PDA

View Full Version : One Linerz!!



Pages : [1] 2 3

mekosbc
07-24-2008, 07:19 PM
Get Ur One Linerz Up!

HRbN
07-25-2008, 10:15 PM
Toy forum... how many "toys" can effectively pull off a decent one liner?

-GEKS-
07-25-2008, 10:52 PM
This should probably be closed.
or maybe we could use it as a section to tell dudes to stop doing one liners, if they arent doing them right.
if your "one line" has lines crossing all through the middle of your letters, your better off not doing it in one line.

my 2 cents

el oh el
07-26-2008, 10:05 AM
here some flicks for this thread

http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0352.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0284.jpg
http://photos-373.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v289/246/101/725550373/n725550373_3403754_5576.jpg

Hobbes
07-26-2008, 02:25 PM
Whys someone always gotta hate instantly and say "close". This thread got approved 'cause it was posted in the thread for approval and enough people wanted it. Lime's one liner was lookin' nice. I been tryin' them but not sure the best methods for accomplishing it with my style of bubble letters.

Thats pretty cool option, how long it take you to learn 1-liners good? I just started tryin' the other night.

rsakens
07-26-2008, 02:48 PM
tag one liners =]
http://i224.photobucket.com/albums/dd224/rsakens/DSC00390.jpg?t=1215708236
http://i224.photobucket.com/albums/dd224/rsakens/DSC00392.jpg?t=1215709092
http://i224.photobucket.com/albums/dd224/rsakens/DSC00006-4.jpg?t=1205005103

mekosbc
07-26-2008, 03:01 PM
my 1st oneliner
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/SANY0809.jpg

GaZm13
07-26-2008, 03:27 PM
Damn NOE that actually is pretty on point man. Maybe because it's only 3 letters makes it easier. When you get into 4-5 letters they kinda look messy. Nice job MEKO(NOE). Just one mans opinion though.

Scratch
07-26-2008, 03:30 PM
NOE, you spelled the Science in bombing science wrong

haha

but otherwise good shit

mekosbc
07-26-2008, 03:40 PM
lmao oh shit i did....oppz i was fuckin tired lasted night when i did that shit... hahah oh well shit happenz

MUSEone
07-26-2008, 03:49 PM
here some flicks for this thread

http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0352.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0284.jpg
http://photos-373.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v289/246/101/725550373/n725550373_3403754_5576.jpg


good shit mane. hit me up sometime ;)

HRbN
07-26-2008, 04:28 PM
Well ok, the flicks so far are good. Nice work guys, props. I cant do a one liner for shit but then again i use 6 letters and its tricky.

-GEKS-
07-26-2008, 11:27 PM
what u write i wanna try and make one ha

HRbN
07-26-2008, 11:40 PM
phazer or herbn either one, phazer is the one i was refering to though. have at it

WoeInfinite
07-26-2008, 11:42 PM
anyone wanna one line me?
i suck at em..
:[

mekosbc
07-27-2008, 12:23 AM
yo woe i got you... you write?ASIC? right?

mekosbc
07-27-2008, 12:23 AM
ima try phazer too seemz tricky

WoeInfinite
07-27-2008, 12:24 AM
nope, i write woe.
:D

mekosbc
07-27-2008, 12:30 AM
oh my bad i thought you wrote asic cuz i thought you posted some asic shit..... but i remeber now thatz wallace's shit...

WoeInfinite
07-27-2008, 12:32 AM
hah yeah, i shouldda picked a damn better name..W's slay me..

mekosbc
07-27-2008, 12:35 AM
yeah i know i changed my name from meko to noe becuz m's and k's slay me so i chose the letterz im good at and i got noe so ima be throwin that up for along time to come

WoeInfinite
07-27-2008, 12:40 AM
yeah, i just dont feel like changin the name after fuckin around with this so much haha.
[shrugs] i dunno..
just gotta work harder at a clean good lookin W i guess...

remos
07-27-2008, 01:54 AM
http://i255.photobucket.com/albums/hh139/remos905/img049.jpg
my one liner
ive fixxxed it since this pic the c isnt so bad

WoeInfinite
07-27-2008, 02:09 AM
http://i60.photobucket.com/albums/h26/SoopaxVillain/072708_02071.jpg
i suck at ze onelinerz
:[
help?

smooth_nuts
07-27-2008, 02:23 AM
DUDE!
your name is so simple for a oneliner man your just starting your w in the wrong place....i'll hooks you up give me a minute man

WoeInfinite
07-27-2008, 02:26 AM
alrighty broski
:]

smooth_nuts
07-27-2008, 02:43 AM
http://farm4.static.flickr.com/3188/2705268137_5b8ccb90bd.jpg
the e's to big and i added the drop shadow and shit but you get the basic idea...

WoeInfinite
07-27-2008, 02:48 AM
ahh thats tight.
thanks dude.

smooth_nuts
07-27-2008, 02:51 AM
no problem man ;)
feel free to take a hard chomp off that bitch haha

Ekos1nr
07-27-2008, 02:53 AM
ha try EKOS

WoeInfinite
07-27-2008, 02:55 AM
haha just might do that.
but its bed time yo.
3am here.

Ekos1nr
07-27-2008, 02:56 AM
still that woe looks pretty ill

smooth_nuts
07-27-2008, 03:06 AM
ha try EKOS
hahahaha i knew some one else would ask...
but i must say NO to your command...sowies :p
but thanks for the dickriding though the friction in on my balls felt rather nice :D
i kids,i kids.
but really thanks man :D

Ekos1nr
07-27-2008, 03:10 AM
haha no dick ridin here

its bombing science...not brokeback mountain
lmao just sayin man if ur bored have at her

smooth_nuts
07-27-2008, 03:13 AM
haha word,word.
i'll try something later if i get bored enough,k's just really piss me off haha

Tonberry
07-28-2008, 12:47 AM
Yeah, that WOE was pretty dope. I'll upload a pic of my one-liner throws later, my camera isn't uploading pics properly for some reason.

freshair
07-28-2008, 11:10 AM
ill post sum 1liners ive done thru out the years...............workin rite now

not much tho as u can tell...........:D

mekosbc
07-28-2008, 07:37 PM
yo there should be a one liner battle...(not posted) word SPIN and try to post it on the 10th

mekosbc
07-28-2008, 07:38 PM
i mean not polled

-GEKS-
07-29-2008, 10:00 AM
yo i'm down for that i'll draw it up right now ha

mekosbc
07-29-2008, 02:02 PM
ight post it up on the 10th

ShaolinNy
07-29-2008, 02:52 PM
Ok im posting here because i need a one liner handstyle for my tag SNEAK and have no idea how to go about doing this...ive looked other places and this thread seems like its good for me to post this here.Can any one help?i would post pics of what i have now but it to bad and embarresing so can some one help plz?

mekosbc
07-29-2008, 03:40 PM
dude its a toy thread dont be scared.... post urz up... ill help you out

LiMe..S.B.C
07-29-2008, 04:04 PM
http://i287.photobucket.com/albums/ll128/LIMESBC/30887352.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll128/LIMESBC/SANY0846.jpg

Mr yarbles
07-29-2008, 04:17 PM
Fucked the a.
http://i36.tinypic.com/4j82es.jpg

One line tag
http://i37.tinypic.com/20rrzf4.jpg

Hater-AiD~>
07-29-2008, 04:18 PM
the tag is dope

ShaolinNy
07-29-2008, 07:27 PM
dude its a toy thread dont be scared.... post urz up... ill help you out

Ok this is pretty bad but just see how bad i suck espically at one liners heres what i have so far

Here a quick throwie i did...Figure i post this just so u know how bad iam..
https://www.t-mobilepictures.com/myalbum/photos/photo19/8e/1f/dea1ffdad3b4.jpg


Ok here what i really need help on my one liner handstlye...Mine comepletly sucks.PLEASE HELP!!


https://www.t-mobilepictures.com/myalbum/photos/photo23/51/d2/7ac9d11e00ea.jpg

^^Thats what my hansyle pretty much looks like even if i try to mix it up looks like shit...How can i get it better...I need a good one liner handstlye so i can thow it up quick and make it really nice...

MUSEone
07-29-2008, 07:41 PM
http://i287.photobucket.com/albums/ll128/LIMESBC/30887352.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll128/LIMESBC/SANY0846.jpg

Lovin that first one lime, get a good steady handy goin and ud be set.

U down for a throw exchange? Hit me up via pm if so.

Mr yarbles
07-29-2008, 07:57 PM
Sneak You're trying way to hard.
Don't start attempting one liners until you have letter your letter structure down
Simple is better

Here's a couple examples
http://i38.tinypic.com/rcqc02.jpg
http://i35.tinypic.com/ipy68w.jpg

ShaolinNy
07-30-2008, 12:01 AM
Sneak You're trying way to hard.
Don't start attempting one liners until you have letter your letter structure down
Simple is better

Here's a couple examples
http://i38.tinypic.com/rcqc02.jpg
http://i35.tinypic.com/ipy68w.jpg

I see how would i go about having my letter structure down what do you suggest?Im kinda cluesless what should i practice to make my handwriting better or should i just keep writing sneak over n over cause i cant seem to make it look nice

Mr yarbles
07-30-2008, 12:13 AM
Kee writing your name over and over
Like you woul in school
Graffiti takes time and practice
I have shitloads of notebooks with nothing but tags
Don't expect it to come to you quick it takes alot of practice.
It's alot of trial and error too just try and see what works

ShaolinNy
07-30-2008, 12:15 AM
Kee writing your name over and over
Like you woul in school
Graffiti takes time and practice
I have shitloads of notebooks with nothing but tags
Don't expect it to come to you quick it takes alot of practice.

Ok ill do that but how should i write it?In regualr letters or what?


yes im dumb lol

smooth_nuts
07-30-2008, 12:17 AM
S-I-M-P-L-E,SIMPLE *****!
i love saying ***** on the internet haha

Mr yarbles
07-30-2008, 12:21 AM
Write it similar to the bottom one
See how's there really nothing speacial to it? it's just the kind of letters someone would write if they were turning a paper in at school or something
Just keep writing it
Don't rush your style it'll come to you eventually.

ShaolinNy
07-30-2008, 12:28 AM
Write it similar to the bottom one
See how's there really nothing speacial to it? it's just the kind of letters someone would write if they were turning a paper in at school or something
Just keep writing it
Don't rush your style it'll come to you eventually.

Ok thx man ill do that for awhile and ill post back up soon enough

smooth_nuts
07-30-2008, 12:33 AM
http://farm4.static.flickr.com/3067/2716164106_2f2c5493fd.jpgjust a little somethign i based off my normal throw...dont plan on painting it any time...ever,haha

SLEEP905
07-30-2008, 02:53 PM
http://i33.tinypic.com/2n73588.jpg
first ever one liner

FLSteele16
07-30-2008, 03:18 PM
Lime- those are sick
My red started to run out.
http://img377.imageshack.us/img377/6771/scan0017pt7.jpg

SLEEP905
07-30-2008, 03:20 PM
^ i'd say curve your letters more and lose the drips, other then that its a good start

Hater-AiD~>
07-30-2008, 03:40 PM
cos that doesnt look like a one liner to me..if it is..its a very poorly executed one..you need to get some flow

hazetheone
07-30-2008, 03:52 PM
they're both bad and neither of them are one liners?
what are you doing?

(SoS) Flu
07-30-2008, 03:53 PM
yo man this is a oneliner thread whats your problem.
but they both have two good concepts but your trying to hard.
on the top one lose the face on the R.
and on the second one the T doesnt look like a T...

Hater-AiD~>
07-30-2008, 04:23 PM
can you read project?

SLEEP905
07-30-2008, 04:33 PM
k instead of bitching at project and his dumbassness lol, lets get some crits rollin on this

PROJECT LINK
07-30-2008, 06:31 PM
damm chill out... my bad wrong thread

SLEEP905
07-30-2008, 07:04 PM
its not hard to read man


]http://i33.tinypic.com/2n73588.jpg
and bump this cause i wasnt getting any feedback lol

HRbN
07-30-2008, 07:32 PM
what is that first letter?... and is the second one an E or a c

SLEEP905
07-30-2008, 07:33 PM
it says "ve", i forgot to put a little mark for the E

keenur
07-30-2008, 07:37 PM
dont write ve its taken..

http://img297.imageshack.us/img297/5751/vebz0.jpg

well technically not anymore but still dont write it hah..

SLEEP905
07-30-2008, 07:39 PM
i write veor, but i did a two letter throw

keenur
07-30-2008, 08:51 PM
my bad

smooth_nuts
07-30-2008, 09:32 PM
http://farm4.static.flickr.com/3067/2716164106_2f2c5493fd.jpgjust a little somethign i based off my normal throw...dont plan on painting it any time...ever,haha

bumps cause im bored as shit

WoeInfinite
07-30-2008, 10:09 PM
thats tight smooth

HRbN
07-31-2008, 04:29 PM
Ok thats what i thought it said but your E definatley needs a dot or something to distinguish the top half. Other than that its a good start.

LiMe..S.B.C
07-31-2008, 06:41 PM
for MUSE... a oneliner for his boy MOES. i put it here cuz your inbox fpr PM's is full
and the throwie you asked for in the exchange thread..
http://i287.photobucket.com/albums/ll128/LIMESBC/SANY0934.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll128/LIMESBC/SANY0933.jpg

-GEKS-
07-31-2008, 06:50 PM
what the hell is goin on between the m and the o. that line there is completely unnecessary. and the e looks like a p to me

I Hold The Throne
07-31-2008, 07:40 PM
Hey can someone do couple one liners of otek for me? Its hard to figure out how to do it in one line

SLEEP905
07-31-2008, 10:31 PM
if the whole word is hard, pic two or three of the letters to try instead

mekosbc
07-31-2008, 10:46 PM
yo otek i got you..... ill post them up tommorw..

DECO ONE
08-01-2008, 05:54 PM
can someone do a GIEN 1 liner for a friend of mine?

or a FELO on for another friend

GimmieGotShot
08-01-2008, 06:52 PM
one line tag
http://i280.photobucket.com/albums/kk190/gimmiegotshot/reepher.jpg

mekosbc
08-02-2008, 12:53 AM
yo otek herez the one linerz.... the last pic is the best one in my veiw...
and yo gein i got you ill post them up 2marow...
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0032T.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0033G.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0032H.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0034M.jpg

noxi
08-02-2008, 01:53 AM
Lol wanna do one for me? The ones you did look pretty sick.

I Hold The Throne
08-02-2008, 05:22 PM
yo mek those are sweet. thank u for giving me a great perspective on one liners for my name. im gonna try some now

mekosbc
08-02-2008, 10:01 PM
yo noxi ill hit you up with some ne linerz.... you write noxi right?

mekosbc
08-02-2008, 10:53 PM
im tryin out a new one liner.... critz are respected
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0033-1.jpg

noxi
08-03-2008, 01:12 AM
Nah i write septa. Thanks

That looks sick. Good job.

ShaolinNy
08-03-2008, 01:57 PM
Sorry for small pic here a box i hit in a main plaza where i live


https://www.t-mobilepictures.com/myalbum/photos/photo28/86/ba/57886d669fb8.jpg


Crits plz!

Bets369R
08-03-2008, 04:22 PM
http://i183.photobucket.com/albums/x52/ChrisPhotos_02/002-5.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x52/ChrisPhotos_02/002-4.jpg

EhPhek
08-03-2008, 10:54 PM
yoo would one of u guys be able to try to draw me out a one liner for AFEC?

i have no idea where to start and it would be alot of help, thanks a ton :D

mekosbc
08-05-2008, 05:27 PM
i got you.... give me a lil... damn yo this thread is dyin lol

EhPhek
08-05-2008, 05:43 PM
haha, iight sounds good man, thanks alot, ill be waiting :)

ShaolinNy
08-05-2008, 06:30 PM
Sorry for small pic here a box i hit in a main plaza where i live


https://www.t-mobilepictures.com/myalbum/photos/photo28/86/ba/57886d669fb8.jpg


Crits plz!

any one?

Sarto
08-05-2008, 06:35 PM
i like the ak part but im not sure about the rest , keep at it though

ShaolinNy
08-05-2008, 06:40 PM
i like the ak part but im not sure about the rest , keep at it though

Any suggestion on what i can do?

Sarto
08-05-2008, 06:47 PM
play around with differnt letters , and make them all the same height , just keep sketchin

HRbN
08-05-2008, 11:00 PM
I see no one was able/willing to try and tackle the word PHAZER in a one liner throw... haha see that shits hard

smile_
08-05-2008, 11:09 PM
I can never get a S to connect to a M correctly.. haha

DECO ONE
08-05-2008, 11:40 PM
yo Meko.....could i get one for SABLE ? i cant work an S and an A together.....

mekosbc
08-06-2008, 01:48 AM
yeah ill post it up 2marow lol i got a of one liners to do... ill have all them posted 2marow for sure... i gotta get batteries for my camera..... the fucker keeps dying lol

mekosbc
08-06-2008, 02:29 AM
here is the one line liners i own ppl......

full page...
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0016.jpg

afec
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0014.jpg

septa
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0015.jpg

phazer
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0012.jpg

sable
http://i345.photobucket.com/albums/p389/meckoh/Photo-0017.jpg

HRbN
08-06-2008, 04:04 AM
haha so you had some trouble with it too. lol thats actually alot better looking than the ones ive attempted in the past. Props though

noxi
08-06-2008, 05:19 PM
Dude that is so clean. Thanks a lot meko.

EhPhek
08-06-2008, 05:27 PM
yooo meko, POWER SHIT MAN

I'm definately using ur one liner, its so sick mane, im practisin it now
sweet shit, thanks a ton brotha

DECO ONE
08-10-2008, 10:25 PM
BE for BURE 3

http://i30.photobucket.com/albums/c342/Skitzo6990/IMG000134.jpg

Mr yarbles
08-10-2008, 10:50 PM
http://i34.tinypic.com/24mdhl3.jpg
http://i38.tinypic.com/2jadbf9.jpg
http://i33.tinypic.com/2d0chg3.jpg
Forgot there was a one line thread.

Kinda hard to tell it's a b
but it's still fresh

hazetheone
08-10-2008, 11:56 PM
http://i38.tinypic.com/2yknaqf.jpg
first attempt gotta figure out a better way to link the c and a

Cesk
08-11-2008, 12:22 AM
Can anyone make me a nice Cesk oneliner? =D

mmmburgers
08-11-2008, 01:09 AM
http://i237.photobucket.com/albums/ff286/mmmburgers/Picture.jpg

RANER!!!!!

mekosbc
08-13-2008, 12:37 AM
i need a one liner ppl... i hooked every one up eith one lol wtf return the favor

Speedy
08-15-2008, 11:10 AM
meko and deco, and chance you could take a shot at Jask? I can't do one liners but I could try something else as an exchange.

mekosbc
08-16-2008, 12:55 PM
yeah i got you bro...kust give me a day or two..

QuakeOne
08-16-2008, 10:28 PM
Hey can someone make me a Quake One oneliner.

Greatly nice if you could

Respect

Quake one~

Slushi
08-16-2008, 10:55 PM
http://i191.photobucket.com/albums/z85/SluseFA/oneline.jpg

TylerDurden
08-16-2008, 11:03 PM
Hey can someone make me a Quake One oneliner.

Greatly nice if you could

Respect

Quake one~


you aint shit, kid.

http://miamigraffiti.com/search.php?search=quake&p=1

http://farm2.static.flickr.com/1158/530146747_037922252c_o.png

http://farm2.static.flickr.com/1101/1408639968_2f0c3e24c3_o.jpg

Mr yarbles
08-16-2008, 11:08 PM
http://i33.tinypic.com/14ttshj.jpg
http://i33.tinypic.com/2mi4744.jpg
http://i37.tinypic.com/118lkjp.jpg

Some stuff for my friend monz and then some of mine.


lawl that and the fact that it's his first post he was probably just looking for shit to bite off of.

sluse I like it but the l is a little akward looking

mekosbc
08-16-2008, 11:09 PM
ok we get it you write quake... do you really have to come in the toy thread and gett on ppl.... we get it you have good skill and shit.... not beefin just doesnt make why you come to the toy thread and bag on other writerz?
and yo quake i got you with the one liner shit...give me a couple dayz i got mad shit to do lately..

Scream Out
08-17-2008, 05:03 AM
i wanted to see how difficult "phazer" would really be. heres a quick oneliner
nothing much to it, its the Z that throws everything off really
http://i91.photobucket.com/albums/k301/Inhumation/Photo344.jpg

QuakeOne
08-17-2008, 09:29 AM
I didn't know someone else writes it, and I didn't start beef wth?!

QuakeOne
08-17-2008, 10:27 AM
Other Quake , im sorry for using your name , im a toy.
I didn't know. And Meko , do you mean me starting beef or him?

MessTonic
08-17-2008, 11:00 AM
Anyone want to try a one liner for me, "Mess"..

thanks

Speedy
08-17-2008, 11:05 PM
yeah i got you bro...kust give me a day or two..
Thanks a lot.

mekosbc
08-17-2008, 11:34 PM
him dude...

Speedy
08-17-2008, 11:42 PM
him?

bowchicabowow
08-18-2008, 12:58 AM
Not you lol.

I just realized I can make my normal handy a one liner with almost no change in appearance lol.

"Riot"
08-18-2008, 03:33 AM
http://i121.photobucket.com/albums/o227/JakeRidesBmx23/WebCam_20080818_0144.jpghttp://i121.photobucket.com/albums/o227/JakeRidesBmx23/WebCam_20080818_01441.jpg

drunekn throws!

BigBlueViolence
08-18-2008, 12:03 PM
http://i121.photobucket.com/albums/o227/JakeRidesBmx23/WebCam_20080818_0144.jpghttp://i121.photobucket.com/albums/o227/JakeRidesBmx23/WebCam_20080818_01441.jpg

drunekn throws!

The A, S, and H flow really well on this, the T and R just look a little plain compared to the rest of it, I think they kind of mess up the flow of it.

MessTonic
08-18-2008, 12:12 PM
Anyone want to try a one liner for me, "Mess"..

thanks

anyone, ill try yours?..

skeetz
08-18-2008, 11:48 PM
first attempt at a one liner
http://i305.photobucket.com/albums/nn233/skeetz2911/Photo129-1.jpg

mekosbc
08-21-2008, 02:01 AM
damn dude resize ur pixz it killz the page

Mr yarbles
08-30-2008, 04:33 PM
Something I'm working on
http://i33.tinypic.com/711csl.jpg

QuakeOne
09-01-2008, 02:32 PM
Meko , yo , you got anything yet for meh?

Speedy
09-01-2008, 07:30 PM
And me

hellomynameisftc
09-02-2008, 10:59 AM
first attempt at a one liner
http://i305.photobucket.com/albums/nn233/skeetz2911/Photo129-1.jpg

WHY does everyone insist on posting things that they know are shit?

this is my first attempt at something, i clearly put ZERO effort into it, what do you think, oh wise internet? fuck. like go practice one liners if thats what ur into, try it a whole bunch of timess with a whole bunch of letters, copy out fucking paragraphs then come back and post something you kinda like

at least people will see the effort put forth and not rip on you. the trash oneliners were kinda fucked but thats around the quality i would expect people to be posting

dont deny that you spent about 60 seconds on it.

Czar One
09-02-2008, 05:26 PM
^haha, I post things that look like shit because I fail at the interwebz. =[
http://i159.photobucket.com/albums/t136/czar1one/picklecheese.jpg
http://i159.photobucket.com/albums/t136/czar1one/wersoneliner.jpg

thats me
09-04-2008, 05:04 PM
http://i287.photobucket.com/albums/ll150/JYwriter/IMG000135.jpg

Pesky_Human
09-05-2008, 12:21 PM
Anyone want to try a one liner for me, "Mess"..

thanks


http://www.tbproject.com/images/mess1.jpg

n0va
09-06-2008, 01:13 AM
Damn......... I better get to practicing cuz' them shits are flyyyyyyyyyy

Pesky_Human
09-07-2008, 01:54 PM
Damn......... I better get to practicing cuz' them shits are flyyyyyyyyyy

Hope you are talking about mine. :D Give me something to write and I will try to kill it.

iPwnF00lz
09-07-2008, 11:16 PM
Hope you are talking about mine. :D Give me something to write and I will try to kill it.

Bley and Flux

SNAP!
09-08-2008, 12:42 PM
killin stray cans!
http://farm4.static.flickr.com/3114/2840384918_8aa27698a5_d.jpg

I got the handy's down pat, some throws are meh...I'm down for exchanges though

lmno694
09-10-2008, 02:45 AM
业生产保险箱的厂家,品种齐全款式新颖,其中包括:墙壁式保险箱,单门保险箱 (http://www.qnn.com.cn),双门保险箱,台式保险箱,落地式保险箱等.提供专利保险柜,家用保险柜 (http://www.qnn.com.cn),商用保险柜,宾馆保险柜,指纹保险柜等.绝对差异化产品,占尽市场先机专 业生产国标,美标,德标法兰,碳钢法兰,不锈钢法兰 (http://www.flange316.com),合金钢法兰,大小头,三通,等系列管道配件国际管法兰标准体系: 国际上管法兰标准主要有两个体系,即以德国DIN(包括原苏联)为代表的欧洲管法兰体系和以美国ANSI. ..3,英国和法国管法兰标准,两国各有两套管法兰标准 (http://www.flange316.com)标准 综上所述,国际上通的管法兰标准可概括为两个不同的,且不能互换的找modern abstrac..在阿里巴巴找本地modern abstract art (http://ohpaintings.com)上百姓网访问通用网址modern abstrac..更多modern abstrac..在慧聪,快查看看modern abstrac..小说在起点中文网

blunttokes
09-10-2008, 02:55 AM
on graffiti studio but w.e

http://img228.imageshack.us/img228/9479/seconelineww8.png (http://imageshack.us)

quick oneline

Ga.nK
09-11-2008, 10:12 PM
业生产保险箱的厂家,品种齐全款式新颖,其中包括:墙壁式保险箱,单门保险箱 (http://www.qnn.com.cn),双门保险箱,台式保险箱,落地式保险箱等.提供专利保险柜,家用保险柜 (http://www.qnn.com.cn),商用保险柜,宾馆保险柜,指纹保险柜等.绝对差异化产品,占尽市场先机专 业生产国标,美标,德标法兰,碳钢法兰,不锈钢法兰 (http://www.flange316.com),合金钢法兰,大小头,三通,等系列管道配件国际管法兰标准体系: 国际上管法兰标准主要有两个体系,即以德国DIN(包括原苏联)为代表的欧洲管法兰体系和以美国ANSI. ..3,英国和法国管法兰标准,两国各有两套管法兰标准 (http://www.flange316.com)标准 综上所述,国际上通的管法兰标准可概括为两个不同的,且不能互换的找modern abstrac..在阿里巴巴找本地modern abstract art (http://ohpaintings.com)上百姓网访问通用网址modern abstrac..更多modern abstrac..在慧聪,快查看看modern abstrac..小说在起点中文网

..how do you NOT realize everyone else is typing in english:confused:

Masta T
09-12-2008, 10:27 PM
hey any1 wanna help me out wit my one liner tag? mines kinda messy

Eack
09-13-2008, 07:12 PM
scream out thats ill man...

would like to give erase a try hahahaha

QuakeOne
09-15-2008, 09:12 PM
yo since like i didn't get notin for quake. And I changed meh name.
So yo all , would someone be able to hook me up with a oneliner?

Thanks.

ShaolinNy
09-16-2008, 12:23 AM
https://www.t-mobilepictures.com/myalbum/photos/photo28/86/ba/57886d669fb8.jpg

Crits please!

FLIP FLOP
09-16-2008, 07:46 PM
the e is to short and i dont like the connection between the s and the n. other than that just keep working on it and the style will eventualy start to develop.

blunttokes
09-16-2008, 08:02 PM
2007
http://img139.imageshack.us/img139/4431/picture034qy2.jpg (http://imageshack.us)

from like febuary or march 08
http://img139.imageshack.us/img139/25/bombingjan19020tm2.jpg (http://imageshack.us)

march 08
http://img233.imageshack.us/img233/3237/1003665to9.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/2533/1003681ew8.jpg (http://imageshack.us)

n0va
09-17-2008, 12:23 AM
Hope you are talking about mine. :D Give me something to write and I will try to kill it.

will you try to write nova?... not so i can bite..... but just to draw some inspiration from

Pesky_Human
09-17-2008, 08:04 AM
will you try to write nova?... not so i can bite..... but just to draw some inspiration from

Nova is fun to write. If somebody sharked my style I would be flattered. Here's some NOVA ideas. Enjoy!

http://www.tbproject.com/images/nova_hand/nova_hand.jpg

http://www.tbproject.com/images/nova_hand/nova_hand2.jpg

n0va
09-17-2008, 12:23 PM
ill post some of mine later... off to work for now

ErrorOner...
09-17-2008, 06:53 PM
wow... those oneliners are made steezy! i've been strugglin hard on makin a oneliner for my name, Scrap or Scraps. Do u think you could help a brotha out and try out my name??

Mr yarbles
09-17-2008, 07:32 PM
http://i34.tinypic.com/11kfivb.jpg
Just fucking around with a friends name
says omnity i know it's not that great hah

ShaolinNy
09-18-2008, 07:15 PM
the e is to short and i dont like the connection between the s and the n. other than that just keep working on it and the style will eventualy start to develop.

Thx bro...Any idea how i can fix it up?Any one willing to help?Cause i mess around with every thing and no one seems to like em.

Sadistic.Child
09-18-2008, 10:08 PM
on graffiti studio but w.e

http://img228.imageshack.us/img228/9479/seconelineww8.png (http://imageshack.us)

quick oneline

hows this a oneliner?

RFI. SPit
09-18-2008, 10:37 PM
http://farm4.static.flickr.com/3036/2853876333_56a0b8cea7.jpg
Credit to Cile for drawing up the original outline. Messed the F up on this one, oh well.

Czar One
09-19-2008, 08:23 PM
Yeah like you said, that F's kinda wonky, but it looks good.
Props to you for painting clean.
and props to Cile for being the outline man.

mekosbc
09-19-2008, 08:34 PM
yo rif hot shit bro

Speedy
09-19-2008, 10:29 PM
meko. uhm. I was told I'd get a jaskal one liner around mid August. Any chance that offer is still good? lol

springbreak95
09-20-2008, 03:41 AM
http://i387.photobucket.com/albums/oo315/art_critic/IMG00238.jpg
i dig this but any critz thanks

Pesky_Human
09-20-2008, 06:23 AM
wow... those oneliners are made steezy! i've been strugglin hard on makin a oneliner for my name, Scrap or Scraps. Do u think you could help a brotha out and try out my name??
http://www.tbproject.com/images/scrap_hand/scrap1.jpg
http://www.tbproject.com/images/scrap_hand/scrap2.jpg
http://www.tbproject.com/images/scrap_hand/scrap3.jpg

http://www.tbproject.com/images/scrap_hand/scrap4.jpg

http://www.tbproject.com/images/scrap_hand/scrap5.jpg
http://www.tbproject.com/images/scrap_hand/scrap6.jpg
Enjoy!

QuakeOne
10-02-2008, 09:38 PM
someone hook me up with barkz

Hookr
10-15-2008, 06:35 PM
can someone hit me up with a 4ewe one liner its a hard as name for a one liner

IVandal420
10-16-2008, 12:07 AM
tryin out a new name did em super quiak any critz
1
http://i195.photobucket.com/albums/z150/Blazed-On3/avok.jpg
2
http://i195.photobucket.com/albums/z150/Blazed-On3/hk.jpg
3
http://i195.photobucket.com/albums/z150/Blazed-On3/havokhandstyle2.jpg
4
http://i195.photobucket.com/albums/z150/Blazed-On3/havk.jpg
5
http://i195.photobucket.com/albums/z150/Blazed-On3/hvk.jpg

BigBlueViolence
10-16-2008, 04:02 PM
Damn, people treating this thread like it's the fucking goodwill.
Make your own shit!

http://i35.tinypic.com/2z8dxtg.gif

dash on the A makes it 2 lines, I guess

HRbN
10-16-2008, 05:41 PM
i finally figured out how to do a decent one with my name, ima throw it up some where then ill post some flickage.


*this space reserved for flickage*

sacwacko
10-17-2008, 12:58 AM
http://i216.photobucket.com/albums/cc141/sacwacko/100_6424.jpg

CAER
10-18-2008, 03:05 AM
Anybody want to do a one liner or sick handstyle of CAER

freshsesh
10-20-2008, 05:02 PM
maybe you should do your own.

CAER
10-20-2008, 08:31 PM
i would but i suck hardcore at handstyle and 1 liners

NO_1
10-20-2008, 09:22 PM
b-book cover
DMVS
http://i8.photobucket.com/albums/a2/fender336/b-bookcover.jpg

Hookr
10-20-2008, 09:41 PM
dopee

whahappen?
10-20-2008, 09:47 PM
i would but i suck hardcore at handstyle and 1 liners
alive?

CAER
10-20-2008, 11:21 PM
alive?

what do you mean

blunttokes
10-23-2008, 05:40 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t58/cror_oe/DSCF0655.jpgscrap can fun

jester.onest
10-24-2008, 11:09 PM
Ok im new to writing one line throwies and need to see how it woukd work out

can someone try jester for me as a one line throwie?

Masta T
11-03-2008, 09:04 PM
yo i pretty much have the sam efeeling as jester i jus got a new name an try to work a style with "Sike"

Imscared
11-05-2008, 01:47 PM
http://i40.photobucket.com/albums/e233/imamonsta/Picture-2.jpg
for sike i got one for you too jester. :]

jester.onest
11-06-2008, 12:57 AM
eh? thanks bro. im indecent (lol) at them.

thanks bro.

Imscared
11-06-2008, 12:12 PM
http://i40.photobucket.com/albums/e233/imamonsta/jester.jpg
here you go. jesters a hard name to work with for one liners

jester.onest
11-06-2008, 11:51 PM
hey, thanks bro its mad.

Imscared
11-07-2008, 01:57 AM
no prob. its kind of a two liner though, the s looked weird so i had to add an extra line

jester.onest
11-07-2008, 04:13 AM
yeah lol no problem.

wone121
11-08-2008, 11:25 AM
oneliner old shyt


http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/woner002.jpg

wone121
11-08-2008, 11:27 AM
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti003.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/woneone001.jpg

wone121
11-08-2008, 11:37 AM
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti022.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti016.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti023.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti010.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti006.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti007.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti024.jpg
http://i419.photobucket.com/albums/pp276/wone121/graffiti026.jpg

wone121
11-08-2008, 11:38 AM
tht juss some qick onliner s nd hand styles tell meh wat you think

crimateNC
11-08-2008, 01:51 PM
wone - make ur dubya bigger as in the left and right juts
looks like a really really wack lowercase N as is

cheezit
11-08-2008, 04:17 PM
yea i thought that was a n too

jester.onest
11-09-2008, 03:44 AM
dude, seriously resize them.

dan the don
11-09-2008, 04:50 PM
I can sorta do one, look at this
http://www.learngraffiti.net/graffiti_1_line_throwup.htm

jester.onest
11-10-2008, 01:46 AM
lol are you claiming that as your own work???

or just posting it?

dan the don
11-10-2008, 05:42 PM
no, sorry if it came across like that. I'm just posting it incase it helped

jester.onest
11-11-2008, 12:50 AM
oh k XD

sorry to be a bitch :)

xD

crimateNC
11-11-2008, 07:33 AM
yea i thought that was a n too

oh and ummm... the actual N looks like a K. wtf.

Bink1
11-11-2008, 01:41 PM
Can somone hit me up with oneliner?Dont rlly get it how its done. Mines Looks bad. Im writing BINK .

Imscared
11-12-2008, 10:06 AM
bump.
crits?

http://i40.photobucket.com/albums/e233/imamonsta/Picture-2.jpg

http://i40.photobucket.com/albums/e233/imamonsta/jester.jpg
and bink ill do one for you. i gotta post some of the one linerz with my name anyways.

H3TT1NG3R
11-17-2008, 06:10 PM
http://i37.tinypic.com/hsokz4.jpg
im in blue obv

TASR
11-17-2008, 09:55 PM
http://i391.photobucket.com/albums/oo359/dopeyman/scan0002.jpg
shittycumballs

nuf.rd
11-21-2008, 12:39 PM
my friends work"nudge" but he writes it with or without the "d"

http://i33.tinypic.com/1zbw0p0.jpg
oneliner handsteez

jester.onest
11-22-2008, 06:50 PM
That nudge is sooooo illegible. Tell your "friend" that he should go home and practice... ALOT.


(:

cshaobuip544488
12-04-2008, 07:47 PM
how can i make runescape money (http://www.runescape-shop.com/runescape-gold/runescape-gold.php) fast??

SNAP!
12-04-2008, 07:49 PM
http://farm4.static.flickr.com/3137/2977927399_c25de7250b_d.jpg

i love this handy still..

ShaolinNy
12-05-2008, 06:39 PM
Can some one please attempt a one liner for Sneak?ive been trying n trying and cant figure one out let alone a handy..Thanks alot!(Please help)

MARTYRaz
12-06-2008, 09:11 PM
i smell PIGGY^^^

Mr yarbles
12-06-2008, 09:14 PM
i smell PIGGY^^^

Nah he's been here for months
Instead of listening to our crits and working his ass off he sits back and wants other people to do the work for him.

I even did a tag for him a while back but he didn't take it to mind.

Demon42
12-06-2008, 09:16 PM
http://i102.photobucket.com/albums/m96/Demon2200/06-12-08_1740.jpg

ShaolinNy
12-07-2008, 11:32 AM
Nah he's been here for months
Instead of listening to our crits and working his ass off he sits back and wants other people to do the work for him.

I even did a tag for him a while back but he didn't take it to mind.

I dont want other people todo my work as you can see in the thowie thread i made alot of improvemt,I just cannot figure out a oneliner/handstlye for Sneak its not like i write a 3 letter word like half the kids out there it pretty freakin hard to figure somethin out thats all

Tigerstyle
01-01-2009, 05:10 AM
Crits homies?
http://i144.photobucket.com/albums/r191/STEIGERCHILD/Picture008.jpg

SNAP!
01-01-2009, 03:43 PM
I dont want other people todo my work as you can see in the thowie thread i made alot of improvemt,I just cannot figure out a oneliner/handstlye for Sneak its not like i write a 3 letter word like half the kids out there it pretty freakin hard to figure somethin out thats all

lets see... sneak is 5 letters..

http://farm4.static.flickr.com/3134/3143075024_500df3fafd_b_d.jpg

there's 8. bitch

SNAP!
01-01-2009, 03:58 PM
and if youre talking about toss's... heres 4
http://farm4.static.flickr.com/3284/3157495666_c3e06272ec_d.jpg

that yosh is lookin good. just the h throws me off for somereason

B.S. POLICE
01-01-2009, 04:05 PM
i like those faces you got, real original

SNAP!
01-01-2009, 04:14 PM
i've been rocking faces in them before you even found bs. especialy in the a.

fuck off my nuts for once in your life

B.S. POLICE
01-01-2009, 04:31 PM
kid thats the funniest part, youve been in the game so much longer than me, but i still shit all over your face when it comes to ishhttp://img179.imageshack.us/img179/5712/screencapture2kn8.png

Tigerstyle
01-01-2009, 04:53 PM
that yosh is lookin good. just the h throws me off for somereason
yeah i rushed the h, i tried it with a capital H and it looks like shit.
im just gunna sure i do it more clean.

SNAP!
01-01-2009, 06:44 PM
the funniest part is mines on other places than just paper, cause i concentrate on that shit more than sketching. cause i like my shit simple as fuck. fuck outta here

mekosbc
01-01-2009, 07:04 PM
yo snap n oh snap... not beefin so dont get all big over the thread..... snap, oh snap got you beat my dude.....

SNAP!
01-01-2009, 07:17 PM
i dont give a fuck if he does or doesnt. we're in two completely diffrent scenes and he knows it. he just wants BS snap status...infact he always said "ITS OH SNAP NOT SNAP ITS DIFFRENT"

AESOPuno
01-01-2009, 08:39 PM
you guys are both retarded
...no offense

B.S. POLICE
01-02-2009, 12:05 AM
lol

smooth_nuts
01-02-2009, 07:47 AM
That nudge is sooooo illegible. Tell your "friend" that he should go home and practice... ALOT.


(:
not atol.that handstyles fine,tell him to keep it up.


Crits homies?
http://i144.photobucket.com/albums/r191/STEIGERCHILD/Picture008.jpg
make your letters all the same size and even(see how yours are going on a slant as you go from letter to letter fix that)

the funniest part is mines on other places than just paper, cause i concentrate on that shit more than sketching. cause i like my shit simple as fuck. fuck outta here
simple?
kid you suck more balls then a 12yearold japanese hooker,and i've seen plenty of ohsnap painted throwies on bs your just a little faggot running his mouth and will probaly give up on graffiti in the next few months....it happens a thousand times on here your nothing special.

SNAP!
01-02-2009, 12:12 PM
and the BS jerk off circle begins...

ESKiMO2
01-02-2009, 02:28 PM
kid thats the funniest part, youve been in the game so much longer than me, but i still shit all over your face when it comes to ishhttp://img179.imageshack.us/img179/5712/screencapture2kn8.png

This shit's hot!
Step your game up, other Snap!

blunttokes
01-02-2009, 02:59 PM
http://i381.photobucket.com/albums/oo257/CaNaDuH905/SEoe.jpg

Osie
01-04-2009, 05:42 PM
Anyone wanna try a one liner for Osie?:cool:

B.S. POLICE
01-04-2009, 05:47 PM
naah lol

[THE]3L3Gy
01-04-2009, 09:52 PM
can someone help me make a one liner for potent or elegy

blunttokes
01-05-2009, 03:22 AM
OSIE

i was bored
http://img247.imageshack.us/img247/1750/58740648iz3.png (http://imageshack.us)

very bored

Osie
01-05-2009, 08:02 PM
I'd haved to pass (:
Anyways..I already thought of one for Os

Bink1
01-06-2009, 11:23 AM
http://img355.imageshack.us/img355/9624/dsc06201zk8.jpg (http://imageshack.us)
http://img355.imageshack.us/img355/dsc06201zk8.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img355/dsc06201zk8.jpg/1/)

smooth_nuts
01-10-2009, 02:58 AM
and the BS jerk off circle begins...
you know how i love my gay group masturbation...

http://i381.photobucket.com/albums/oo257/CaNaDuH905/SEoe.jpg
you and your backwards throw ups...

I'd haved to pass (:
Anyways..I already thought of one for Os
...you got served.

fase one
01-23-2009, 12:22 AM
can someone please do a one liner for fase please.

smooth_nuts
01-23-2009, 07:28 PM
no.

MARTYRaz
01-23-2009, 11:17 PM
learn it yourself...so tired of fucks registering for this site just to ask someone to hand them a tag to call there own...stupid ass moffuckers...just do ur own thing

gpsdrops
01-24-2009, 11:17 PM
Stargate Atlantis (often abbreviated as SGA) is an American-Canadian science fiction television program, part of the Stargate franchise owned by MGM. Developed by producers Brad Wright and Robert C. Cooper, it is a spin-off from the television series Stargate SG-1. It was filmed and produced in Canada.Stargate Atlantis followed the adventures of a human expedition to the lost city of Atlantis in the Pegasus Galaxy. The Stargate has brought humanity into contact with other cultures, including new and powerful enemies: the Wraith, the Genii, and later the Asurans and a lost tribe of Asgard, all while trying to uncover the secrets the Ancients left behind.Stargate Atlantis Seasons 1-4 (http://www.dvdmsn.com/US$50.00-Stargate-Atlantis-Seasons-1-4-Boxset-New-DVD-p-237.html) premiered on the US Sci Fi Channel on July 16, 2004 with "Rising", a movie-style two-part episode, that guest starred Richard Dean Anderson and Michael Shanks from Stargate SG-1. The series is broadcast in HD in selected countries including the US, which is shown sometimes on Universal HD and as of 2007 is now simulcast in HD on Sci Fi. It is broadcast in HD on The Movie Network in Canada. In the United Kingdom Stargate Atlantis is shown on Sky1 HD.On January 9, 2009, after 100 episodes and five seasons, the series ended. At least one two-hour movie will follow.

sike_21
01-25-2009, 12:15 AM
I dont want other people todo my work as you can see in the thowie thread i made alot of improvemt,I just cannot figure out a oneliner/handstlye for Sneak its not like i write a 3 letter word like half the kids out there it pretty freakin hard to figure somethin out thats all

hahah you kinda do want other ppl to do your work all you do is go from forum to forum asking ppl to do shit for you. see on thing is to ask for help and advice on what to do and it another thing to ask for ppl to sketch shit up for ya

sike_21
01-25-2009, 12:48 AM
oh here is my oneliner sorta
http://i58.photobucket.com/albums/g251/robercito/100_9561.jpg

SNAP!
01-25-2009, 07:36 PM
http://i474.photobucket.com/albums/rr106/osnapo7/100_1850.jpg

SONE.
02-12-2009, 02:33 AM
that sike is fucking ill

sike_21
02-12-2009, 11:07 PM
thanks dude

<\KNOW/>
04-16-2009, 05:54 PM
somone should explain a 1 liner obviously 1 line but does it matter if its thrown up or just a little handstyler?

expozay
04-16-2009, 06:17 PM
http://farm4.static.flickr.com/3554/3447986797_b667ebb935_o.jpg

trying to figure out some osrt of oneliner. sike thats dope as fuck.

LoKe
04-19-2009, 06:03 PM
can someone try a oneliner for either loke or snow, thanks

mekosbc
04-20-2009, 12:14 AM
here some flicks for this thread

http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0352.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0284.jpg
http://photos-373.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v289/246/101/725550373/n725550373_3403754_5576.jpg

bump

colderthanicee
04-23-2009, 10:07 PM
Meko, are you from Denton County Area, there was a Meko around here but he got caught. He ran with SOD.

CyloOne
04-27-2009, 08:37 AM
here some flicks for this thread

http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0352.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p284/rz3p0w/DSC_0284.jpg
http://photos-373.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v289/246/101/725550373/n725550373_3403754_5576.jpg

The angle on the second one is ill as fuck. How'd you do it?

RhodeIsland
04-27-2009, 05:44 PM
gay thread....toys think one liners are key to success,when half tha time they just look ugly

sike_21
04-28-2009, 10:56 AM
^l0l alright tsuki... you know what im talking about