PDA

View Full Version : Tags



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162

CrustOner
11-09-2009, 10:31 PM
Alright, I'm doing handstyle exchanges. Hit me up.

OOPS!
11-09-2009, 10:32 PM
I'll do one crust. What you write? Crust?

CrustOner
11-09-2009, 10:33 PM
Derst.

OOPS!
11-09-2009, 10:39 PM
Hold on.. wont read my sd card.. gotta reboot

CrustOner
11-09-2009, 10:46 PM
Your name doesn't leave much room for improvement.. at least in my style. hahaha.

OOPS!
11-09-2009, 10:47 PM
I almost dropped this name it was so hard to come up with a style for.. I'm glad I stuck to it.. it's a name that brings smiles to people when they see it up.

http://i496.photobucket.com/albums/rr328/LuderAlex/IMGP0581.jpg
Shit.. didn't realize I put a lowercase e for the oner.. I guess im so used to writing it like that it came natural.

CrustOner
11-09-2009, 10:55 PM
Haha I know what you mean! I can't imagine piecing with two O's in a row though.. Unless you do some Euro style like TastySesamCrew does.

EDIT: Here you go. Had to add the drop to give it a little pizzazz.. it wasn't satisfying without it.
http://i42.photobucket.com/albums/e308/sk8ing_is_not_a_crime7/Photo1-1.jpg

gumOnShoe
11-09-2009, 10:56 PM
http://i177.photobucket.com/albums/w203/_zEt_/Photo39.jpg

OOPS!
11-09-2009, 10:57 PM
Na when I piece I write EWPS. But I'm a bomber so I'm naturally impatient and suck at piecing. haha

CrustOner
11-09-2009, 11:28 PM
Hahaha practice and you'll be a good all-around.

n8galicia
11-09-2009, 11:30 PM
Lol a D.. in Algebra 2.. I failed it last year. I know all the shit I'm just lazy and don't do work. That's an old ass paper though

lol Algebra 2 is fucking homo, but not as bad as geometry. that shit fuckin bites.


hey crust, can you do a handy for Phaze, much appreciated. I won't bite like a lot of other toys do, so don't worry lol

CrustOner
11-09-2009, 11:40 PM
Ugh, I hate Z's.. I'll do my best, but I'll post up tomorrow.

n8galicia
11-09-2009, 11:53 PM
Aight, thanks man

AsherOner
11-10-2009, 05:49 PM
http://i37.tinypic.com/o7622t.jpg
http://i38.tinypic.com/2qiuzk4.jpg
hate away boys!!

CrustOner
11-10-2009, 06:50 PM
We don't "hate," we help you get better. Get rid of all your extensions right now. Go study some of the clean handstyles in the "Tags, Tags, Tags!" thread in the Big Boys. then take some of it, but don't bite. Then practice. Fill up pages. Lots of pages. and then you should get something better than normal written letters down. You've got simple letters for the most part. Although that R is butt-ugly.

Loki X Sho
11-10-2009, 08:53 PM
http://i36.tinypic.com/2lbicu8.png

pox
11-10-2009, 09:01 PM
Asher you need to clean your "S" up as well.

http://dl.dropbox.com/u/2348749/IMG_0027.JPG

Opinions?

skull-e
11-10-2009, 09:13 PM
Can't read it.

nuff asid.

n8galicia
11-10-2009, 09:19 PM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1110091823a.jpg

edit: here's my tag. hpoefully an improvement

OOPS!
11-10-2009, 09:25 PM
http://i36.tinypic.com/2lbicu8.png

Shit's dope Loki

PRANEONE
11-10-2009, 09:54 PM
http://img402.imageshack.us/img402/4477/picture035e.jpg

pox
11-10-2009, 10:13 PM
^ It looks like you rushed the "ne" besides that it looks tight.

orangegsx
11-10-2009, 10:42 PM
Why Wreck? Everyone writes wreck.


I don't write it, just messing around, practicing.

techninerr
11-11-2009, 12:55 AM
that prane is lookin pretty good homie,
just your e is lookin a bit diff from everythin else goin on
but keep it up bra

techninerr
11-11-2009, 12:55 AM
that prane is lookin pretty good homie,
just your e is lookin a bit diff from everythin else goin on
but keep it up bra

n8galicia
11-11-2009, 02:09 AM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1110091823a.jpg

edit: here's my tag. hpoefully an improvement

ah bump. :o

shem
11-11-2009, 03:13 AM
wack. start over lose the addons. think before you do shit six quotations, two stars, dots and a squiggly underline is way to many especially the way u use them. so lose all the bullshit..
id recommend losing the name phaze to way to many people write it.

n8galicia
11-11-2009, 01:20 PM
I came up with a new tag, this time with letters that I got down pertty well.
it syas "Sekose"

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1111091019a.jpg:confused:

CrustOner
11-11-2009, 04:12 PM
Snore, make a cleaner movement. That E is also ugly, in my opinion.
"Sekose", just do that over and over and over and over again. fill up pages with that, and it'll look better. hopefully. Remember to try to make every one of them look better every time you do it.
That Phaze screams "toy."
Prane is less than okay, but a good start. That E doesn't fit. Plus the loop looks lame.
Loki, it's alright.
Pox, like Skull said, can't read it. Start with keyboard letters.

Flawless Victory
11-11-2009, 04:27 PM
http://i37.tinypic.com/oqwtba.jpgv

n8galicia
11-11-2009, 10:52 PM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1111091935a.jpg

hmm... Imma lose the flare but I think it looks ok. I still gotta get used to bustin' this tag tho

xSonnyTx
11-11-2009, 11:06 PM
@gumonshoe, yea i think the middle of your e looks a little weird but I love the rest of it

@FV, I am always surprised at how clean you make mspaint look. Everything I do in it sucks nads haha

http://picture.vzw.com/mi/457770944_1597397795_434247506_1257998748774.jpeg? limitsize=345,345&outquality=56&ext=.jpg&border=2,0,0,0

jprezz
11-11-2009, 11:18 PM
Prane i like that, you have any others?

jprezz
11-11-2009, 11:27 PM
http://img136.imageshack.us/img136/3272/tag2e.th.jpg (http://img136.imageshack.us/i/tag2e.jpg/)
http://img136.imageshack.us/img136/5140/tag4.th.jpg (http://img136.imageshack.us/i/tag4.jpg/)
http://img69.imageshack.us/img69/953/tag6p.th.jpg (http://img69.imageshack.us/i/tag6p.jpg/)
http://img33.imageshack.us/img33/261/tagblue.th.jpg (http://img33.imageshack.us/i/tagblue.jpg/)
Just trying some different stuff

HalfGangstaShit
11-12-2009, 12:25 AM
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs009.snc3/11634_104731602874136_100000118892402_131694_14715 04_n.jpg

n8galicia
11-12-2009, 12:28 AM
@ halfgangsta: is that an R after the P? idk it looks kinda weird cuz its not connected

HalfGangstaShit
11-12-2009, 12:31 AM
p

xSonnyTx
11-12-2009, 12:33 AM
http://picture.vzw.com/mi/457770944_1597397795_434247506_1257998748774.jpeg? limitsize=345,345&outquality=56&ext=.jpg&border=2,0,0,0

Shameless self bump

RedEyes
11-12-2009, 01:29 AM
http://i50.photobucket.com/albums/f327/olredeyes/Photo32.jpg
http://i50.photobucket.com/albums/f327/olredeyes/Photo28.jpg
Which one you like best?

n8galicia
11-12-2009, 12:06 PM
first one

CrAzOnEr!
11-12-2009, 01:37 PM
http://i300.photobucket.com/albums/nn36/TYSHAWNGREEN/methostag2.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn36/TYSHAWNGREEN/methostag.jpg

Flawless Victory
11-12-2009, 01:59 PM
Weekly Toy Handstyle Battle #35
Word: CHEEBA
Deadline: Friday, November 20, 2009
One entry per person
PM your entries to me (Flawless Victory).

Bink1
11-12-2009, 03:37 PM
http://i300.photobucket.com/albums/nn36/TYSHAWNGREEN/methostag2.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn36/TYSHAWNGREEN/methostag.jpg

protip : start out simple or u will fuck up you handy for rest of your life with that shit.

iDeemyouSiren
11-12-2009, 03:52 PM
http://i54.photobucket.com/albums/g105/ducttheman/Tagz001.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g105/ducttheman/Tagz002.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g105/ducttheman/Tagz003.jpg
crits?

n8galicia
11-12-2009, 03:56 PM
yo deem, lose the dots and flares. nice and simple though

iDeemyouSiren
11-12-2009, 03:59 PM
iight thanks im working on my handies but I wanna add some flavor instead of just simples

n8galicia
11-12-2009, 04:57 PM
or maybe move em some where else. on top of the letters looks a little wack but that's just my opinion :D

and a question for you guys: when doing tags for pieces, would you recommend using a fine-tip or a chisel-tip?

CrustOner
11-12-2009, 07:41 PM
Don't listen to this kid, Deem. The silver one is clean, take that, and run with it.

I write Resist One.
http://i42.photobucket.com/albums/e308/sk8ing_is_not_a_crime7/Photo3.jpg

(PS: This is how you develop handstyles. Cover pages in shit.)

gumOnShoe
11-12-2009, 08:47 PM
or maybe move em some where else. on top of the letters looks a little wack but that's just my opinion :D

and a question for you guys: when doing tags for pieces, would you recommend using a fine-tip or a chisel-tip?

chisel-tips are the SHIT.

CrAzOnEr!
11-12-2009, 09:01 PM
i love those not for sraypaint though.

Flawless Victory
11-12-2009, 09:03 PM
if you can find a horizontal/movable fan tip for paint,
then you can rock some badass hands with it

n8galicia
11-12-2009, 09:15 PM
I racked an Indian Ink calligraphy pen thinking it was a felt-tip liner but it looks pretty ill for flares and shit. It's not too good for outlining though

CrustOner
11-13-2009, 01:31 AM
facepalm.jpg

Let's see some handstyles.

n8galicia
11-13-2009, 01:56 AM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1112092239a.jpg

I don't have a good handstyle or anything but the tapering effect the tip gives is pretty nice

faser
11-13-2009, 03:06 AM
http://i38.tinypic.com/aenocy.jpg

iDeemyouSiren
11-13-2009, 10:18 AM
faser thats pretty sweet but I dont really think the G matches im not hatin or anything just sayin playa

CrustOner
11-13-2009, 11:23 AM
Agreed, way better than before.
The G could use some work.

skull-e
11-13-2009, 11:25 AM
lol, you guys shoundt be so nice to all these toys, just because they went to the toy section, dun make it right to be a toy, nawmsyin'?

OOPS!
11-13-2009, 02:34 PM
Doesn't mean you have to be an arrogant douchebag either

shem
11-13-2009, 02:49 PM
i like the arrogant douchebags on this site. make it interesting haha

OOPS!
11-13-2009, 03:07 PM
Word. haha

CrustOner
11-13-2009, 07:10 PM
haha Skull, your tag often looks like someone was starting a tag, then had an epileptic seizure. Then stopped, and added a star.

Or literally was "Tazr'd."



http://i42.photobucket.com/albums/e308/sk8ing_is_not_a_crime7/Photo3.jpg

And bump.

faser
11-13-2009, 09:05 PM
Agreed, way better than before.
The G could use some work.

before what?
yeah was just a random handy anyway

OOPS!
11-13-2009, 10:30 PM
http://i496.photobucket.com/albums/rr328/LuderAlex/IMGP0598.jpg

n8galicia
11-13-2009, 10:56 PM
hey crust, what kind of pen are you using for your handies?

suparjafar
11-13-2009, 11:55 PM
oops your hand has gotten so much better since you first posted it

thinking of name change to snam...i think it flows a bit better,

http://i35.tinypic.com/fbb7yv.jpg

Bink1
11-14-2009, 07:13 AM
haha Skull, your tag often looks like someone was starting a tag, then had an epileptic seizure. Then stopped, and added a star.

Or literally was "Tazr'd."


And bump.

if its not sarcasm then you fail.

dope hand custr got.

http://www.liesangeles.com/wp-content/uploads/2009/09/yoda_in_swamp-546x650.jpg

CrAzOnEr!
11-14-2009, 09:13 AM
http://i300.photobucket.com/albums/nn36/TYSHAWNGREEN/METHOSTAGGG.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn36/TYSHAWNGREEN/METHOSSSS.jpg

GoGetSome
11-14-2009, 11:29 AM
umer...
http://i157.photobucket.com/albums/t65/uwriter/PICT0059.jpg

skull-e
11-14-2009, 11:33 AM
if its not sarcasm then you fail.

dope hand custr got.

http://www.liesangeles.com/wp-content/uploads/2009/09/yoda_in_swamp-546x650.jpg

ilu

Flawless Victory
11-14-2009, 11:36 AM
Binkers is right.
Cust, or whatever the fuck he is writing nowadays, has a dope hand.

skull-e
11-14-2009, 11:52 AM
Binkers is right.
Cust, or whatever the fuck he is writing nowadays, has a dope hand.

ilu2

OOPS!
11-14-2009, 12:14 PM
Umer ran out of paint.. or doesnt know how to shake a can. Haha. Looks good though

skull-e
11-14-2009, 12:29 PM
Umer, you're down with dis?

I've seen your shit round finch and shit

GoGetSome
11-14-2009, 12:38 PM
im not really still down with dts it died like a few years ago i just like repping it cause it gives me more to write lol

PRIMEape
11-14-2009, 12:50 PM
how do u guys feel about mixing up capital and lower case letters in a handstyle. i mean wut ever has got the best flow works but some times it just looks inconsistent

CrustOner
11-14-2009, 10:24 PM
Haha I know Cust's shit is dope, that was never doubted for a second.

But his hand looks like he just goes wild.


And that's just pencil?

mefe
11-17-2009, 06:39 PM
oops your hand has gotten really good.....
here my toy shit
http://i841.photobucket.com/albums/zz336/mefeman/Image49.jpg?t=1258501012

black midget
11-17-2009, 07:42 PM
.

Black Flag
11-17-2009, 08:20 PM
http://img255.imageshack.us/img255/614/sdc10901.jpg

Loving the new style. Keep it real homie.

skull-e
11-17-2009, 08:36 PM
What you reppin iks for foo'?

I told you to stay off the WEST SIDE, you gon' get it nao!

cesspool
11-17-2009, 10:59 PM
old
http://img197.imageshack.us/img197/3154/hand2.png (http://img197.imageshack.us/i/hand2.png/)

Flawless Victory
11-17-2009, 11:25 PM
Word,
FUCK ALL YOU IKS NlGGAS.
CIRCLE JERKIN ASS NlGGAS.
;D



http://i45.tinypic.com/6qwhnk.png

.nolove.
11-18-2009, 04:50 PM
puttin it down in the middle of nowhere hahah.
http://farm3.static.flickr.com/2673/4115187197_0a7a737caa.jpg

AsherOner
11-18-2009, 05:31 PM
lets do this black midget
http://i46.tinypic.com/29w98ya.jpg

black midget
11-18-2009, 07:37 PM
http://i456.photobucket.com/albums/qq287/flippinchickens/DSCN2650.jpg
http://i456.photobucket.com/albums/qq287/flippinchickens/DSCN2652.jpg

AsherOner
11-18-2009, 07:49 PM
thanks midget
i been practicing a little
http://i47.tinypic.com/2rzfe5z.jpg
crits appreciated

black midget
11-18-2009, 10:05 PM
looks contracted n not very flowy ..forget the arrow and add's just work on letters..

LeaksOne
11-18-2009, 10:28 PM
thanks midget
i been practicing a little
http://i47.tinypic.com/2rzfe5z.jpg
crits appreciated

mr roth thats a decent tag. only problem is the R.

skull-e
11-18-2009, 10:44 PM
I reaaally dig ashers A

AsherOner
11-18-2009, 10:49 PM
i been tryin shit.. i dont know what the fuck to do with that r

black midget
11-18-2009, 11:09 PM
dont make the circular part of the r so big and dont put the leg so down start from near the middle..if u dont understand ill do it

skull-e
11-18-2009, 11:15 PM
make the R a sharp lower case r

so like this
,__
|

*edit

It's reflect off the A

del4sel
11-19-2009, 11:13 AM
It looks cool, don't get me wrong... but, you should work on something where you don't have to change a lower case r to a capitalized R to make it work. Perhaps that is the root of the problem.

xSonnyTx
11-19-2009, 03:01 PM
Asher, yea watch the leg on the r. It looks a little too low. I do like how the dots over it kinda make it look like a smiley face haha

http://farm3.static.flickr.com/2703/4118241550_2687109b7f.jpg
wow I've been working on my hand forever. Crits?

del4sel
11-19-2009, 03:04 PM
drop the R?

gumOnShoe
11-19-2009, 04:25 PM
puttin it down in the middle of nowhere hahah.
http://farm3.static.flickr.com/2673/4115187197_0a7a737caa.jpg

that a pentel white?

hpir
11-19-2009, 06:08 PM
asher -loose the add ons
http://i605.photobucket.com/albums/tt133/hpirrung/kan001-1.jpg
http://i605.photobucket.com/albums/tt133/hpirrung/kan003-1.jpg
crits?

smokeandmirrors
11-19-2009, 07:32 PM
@hpir: not feelin it to much make it more flowy
http://i609.photobucket.com/albums/tt171/lacrosseplayer80/KaspTag.jpg

crits?

xSonnyTx
11-19-2009, 08:58 PM
@smokeandmirrors lost the addons and focus on the actual structure of the letters for now. Get the letters nice and the flow, then use addons again for some flair.

Bump for crits?
http://farm3.static.flickr.com/2703/4118241550_2687109b7f.jpg

del4sel
11-20-2009, 11:32 AM
puttin it down in the middle of nowhere hahah.
http://farm3.static.flickr.com/2673/4115187197_0a7a737caa.jpg


Haha was this taken while deer hunting? just kidding. What kinda marker is that for real tho?

del4sel
11-20-2009, 11:56 AM
sonny thats a fresh tag. as far as crits, the k could use some work i just dont know how to describe it. it's not like, symmetrical proportionally compared to the rest of the letter's structures or whatever and lose the part on the bottom of the k at the end where it curves back up and connects with the y, it's just too much. careful the y almost looks like a g on top. also, I don't know how i feel about the bottom of the y closing up like that. The top portion of the E loops down too close to the middle line of the E. The S is dope, just try not to intersect the top with the middle, know what i mean? I like how the round-bottoms of the YES flow together. What's your favorite marker to write that shit with? That would look siiiiick with a nice mop. Peace!

xSonnyTx
11-20-2009, 01:02 PM
Well that's just a black prisma for sketching
For actual tagging I absolutely LOVE my Krink K-42. Otherwise its a Pilot Jumbo for me.
I haven't really used a mop haha.

Thanks for the crits bro I get exactly what you're saying especially with the K not being proportionate. For the longest time I could get the YES to flow but the K looked out of place, and this is the best I've done trying to keep it consistent ha

CitySlums
11-20-2009, 01:13 PM
http://i45.tinypic.com/ne9g6p.jpg
Crits?

faser
11-21-2009, 12:03 AM
kasp - go faster or use a better marker, fix that K
kyes - no feelin top left or bottom left bits that stick out of K, otherwise nice flow

http://i50.tinypic.com/37nuw.jpg
http://i48.tinypic.com/2zs5uzq.jpg

flicks from today

-Empty-Can-
11-21-2009, 05:04 PM
http://i570.photobucket.com/albums/ss148/pics4bscience2/MIchael-Random-pics803.jpg

smokeandmirrors
11-21-2009, 05:07 PM
@empty can: yo is that a junobo?

-Empty-Can-
11-21-2009, 05:27 PM
@empty can: yo is that a junobo?

Homemade paint with a kiwi mop bottle.

shem
11-21-2009, 05:58 PM
stot shits wack lose all those addons

Loki X Sho
11-21-2009, 06:11 PM
empty - its too much

faser...i dig

mawks
11-21-2009, 06:48 PM
http://i3.photobucket.com/albums/y55/flomar/---/Image055.jpg

n8galicia
11-21-2009, 11:15 PM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1121091833a.jpg

Con-Artist
11-22-2009, 01:16 PM
hpir- work on that hand. look up some calligraphy.
faser- that fusia drippy one on the window looks aight.. the others are ok.

cornelious
11-22-2009, 08:10 PM
im new here, crit my tag?http://i754.photobucket.com/albums/xx182/cornelious101/Mobile%20Uploads/1258937806.jpg

xSonnyTx
11-22-2009, 08:37 PM
First thing I suggest is lose the addons.
focus on the actual structure of the letters, but don't just do cursive.
Does it say Emes? Make it more legible

Regular marker
http://farm3.static.flickr.com/2703/4118241550_2687109b7f.jpg
Chisel Tip
http://farm3.static.flickr.com/2776/4126769570_4401106aac.jpg
crits?

suparjafar
11-22-2009, 08:41 PM
view new to graff thread.

stot lose all addons, and im ehh on your ts thats how i regtularly write them
jers lookin good

two hands ive been using, welcome to crits. also flicked two funny things from today...lol

n8galicia
11-22-2009, 08:46 PM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1121091833a.jpg

bump :rolleyes:

suparjafar
11-22-2009, 08:50 PM
view new to graff thread.

stot lose all addons, and im ehh on your ts thats how i regtularly write them
jers lookin good

two hands ive been using, welcome to crits. also flicked two funny things from today...lol

i hate being on the bottom of the page. sorry for links but cant quote attachments

http://www.bombingscience.com/graffitiforum/attachment.php?attachmentid=7684&d=1258940448
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/attachment.php?attachmentid=7685&d=1258940469
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/attachment.php?attachmentid=7686&d=1258940478
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/attachment.php?attachmentid=7687&d=1258940484

n8galicia
11-22-2009, 09:08 PM
lol jafar, like 2 were pics of graff and the rest were random, or maybe not. anyways, is your first pic of a philly hand?

cornelious
11-22-2009, 10:26 PM
http://i754.photobucket.com/albums/xx182/cornelious101/Mobile%20Uploads/1258941660.jpg

n8galicia
11-22-2009, 10:27 PM
lose the extension on the v, and wtf is that; an N or an H?

xSonnyTx
11-22-2009, 10:33 PM
@Kose2 don't drag the bottom right bar of the k down so far and the quotes on the e look weird without any quotes at the beginning, I'd say drop it.

@evens7? The halo looks a too much like the top of an i
lose the extra bar on the v
It that isnt a 7 get rid of it

crits? I don't like primas' "chisel" tip
http://farm3.static.flickr.com/2776/4126769570_4401106aac.jpg

suparjafar
11-22-2009, 10:34 PM
ky isnt flowin with the es. use a straighter bottom to the y maybe and kill some dead space somehow.

xSonnyTx
11-22-2009, 10:37 PM
yea I don't like the tip. When I used the fine tip I think it looked better
http://farm3.static.flickr.com/2703/4118241550_2687109b7f.jpg

cornelious
11-22-2009, 10:39 PM
my brother drew this for me

http://i754.photobucket.com/albums/xx182/cornelious101/Mobile%20Uploads/1258947502.jpg

cHRoniC
11-23-2009, 03:10 AM
http://img252.imageshack.us/img252/7833/photo66l.jpg

ehhhh

laks420
11-23-2009, 02:33 PM
http://img134.imageshack.us/img134/788/getattachmentaspxun.jpg (http://img134.imageshack.us/i/getattachmentaspxun.jpg/)

Aktag
11-23-2009, 03:25 PM
I can't really tell much about other tags,
here's my 1st try for my tag
http://www.shrani.si/f/2d/T3/3UTr10F1/tag.jpg

n8galicia
11-23-2009, 03:41 PM
doesn't really flow, id look at other tags and start over

xSonnyTx
11-23-2009, 05:21 PM
Aktag, to be honest I think it looks like shit.
That little underline is supposed to be part of the G I know.
I used to do that deal with my Y til I realized its reaaaall toy and just ruins the letter.
Make your tag legible like keyboard letters. Ignore flairs like stars, quotes, halos, underlines, etc. just write the letters.
Keep writing it over and over, eventually it'll take shape and get some style

Zazza
11-23-2009, 06:10 PM
After throwing a lot of shit around I found something that I kinda liked. Any advice?

http://img695.imageshack.us/img695/6038/zazzatag1.th.jpg (http://img695.imageshack.us/i/zazzatag1.jpg/)

OOPS!
11-23-2009, 11:01 PM
http://i496.photobucket.com/albums/rr328/LuderAlex/IMGP0636.jpg

xSonnyTx
11-23-2009, 11:40 PM
zazza, make the z's in the middle look like z's not 8's. Also don't make the last a so massive when the first one is about half the size

oops, I'm liking it. That underline/arrow thing you've got is the same thing a local writer 'Eros' does and he's straight up king status. As for crits make the first o flow better, looks like it just got messed up this time ha i know how that goes. Other than that o no complaints looks fresh dog

n8galicia
11-23-2009, 11:56 PM
anyone have any tips on including numbers in your handies? Mines got a 2 but I can't really get it to flow. idk maybe if anyone with like a 2 or other number in their tag, can post a pic? thanks

faser
11-24-2009, 12:41 AM
^ u serious dawg?

laks420
11-24-2009, 09:15 AM
using someones style aint gonna work lol, thats like tryin to do a stylish tre flip when you can't even tre flip just keep writin your name over an over for the rest of your life

Papa Crucifix
11-24-2009, 09:19 AM
using someones style aint gonna work lol, thats like tryin to do a stylish tre flip when you can't even tre flip just keep writin your name over an over for the rest of your life

He wants inspiration on how to do one, not to bite it completely.

n8galicia
11-24-2009, 01:21 PM
no, I think I'm a total king and I want to cap on all your styles

Poser
11-24-2009, 01:46 PM
http://img222.imageshack.us/img222/9775/kuva000.th.jpg (http://img222.imageshack.us/i/kuva000.jpg/)
Sorry for shitty quality dont have camera so had to use phone...
Crits? :P

n8galicia
11-24-2009, 01:54 PM
um, loose all the extensions, and start new. look in the big boys Tags thread, and some of the ones posted earlier here. you'll get some inspiration. but first, start with simple keyboard letters

Zazza
11-24-2009, 02:17 PM
There smaller a and the two "z" don't look like eights.

http://img517.imageshack.us/img517/2754/zazzatags2.th.jpg (http://img517.imageshack.us/i/zazzatags2.jpg/)

PheltErUp
11-24-2009, 02:30 PM
both zazza and pose need work on the letter, lose the addons for now get them letters down

http://i50.tinypic.com/fokmsl.jpg

.od.
11-24-2009, 02:36 PM
http://i33.photobucket.com/albums/d99/-syke-/Picture001-9.jpg

n8galicia
11-24-2009, 05:12 PM
what do you think about these two?


http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1124091340a.jpg

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1124091339a.jpg

smokeandmirrors
11-24-2009, 08:19 PM
n8galicia: keep working on it fix your K im not really feelin it
Pose: its ight but yea lose the addons and start simple

http://i609.photobucket.com/albums/tt171/lacrosseplayer80/wendys.jpg
purple krink k-71 marker
btw those 3 little dots u see are just from juicing the nib

crits?

mawks
11-24-2009, 08:31 PM
damn calm down, it's just a fucking bathroom stall
one tag would have been good enough

iller.than.AIDS
11-24-2009, 08:32 PM
drop those addons, like the halo, and quotations, they are just over used and look cliche unless your puttin down pure fire, its pretty deecen other than that, imo straighten the spine of the k out, it'll like nicer butt... its really up to you (Y)

PheltErUp
11-24-2009, 08:35 PM
damn not one crit my way heh

smokeandmirrors
11-24-2009, 08:45 PM
PheltErUp:haha sorry bro my bad.. i like it says phetus right? i like the fade at the top but it needs a little bit of work try goin a little bit simpler

also @iller than aids: yea ill prob end up gettin ridda the curved spine in the K

xSonnyTx
11-24-2009, 08:46 PM
well phelt i can't really read shit cause you didn't use very distinct paint and theres way too many tags in the background.
try again

-Empty-Can-
11-24-2009, 08:49 PM
kasp - you could have made that star bigger and gave it some style. It looks like some little kid drew it. And were those other tags really necessary? 1 big one would be fine . either way I like it

smokeandmirrors
11-24-2009, 08:55 PM
@empty can: haha yea i shuda made that star bigger ur right.. and im working on adding style as we speak but not bad right?

-Empty-Can-
11-24-2009, 09:00 PM
Yea looks pretty nice. I wasn't talking about style to the letters but style to the star. Gave it some flow not symmetrical lines.

crits on these different tags i've been working with

http://i570.photobucket.com/albums/ss148/pics4bscience2/MIchael-Randm-pics8021.jpg

http://i570.photobucket.com/albums/ss148/pics4bscience2/MIchael-Randm-pics802.jpg

n8galicia
11-24-2009, 09:01 PM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1124091758b.jpg

hm, my K looks a little wack, but what do you guys think?



@-Empty Can-: I think you may need some new ink, but im not sure. I'm really feelin the first one though

smokeandmirrors
11-24-2009, 09:08 PM
@kose: not bad i dig it the K isnt that bad but dont make that top part so long it doesnt really fit in

@stot: im not diggin the second one and its to spaced out but i like the first one just lose the halo on it

PheltErUp
11-24-2009, 09:48 PM
even though there was no obnoxious pink on that wall besides the tag

trying again

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/110/l_c8c20f4261a24246b0186be901a340b2.jpg

n8galicia
11-24-2009, 10:45 PM
lose the halo man

suparjafar
11-24-2009, 10:57 PM
yeah dude. what marker is that?
stot lose your addons

ignore the kose in stot in this...lol

n8galicia
11-24-2009, 11:11 PM
jafar you're kose is looking better than mine lol

Poser
11-24-2009, 11:19 PM
http://img230.imageshack.us/img230/9793/kuva019o.jpg http://img100.imageshack.us/img100/7456/kuva021.jpg
Dropped the extensions and tried some new look, any better?

cornelious
11-25-2009, 12:28 AM
http://i754.photobucket.com/albums/xx182/cornelious101/Mobile%20Uploads/1259126628.jpg

n8galicia
11-25-2009, 12:31 AM
um no, check out the new to graffiti thread man

laks420
11-25-2009, 10:13 AM
cornelious are you serious the first time i even tagged was more legit then that

OOPS!
11-25-2009, 02:34 PM
Looks like some stoned Ms13 retard script

n8galicia
11-25-2009, 02:41 PM
or some shit done by a fuckin 3 year old. shit..my 11 year old sister can do better

cornelious
11-25-2009, 07:27 PM
http://i754.photobucket.com/albums/xx182/cornelious101/Mobile%20Uploads/1259195255.jpg

cornelious
11-25-2009, 07:28 PM
here's my tag... critz
http://i754.photobucket.com/albums/xx182/cornelious101/Mobile%20Uploads/1259195255.jpg

LVDK
11-25-2009, 08:03 PM
http://farm3.static.flickr.com/2761/4135000082_accaec1ce5.jpg

n8galicia
11-25-2009, 08:16 PM
@ cornelius: ....try again man. loose all the extensions and other shit you have going on, and just practice writing it in normal lettering until you have a flow developed.

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1125091716a.jpg

now here's my toy shit

gumOnShoe
11-25-2009, 09:32 PM
even though there was no obnoxious pink on that wall besides the tag

trying again

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/110/l_c8c20f4261a24246b0186be901a340b2.jpg

Nah man, Keep the halo.
that LT is awckish, y'know?
try changing your L.mabye tone down the ------- on the T, THAT, OR change the "l" looking part of the T

CESP.one
11-25-2009, 10:06 PM
What i write or am working on atleast
http://i4.photobucket.com/albums/y132/GreenDayFanX10/Picture48.png
http://i4.photobucket.com/albums/y132/GreenDayFanX10/img095.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y132/GreenDayFanX10/img074.jpg
Crits plz?

n8galicia
11-25-2009, 10:25 PM
another name change..

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1125091958a.jpg

acer- just fill up pages with that. looking pretty good

Con-Artist
11-25-2009, 11:07 PM
http://img222.imageshack.us/img222/9775/kuva000.th.jpg (http://img222.imageshack.us/i/kuva000.jpg/)
Sorry for shitty quality dont have camera so had to use phone...
Crits? :P

dont write pose man, posed is already a big established writer. heres an example,
http://i46.photobucket.com/albums/f144/lilone764/graffiti/pose_dc5_los_angeles.jpg
http://i896.photobucket.com/albums/ac163/SquisH132/Pose-Ewok-Graffiti-Ironlak.jpg

Con-Artist
11-25-2009, 11:09 PM
What i write or am working on atleast
http://i4.photobucket.com/albums/y132/GreenDayFanX10/Picture48.png
http://i4.photobucket.com/albums/y132/GreenDayFanX10/img095.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y132/GreenDayFanX10/img074.jpg
Crits plz?

probly shouldnt write acer either hes another big writer in atl.
example-http://i497.photobucket.com/albums/rr331/autoraxx/Acer.jpg

iDeemyouSiren
11-25-2009, 11:44 PM
http://i54.photobucket.com/albums/g105/ducttheman/Handies.jpg
criiiiiiiiiiiiits?

CrAzOnEr!
11-25-2009, 11:48 PM
i think #1 is the best.

Black Flag
11-25-2009, 11:58 PM
probly shouldnt write acer either hes another big writer in atl.
example-http://i497.photobucket.com/albums/rr331/autoraxx/Acer.jpg

Who cares about another writer try a billion dollar company that been around since the 70s.

iDeemyouSiren
11-26-2009, 12:06 AM
http://i54.photobucket.com/albums/g105/ducttheman/Handiess.jpg

n8galicia
11-26-2009, 12:14 AM
@Deem- take out the crown. you're no king. but you got mad style

OOPS!
11-26-2009, 12:17 AM
Number one with number four's "D"

massacreman
11-26-2009, 09:30 AM
ideemyoursiren
your tag is wack
toy shouldnt be dickriding other toys, your tag doesnt look good.
lose the arrows, curve the e more, do something like and * or ... or - in your tag to compensate the loss of ur arrows

JustChillin
11-26-2009, 02:52 PM
probly shouldnt write acer either hes another big writer in atl.
example-http://i497.photobucket.com/albums/rr331/autoraxx/Acer.jpgyou might say hes big but this guy sucks

cesspool
11-26-2009, 11:45 PM
http://img230.imageshack.us/img230/9384/november002.jpg (http://img230.imageshack.us/i/november002.jpg/)

iDeemyouSiren
11-26-2009, 11:47 PM
you might say hes big but this guy sucks

I would'nt say hes that bad compared to alot of writers

Mr yarbles
11-27-2009, 12:21 AM
That guy's good, you guys are idiots.
It may not be some wack wildstyle bullshit.
But it's good

Flawless Victory
11-27-2009, 12:27 AM
***** that said he sucks writes "maniac".:rolleyes:
Just sayin'.

n8galicia
11-27-2009, 01:41 AM
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1126092009a.jpg

eh, just messin around with the chisel tip. idk if there is a Seng on the BS boards, but I couldn't find any big writer with that name so I think i'll go with it. Which one do you guys think is aight?

@ cesspool- im not really feeling it, but i'm a toy so what do i know.... :confused:

Flawless Victory
11-27-2009, 11:50 AM
The only one I kind of like is #1.

Lose the randomly placed quotation marks, though,
and try making your Es in 1 stroke.

n8galicia
11-27-2009, 07:59 PM
alright, made a few changes...

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1127091650a.jpg

cesspool
11-28-2009, 01:25 AM
@ cesspool- im not really feeling it, but i'm a toy so what do i know.... :confused:

cool bro

gumOnShoe
11-28-2009, 02:47 AM
alright, made a few changes...

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/damanseen/Mobile%20Uploads/1127091650a.jpg

try not making that N in 2strokes. you get the two lines on that to connect sometimes, but once in a while if your doing your shit quick, you'll fuck up HAAARD.

iDeemyouSiren
11-28-2009, 01:25 PM
@n8galicia I like 1,6 and 7 on that big sheet you had I just think that 7's pretty ill

Firm
11-28-2009, 11:18 PM
....

blackpeople
11-28-2009, 11:20 PM
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0623.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00259.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00123.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00125.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00260.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00164.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00162.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00163.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00165.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0610.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0629.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0596-1.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0595-1.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0609-1.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0631.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00153.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00161.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/p_00174.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l110/russo4life/DSCN0606.jpg

kew1
11-29-2009, 12:29 PM
http://i616.photobucket.com/albums/tt250/slerk/October-29_1005-1.jpg http://i616.photobucket.com/albums/tt250/slerk/October-29_1005.jpg http://i616.photobucket.com/albums/tt250/slerk/oo.jpg http://i616.photobucket.com/albums/tt250/slerk/kjhkuy.jpg
critz

RedEyes
11-29-2009, 03:04 PM
lol STEZ you hit enough wood and side walks move up to metal and ice boxes dude. lol

Firm
11-29-2009, 04:33 PM
http://i50.tinypic.com/a57vb8.jpg
Crits???

blackpeople
11-29-2009, 05:58 PM
yes practice practice practice and change the name theres a soar in ny

Firm
11-29-2009, 09:32 PM
http://i49.tinypic.com/f1iqsh.jpg

iDeemyouSiren
11-29-2009, 09:38 PM
liking the sep id just change the p to make it flow better

CrustOner
11-29-2009, 11:22 PM
It looks like handwriting. add style.

OOPS!
11-29-2009, 11:24 PM
Style comes natural. Don't force it.

CrustOner
11-29-2009, 11:29 PM
Style comes natural. Don't force it.

You don't have to force it. Adding is having it come naturally. You look at other handstyles, and find one you like. Then, you slowly progress toward that. Later, when you've written that enough times, your own style will show through.

Black Flag
11-30-2009, 08:04 PM
Any tips for vertical tags? My handy has decent enough flow horizontal, but every up and down type thing I have tried looks like crap.

Firm
11-30-2009, 08:04 PM
http://i48.tinypic.com/2n8slnd.jpg
idk.....

iDeemyouSiren
11-30-2009, 08:06 PM
looks the same :/

gumOnShoe
11-30-2009, 09:40 PM
Any tips for vertical tags? My handy has decent enough flow horizontal, but every up and down type thing I have tried looks like crap.

idk, maybe seeing it would be useful for us? O.o

medacog1
12-01-2009, 10:19 PM
http://i48.tinypic.com/14mf6ld.jpg

fameone2009
12-03-2009, 10:13 PM
my own style
http://i822.photobucket.com/albums/zz142/smukone/sspx0497.jpg
http://i822.photobucket.com/albums/zz142/smukone/sspx0536.jpg
http://i822.photobucket.com/albums/zz142/smukone/sspx0415.jpg
http://i822.photobucket.com/albums/zz142/smukone/sspx0416.jpg
http://i822.photobucket.com/albums/zz142/smukone/sspx0418.jpg
http://i822.photobucket.com/albums/zz142/smukone/sspx0423.jpg
crits plz

Black Flag
12-03-2009, 10:41 PM
^^^

Get rid of the R, just write Crak. Make your C as big as the rest of your letters.

haze4life
12-03-2009, 11:43 PM
AHHHH dude you wrecked that one bathroom!! you must not get out much eh?

n8galicia
12-04-2009, 12:19 AM
man that's messed up doin the mirror. lol

fameone2009
12-04-2009, 01:09 AM
^^^

Get rid of the R, just write Crak. Make your C as big as the rest of your letters.

there is already sumone who tags crak so i went with crakr cuz in high school ppl called me craker

n8galicia
12-04-2009, 01:13 AM
I'm pretty sure a lot of people are called cracker at school and make it their tag. But I shouldn't tell you what to tag...

LeaksOne
12-04-2009, 01:54 AM
hey crakrass uncongest your letters. they shouldnt overlap THAT much.

norekone
12-04-2009, 03:49 AM
http://img137.imageshack.us/img137/5858/1204090217.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/4279/1204090237.jpg
norsk,opk handstyle
tell me what u think (:

norekone
12-04-2009, 04:02 AM
http://img46.imageshack.us/img46/5562/1204090302.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/8060/1204090320.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/6973/1204090404.jpg
acen and henz tag
sorry about the 2 posts of pics it wouldn't let me put them all together

fec
12-04-2009, 09:25 PM
https://mail.google.com/a/unca.edu/?ui=2&ik=43ccbf849a&view=att&th=1255ca7a61ec7f3d&attid=0.1&disp=inline&zw

crucialxtimes
12-04-2009, 11:55 PM
norekone: Not really into either of these. 'Acen' is alright, but I hate the A on both of them. Not into the Henz tag at all. Maybe you should try to use some sort of chisel tip marker or something to practice with?

crucialxtimes
12-05-2009, 01:27 AM
norekone: Not really into either of these. 'Acen' is alright, but I hate the A on both of them. Not into the Henz tag at all. Maybe you should try to use some sort of chisel tip marker or something to practice with?

suparjafar
12-05-2009, 01:46 AM
id go simpler. they dont look terrible, watch your k, its turning into an r

http://i563.photobucket.com/albums/ss72/suparjafar/PIC-0223.jpg
http://i563.photobucket.com/albums/ss72/suparjafar/PIC-0224.jpg

faser
12-05-2009, 05:26 AM
^get some clean paper and resize next time

Discretion
12-05-2009, 03:32 PM
http://i352.photobucket.com/albums/r358/future101000/Ranedmg.jpg

Firm
12-05-2009, 11:13 PM
another name change
http://i46.tinypic.com/20j0ivm.jpg
crits?

gumOnShoe
12-06-2009, 12:44 AM
stick the K and C together..

Spaid
12-06-2009, 01:24 AM
http://i13.photobucket.com/albums/a255/mansonfan1512/Graf/hand.jpg

any crits?

gumOnShoe
12-06-2009, 01:35 AM
that a throwie S mixed with handstyle letters? if it is, DON'T EVER FUCKING DO THAT AAGAIN, lol.
it looks really bad.
make that I look like the I on this font,
y'know, with the bar on the top and bottom of the l part.
raise the top part of the (a).

Zest3
12-06-2009, 08:10 AM
http://img69.imageshack.us/img69/1506/graff3.jpg

Critz ?

AS248
12-06-2009, 02:20 PM
Make the 3 a bit more pronounced. I first thought it said Zesto, and the O just had an accent on the top. Make the star or whatever flow into the underline. Other then that its pretty sick, I like it.

Zest3
12-06-2009, 04:08 PM
http://img16.imageshack.us/img16/1824/graff4.jpg

Betta like that ?

xSonnyTx
12-06-2009, 04:54 PM
work on the z.
It's too jagged. the E,S, and T are all nice and loose and flow. The Z looks like you added it to someone else's "EST 3" tag. Completely redo the Z and make it flow

Zest3
12-06-2009, 04:57 PM
work on the z.
It's too jagged. the E,S, and T are all nice and loose and flow. The Z looks like you added it to someone else's "EST 3" tag. Completely redo the Z and make it flow

Yeah, I fucking am a cocksucker with Zs, in throw ups and tags xD

xSonnyTx
12-06-2009, 05:05 PM
Yea keep trying with it hah other than the Z I think its legit as hell.
Tags that flow like that can stand on their own easy without a bunch of toyass addons like quotes and halos and shit.

My advice would be just mess with z's on a bunch of pages and something should eventually come up. That's what I did with my k's.
...and then I got busted...trying to come up with a new word XD

Thrice
12-06-2009, 05:10 PM
Spaid - Don't connect the S to the P like that, makes it look like its part throwie part Tag. Once you do that make all the letters the same height and everything and gradually make the letter spacing closer till it looks dope and flows, good start though.

Been using this for a while, just a bit more perfected.
http://i45.tinypic.com/wjxjsg.jpg

Zest3
12-06-2009, 05:27 PM
Thrice-Like it, x'cept for the M.
But maybe it's just me xP

TrikAssHoe!
12-06-2009, 05:39 PM
http://i352.photobucket.com/albums/r358/future101000/Ranedmg.jpg

is that where i think it is? i know that stall. you live in maryland?

Thrice
12-06-2009, 05:40 PM
Hahahahhaha, god damn Trik. The fact you remember certain tags in bathroom stalls is hilarious.

TrikAssHoe!
12-06-2009, 05:51 PM
i tried to make the first one like an eklips handstyle. not so great.
http://i49.tinypic.com/33ued15.jpg
http://i45.tinypic.com/nx5q48.jpg
http://i50.tinypic.com/r0t3lh.jpg

gumOnShoe
12-06-2009, 07:57 PM
the first one looks cool.

TrikAssHoe!
12-06-2009, 08:47 PM
lol thanks mang

TrikAssHoe!
12-06-2009, 09:02 PM
kinda dark but its my attempt of a philly hand.
http://i49.tinypic.com/xbib9c.jpg

Firm
12-06-2009, 09:28 PM
Better?
http://i47.tinypic.com/bdqzy0.jpg

gumOnShoe
12-06-2009, 10:09 PM
kinda dark but its my attempt of a philly hand.
http://i49.tinypic.com/xbib9c.jpg

i know i'm not an expert at philly hands, but i think you should make your EGNOR wider like KAD does.
here's an example. the E and R look cool btw.
http://www.youtube.com/watch?v=4wI2_oozcdk

TrikAssHoe!
12-06-2009, 10:12 PM
ohh gotcha bigger and better. it was just something i wanted to try out of boredom. ill work on it.
Black Midget is the shittier version of handselecta if yall dont already know.

Zookyook
12-07-2009, 04:16 PM
i like the philly best... too many money signs though, quotes stars or circles might look better i think

TrikAssHoe!
12-07-2009, 06:54 PM
^ i'll try but in the flicks and shit thats all i ever see is money signs or arrows on both sides of the handstyles

earsnot.irak
12-07-2009, 07:41 PM
FUCK TOYS, THE REAL THING NO JOKE
http://i770.photobucket.com/albums/xx345/snotty-ears/CIMG9674.jpg

Flawless Victory
12-07-2009, 07:46 PM
I lol'd.
Best troll evar.
Obvious troll is obvious, however.
So any more posts will simply be a waste of time on your part.

Firm
12-07-2009, 07:55 PM
Better?
http://i47.tinypic.com/bdqzy0.jpg
Crits..

zennegen
12-07-2009, 08:05 PM
Crits..

give to get, fag.