PDA

View Full Version : Tags



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162

doomsday.718
01-20-2008, 06:17 PM
right now i rite zer but like im having alotta trouble with the z can somone gimmie advice for that (prefibly in philly style) ?????

Hobbes
01-20-2008, 06:28 PM
thrice I can't tell what the last letter is, either an e or an a? make sure not to close the bottom of the N or it'll look like a D

this is how I been writin' my name lately,
http://i29.tinypic.com/veqanc.jpg

iBomb4KOG
01-20-2008, 06:35 PM
http://i30.tinypic.com/2zizcly.jpg

Sintakz
01-20-2008, 06:45 PM
I'm digging the second one Dino. iBomb that shit is fresh. Cocane right? as for Hobbes um, what does it say? Nane?

Hobbes
01-20-2008, 07:04 PM
theres an I in there at the beginnin'....I like the flow it has to it right now but I wrote that one a lil whack it usually don't go quite like that.

iBomb4KOG
01-20-2008, 07:11 PM
yo thanks sin, im still workin oni though, ummm hobbes my niga, u need to work on that im guessin it says NANE? n idk what that thing is n the beginin

iBomb4KOG
01-20-2008, 07:17 PM
yo thanks sin, im still workin oni though, ummm hobbes my niga, u need to work on that im guessin it says NANE? n idk what that thing is n the begining

Hobbes
01-20-2008, 07:37 PM
this is more of how its supposed to look...

http://img413.imageshack.us/img413/7006/88768216bs8.jpg

bowchicabowow
01-20-2008, 07:38 PM
Im kinda happy about how this handy turned out. Says PSILO. The 'p' is silent. lol

http://img144.imageshack.us/img144/4092/0120081725dz2.jpg

Sintakz
01-20-2008, 07:54 PM
Aight now it looks a LOT better iNane, I'd move the I a TINY bit over though, kinda looks like Wane. As for Psilo (haha Psilocybe Cubensis yum yum) I'm not feeling the S, drop all the extra swirly shit as well. the LO being together like that makes it look like Psih

Cin123
01-20-2008, 08:10 PM
http://i259.photobucket.com/albums/hh311/frankeecin/001-2.jpg
need some crits...got any

iBomb4KOG
01-20-2008, 08:11 PM
yo niga hobes, that looks better but try dropping that long lengthy lines comin off the A and try movin that i over so u can tell what it is n one last thing, do something to it so it stands as a i, it could easily b mastaken as an l

iBomb4KOG
01-20-2008, 08:13 PM
work on the c and the n, drop the long line on the c n drop the long line on the n, as now, it looks like it says sih becuz of those long lines

iBomb4KOG
01-20-2008, 08:15 PM
as for bow, lose the extra swirl under the i and lose the thing under the p n i think itll look nice

iBomb4KOG
01-20-2008, 08:17 PM
http://i25.tinypic.com/15my79g.jpg

Cin123
01-20-2008, 08:20 PM
ight this one any better
http://i259.photobucket.com/albums/hh311/frankeecin/001-3.jpg

Sintakz
01-20-2008, 08:23 PM
It just kinda looks like a deformed heart. Your letters are just WAY too close together bro. Space them out. Even if you just wrote CIN in normal keyboard kinda font with the same spacing it has, it would be better than that.

iBomb4KOG
01-20-2008, 08:26 PM
^^^^^word, like, im diggin the letters, i think, space them out a lil n ill tell u

Cin123
01-20-2008, 08:28 PM
ye ino i always put them mad close dont no y

iBomb4KOG
01-20-2008, 08:41 PM
rite, jus work on spacin them out, if it cant b read then y write it

Cin123
01-20-2008, 08:48 PM
lol thats mad tru

iBomb4KOG
01-20-2008, 08:56 PM
ha yeah man thats my oulook on the writin shit my man, use it wisley

mIoK?!
01-20-2008, 08:57 PM
http://i191.photobucket.com/albums/z255/featz8/106_0344.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z255/featz8/yoyoyoyoy.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z255/featz8/FEATZTAG.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z255/featz8/1464254891_4ee25a4752.jpg

Sintakz
01-20-2008, 08:59 PM
Digging the flares. Feayz ? Looks like one of them philly styles I can't even begin to read.

mIoK?!
01-20-2008, 09:00 PM
yea

mad people say that

lol

thanks brah

Sintakz
01-20-2008, 09:02 PM
np bro. Looks nice, Can't read it but it looks nice haha.

mIoK?!
01-20-2008, 09:02 PM
lol

word

Cin123
01-20-2008, 09:08 PM
miok u got some mad
nice handies ther keep it up

mIoK?!
01-20-2008, 09:09 PM
thanks man

appricate the postive remarks

lol

stay up!

Cin123
01-20-2008, 09:09 PM
lol
word

iBomb4KOG
01-20-2008, 09:12 PM
nigha miok that shits dope, like they said, cant read it at all really im gettin FEATZ ouuta them except that top one???

mIoK?!
01-20-2008, 09:14 PM
thanks man

all of them say featz

its a jersey style mixed with cali

lol

SAID
01-20-2008, 09:17 PM
im likin the flow to it!

walkdatline
01-20-2008, 09:28 PM
fuck yea dog..i like the jawns...im gonna start fuckin wit tha name hope now...cuz apparently the name time is taken

Sintakz
01-20-2008, 09:43 PM
Is time a local writer or legend? If not then go with it bro. There is a TekNYC (obviously in New York) a Tek in texas and me. None of us are legends and none of us are in the same state let alone city, so it's all cool.

walkdatline
01-20-2008, 09:50 PM
it dont matter i wanna be original.especially locally...theres an old head up in philly apparently..its whatever...rite now im fuckin wit hope..and maybe keen...idk yet

Sintakz
01-20-2008, 09:55 PM
Good luck with the originality thing bro. Graff is world wide and there are a LOT of people in the world. Just keep that in mind.

DeaNo
01-20-2008, 09:56 PM
preety cool walkdatline but i dont think you should ware them pants while doin them. Too fresh.

walkdatline
01-20-2008, 10:04 PM
idk wtf ur talkin about...lol

zeekoner
01-20-2008, 11:09 PM
tell me what you think these are the 3 tags i put up..

http://img406.imageshack.us/img406/5879/1010871gb9.jpg

http://img260.imageshack.us/img260/7746/1010873ep0.jpg

http://img329.imageshack.us/img329/9638/1010874gz1.jpg

Sintakz
01-20-2008, 11:11 PM
Zeek they look good but resize them they are fucking HUGE

-Leski
01-20-2008, 11:31 PM
*snip*
(those were fucking ugly, my bad.)



Zeek, try making the lean uniform through the whole tag, might look good.

DeaNo
01-20-2008, 11:37 PM
In of of your pics theres some guy. Iduno if its you.

the end
01-21-2008, 01:06 AM
I tag my bathroom with window paint... lol
http://img140.imageshack.us/img140/8459/testerwashabletd1.jpg

Sintakz
01-21-2008, 01:39 AM
Haha you write Tester? I was considering writing Test like 3 months ago.

jawsy
01-21-2008, 01:55 AM
leski- no offence but it looks fairly ugly.. keep your l and e but scrap the rest and start over simpler
theend- thats fuckin ill

dleveleped my one liner waayy more
http://img233.imageshack.us/img233/4161/photo37ng3.jpg

nowar
01-21-2008, 01:58 AM
I tag my bathroom with window paint... lol
http://img140.imageshack.us/img140/8459/testerwashabletd1.jpg

your cool <3

Thrice
01-21-2008, 10:40 AM
My new simpler style, let me know what you guys think.
Thanks

http://i28.tinypic.com/2lm5iye.jpg
http://i28.tinypic.com/5f2hc3.jpg

sorry for bumb, just want more crit.

tocsscott
01-21-2008, 12:50 PM
the end
i love that tag it looks great.

5Funerals
01-21-2008, 01:21 PM
thrice - still not simple enough sorry :/
Aper - I dont like the connnections at all. Try and make them more smooth if you can.
Leski - your letters do not flow at all. Your S, K, and I need a lot of help.
ZEEK - dont cram them all in so close. Give them some room to breathe and get better E's

Thrice
01-21-2008, 01:24 PM
Do you think the D and I are alright?

5Funerals
01-21-2008, 01:28 PM
I like the I, N, and A. I think just make the dot of the I smaller and neaten up the D.

Thrice
01-21-2008, 01:33 PM
hahahha i think i need to fix the o.... yea cuz it's not an a. Thanks man i'll work on it.

EDIT: here's my fix
http://i27.tinypic.com/nqvebb.jpg

-des-
01-21-2008, 01:39 PM
http://i17.photobucket.com/albums/b57/trsboy/S3010260.jpg
Did this real quick, wish i had a diffrnt marker.

zeekoner
01-21-2008, 02:27 PM
thrice - still not simple enough sorry :/
Aper - I dont like the connnections at all. Try and make them more smooth if you can.
Leski - your letters do not flow at all. Your S, K, and I need a lot of help.
ZEEK - dont cram them all in so close. Give them some room to breathe and get better E's

like this? i dont like it

http://img137.imageshack.us/img137/8502/1010875up8.jpg

cerex89
01-21-2008, 04:53 PM
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/0120081954c.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/0120081954a.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/0120081954.jpg

Rek =)
01-21-2008, 04:54 PM
Well Here It Is Rate LETS GET THAT TRASH TALK YEAAAHH BOYYYYY!!!

http://i13.photobucket.com/albums/a263/JHoTBoY68686/DSC02624.jpg

http://i13.photobucket.com/albums/a263/JHoTBoY68686/DSC02623.jpg

cds_dogg665544
01-21-2008, 05:07 PM
cerex i noticed you like to tag more indoor typed places

cerex89
01-21-2008, 05:42 PM
its cold as fuck right now and i dont go out like i do in the summer so for me winter times is indoor work and maybe some bombing and summer time i got nuts

MUSEone
01-21-2008, 05:44 PM
can you guys rate this...

http://img129.imageshack.us/img129/4863/caae2011el7.jpg

Good job on posting a pic w. ur FACE in it.......

I hope u know cops watch this forum.

Sintakz
01-21-2008, 05:51 PM
That isn't him. He got his friend to take the flick for him.

























I just saved your ass.

MUSEone
01-21-2008, 05:59 PM
Please tell me ur kidding....

Bazer
01-21-2008, 06:00 PM
man dude... i dont even "tag" anymore..
last thin i "tagged" was this... like 10 months ago...
http://i190.photobucket.com/albums/z227/bazer6_ebook/SP_A1213.jpg


its all about throwies when you start gettin out more.

MUSEone
01-21-2008, 06:04 PM
Yea i know wat u mean man, ive been working on throws lately haha

RUDE_Bwoy
01-21-2008, 06:36 PM
i just did my first real tag for a long time too today.i just straight bomb

nowar
01-21-2008, 07:41 PM
http://img297.imageshack.us/img297/7614/dsc00252jo9.jpg
http://img250.imageshack.us/img250/9983/dsc00253fa1.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/2844/dsc00251td0.jpg

MUSEone
01-21-2008, 07:42 PM
Wat tha shit is that?

o.O

nowar
01-21-2008, 07:53 PM
wack shit yadida ?

SAID
01-21-2008, 07:57 PM
tester thats fucken dopeee
gahhh :eek:

revid!
01-21-2008, 07:58 PM
wow im bored!
http://img242.imageshack.us/img242/6499/oloby4.png (http://imageshack.us)
quickie

nowar
01-21-2008, 07:59 PM
your hella dope holmes

intaout
01-22-2008, 12:07 AM
i wish i was good enough to not tag:(
lawlz:D
http://farm3.static.flickr.com/2028/2211562912_5d614bd3e6.jpg?v=0
http://farm3.static.flickr.com/2301/2211562918_c7e343d108_m.jpg
revid n nowar..........try

nowar
01-22-2008, 12:17 AM
i refuse to try .. i half ass it .. because im a G

intaout
01-22-2008, 01:11 AM
I entered it too late for the battle and it wast a toy battle...CRITsss please
http://farm3.static.flickr.com/2207/2210815005_c59caf0c32.jpg?v=0

Cy-anide
01-22-2008, 03:09 AM
hmm im kinda a bit self concious about my tag. ive been writing for about 2years and a couple of months and i keep seeing and reading about nice ass handstyles and i dont think my handstyle is all that great but i am used to it already. any suggesttions or comments =/
http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_0028.jpg

Sintakz
01-22-2008, 06:20 AM
Haha I think I like your tag better than my own intaout. And I like your tag saiks. Nice, simple, legible, and to the point.

fonone
01-22-2008, 06:53 AM
i would post some pictures if my scanner wasnt a piece of SHIT.. grr

Cy-anide
01-22-2008, 10:04 AM
Haha I think I like your tag better than my own intaout. And I like your tag saiks. Nice, simple, legible, and to the point.

ah thanks man , i kinda feel a lil better now hahah :D maybe simple is just me *shrugs*

5Funerals
01-22-2008, 01:32 PM
man dude... i dont even "tag" anymore..
last thin i "tagged" was this... like 10 months ago...
http://i190.photobucket.com/albums/z227/bazer6_ebook/SP_A1213.jpg

its all about throwies when you start gettin out more.

you couldnt be more wrong. You need throwups, burners, and handstyles to be a good bomber. How can you get any recognition with a few throwups and nothing in between?

zeekoner
01-22-2008, 04:53 PM
thats exactly what i was thinking.. lol

BlackBookCook420
01-22-2008, 06:59 PM
http://img175.imageshack.us/img175/1351/serei2.th.jpg (http://img175.imageshack.us/my.php?image=serei2.jpg)

Rek =)
01-22-2008, 08:41 PM
http://i13.photobucket.com/albums/a263/JHoTBoY68686/DSC02623.jpg

http://i13.photobucket.com/albums/a263/JHoTBoY68686/DSC02624.jpg

I NEED THE CRITICS TO HELP ME lol

revid!
01-22-2008, 08:55 PM
your handstyle is a bit to complicated try being more simple and wiht out all that bullshit underneath it other than that oyur bomb is comin along pretty good keep it up

Rek =)
01-22-2008, 10:06 PM
^ if thats for me then thanks for the advice
l
l
l

Cy-anide
01-23-2008, 03:33 AM
some recent tagz from tonight. watcha think?

montana pocket can (silver) reg cap:

http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_1408.jpg

http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_1412.jpg

Me and my girl Chef Pants ( side door )\

http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_1417.jpg

UZE_[HGSKrew]
01-23-2008, 03:37 AM
http://i112.photobucket.com/albums/n165/sisteray65/01-21-08_2114.jpg

Crits?

jawsy
01-23-2008, 04:23 AM
leski- no offence but it looks fairly ugly.. keep your l and e but scrap the rest and start over simpler
theend- thats fuckin ill

dleveleped my one liner waayy more
http://img233.imageshack.us/img233/4161/photo37ng3.jpg

bump for more crits

Street Smart
01-23-2008, 05:47 AM
aper- the e to r is yuck, the rest is good
black book cook, rek and uze - you fail they are not tags, well rek you at least had your handy in there

UZE_[HGSKrew]
01-23-2008, 07:16 AM
Here's an actuall handsign this time :P

http://i112.photobucket.com/albums/n165/sisteray65/08-26-07_0504.jpg

Crappy pic and it's on my girlfriend arm but still

remos
01-23-2008, 11:10 AM
uze is sick

Sintakz
01-23-2008, 04:35 PM
Nice palindrome as a name :P

einsamkeit
01-23-2008, 07:35 PM
Not myne... its the girl i write with.

But it's an exchange i did fer her.

iBomb4KOG
01-23-2008, 08:00 PM
http://i25.tinypic.com/15my79g.jpg



crits?

itsbrooklynbitch
01-23-2008, 08:03 PM
http://i25.tinypic.com/33yjsl2.jpg


crit please.

Thrice
01-23-2008, 08:06 PM
;981377']http://i112.photobucket.com/albums/n165/sisteray65/01-21-08_2114.jpg

Crits?

Dude that is sick. Im loving it, nice style. Very original

blunttokes
01-23-2008, 08:15 PM
CRITS?

http://img231.imageshack.us/img231/9872/72066244pt7.jpg (http://imageshack.us)


CRITS?

UZE dope sketch bro!
keep it goin!

MontanaPainter
01-23-2008, 08:57 PM
blunttokes lose teh drips...preety good toh

blunttokes
01-23-2008, 09:01 PM
when its -20 wit a -10 windchill ontop of that outside its hard to not get drips but thnx for the tip! :P

einsamkeit
01-23-2008, 09:19 PM
ibomb... get some dif ink ... it's way too opaque to read ... get rid of all the useless stuff also, get simple : )

bluntn... loving it...

brooklyn... don't write brklyn... and that tag has no consistency or flow... get simple : )

Btw... give crits to receive crits : D

einsamkeit
01-23-2008, 09:35 PM
http://aycu21.webshots.com/image/41140/2005263167994304836_fs.jpg
http://aycu26.webshots.com/image/42785/2005276928017978724_fs.jpg

Crits please?

blunttokes
01-23-2008, 09:45 PM
edit

blunttokes
01-23-2008, 09:50 PM
wurd thnx...

this is one of the first 5tags i ever did in january 2005 lol

http://img135.imageshack.us/img135/1910/1003140iy2.jpg (http://imageshack.us)

this ones really really drippy and from like june07

http://img135.imageshack.us/img135/9129/1003116jr1.jpg (http://imageshack.us)


http://img135.imageshack.us/img135/6852/1003297oz8.jpg (http://imageshack.us/)
http://img135.imageshack.us/img135/6969/bombingjan19020dx9.jpg (http://imageshack.us/)

Kruxos
01-23-2008, 09:56 PM
http://img139.imageshack.us/img139/6177/biktagyc8.jpg

blunttokes
01-23-2008, 09:56 PM
the K is nice.... thats all i like!

oh god i farted and it reaks soooooooooooooooooooo bad!

Kruxos
01-23-2008, 10:03 PM
yea, ive changed the B up a bit, and i really have no clue wat i can do with the i.

emkmontreal
01-23-2008, 10:17 PM
didnt have paint on me,
http://i171.photobucket.com/albums/u289/thinkeroo/IMG_0387.jpg
too rushed-fucking freezing
http://i171.photobucket.com/albums/u289/thinkeroo/IMG_0386.jpg

revid!
01-23-2008, 10:21 PM
i like that man shits fresh

blunttokes
01-23-2008, 10:25 PM
yeeh ur tags r fire in ways!

spesh that last one!

Cy-anide
01-23-2008, 11:00 PM
can any one crit on my tags on pg 844 , greatly appreciated =)

blunttokes
01-23-2008, 11:10 PM
^ work on them on paper b4 u wreck shit dude... id be fucking pissed if u tagged my van wit wack shit ya no lol

Cy-anide
01-24-2008, 12:56 AM
^ work on them on paper b4 u wreck shit dude... id be fucking pissed if u tagged my van wit wack shit ya no lol

what exactly is wack about it so i can improve it. :confused:

blunttokes
01-24-2008, 01:14 AM
the whole thing just keep drawin bro....
no hate jus tips...

Cy-anide
01-24-2008, 01:15 AM
the whole thing just keep drawin bro....
no hate jus tips...

alright back to the drawing board lol

Rhyseitup
01-24-2008, 01:35 AM
tag, crits please
http://i39.photobucket.com/albums/e192/sitimoako/batman001.jpg

Cy-anide
01-24-2008, 01:46 AM
http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_0048.jpg

Rhyseitup
01-24-2008, 01:52 AM
http://i39.photobucket.com/albums/e192/sitimoako/tsjuhrt.jpg

Cy-anide
01-24-2008, 02:06 AM
http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_0049.jpg

einsamkeit
01-24-2008, 02:31 AM
umm... nice throw and piece... except this is the tags thread.

saiks... just get rid of the extension on the k and the quotes... and it'll look pretty good.

Jihad
01-24-2008, 03:57 AM
saiks- loose the quotes dude. or make them thinner you know.

rhyse_it_up- tighten it up. i like that youre taking it in your own direction. feels dark thats good but your molding different fonts together, thats a nono. or atleast the way youre doiing it.

i got a tag. somebody tell me what i can do better yo.

http://i31.tinypic.com/2u7cfoj.jpg

Jihad
01-24-2008, 04:32 AM
yo are you asleep. fucking shit. come on im waiting.

twisties
01-24-2008, 05:32 AM
Jihad- Lose the underlines they don't add anything to your tag and maybe make the K like the rest meaning make it straight as it's going to a slight angle to the right. And drop the !'s

Saiks- Yep, lose the "s and the extentions on the K.

Cy-anide
01-24-2008, 10:02 AM
umm... nice throw and piece... except this is the tags thread.

saiks... just get rid of the extension on the k and the quotes... and it'll look pretty good.

yea my bad i posted it in the wrong place lol , uh yea imma try those suggestions. hard to break a habit lol it feels to plain without them. but ill give it a shot

Cy-anide
01-24-2008, 10:11 AM
ok so i tried them , dont really like it too much but tell me for better for worse

http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_0051.jpg

blunttokes
01-24-2008, 01:37 PM
ur words hard to get a good flow wit but ....throw some love into the tag bro!

emkmontreal
01-24-2008, 04:31 PM
Jihad- Lose the underlines they don't add anything to your tag and maybe make the K like the rest meaning make it straight as it's going to a slight angle to the right. And drop the !'s

Saiks- Yep, lose the "s and the extentions on the K.

saiks is like the plural of sake5mh, who is all city

Jihad
01-24-2008, 04:34 PM
yo emkmontreal. lemme see your shit dude.

Cy-anide
01-24-2008, 06:20 PM
saiks is like the plural of sake5mh, who is all city

? mine is pronounced cy-x its just a pronounciation of the true meaning :)

emkmontreal
01-24-2008, 07:31 PM
? mine is pronounced cy-x its just a pronounciation of the true meaning :)

ok nvm then

emkmontreal
01-24-2008, 07:31 PM
yo emkmontreal. lemme see your shit dude.

i posted some shit the page before and resently on toy bombs/pieces

twisties
01-24-2008, 07:37 PM
SaikS- Try a different marker..I somehow think that one is just too thick and try and open your letter up a little they looked a bit mushed (height wise). But yea, i think it would be hard to get flow with that name like blunttokes mentioned.

einsamkeit
01-24-2008, 07:39 PM
http://aycu21.webshots.com/image/41140/2005263167994304836_fs.jpg
http://aycu26.webshots.com/image/42785/2005276928017978724_fs.jpg

Crits please?

BUMP ... i really need some crits : |

kog_throwie
01-24-2008, 07:56 PM
http://i253.photobucket.com/albums/hh48/pkpkkiller/DSC00107.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh48/pkpkkiller/DSC00106.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh48/pkpkkiller/DSC00102.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh48/pkpkkiller/DSC00084.jpg
CRITS PLZ

Kruxos
01-24-2008, 08:07 PM
you might get lucky, but.....

give crits to get crits.

Techkanuck
01-24-2008, 09:14 PM
http://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/Picture30.jpg

First Time, still practicing

scoot
01-24-2008, 09:35 PM
http://img.photobucket.com/albums/1003/bodycount/gfhgfhghfgh.jpg

trying out a new mop on a canvas i did.. not really a handie cept the nv in the corner

Evasion Of Invasion
01-24-2008, 11:32 PM
i like that mop man those drips look awsome what ink recipe u usin?
http://i145.photobucket.com/albums/r231/zinkery90/DSC00589.jpg
tryin out new OTR marker

revid!
01-25-2008, 12:04 AM
http://i99.photobucket.com/albums/l303/Renegade185/101_0220.jpg
thought i got busted after i caught this one.

BUMMMMPPP
feelin the hell outta thiss!

mmmburgers
01-25-2008, 12:28 AM
i like that mop man those drips look awsome what ink recipe u usin?
http://i145.photobucket.com/albums/r231/zinkery90/DSC00589.jpg
tryin out new OTR marker

DONT EVER!! EVER!! EVER EVER EVER use those stupid hearts on the "i" EVER again
there overrated... and they look stupid!

fonone
01-25-2008, 01:06 AM
techkanuk - if that says SLOW its a pretty played word... same with sin..
kog - im hella feeling that last one liner nice shit
renegade - thats some nice shit youve got going there, loving the colour
einsamkeit - that second one is pretty mad if your undecided about which one to use id say that one
saiks - to start with S's are pretty hard to do well and make them look ok but id try something more like this... http://img168.imageshack.us/img168/220/jan2572db6.th.jpg (http://img168.imageshack.us/my.php?image=jan2572db6.jpg)
the top one.. and yes it is on a tissue :p.

so this is some stuff ive been doing, http://img204.imageshack.us/img204/4665/jan2570tj9.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=jan2570tj9.jpg)

http://img254.imageshack.us/img254/394/jan2571ui3.th.jpg (http://img254.imageshack.us/my.php?image=jan2571ui3.jpg)

looks better on a wall tbh.. the rush kinda gets my flow going, should have some wall flicks after this weekend

blunttokes
01-25-2008, 01:07 AM
did they put the numbers n letters over top of ur tag or sumthing haah

fonone
01-25-2008, 01:30 AM
who what?

Techkanuck
01-25-2008, 01:41 AM
techkanuk - if that says SLOW its a pretty played word... same with sin..
kog - im hella feeling that last one liner nice shit
renegade - thats some nice shit youve got going there, loving the colour
einsamkeit - that second one is pretty mad if your undecided about which one to use id say that one
saiks - to start with S's are pretty hard to do well and make them look ok but id try something more like this... http://img168.imageshack.us/img168/220/jan2572db6.th.jpg (http://img168.imageshack.us/my.php?image=jan2572db6.jpg)
the top one.. and yes it is on a tissue :p.

so this is some stuff ive been doing, http://img204.imageshack.us/img204/4665/jan2570tj9.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=jan2570tj9.jpg)

http://img254.imageshack.us/img254/394/jan2571ui3.th.jpg (http://img254.imageshack.us/my.php?image=jan2571ui3.jpg)

looks better on a wall tbh.. the rush kinda gets my flow going, should have some wall flicks after this weekend

Just using SLOW to start my style and try to get a feel for it....I'll probably go through a few common words for their letters and flow so I can learn.


BTW-fonone I'm really feelin the very last two...the E's and R to K relation

fonone
01-25-2008, 07:18 AM
yea thanks, those ones didnt really come out the way i intended.. ill do some more soon and post em up.

Evasion Of Invasion
01-25-2008, 09:20 AM
i like that mop man those drips look awsome what ink recipe u usin?
http://i145.photobucket.com/albums/r231/zinkery90/DSC00589.jpg
tryin out new OTR marker

bump bottom of the page

Jihad
01-25-2008, 04:56 PM
http://i26.tinypic.com/2nvpug.jpg

crit.

Jihad
01-25-2008, 05:31 PM
Evasion Of Invasion - although sin is used a lot i like what you did with it with the heart or flower in middle whatever its supposted to be. idk its different. I like the s and i especially, the curly shit in the n balances out the s.

bravo mufucka.

5Funerals
01-25-2008, 05:51 PM
movin in the right direction ^

Jihad
01-25-2008, 05:56 PM
yo you like my shit ?

zeekoner
01-25-2008, 05:57 PM
Evasion Of Invasion im liking it keep it up

MUSEone
01-25-2008, 05:59 PM
Theres a kid in my town who writes Zeek. Its terrible and if its u im gonna beat tha shit outta u. haha

zeekoner
01-25-2008, 06:14 PM
ahaha naw i havn't hit up this name yet trying to get every thing down and shit i used to wright icon

einsamkeit
01-25-2008, 06:32 PM
http://aycu05.webshots.com/image/42924/2004951522841500416_fs.jpg
And whoever said i don't give crits... i give plenty no worries, read back.

Fonone... digging the R , just keep doing what your doing <3 the multiple styles.

Jihad
01-25-2008, 06:37 PM
einsamkeit- the drip im sure you can see your own shit drip. move the a down with the rest of the stuff my brutha. other than that i love your style.

5Funerals
01-25-2008, 06:41 PM
http://i26.tinypic.com/2nvpug.jpg

crit.

you started simple which is fucking refreshing because im used to seeing new kids post some damn ugly letters with halos, crowns, quotations, underlines, and arrows. You however did not. You have the basic letters down so I would suggest you keep going in the direction you took with the K because it has way more style than the other letters. You should separate the letters a little bit to make it easier to read. Also, lose the little extension on the top right arm of the K because its pointless and kills the structure a little bit.

Jihad
01-25-2008, 06:42 PM
... and the stick on the first u is crickeddd. nowcritmyshit.

Jihad
01-25-2008, 06:43 PM
thank you.

zeekoner
01-25-2008, 06:55 PM
5Funerals maybe you can keep the 2 e's and change the D R and K try to add some style to it but nice start dont add to much to it.. just keep it kinda simple but make your own style

einsamkeit
01-25-2008, 07:08 PM
Jihad... everything looks solid until the e ... the -rek looks sketchy... clean it up , not digging your r or k... your d and e and sick though.

5Funerals
01-25-2008, 11:42 PM
yo zeek I was giving crits I write PEOR not Derek!

http://i105.photobucket.com/albums/m223/ShanestaGangsta/53400282.jpg

gettin funky wit it

zeekoner
01-25-2008, 11:46 PM
oh lol i even read your crit.. im dumb.. o well also your tag is good but change the R to more like the E i mean the loop part

5Funerals
01-25-2008, 11:48 PM
word dude. Its just tough to get it to come out the same cause I whip my arm around ya know?

zeekoner
01-26-2008, 12:01 AM
yea i fill ya u will get the hang of it.. just take it slow about 3 times and focus on that part and u will get it

UZE_[HGSKrew]
01-26-2008, 01:37 AM
http://i112.photobucket.com/albums/n165/sisteray65/handsign.jpg

this alley stunk so damn bad XP

UZE_[HGSKrew]
01-26-2008, 01:39 AM
http://aycu05.webshots.com/image/42924/2004951522841500416_fs.jpg
And whoever said i don't give crits... i give plenty no worries, read back.

Fonone... digging the R , just keep doing what your doing <3 the multiple styles.

Usually I hate drips but on this it actaully looks sick. Props

einsamkeit
01-26-2008, 02:25 AM
thx... i was just fucking around ... i guess i screwed up the d, noticed when i uploaded : P

GeeK
01-26-2008, 02:30 AM
einsamkeit that is clean! nice and simple



TRYING SOMETHING NEW with the E I R also tried this on illustrator also hahah came out sweet and clean LEMME KNOW WAT GUYS THINK

http://i5.photobucket.com/albums/y162/craka/teironer.jpg

fonone
01-26-2008, 02:39 AM
http://aycu05.webshots.com/image/42924/2004951522841500416_fs.jpg
And whoever said i don't give crits... i give plenty no worries, read back.

Fonone... digging the R , just keep doing what your doing <3 the multiple styles.

loving the handie, simple yet effective and the marker/mop dri[s look awesome :p.

i should have some flicks of some tags on walls soon.

itsbrooklynbitch
01-26-2008, 09:12 AM
http://i30.tinypic.com/2qb6j2g.jpg

what do you think about this one?

itsbrooklynbitch
01-26-2008, 09:15 AM
einsamkeit .. looks awesome ! i love it

AT!
01-26-2008, 09:20 AM
aroze u aint got any flow no letter looks like its leadin to the next try smoothin it out a bit

havent been on in ages any crits??
http://img402.imageshack.us/img402/7693/ninetythreecrewallofmm4.jpg

twisties
01-26-2008, 09:30 AM
Aroze- there is no flow in that tag at all..It's all to straight...Try rounding the letters to give it a flow.

MUSEone
01-26-2008, 05:04 PM
NOTE: THESE ARE THEY FIRST TIME IVE EVER PUT THIS NAME UP OTHER THAN ON PAPER. NEW NAME IM WORKIN ON. CRITS WELCOME.
http://img134.imageshack.us/img134/3708/0126081511abs6.jpg (http://imageshack.us)
http://img134.imageshack.us/img134/2416/0126081517akg5.jpg (http://imageshack.us)
http://img134.imageshack.us/img134/4743/0126081521ako4.jpg (http://imageshack.us)
http://img134.imageshack.us/img134/4384/0126081521bpi0.jpg (http://imageshack.us)
http://img412.imageshack.us/img412/3064/0126081538atc1.jpg (http://imageshack.us)
http://img412.imageshack.us/img412/2889/0126081540ams7.jpg (http://imageshack.us)
http://img412.imageshack.us/img412/8302/0126081541atm8.jpg (http://imageshack.us)
http://img134.imageshack.us/img134/708/0126081551azb3.jpg (http://imageshack.us)

Like i said, first time ive ever put them up other than on paper. Crits are apprecitated.

renegade185
01-26-2008, 05:52 PM
lose the arrow and the dots. play around with the r some more.

MUSEone
01-26-2008, 06:04 PM
if i lose the arrow and tha dots then thers nothing but letters haha i know wat to do w. it. thnx though.

UZE_[HGSKrew]
01-26-2008, 10:21 PM
NOTE: THESE ARE THEY FIRST TIME IVE EVER PUT THIS NAME UP OTHER THAN ON PAPER. NEW NAME IM WORKIN ON. CRITS WELCOME.
http://img134.imageshack.us/img134/3708/0126081511abs6.jpg (http://imageshack.us)


Like i said, first time ive ever put them up other than on paper. Crits are apprecitated.

I like the filler arrows and the dots. It stands up better and just looks sick. props


BUT

I was thinking I might change my name to DROID.

UZE is a little played out and I just don't like it anymore

What do you think. Is it too cliche' or will it work. I'll post some pics when I've got a handy for it down.

nowar
01-26-2008, 11:29 PM
i dont like it

KASE2
01-26-2008, 11:32 PM
i dont like it
i agree, jus kuz tha arrow, not necesary, and so wat if its jus letters, get ur name up, no1 evr sed there hadda b arrows nd dots

kog_throwie
01-26-2008, 11:42 PM
http://aycu05.webshots.com/image/42924/2004951522841500416_fs.jpg
And whoever said i don't give crits... i give plenty no worries, read back.

Fonone... digging the R , just keep doing what your doing <3 the multiple styles.

not liking the A and all that squiggly shit at the bottom

wickedmainframe
01-27-2008, 12:06 AM
http://img142.imageshack.us/img142/3077/0127080001el3.th.jpg (http://img142.imageshack.us/my.php?image=0127080001el3.jpg)

5Funerals
01-27-2008, 12:19 AM
if i lose the arrow and tha dots then thers nothing but letters haha i know wat to do w. it. thnx though.

dude graffiti is about letters. Stars, arrows, dots and underlines have become mainstream, but its kind of a shame because people just try and fit in by embellishing their "tags" with all of that junk but they dont have any handstyle to begin with!

revid!
01-27-2008, 01:37 PM
^^^
word.

wickedmainframe
01-27-2008, 01:42 PM
ok in other words should i lose the arrow or the star or some shit?

revid!
01-27-2008, 01:43 PM
yeah stay super simple for a bit

Evasion Of Invasion
01-27-2008, 02:30 PM
i like that mop man those drips look awsome what ink recipe u usin?
http://i145.photobucket.com/albums/r231/zinkery90/DSC00589.jpg
tryin out new OTR marker

BUMP

renegade185
01-27-2008, 02:56 PM
im not feelin the I or the N

Decoy 905
01-27-2008, 02:57 PM
http://i235.photobucket.com/albums/ee153/dfratm/jan23002.jpg

5Funerals
01-27-2008, 02:58 PM
your E is a lot like mine but it looks nice

Decoy 905
01-27-2008, 03:12 PM
Yeah I just saw that. Thanks for the crits and no bite intended lol.

Decoy 905
01-27-2008, 03:14 PM
Oh and Peor just dont use that extension on your R and I think it will look better.

Slushi
01-27-2008, 03:18 PM
Everybdy and their dog uses that E.

Anyway..
http://img184.imageshack.us/img184/938/scan0001jf3.jpg

UZE_[HGSKrew]
01-27-2008, 04:08 PM
NEW HANDY???? Crits


http://i112.photobucket.com/albums/n165/sisteray65/Droid.jpg

DeaNo
01-27-2008, 06:57 PM
the o looks exactly like the d if that says droid.

renegade185
01-27-2008, 07:25 PM
get rid of the arrow on the R

UZE_[HGSKrew]
01-27-2008, 07:54 PM
the o looks exactly like the d if that says droid.


get rid of the arrow on the R

I think your right actually. I hated the O and the arrows the second I drew them. meh not bad for a first attempt I guess. Just needs tightening.

UZE_[HGSKrew]
01-27-2008, 07:59 PM
aroze u aint got any flow no letter looks like its leadin to the next try smoothin it out a bit

havent been on in ages any crits??
http://img402.imageshack.us/img402/7693/ninetythreecrewallofmm4.jpg

Yeah you really shouldn't be talking too much about letter flow there buddy

cirus905
01-27-2008, 08:11 PM
quickie wit some cron ink my homeboy hooked up..

http://i126.photobucket.com/albums/p105/cirus905/cirustag003.jpg

Sesh-it-up
01-27-2008, 08:38 PM
due u just rote nosi

SAID
01-27-2008, 09:47 PM
holy shitttttt DOPEEE

Mr Tasty
01-27-2008, 10:24 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/Picture503.jpg

revid!
01-27-2008, 10:25 PM
quickie wit some cron ink my homeboy hooked up..

http://i126.photobucket.com/albums/p105/cirus905/cirustag003.jpg

this is tighhhtt

revid!
01-27-2008, 10:25 PM
taste your handstyles are sooo fuckin sick.
always aree

done4625
01-27-2008, 11:27 PM
http://i238.photobucket.com/albums/ff289/done4625/new%20stuff/mop.jpg

One of my homeboys hooked me up with a mop ! im going MOP HAPPY NOW!

C3ZR ONE
01-28-2008, 01:54 AM
http://i238.photobucket.com/albums/ff289/done4625/new%20stuff/mop.jpg

One of my homeboys hooked me up with a mop ! im going MOP HAPPY NOW!

Stop going "mop happy" in the legal alley homeboy. That shit just got buffed. I saw Todd painting over it. He was pissed.

Cy-anide
01-28-2008, 01:55 AM
looks good but i think the S is too big just my opinion


quickie wit some cron ink my homeboy hooked up..

http://i126.photobucket.com/albums/p105/cirus905/cirustag003.jpg

Cy-anide
01-28-2008, 01:57 AM
http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_0055.jpg

C3ZR ONE
01-28-2008, 02:05 AM
looks good but i think the S is too big just my opinion

Disagree... Keep the big S. Straight across flows get boring.

Cy-anide
01-28-2008, 02:19 AM
Disagree... Keep the big S. Straight across flows get boring.

lol true true i 4got about that meh its still good regardless :)

real_destroyer
01-28-2008, 04:24 AM
http://farm3.static.flickr.com/2048/2225798992_0ba7991fba_m_d.jpg
I only use the one in the bottom left corner..
cirus lookin' good..love the color..
saiks..it would look better with some more dirps on the last S

fonone
01-28-2008, 07:44 AM
taste that a needs fixing...

wickedmainframe
01-28-2008, 09:26 AM
http://img525.imageshack.us/img525/5098/yfhfujhfjhmj7.th.jpg (http://img525.imageshack.us/my.php?image=yfhfujhfjhmj7.jpg)

SenTheFirst
01-28-2008, 12:26 PM
http://i79.photobucket.com/albums/j149/kodaisbeastly/cleanin.jpg

bombingwalls420
01-28-2008, 03:40 PM
every tag that drips seems dope
cy - i would change the k, but thats just me.

my tag is wack compared to other peoples but im fuckin with a new name. any two cents on my tag? need some help

http://img170.imageshack.us/img170/5365/img017gj6.jpg
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/%5BURL=http://img170.imageshack.us/my.php?image=img017gj6.jpg%5D%5BIMG%5Dhttp://img170.imageshack.us/img170/5365/img017gj6.th.jpg%5B/IMG%5D%5B/URL%5D

Cr1cd
01-28-2008, 03:47 PM
Shit I had layingaround
http://i74.photobucket.com/albums/i261/SoffroKuraiittou/PICT0095.jpg

styz
01-28-2008, 03:51 PM
wat up yal. just signd up so hu u ritin unda reppin da KOV 4 lyf

Techkanuck
01-28-2008, 04:33 PM
http://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/Picture53.jpg


Cr1cd-I like the idea, what happened to the D..in your blackbook post the D is there and it's better
Saiks- Love them every time...DRIPS

JETPACK!!
01-28-2008, 06:23 PM
bombing walls, dont connect the letters, itll look better by itself.
chomp? make your O bigger

quick idea i had
http://img139.imageshack.us/img139/6671/belshandstylezt5.jpg (http://imageshack.us)

kaze!
01-28-2008, 07:55 PM
Bels- Lose all the extra lines, and maybe slant them and move the letters a bit closer.

Lary- Disconnect the R and the Y, level them out too.

I've been working on a couple of names and handstyles myself. Pretty wack shit, but a toy's a toy. I also wanna start tagging real soon, and I'm really liking remik, so yeah. Crits on all of them?

http://i170.photobucket.com/albums/u258/skaa_bucket/DSC06659.jpg

Oh and Cbic, do simples. lose the squiggly line with the star, start working on simples!

KBP
01-28-2008, 09:25 PM
Here's my tag (just started :cool:)

http://i84.photobucket.com/albums/k10/Utopii/fyme.png

5Funerals
01-28-2008, 09:29 PM
use a pencil not a highliter :p

new to graff thread

Cy-anide
01-28-2008, 10:11 PM
hmm i cant man lol i tried many ways i kinda developed it a lil more. ur isn wack though its new i like it


every tag that drips seems dope
cy - i would change the k, but thats just me.

my tag is wack compared to other peoples but im fuckin with a new name. any two cents on my tag? need some help

http://img170.imageshack.us/img170/5365/img017gj6.jpg
http://www.bombingscience.com/graffitiforum/%5BURL=http://img170.imageshack.us/my.php?image=img017gj6.jpg%5D%5BIMG%5Dhttp://img170.imageshack.us/img170/5365/img017gj6.th.jpg%5B/IMG%5D%5B/URL%5D

Cy-anide
01-28-2008, 10:13 PM
thanks man not bad urself :)


http://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/Picture53.jpg (http://%5BIMG%5Dhttp://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/Picture53.jpg%5B/IMG%5D)


Cr1cd-I like the idea, what happened to the D..in your blackbook post the D is there and it's better
Saiks- Love them every time...DRIPS

kaze!
01-28-2008, 10:41 PM
Bels- Lose all the extra lines, and maybe slant them and move the letters a bit closer.

Lary- Disconnect the R and the Y, level them out too.

I've been working on a couple of names and handstyles myself. Pretty wack shit, but a toy's a toy. I also wanna start tagging real soon, and I'm really liking remik, so yeah. Crits on all of them?

http://i170.photobucket.com/albums/u258/skaa_bucket/DSC06659.jpg

Oh and Cbic, do simples. lose the squiggly line with the star, start working on simples!

bump

Darkeist
01-28-2008, 10:48 PM
http://i86.photobucket.com/albums/k100/skateaholic_2006/imcool435.jpg

kaze - your K needs work, dosnt flow well and put letters closer to gether
chomp - make the O bigger.

kaze!
01-28-2008, 10:54 PM
For which one? Thanks for the crits:)

Darkeist
01-28-2008, 10:56 PM
I was mainly talking about remik.

einsamkeit
01-28-2008, 10:56 PM
Darkeist... everythings wayyy to close together, the flow seems good though.

whocares!?!?!
01-28-2008, 11:36 PM
http://img299.imageshack.us/img299/3213/jasminemn1.jpg


thoughts?

intaout
01-28-2008, 11:55 PM
for a battle but didnt make it or something
http://farm3.static.flickr.com/2207/2210815005_c59caf0c32.jpg?v=0
shitty mop on cement wall, came out wrong (my friend def on top)
http://farm3.static.flickr.com/2028/2211562912_5d614bd3e6.jpg?v=0
http://farm3.static.flickr.com/2396/2183606739_49eeafc985.jpg?v=0
whocares- the beginning is a confusing skribble but most of the letters are good just space them a tiny bit or make it more clear
darkeist- space em out a wee bit and get a clear flick
kaze- start using a little wider tip for practicing, go to michaels or whatever and rack a prisma. fairly nice chisle tip for handstyles on paper

KBP
01-29-2008, 12:10 AM
http://i2.photobucket.com/albums/y11/CyberAssassin/IMG_0055.jpg

In my opinion, lose the arrows and the rest is good. the drips are sick.

Techkanuck
01-29-2008, 02:29 AM
http://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/Picture54.jpg

tried something new, forget the underline.

intaout- LOVE the drips, the tek one is really clean and I love the flow

whocares- I'd like it more without the extra at the end, otherwise it's hot.

mxman
01-29-2008, 05:52 AM
http://i28.tinypic.com/2j3skna.jpg

real_destroyer
01-29-2008, 06:22 AM
old shit:
http://www.hiphopkulture.ro/public/artisti/8343/GRAF_real%20-%20tag....jpg
http://www.hiphopkulture.ro/public/artisti/8343/GRAF_real%20-%20tag%20strada.jpg
mxman..on the first one (top left)..loose that arrow..

mxman
01-29-2008, 06:38 AM
thanks, which would u say looks best so far? i really like your first one by the way, second one... i can never get used to squiggles but looks like u got em down.

real_destroyer
01-29-2008, 09:26 AM
second on the top row
and yeah i heard that thing with halos only for ppl who hit heavens, but i didn't know it back then.. i lost it anywayz cuz it looks like shit

Cy-anide
01-29-2008, 01:45 PM
mxman- i like where its going but try to make it just a lil more legible it kinda just looks like a blob. its got potential though :)

Techkanuck
01-29-2008, 04:09 PM
http://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/blackbook015.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/blackbook017.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b159/civichatch2005/blackbook021.jpg

Some quick ones I got here and there, nothing good. Only got a couple Pilot's and a Sharpie Magnum right now.

Ren- I really like how the end fades out but comes back for the return

Mx- The Z in the top right one is nice, I like how the extensions flow.

Real, I like the angle on the second one and the drips

mmmburgers
01-29-2008, 04:15 PM
tech: lose the fish man, and dont make your letters all boxey. just make them simple as possible, not boxey. cause boxey letters look really toy. just like, use simple SIMPLE letters

meek1
01-29-2008, 05:07 PM
http://img444.imageshack.us/img444/435/meekonervc1.jpg
lulz

cerex89
01-29-2008, 05:53 PM
get inspired
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0972.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0971.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0970.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0965.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0964.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0963.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0962.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0961.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0960.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h48/vexinglight/DSCN0959.jpg

geneparmesan
01-29-2008, 06:24 PM
i write illegal and i slap stickers im not some poser. my old name that i changed two days ago was sykeo


i kindof like car2n. and people could call me toon. :angry:


ahahhahahahahhahha.
that made me giggle...uncontrolably.

SYKEOOOOOOOOO STRIKES FEAR INTO THE EYES OF MANY.

FacedownAssup
01-29-2008, 11:01 PM
http://i61.photobucket.com/albums/h61/dylanthomas12345/DSC04041.jpg

crit please

Street Smart
01-29-2008, 11:04 PM
sevo - will look good if you bring your letters closer together

FacedownAssup
01-29-2008, 11:12 PM
yes i did rush it ill put better one on lata

broski
01-29-2008, 11:16 PM
what street smart said...bring the letters togeather sevo

revid!
01-29-2008, 11:36 PM
you gotta change your name man...
ever heard of ladie sevo??
shes a member on here and shes mad good.
im just tryin to save you some shit.
not tryin to beef

kaze!
01-30-2008, 12:20 AM
http://img444.imageshack.us/img444/435/meekonervc1.jpg
lulz

Woo, that's dope! Did you see Lakai's Fully flared by the way?

einsamkeit
01-30-2008, 12:24 AM
sevo's 1st O looks like my D : P

Rank-oner!
01-30-2008, 12:35 AM
first attempt at a flair.
http://i146.photobucket.com/albums/r258/rank1234/newpaint004.jpg


http://i146.photobucket.com/albums/r258/rank1234/boredom001.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r258/rank1234/boredom009-1.jpg

mmmburgers
01-30-2008, 12:39 AM
rank:
thats pretty good at a first attempt for flairs
id say, just a little bit more flair though
other than that, looks pretty good
i love your handstyles man

Rank-oner!
01-30-2008, 12:51 AM
Thanks a lot man haha yea flairs are harder than i thought