008, 04:11 AM
thats fire dimhttp://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0255.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0256.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0264.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0265.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0274.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0279.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0284.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0286.jpg

"Louis XIV"
12-24-2008, 04:19 PM
that green one is dope

South-Pole
12-24-2008, 04:26 PM
haha,sbombs you can't be serious(talking about the second canvas),
no just kidding man loving all of them,they all look dope one after the other

pixystix
12-24-2008, 09:25 PM
SBOMBS shits ill

pixystix
12-24-2008, 09:27 PM
Thats maddd ugly yoo wayy to hold down vt fagget.

hes from boston

sickone
12-24-2008, 10:32 PM
sbombs where is that weed hoodies from?....

blunttokes
12-24-2008, 11:40 PM
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0284.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q228/sbombs_01/DSC_0286.jpg

selling ither one these?
ill go 40bucks if so

SBOMBS
12-26-2008, 08:44 AM
nahhh...i aint sellin either one yet....there work in progress....everytime i meat new writers i get them to do something on it.... and the weed hoody is moka gear

thx for the comments ya;ll

what4joke...
12-26-2008, 10:01 AM
every thing on this page ^ dope.

Sanc_one
12-26-2008, 11:20 AM
New one! 24x18 cm big each!
http://i358.photobucket.com/albums/oo22/Proof_one/IMG_56871.jpg

RAWHEADSAREFACELESS
12-26-2008, 04:13 PM
http://i211.photobucket.com/albums/bb184/dimr_01/AUT_9601.jpg
yooo iŽd love to get down on this.

dim
12-26-2008, 10:23 PM
lol we would of loved you to get down on that to man

Haz-E
12-26-2008, 10:42 PM
ya yo ohno hit us up n will definatly do it up

"Louis XIV"
12-27-2008, 11:59 AM
ne suggestions on markers?
decos arent really cutting it

pharaohdefinesking
12-27-2008, 03:50 PM
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1996.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2001.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2000.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_1997.jpg

AoAssis
12-27-2008, 06:41 PM
One more I didn't see it.

jdunk
12-28-2008, 01:31 AM
ne suggestions on markers?
decos arent really cutting it

forreal? decos are straight.

m.ziggy
12-28-2008, 02:16 PM
so fresh and so clean

streat
12-28-2008, 02:48 PM
crisp

"Louis XIV"
12-28-2008, 04:36 PM
decos are ill for black books
but they arent that clean on canvas

NoMoreSarrow
12-28-2008, 04:37 PM
send me that and ill send you a munny =D

m.ziggy
12-28-2008, 04:52 PM
decos are ill for black books
but they arent that clean on canvas

i always use decos on canvases and never have a problem with them

two point two
12-28-2008, 11:34 PM
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/44/l_f8e8ff2d5ce648129345fd69c085c1e5.jpg

New Canvas 9 x 12 (BLUR)
KELO W.R.T.
PEACE TO THESE FUKQ

SAID
12-29-2008, 10:14 AM
I FUCKEN LOVE THAT K
SAID NG.5.75

toy section man, those have no structure whatsoever,
the placement is awful, theres help in the toy thread.

SIKFUCK
12-29-2008, 10:24 AM
Going back to the deco situation they rnt really the best I'd have to agree, But I've never had a worse problem then tha tip jus fucking up.

SIKFUCK
12-29-2008, 10:26 AM
werk in progresss Tha arrows a lil crooked fer now buh otha then that....
http://i428.photobucket.com/albums/qq9/pussymonster8up/canvas2.jpg

SIKFUCK
12-29-2008, 10:27 AM
Sorry dont kno how ta make it smaller

SIKFUCK
12-29-2008, 10:28 AM
One more I didn't see it.

hahahha

SAID
12-29-2008, 11:00 AM
Nice quadruple post.
There's an edit button you know.

SIKFUCK
12-29-2008, 11:22 AM
Yuh but I jus dont care cock boy.

SAID
12-29-2008, 11:29 AM
Okay whore.

Derka_Derka_Derka
12-29-2008, 01:04 PM
http://img171.imageshack.us/img171/2639/312874717323628c7b61xb0.jpg

two point two
12-29-2008, 03:43 PM
I FUCKEN LOVE THAT K
SAID NG.5.75

toy section man, those have no structure whatsoever,
the placement is awful, theres help in the toy thread.

yee yeeea , " i luve dat "

Derka_Derka_Derka
12-29-2008, 04:00 PM
is that no structure quote directed towards wat i posted.im a little confused here

Newkidontheblock
12-29-2008, 06:01 PM
if i had a munny this is how i'd do it up.....BOMB SQUAD BILLY

http://img401.imageshack.us/img401/4755/p1020812lu5.jpg

close up
http://img401.imageshack.us/img401/2159/p1020814wa9.jpg (http://img401.imageshack.us/img401/2159/p1020814wa9.jpg)

This shit is mad clean what you usin?

Newkidontheblock
12-30-2008, 09:20 AM
shits clean dude nice work

ArmyGunz
12-30-2008, 09:34 PM
nice

dadestruekings
12-30-2008, 11:28 PM
http://i236.photobucket.com/albums/ff239/damnthosekids/102_1647.jpg
in progress

H3TT1NG3R
01-02-2009, 06:29 PM
^ in digging the bottom and right pieces
http://farm4.static.flickr.com/3117/3161658866_e6301e2821.jpg?v=0
http://farm4.static.flickr.com/3081/3161667900_23cfcf3dc3.jpg?v=0

Enmity
01-02-2009, 07:03 PM
i like the one on the left dnert ..

lasek .. you gotta work on your letters big time. def not ready for posting

DEADBODY
01-02-2009, 07:05 PM
half done .,
stuck in side.....shitty weather

DEADBODY

H3TT1NG3R
01-02-2009, 08:43 PM
i like the one on the left dnert ..

lasek .. you gotta work on your letters big time. def not ready for posting

whats wack about them? like too simple? or just bad structure?

DEADBODY
01-02-2009, 11:38 PM
hibiscus floral peace and water marked with fabric paint
paint marker and rattle cans 4hr

DEADBODY

Lieon
01-03-2009, 01:39 AM
For my little brother, the fade is pretty rough

http://i12.photobucket.com/albums/a209/L13ON/DSCN2809.jpg

DEADBODY
01-03-2009, 02:06 AM
sick...needs a matching lunch box

Lieon
01-03-2009, 02:19 AM
lol thatd be some shit

mad_hatter11
01-03-2009, 09:24 AM
yooo what did you use for the backpack? i understand for the fill and outline but how did you make it adhere to the fabric? thanks man

Lieon
01-03-2009, 10:38 AM
What do you mean adhere? Its acrylic right on the fabric, just used a white layer in the beginning to make the color pop, and then I used a sealer

Olick
01-03-2009, 11:00 AM
http://i123.photobucket.com/albums/o318/mrshee/clownjoker1.jpg first chalk

dim
01-04-2009, 07:05 PM
http://farm4.static.flickr.com/3082/3168180285_62957db04b_o.jpg

saltybastard
01-05-2009, 10:19 AM
live art...
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/liveartfinishd.jpg
evil eve canvas..had to use myspace link, photobucket deleted the full
pic because of full nudity..
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=441782072&albumID=526348&imageID=3557155
and some close up pics...
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/evesnake1.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/evesnake2.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/eveface.jpg

DEADBODY
01-05-2009, 12:28 PM
holy salty

DEADBODY
01-05-2009, 12:31 PM
....deadbody

TruOG
01-05-2009, 03:20 PM
live art...
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/liveartfinishd.jpg
evil eve canvas..had to use myspace link, photobucket deleted the full
pic because of full nudity..
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=441782072&albumID=526348&imageID=3557155
and some close up pics...
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/evesnake1.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/evesnake2.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a206/saltedwalls/eveface.jpg


Bump these end of the page flicks...really nice
shit salty...lovin the first one...props.

ados
01-09-2009, 02:10 AM
http://i81.photobucket.com/albums/j203/dosar/DSCF1183.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j203/dosar/DSCF1188.jpg

Live4TheWall
01-11-2009, 02:06 AM
http://img.photobucket.com/albums/v396/Nicks_Notes/graffiti/IMGA0903.jpg

Some new shit for the girl.

pharaohdefinesking
01-11-2009, 06:55 PM
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2097.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2096.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2077.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2075.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2073.jpghttp://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2074.jpg

Lieon
01-11-2009, 07:02 PM
http://img.photobucket.com/albums/v396/Nicks_Notes/graffiti/IMGA0903.jpg

Some new shit for the girl.

this is cool but I think the colors kinda ruin it, the green and blue dont seem to belong, especially the shade of the splattered green but overall the idea is cool

and pharoah that flower is great, like the seko stuff too

Live4TheWall
01-11-2009, 07:09 PM
Yeah I was originally thinking a deep purple, and then changed my mind at the last second and went with that teal.

Ya live and learn haha.

m.ziggy
01-11-2009, 08:37 PM
http://i65.photobucket.com/albums/h239/kase121/Photo369.jpg

want to put a character on it but kind of suck at those so will probably end up doing a piece

AoAssis
01-11-2009, 08:41 PM
Yawn.
Splattered backgrounds so overdone.

m.ziggy
01-11-2009, 08:59 PM
your absolutely right, but i like them

here are some more of mine
http://i65.photobucket.com/albums/h239/kase121/Photo358.jpg
http://i65.photobucket.com/albums/h239/kase121/jkhkjh.jpg
20x30 have to finish the bottom of his shirt

http://i65.photobucket.com/albums/h239/kase121/802rasta.jpg

http://i65.photobucket.com/albums/h239/kase121/80two.jpg
not finished, im really bad about finishing my shit

Infoe
01-12-2009, 05:10 PM
Bored cardboard freestyle
http://img291.imageshack.us/img291/9548/newyorkcard1dp5.jpg

HOROR
01-12-2009, 11:03 PM
http://img150.imageshack.us/img150/4995/cccc034eg1.jpg

first canvas i like.

Olick
01-13-2009, 02:53 PM
isnt really a canvas...but hey i drew my dog. just started last week.

http://i123.photobucket.com/albums/o318/mrshee/papichulo1.jpg


http://i123.photobucket.com/albums/o318/mrshee/fist.jpg

found out the other day i was drawing the disturbed guy.

http://i123.photobucket.com/albums/o318/mrshee/smeagler.jpg
my cuzin "inside joke."

hope u like

NoMoreSarrow
01-13-2009, 03:35 PM
http://i65.photobucket.com/albums/h239/kase121/80two.jpg
not finished, im really bad about finishing my shit[/QUOTE]


shame on you for the peice of shit in the background. i know, wasn't you

Olick
01-13-2009, 03:42 PM
u talkin to me?

fromthegrave
01-13-2009, 03:52 PM
lol no he's talking to ziggy.
i was gunna say the same thing.

Olick
01-13-2009, 03:58 PM
oh cooll haha
\

http://img.photobucket.com/albums/v396/Nicks_Notes/graffiti/IMGA0903.jpg

Some new shit for the girl.

ur gf is gonna love it. nice colors. =D

fromthegrave
01-13-2009, 04:13 PM
thats dope^^^

m.ziggy
01-13-2009, 05:24 PM
i didnt say it was me, i was showing the black piece. the piece behind it is a vensr and esay i took in a trade

Infoe
01-13-2009, 07:21 PM
More freestyle cardboard shit
http://i251.photobucket.com/albums/gg310/INFOE1/cardrock.jpg

stylez
01-13-2009, 10:18 PM
i dont like selling canvases but pm if anyone wants me to make them one
i need money for a new pair of tables.

http://flickr.com/photos/capital_punishment/

B.S. POLICE
01-13-2009, 10:56 PM
damn man that photobucket, respect...

mesc_oner
01-14-2009, 01:46 PM
http://s14.photobucket.com/albums/a337/mesc_tck/IMG_0056.jpg

Kayone707
01-14-2009, 03:10 PM
http://i75.photobucket.com/albums/i318/poochyjames/100_2077.jpg


wow, with out the drips this would of been really nice. too bad its ruined now

Kayone707
01-14-2009, 03:13 PM
For my little brother, the fade is pretty rough

http://i12.photobucket.com/albums/a209/L13ON/DSCN2809.jpg

sick, im diggin it.
an Salty, i dont gotta give you props, you already know what i think ;)
haha

The SlaughterGod
01-15-2009, 03:30 PM
In progress.




http://i369.photobucket.com/albums/oo140/SlaughterGod/letters004.jpg

eatmyFUK
01-15-2009, 04:04 PM
respect....dope canvas^^

UNCLE
01-15-2009, 10:46 PM
http://i262.photobucket.com/albums/ii104/beefisforburgers/Picture047.jpg
http://i262.photobucket.com/albums/ii104/beefisforburgers/Picture064.jpg
http://i262.photobucket.com/albums/ii104/beefisforburgers/IMGP4543.jpg
http://i262.photobucket.com/albums/ii104/beefisforburgers/IMGP4539.jpg
http://i262.photobucket.com/albums/ii104/beefisforburgers/IMGP4531.jpg

hesty
01-16-2009, 12:38 AM
those birds are dope you should do somethin more with the backgrounds