PDA

View Full Version : Tags



Pages : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162

ztec
11-27-2005, 12:26 PM
wat do u mean by make the lstters flow 2 gether?

ASEL1DBL
11-27-2005, 05:39 PM
Originally posted by funky monky@Nov 27 2005, 12:16 PM

asel1dbl-im likin that handie keep it up


thanx man

J-Ninja
11-27-2005, 08:31 PM
what up. im a toy. ive been sketchin for like a year, and i just recently started
gettin up putin marker, and spary tagz around. I live in a small town where graffiti is almost dead. we got like 7 spots with real art. So basically i got no one to learn from or try to gain respect from. so i came here im gunu post all my shit once i get a scanner. ill try to gain respect here and learn from criticism. also i tag ninja and i think that is a gay fuckin tag (my bad if i stole it from u and then called it gay) so im gunu get a good name. If someone is in to guiding a toy PM me. cause im serious ill post all my shit no matter how bad it is, but im not stoppin. im gunu get good. so if someone wants to be an apprentice i wont let you down. no joke i wunu know if someone wants to take me under their wing and show me they way.

now post mean funny insults

AoAssis
11-27-2005, 10:19 PM
^^ sounds like a new $nake$ or he might get good but PLEASE dont do u wat u said dont post ur shit no matter how bad it is, first try and get sumtin that u actually like cuz if its totaly bad no one will want to give u critisizme or ne thing just tellin u not tryna be a dick

Myme
11-27-2005, 10:42 PM
Sorry about the quality, too much flash

http://img492.imageshack.us/img492/7356/mymerhandy0rm.jpg

AoAssis
11-27-2005, 10:46 PM
ehh its ok aint feelin it as much as ur other one

meetermaid
11-27-2005, 10:48 PM
-the r is hot, the y looks like a pitchfork though

AoAssis
11-28-2005, 12:39 AM
http://img468.imageshack.us/img468/6949/picture1435zh.jpg (http://imageshack.us)

i was just messin around and came out wit diss all the letters are reli basic i kno

d3faultu53r
11-28-2005, 01:16 AM
jus sketchin
http://static.flickr.com/35/67816585_9a1496ec4b.jpg

Sire
11-28-2005, 01:54 AM
Originally posted by AoAssis@Nov 28 2005, 12:39 AM
http://img468.imageshack.us/img468/6949/picture1435zh.jpg (http://imageshack.us)

i was just messin around and came out wit diss all the letters are reli basic i kno
so tiny, wow cool smily faces

noise not music
11-28-2005, 03:00 AM
http://img513.imageshack.us/img513/9210/whackhandstyle3yj.jpg (http://imageshack.us)

help?

ztec
11-28-2005, 01:30 PM
Originally posted by ztec@Nov 27 2005, 12:13 PM
My new tag wah do ppl thing . . how can i improve it ?

http://img420.imageshack.us/img420/3989/img0024cp.th.jpg (http://img420.imageshack.us/my.php?image=img0024cp.jpg)
How can i improve it ppl ? :unsure:

d3faultu53r
11-28-2005, 03:32 PM
lock yourself in a room with an array of markers and paper and write till your happy with the results

Tanner
11-28-2005, 03:51 PM
waaaa d3fault thts just wack man

st3ve-ES
11-28-2005, 04:06 PM
i thought it was pretty good advice

ztec
11-28-2005, 04:29 PM
thts wat i have been doing lol . thts all ive came up with

faint rem one
11-28-2005, 05:12 PM
Originally posted by d3faultu53r@Nov 28 2005, 03:32 PM
lock yourself in a room with an array of markers and paper and write till your happy with the results
TRUE DAT

S8nt
11-28-2005, 05:24 PM
http://i21.photobucket.com/albums/b291/scarecrow2008/s8nt2.jpg

d3faultu53r
11-28-2005, 05:24 PM
oh well in that case id just try a new style .. i dont know what to say.. jus throw away the key next time

meetermaid
11-28-2005, 06:54 PM
Originally posted by Tanner@Nov 28 2005, 12:51 PM
waaaa d3fault thts just wack man
i hope your joking....

do you expect yourself to just magically get better?





saint- SIMPLE letters

ztec- MORE SIMPLE letters and lose the addons

noise- get rid of the arrows and quotes for now

AoAssis
11-28-2005, 07:37 PM
Originally posted by Sire+Nov 28 2005, 01:54 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sire @ Nov 28 2005, 01:54 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-AoAssis@Nov 28 2005, 12:39 AM
http://img468.imageshack.us/img468/6949/picture1435zh.jpg (http://imageshack.us)

i was just messin around and came out wit diss all the letters are reli basic i kno
so tiny, wow cool smily faces [/b][/quote]
ya man thats my pimpin bed, i kno u all lovin it wish u had it....how much u think it cost me? 100? 1000? 100000?? nope no where near that about 6 bux ya i kno crazy world we live in

funky monky
11-28-2005, 07:44 PM
me too lol thats pretty much wat u gotta do, just write ur tag as much as u can in a bunch of different ways and stuff then pick the one u liek the best and keep writing that one alot til its like a habit
thats wat i did and now all my pages are covered with tags and shit

J-Ninja
11-28-2005, 08:01 PM
OK so i thought all day and all i did was sketch out tags at school in my blackbook. one off my friends said that if u run through names you will think of a good one and u will instantly love it. so i chose Toxide. If you dont like it fuck you till u limp, but if some well known writter has it let me know so i dont get my ass beat like the toy in this video. its funny as shit but he gets beatin within like an inch of his life and from what it looks like the tag the toy wrote wasnt even on the other guys piece. o well i might beat up a kid for doin that later in life so o well. o and for those of u who care i will probably spend all tomarrow workin on makin my tag look cool, and i got a scanner but im not sure if it works, if the scanner works ill post tomarrows progress.

http://www.muchosucko.com/video-beatdown.html

AoAssis
11-28-2005, 08:03 PM
^ i think that has to many letters will take u to long to bomb and shit

edit- acutaly nvm mines 5...so ya maybe its not but i still dont reli like it

J-Ninja
11-28-2005, 08:15 PM
good point im sittin here writtin up tagz and it does seem long what do u think about Tox, Toxz, Nox, or Noxz? personaly NOX is my favorite thanks for not bein a dick ur comment helped thanks

AoAssis
11-28-2005, 08:31 PM
^ ur lucky u werent here a couple days ago i was bein a dick to everyone :lol: hmm nox is ok but dont use Tox cuz someoone here already used Toxus and nobody liked it i think.....or he didnt like writin it but Nox could have to many slanted lines u kno how N has a slant and X has a slant but it might look koool do a sketch we&#39;ll see wat we can do and if it looks ok then keep the name

Sluts_r_us
11-28-2005, 09:32 PM
Click here to watch DSCF036556 (http://media.putfile.com/DSCF036556)

Sluts_r_us
11-28-2005, 09:34 PM
double post

noise not music
11-28-2005, 11:48 PM
aight..
what about this one
http://img206.imageshack.us/img206/3380/demiztag7ll.png (http://imageshack.us)

AoAssis
11-28-2005, 11:49 PM
the hell does it say :huh:

noise not music
11-29-2005, 12:23 AM
it says DEMIZ

S8nt
11-29-2005, 12:26 AM
fuck the pickle i think its tight

BesO
11-29-2005, 12:37 AM
noise - i like it, but id say get rid of the arrow on the I...just a thought

Sire
11-29-2005, 01:52 AM
pretty good

minesweep
11-29-2005, 04:11 AM
sorry for the crappy picture say eans
http://img211.imageshack.us/img211/5741/picture0202hv.jpg (http://imageshack.us)

JETc17
11-29-2005, 11:47 AM
http://media.putfile.com/DEPA

thats mine. and no, i didnt just copy what sluts_r_us had did :lol: sorry for crappy quality.. was holding with left hand. oh and ignore the shitty blue marker

Sluts_r_us
11-29-2005, 04:03 PM
Originally posted by Sluts_r_us@Nov 28 2005, 09:32 PM
Click here to watch DSCF036556 (http://media.putfile.com/DSCF036556)
feedback please...i had to hold mine with my left hand too...

JETc17
11-29-2005, 04:25 PM
not bad. your marker is really opaque. i like the two dots (quotations?) in the O. they make it look like a face. i :lol: is that intentional or unintentional?** get rid of the line under though.

Sluts_r_us
11-29-2005, 04:37 PM
yeah thats my flowpen =p...i got a blue one too

Sluts_r_us
11-29-2005, 04:50 PM
ok here ya go again without that shitty site...

http://img.photobucket.com/albums/v230/bigtymerz108/tagvid.gif

and for those of you who dont want to watch that over and over...heres a pic..

http://img.photobucket.com/albums/v230/bigtymerz108/DSCF0368.jpg

HYPE
11-29-2005, 07:02 PM
YOU Fuckers ROT&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; :D

Sluts_r_us
11-29-2005, 07:21 PM
Originally posted by HYPE@Nov 29 2005, 07:02 PM
YOU Fuckers ROT&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; :D
:angry:

get the fuck out

BRAINE
11-29-2005, 07:37 PM
jeco is ok, i like how the bottom of the C makes the O look like a frowning/confused face.
depo is ok, but not very tech, i like it though, legibility i think is good
and eans is real tight i think, like, its simple and the tall letters look tight, but the width isnt consistant
work on the A and N to match width

J-Ninja
11-29-2005, 08:40 PM
What up? Nox it is. I came up with some cool tagz & that scanner i found didnt work (might get a web cam for christmas if im lucky though) I think my tagz look cool but i dont like my handstyle that much and anybody got any tips to make it look harder to read, give it a more "tag" look, and connect and flow letters without makin it look like a retard practicing cursive?

st3ve-ES
11-29-2005, 09:29 PM
i am very very good at tagging. take my w0rd for it or FU*CK YOU B*TCH *SS M*TH*RF*CK*NG WH*R* SL*T ST*P*D F*CK HEAD.

Sluts_r_us
11-29-2005, 09:46 PM
your cool...











I lied

J-Ninja
11-29-2005, 09:57 PM
so anybody got any tips to make it look harder to read, give it a more "tag" look, and connect and flow letters without makin it look like a retard practicing cursive?

d3faultu53r
11-29-2005, 11:17 PM
PRACTICE LIKE HELL&#33;

oh and bring the letters closer together .. but to me overlapping looks like shit .. i gotta problem with that crap.

AoAssis
11-29-2005, 11:20 PM
Originally posted by J&#045;Ninja@Nov 29 2005, 09:57 PM
so anybody got any tips to make it look harder to read, give it a more "tag" look, and connect and flow letters without makin it look like a retard practicing cursive?
tags dont have to be undreadable..........go study graff for a bit then come bak and try and do some tags again, tags can be simple, tags can be hard to read.......some ppl like simple some ppl like complicated theres no way we can tell u HOW to make it undreable and look like a tag........

Sire
11-30-2005, 12:00 AM
Originally posted by st3ve&#045;ES@Nov 29 2005, 09:29 PM
i am very very good at tagging. take my w0rd for it or FU*CK YOU B*TCH *SS M*TH*RF*CK*NG WH*R* SL*T ST*P*D F*CK HEAD.
:lol:
<_<
<_<
bombing science is becoming a little gay

ion-i
11-30-2005, 12:06 AM
No it&#39;s just that guy.

skrim
11-30-2005, 12:36 AM
a tag is your style .. u gota do it ohw u like it ..

skrim
11-30-2005, 12:38 AM
http://i15.photobucket.com/albums/a372/illusi0nz_inc/P1130012.jpg

http://i15.photobucket.com/albums/a372/illusi0nz_inc/P1130018.jpg

Sire
11-30-2005, 01:17 AM
Originally posted by ion&#045;i@Nov 30 2005, 12:06 AM
No it&#39;s just that guy.
him and other assholes that think that they are the shit, atleast there are some people that are here for graffiti talk not e-beef.

Sire
11-30-2005, 01:31 AM
I have a tag but i want to make it better here is my regular tag:
http://i18.photobucket.com/albums/b146/Skatedim/Scan10021.jpg

and here is me trying to make it diffent:
http://i18.photobucket.com/albums/b146/Skatedim/fghgfh.jpg

anygood suggestions( especialy with my "i")???

ps.-if your going to say something like (i thought you were better then that then dont say anything, i&#39;ve heard enough)

ion-i
11-30-2005, 02:06 AM
The "I" is sick on the second one, I like how it fades into the "R".
But lose the extra waves on the "S", it likes like a... double "SS". The "E" is hella awesome too.
&#39;Shits so sick though.

NiHiL
11-30-2005, 04:35 AM
http://i2.photobucket.com/albums/y7/norseman00004/EBMcrew%20graffiti/caee0d67.jpg
thats mine

Sluts_r_us
11-30-2005, 12:17 PM
Sire...i thought you were better than that...jk but i really like the first one but i dont like the liuttle star by the S...but they r both sick..

minesweep
11-30-2005, 03:30 PM
Originally posted by Sire@Nov 30 2005, 01:31 AM
I have a tag but i want to make it better here is my regular tag:
http://i18.photobucket.com/albums/b146/Skatedim/Scan10021.jpg

and here is me trying to make it diffent:
http://i18.photobucket.com/albums/b146/Skatedim/fghgfh.jpg

anygood suggestions( especialy with my "i")???

ps.-if your going to say something like (i thought you were better then that then dont say anything, i&#39;ve heard enough)
lose the star and make the "e" the same size as the other letters and lose the things above the "e" too i don&#39;t like how the dot for the "i" is so big but thats up to you

Sluts_r_us
11-30-2005, 05:33 PM
tag....

http://img.photobucket.com/albums/v230/bigtymerz108/jeco1.jpg

sorry for the crappy quality i had 2 use my fone

JETc17
11-30-2005, 06:50 PM
did you take that can back with you? make sure you clean off all your prints

Sluts_r_us
11-30-2005, 08:10 PM
yeah i did its still half full...any comments/suggestions?

J-Ninja
11-30-2005, 09:11 PM
I have been useing basically the same style in my tags for like 3 months i was just askin because ive always liked tags with a good flow. my style have pretty good flow and i write Nox so it would probably look gay if it was really hard to read. my style write now is slightly hard to read but its not hard cuz its 3 letters and im not stupid i know tags dont have to be hard to read but i just dont like it when ever letter is distinct and obvioulsy part of the alphabet so i was asking how to make the tag have flow and be hard to read to see if there were other methods of flow to conect tag letters than what i have been doing in my tags. but i am gunu try to get something to scan or take pictures ive draw so i can make my questions clearer and easier to respond to. and sorry for the confusion

J-Ninja
11-30-2005, 09:24 PM
yea but what do u think i should get a scanner, a digital camera, or a web cam. i think digital cameras are out of my budget but i wont that the most cause then i could get my paint pics on my comp to show u guys. i also think i web cam would be cool but ive never had one and i wanst sure if they would be able so take good quality pics. and a scanner would be cool but it doesnt compare to how cool a digital camera would be. so what would be the best to get, and does anybody know how much digital cameras that can take real good quality pics would cost? oh and sluts r us i like ur tag is simple and clean but has a distinct style, not even close to my style, but it makes my climax....


three times...




in a five second time period

Sluts_r_us
11-30-2005, 09:42 PM
lol thnx

nerdx
11-30-2005, 09:47 PM
ah, good tip to everyone who just writes on metal and smooth stuff.
rack a few oil pastels from school art class.
they work dope on concrete stuff. as long as its not like really chunky.

but like light poles on the sides of roads, and walls. whatever for skinnny tags.
they arnt really thick. but they are nice. and cheap.

meetermaid
11-30-2005, 09:51 PM
they run off in the rain though :(

J-Ninja
11-30-2005, 09:54 PM
ppl tell me what u use scanner or digital camera or web l

meetermaid
11-30-2005, 09:58 PM
dont get a webcam. if you have like a camera that uses film, buy a scanner and scan the developed pics and there you go. i would just buy a digi cam though, just look for a cheap one, or get one for chanuchristmas like me :)

Sluts_r_us
11-30-2005, 10:08 PM
lol

Sire
11-30-2005, 11:51 PM
Originally posted by JETc17@Nov 30 2005, 06:50 PM
did you take that can back with you? make sure you clean off all your prints
i dont think they care about graffiti THAT bad. although there was a guy that claimed he took our picture while we were putting up small tags. stupid good citizen

AoAssis
12-01-2005, 12:29 AM
^^lol ya bender told me about that i saw urs across from DLS on the electric box

faint rem one
12-01-2005, 12:33 AM
whos bender :lol:

Sire
12-01-2005, 12:38 AM
bender, what a silly name :lol:

i&#39;m sorry :ph34r:

Squibsorz
12-01-2005, 04:40 PM
new tag im tryin

http://img216.imageshack.us/img216/9058/img09646bv.jpg



comments greatly appreciated

-save
12-01-2005, 06:43 PM
http://i24.photobucket.com/albums/c39/eriatarka09/Picture008.jpg
werd

Sluts_r_us
12-01-2005, 07:28 PM
well, if werd means i dont like it thennnnn werd

meetermaid
12-01-2005, 08:06 PM
"werd" save, the s is the only decent letter, K.I.S.S :)

Sluts_r_us
12-01-2005, 08:08 PM
i really dont like the s...

meetermaid
12-01-2005, 08:17 PM
it&#39;s better than the other letters anyway :ph34r:

ninja to the nth power

S8nt
12-01-2005, 11:00 PM
http://i21.photobucket.com/albums/b291/scarecrow2008/s8nt3.jpg

^ just a really simple sketch should i run wit it ?

Speq9
12-01-2005, 11:06 PM
I dont think so, its almost TOO simple...maybe give the "aint" more character

S8nt
12-01-2005, 11:09 PM
yea i did a bunch with alot of wierd shit but i wanted to post the bare one for ideas

QuestionMark?
12-01-2005, 11:17 PM
Heres a good way to make a decent tag, try to keep the letters relatively the same size <_< once you get good you&#39;ll know how to make letters look good when theyre bigger or smaller.

Sire
12-01-2005, 11:29 PM
Originally posted by S8nt@Dec 1 2005, 11:00 PM
http://i21.photobucket.com/albums/b291/scarecrow2008/s8nt3.jpg

^ just a really simple sketch should i run wit it ?
simple isnt always bad and in this case it ok but not as a tag

AoAssis
12-01-2005, 11:40 PM
ya no one will be able to read that, just make all the letters the same size and do printing letters with a bit of style

Squibsorz
12-02-2005, 02:31 PM
Originally posted by Squibsorz@Dec 1 2005, 04:40 PM
new tag im tryin

http://img216.imageshack.us/img216/9058/img09646bv.jpg



comments greatly appreciated
comments???

Confuz
12-02-2005, 05:08 PM
lol ^

Jugga
12-02-2005, 06:23 PM
Haha...
Confuz, for some reason that shit made me laugh...
I suppose it was good timing...


anywas..
SQUIBS, I don&#39;t like it too much...
the S&#39;s are pretty weak, and I don&#39;t like how the B is capital and the rest aren&#39;t..
makes it look like a new word is being started, ya dig?

other than that, its not too bad..

Mugyver
12-02-2005, 07:23 PM
sup everyone, working on my tag, just wondering what everyone thinks.

http://i17.photobucket.com/albums/b59/Mugyver/rise2.jpg

thx

p.s. its in mspaint, so that might explain some of the weirdness.

Jugga
12-02-2005, 07:36 PM
I like it....

good shit...

Mugyver
12-02-2005, 07:38 PM
wow, thanks alot :lol:. any improvements you think i can do on it?

Jugga
12-02-2005, 07:48 PM
I wouldn&#39;t let the bottom part of the I go into the next letter so much, it takes away from it...

and clean up the bottom leg of the E a little (the extension)..

other than that, its real nice..

Mugyver
12-02-2005, 07:52 PM
cool thanks. yeah, i do it alot cleaner in hand, im not quite up to par with a mouse. you think its good enough to put on a wall, cuz ive been waiting till i thought i was good enough to keep from embarrasing myself

Jugga
12-02-2005, 08:02 PM
Yeah, for sure...
You should catch ups with that..

CRAE2
12-03-2005, 10:46 PM
quik eberhard jumpoff..

http://img215.imageshack.us/img215/9803/no1af.jpg

AMAZ tbscrew
12-03-2005, 11:37 PM
^^wtf is that?

Speq9
12-03-2005, 11:41 PM
:blink: ce qui est cette merde?

Havoc411
12-03-2005, 11:48 PM
wow, this section is a confidence booster for me

CRAE2
12-03-2005, 11:53 PM
its a quik throw...it says NO...with some dribble drips shits..

Speq9
12-04-2005, 12:05 AM
start over...what is no for? lose the drips next time too

CRAE2
12-04-2005, 12:10 AM
aight thanx..

Sluts_r_us
12-04-2005, 12:12 AM
uhhh im pretty sure this is the TAG thread not shitty throws thread...

Sluts_r_us
12-04-2005, 12:13 AM
..

faint rem one
12-04-2005, 04:37 AM
k...

Sluts_r_us
12-04-2005, 04:45 AM
Originally posted by faint rem one@Dec 4 2005, 04:37 AM
k...
^^ +1...










+1

d3faultu53r
12-04-2005, 09:35 AM
Originally posted by &#045;save@Dec 1 2005, 06:43 PM
http://i24.photobucket.com/albums/c39/eriatarka09/Picture008.jpg
werd
wtf.... i think its awesome nice shit save

BRAINE
12-04-2005, 11:54 AM
Originally posted by Sluts_r_us+Dec 4 2005, 04:45 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sluts_r_us @ Dec 4 2005, 04:45 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-faint rem one@Dec 4 2005, 04:37 AM
k...
^^ +1...










+1 [/b][/quote]
you are gay.

AoAssis
12-04-2005, 01:58 PM
Originally posted by d3faultu53r+Dec 4 2005, 09:35 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (d3faultu53r @ Dec 4 2005, 09:35 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-&#045;save@Dec 1 2005, 06:43 PM
http://i24.photobucket.com/albums/c39/eriatarka09/Picture008.jpg
werd
wtf.... i think its awesome nice shit save [/b][/quote]
ur kidding right? start simple man just simple letters and all the same size then post again and dont ad ne of that crap like that random line coming from the V

Sluts_r_us
12-04-2005, 02:31 PM
Originally posted by BRAINE+Dec 4 2005, 11:54 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (BRAINE @ Dec 4 2005, 11:54 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by Sluts_r_us@Dec 4 2005, 04:45 AM
<!--QuoteBegin-faint rem one@Dec 4 2005, 04:37 AM
k...
^^ +1...










+1
you are gay. [/b][/quote]
lol, i care what you think.

TheCrawlingChaos
12-04-2005, 03:51 PM
So here&#39;s my shitty tag. Critique welcome.

http://i2.photobucket.com/albums/y18/wanzilla/IMG_0187.jpg

JETc17
12-04-2005, 03:55 PM
i say lose* the arrow :)

AMAZ tbscrew
12-04-2005, 06:26 PM
Originally posted by TheCrawlingChaos@Dec 4 2005, 03:51 PM
So here&#39;s my shitty tag. Critique welcome.

http://i2.photobucket.com/albums/y18/wanzilla/IMG_0187.jpg
i say lose the name...and dont bite off sluts_r_us&#39; tag with the O...thats what i think....what do u think about what i think huh?

AoAssis
12-04-2005, 06:54 PM
how is he bitin off slut r us? just cuz the quotes in it, if that wat u mean sluts did not make that up........

TheCrawlingChaos
12-04-2005, 07:32 PM
I&#39;m not losing the name and wasn&#39;t biting off sluts r whatever, that&#39;s what I think of your comment.

But yeah, I think I&#39;m gonna lose the arrow. Any other comments? I&#39;m working on a throw up right now, but can&#39;t get anything for my "H."

Fate
12-04-2005, 09:03 PM
http://img473.imageshack.us/img473/7572/gonetag3xq.jpg
it was susposed to be nicer but my paint had frozen.

AMAZ tbscrew
12-04-2005, 09:20 PM
Originally posted by TheCrawlingChaos@Dec 4 2005, 07:32 PM
I&#39;m not losing the name and wasn&#39;t biting off sluts r whatever, that&#39;s what I think of your comment.

But yeah, I think I&#39;m gonna lose the arrow. Any other comments? I&#39;m working on a throw up right now, but can&#39;t get anything for my "H."
fine...w.e u say...but so many people write that name that its playd out...and work on ur c

AMAZ tbscrew
12-04-2005, 09:21 PM
Originally posted by AoAssis@Dec 4 2005, 06:54 PM
how is he bitin off slut r us? just cuz the quotes in it, if that wat u mean sluts did not make that up........
not talkin about that...talkin about how his a cross&#39;s into the o..and makes it look like a face...duh lol

d3faultu53r
12-04-2005, 10:29 PM
no im not other than the e i think it looks awesome

AoAssis
12-04-2005, 10:57 PM
Originally posted by AMAZ tbscrew+Dec 4 2005, 09:21 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AMAZ tbscrew @ Dec 4 2005, 09:21 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-AoAssis@Dec 4 2005, 06:54 PM
how is he bitin off slut r us? just cuz the quotes in it, if that wat u mean sluts did not make that up........
not talkin about that...talkin about how his a cross&#39;s into the o..and makes it look like a face...duh lol [/b][/quote]
o lol ne way nuttin to harsh to bite on, personaly i dont like it

djsupreeme
12-04-2005, 11:01 PM
Originally posted by Fate@Dec 4 2005, 09:03 PM
http://img473.imageshack.us/img473/7572/gonetag3xq.jpg
it was susposed to be nicer but my paint had frozen.
thats a sweet stencil

AMAZ tbscrew
12-04-2005, 11:09 PM
thats not his stencil tho...i think it isnt lol

meetermaid
12-04-2005, 11:12 PM
gone thats a throw not a tag, and i agree, hott stencil, you know who did that?

Fate
12-05-2005, 12:50 AM
i did, and the nurse at the bottom. and that is my tag
if u look close the big brother text is the same as the fate stencil in my sig, the storm trooper is (was) on the same wall.

M A G
12-05-2005, 02:15 AM
http://www.stencilrevolution.com/profiles/index.php?id=3

thats funny..i thought it was RONES.

Fate
12-05-2005, 02:17 AM
yes its the same image, i cut it and put it up, its a generic photo.
just like the storm trooper isnt mine its george lucas&#39;s.

shifty 486
12-05-2005, 02:31 PM
faggs

my new tag

http://img528.imageshack.us/img528/5096/weedinroom4yr.jpg

Fate
12-05-2005, 02:47 PM
ew newports

AMAZ tbscrew
12-05-2005, 04:30 PM
i cant see ur tag...just a shitload of weed...and some pills...and shit laying around lol

Mugyver
12-05-2005, 08:28 PM
but what if the weed IS his tag?&#33;?&#33; :blink:
no seriously, good tag though.

M A G
12-05-2005, 10:21 PM
your bud looks black or some shit.

shifty 486
12-05-2005, 10:30 PM
nah just the pic. real nice weed. its my tag I sprinkle weed around

Sire
12-05-2005, 11:21 PM
you and ur enormouse ammount of weed is so awsome <_<

ur weeds kinda tight tho :lol:

Staegd_613
12-05-2005, 11:22 PM
Sorry for it being huge. i resized it 4 times and it still came out as big as Mr. T&#39;s arms.
http://i8.photobucket.com/albums/a20/deathscythe1987/hpsc26.jpg

AoAssis
12-06-2005, 12:00 AM
^^re-do resize repost

Staegd_613
12-06-2005, 12:10 AM
my mistake, i thought someone resized it

Sire
12-06-2005, 12:22 AM
im hella confused, resize what, i want to see it

AoAssis
12-06-2005, 12:24 AM
Originally posted by Staegd_613@Dec 5 2005, 11:22 PM
Sorry for it being huge. i resized it 4 times and it still came out as big as Mr. T&#39;s arms.
http://i8.photobucket.com/albums/a20/deathscythe1987/hpsc26.jpg
re size this sire....i have no idea wat stage is talkin about i dont see ne thing resized

Staegd_613
12-06-2005, 12:24 AM
go back one page and it&#39;s at the bottom

AoAssis
12-06-2005, 12:27 AM
uhh no its not im the last post on other page

Staegd_613
12-06-2005, 12:29 AM
oh thank freakin god, it worked this time
http://i8.photobucket.com/albums/a20/deathscythe1987/hpsc26.jpg

Sire
12-06-2005, 01:12 AM
so far, theres room for improvment...

AoAssis
12-06-2005, 01:15 AM
thank God it worked, now we gata find out wat it says....

nerdx
12-06-2005, 04:24 PM
it says STAEGD

not sure how you pronounce that.

Sluts_r_us
12-06-2005, 05:07 PM
maybe its like staged? but he cant spell?

Staegd_613
12-06-2005, 05:34 PM
yes it&#39;s pronounced staged, i know i spelt it wrong, but i did purposely. and i know there is room for improvement, it&#39;s the first one for me ever.

Phantazm
12-06-2005, 05:49 PM
Heres my tag theres a little drawing on the top made by my cousin i know dask is already taken but its supposed to say "TiMe"

http://img43.imageshack.us/img43/8708/dsc006694yd.th.jpg (http://img43.imageshack.us/my.php?image=dsc006694yd.jpg)

^ suggestions?

M A G
12-06-2005, 05:56 PM
Originally posted by shifty 486@Dec 5 2005, 10:30 PM
nah just the pic. real nice weed. its my tag I sprinkle weed around
lets go bombin =D

Sluts_r_us
12-06-2005, 06:08 PM
staegd....maybe make the t lower case like the rest of the letters?

Fate
12-06-2005, 06:17 PM
http://img324.imageshack.us/img324/4422/tag4qz.jpg

Sluts_r_us
12-06-2005, 06:22 PM
^^ i dont like how the E is soo much bigger than the other letters...but i still like it

SKAR
12-06-2005, 07:57 PM
my stuff in on ma site
www.geocities.com/tim_zelensky

S8nt
12-06-2005, 08:53 PM
thumbs up fate

nerdx
12-06-2005, 09:54 PM
gone is good.

AoAssis
12-06-2005, 09:57 PM
fate did u write plan right next to ur tag? if u did i like that one better, i just dont like the E because of the line that runs through it, try makin it run away or sumtin

Fate
12-06-2005, 09:59 PM
no the plans not mine. i like the stick throught the e, i dunno i just came up with it last night.

S8nt
12-06-2005, 10:30 PM
the e is my favorite part

Sire
12-06-2005, 11:48 PM
ur sigs big, make it not&#33;&#33;

S8nt
12-07-2005, 12:15 AM
i will tommrow right now im tierd n 2 lazy 2

Fate
12-07-2005, 12:16 AM
^ hurry

ghostbusta5
12-07-2005, 10:29 PM
http://img521.imageshack.us/img521/4960/stairwaygraffiti3cy12cl.jpg (http://imageshack.us)

ghostbusta5
12-07-2005, 10:31 PM
haha no reason for puttin this up i was just tryin somethin :lol:

minesweep
12-08-2005, 12:31 AM
http://img42.imageshack.us/img42/8749/picture0218ui.th.jpg (http://img42.imageshack.us/my.php?image=picture0218ui.jpg)

Wunce
12-08-2005, 12:38 AM
http://img322.imageshack.us/img322/7246/wonceone2hq.th.jpg (http://img322.imageshack.us/my.php?image=wonceone2hq.jpg)


Wonceone

Peace

faint rem one
12-08-2005, 01:29 AM
thats pretty dope.

and ghostbusta, are u trying to say u did that, cuz its obvious that u didnt.

Noir
12-08-2005, 09:37 AM
http://i3.photobucket.com/albums/y85/XxMykillxX/P1001047.jpg


Suggestions?

ghostbusta5
12-08-2005, 10:55 AM
Originally posted by faint rem one@Dec 8 2005, 01:29 AM
thats pretty dope.

and ghostbusta, are u trying to say u did that, cuz its obvious that u didnt.
no imt not sayin i did that at all, i was just tryin some shit out on here. :lol:

Seti
12-08-2005, 12:47 PM
i know ur a toy noir but those tags are fuckin shit...try a different word each writer have a word there best at so just experiment...

magic nyc
12-08-2005, 04:43 PM
http://i8.photobucket.com/albums/a37/goverment_issued/Graff/DSC02827.jpg

Sluts_r_us
12-08-2005, 04:45 PM
looks like you just wrote it in cursive...

C3ZR ONE
12-08-2005, 07:12 PM
Fear- I would change the "a" to an"A". Maybe the "e" too. A bit too bubbly. ;)

Mr Tasty
12-08-2005, 08:05 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/tasttt.jpg

minesweep
12-08-2005, 08:38 PM
do it on paper mr tasty

delm
http://img197.imageshack.us/img197/134/dscn01113db.th.jpg (http://img197.imageshack.us/my.php?image=dscn01113db.jpg)

Mr Tasty
12-08-2005, 09:03 PM
it is on paper

AoAssis
12-08-2005, 09:07 PM
mr tasty ur bak, minesweep his shit is good inof to go on walls, and he already gets out alot so ya he dont gata keep it on paper (not beefin or ne thing just tellin u)

Mr Tasty
12-08-2005, 09:09 PM
Originally posted by Noir@Dec 8 2005, 09:37 AM
http://i3.photobucket.com/albums/y85/XxMykillxX/P1001047.jpg


Suggestions?
maybe give it abit more space
take the flick of the bottom of the F
and the R dosnt suit the rest
i got a handstyle like that too :P


http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/quikie.jpg

minesweep
12-08-2005, 10:03 PM
Originally posted by AoAssis@Dec 8 2005, 09:07 PM
mr tasty ur bak, minesweep his shit is good inof to go on walls, and he already gets out alot so ya he dont gata keep it on paper (not beefin or ne thing just tellin u)
i know he gets up its just harder to read when it has all that red crap around it, thats all, and i didn&#39;t mean keep it on paper i meant write it on paper b/c it looked like he did it in photoshop or somethin

AoAssis
12-08-2005, 10:51 PM
ahh lol ok miss conception, ya i agree i dont like the red stuff either

gnarlatron3030
12-09-2005, 01:47 AM
*misconception*

It&#39;s all good though...

AoAssis
12-09-2005, 01:55 AM
^ u love corecting peoples spelling dont u :lol:

st3ve-ES
12-09-2005, 02:44 PM
He gets off by it.

2KoS
12-09-2005, 05:46 PM
And there was me thinking Mr taste got arrested.

Welcome back man

Mr Tasty
12-09-2005, 05:52 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/tastebomb.jpg
hey man

funky monky
12-09-2005, 06:03 PM
taste- im liking that tag i like how u blended the red and black its cool
keep it up man

faint rem one
12-10-2005, 02:50 AM
taste, HOT.

SMiZ315
12-10-2005, 05:20 AM
http://img.photobucket.com/albums/v512/mrbamboozler/IMG_2733.jpg how&#39;s this

AoAssis
12-10-2005, 11:57 AM
cant read it

Jugga
12-10-2005, 02:03 PM
Don&#39;t like it at all...

It&#39;s illegible and the S doesn&#39;t look too good...

d3faultu53r
12-10-2005, 03:28 PM
i think if you made the s flow better with the rest of the tag itd look better ... id keep the lines the same width all through out the whole tag too

Sluts_r_us
12-10-2005, 04:05 PM
i can read it....

AoAssis
12-10-2005, 04:06 PM
ahh i can read it not, still dont like it tho

minesweep
12-10-2005, 04:57 PM
http://img393.imageshack.us/img393/6840/dscn01144zg.th.jpg (http://img393.imageshack.us/my.php?image=dscn01144zg.jpg)

SMiZ315
12-10-2005, 05:38 PM
Anything in particular that I can change?

d3faultu53r
12-10-2005, 06:07 PM
http://static.flickr.com/35/72188358_bd558c8cc0.jpg
new tag

Sluts_r_us
12-10-2005, 06:10 PM
arma or arwa?

d3faultu53r
12-10-2005, 06:11 PM
Originally posted by SMiZ315@Dec 10 2005, 05:20 AM
http://img.photobucket.com/albums/v512/mrbamboozler/IMG_2733.jpg how&#39;s this
i think if you made the s flow better with the rest of the tag itd look better ... id keep the lines the same width all through out the whole tag too

Noir
12-10-2005, 11:40 PM
Changed up a bit, but cameras dead, so pardon the paintness.


http://i3.photobucket.com/albums/y85/XxMykillxX/TAGTAGTAGTAG.jpg


need suggestions. especially on a new R.

AoAssis
12-10-2005, 11:42 PM
it looks alot better then ur old one, i kinda like it

magic nyc
12-10-2005, 11:49 PM
http://i8.photobucket.com/albums/a37/goverment_issued/Graff/Gra010.jpg

My goal was speed over style ups over props

Sluts_r_us
12-11-2005, 12:20 AM
why

magic nyc
12-11-2005, 12:34 AM
is it that bad?

d3faultu53r
12-11-2005, 12:53 AM
post something that you know is gonna be good enough that people wont bitch about .. not saying your shit sucks

d3faultu53r
12-11-2005, 10:01 AM
Originally posted by NiHiL@Dec 11 2005, 03:33 AM
http://i2.photobucket.com/albums/y7/norseman00004/EBMcrew%20graffiti/0ad52a08.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y7/norseman00004/EBMcrew%20graffiti/caee0d67.jpg
here are some of my tags...
:D
http://www.gettingupcrew.com/CDA5240F87574...AF8A0E601A4EA1A (http://www.gettingupcrew.com/CDA5240F87574D8387EBDE8FEC733210/tracklink.asp?guid=7735E92B8B614BADAAF8A0E601A4EA1 A)
check it out game preview^^^
do you use sharpies? not the popular ones .. the "big" ones

dri
12-12-2005, 04:59 PM
i havent been writing for too long heres one of my tags

http://i2.photobucket.com/albums/y28/CSProductions/000_1278.jpg

nerdx
12-12-2005, 08:21 PM
is it TROPH
lots of extras in there that make it difficult.

AoAssis
12-12-2005, 10:40 PM
ya u reli have to look at it other wise just looks like some scriblz

dri
12-12-2005, 10:59 PM
lol its truth but i fucked up the t..and the u kinda

AoAssis
12-12-2005, 11:00 PM
Originally posted by dri@Dec 12 2005, 10:59 PM
lol its truth but i fucked up the t..and the u kinda
wow ur the first guy who actually didnt argue and agreed his stuff is shit, ill give u props for that

FOSKO!
12-13-2005, 02:12 AM
http://www.uploadshack.com/images/jjjaaacccooobbb/img0008.jpg

Jugga
12-13-2005, 02:18 AM
It looks really good...
Just lose the box thing and the punctuation..

If you&#39;re going to put an exclamation point, you should make it flow better with the letters..

they look like you just threw them on how they are now..

the letters are ill though,,

AoAssis
12-13-2005, 02:20 AM
the leters are ill partiall cuz of the marker i think cuz i dout he is gana get the skinny lines and shit wen hes doin tags around but still looks dope keep at it man

FOSKO!
12-13-2005, 02:24 AM
thanks. ive been looking for a good graff forum. im glad i found this one. :wub:

Fate
12-13-2005, 03:00 PM
Originally posted by FOSKO&#33;@Dec 13 2005, 02:24 AM
thanks. ive been looking for a good graff forum. im glad i found this one. :wub:
:lol: keep lookin

Mr Tasty
12-13-2005, 03:02 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/nice.jpg

Mr Tasty
12-13-2005, 03:06 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/tste651.jpg

nerdx
12-13-2005, 07:09 PM
word, whts up with that paint, all like blown out.

d3faultu53r
12-13-2005, 07:34 PM
too squished i have that problem too

acek
12-13-2005, 09:03 PM
taste- your 1 one is so dope

_Sic_
12-13-2005, 09:40 PM
uh

Detroit
12-13-2005, 09:42 PM
Sic r u from LIL? Do u build Lowriders?

_Sic_
12-13-2005, 09:49 PM
nope

Mr Tasty
12-13-2005, 10:36 PM
Originally posted by nerdx@Dec 13 2005, 07:09 PM
word, whts up with that paint, all like blown out.
lol it was raining hard..realy hard
and it looks wierd
ok i guess

minesweep
12-14-2005, 02:38 AM
Originally posted by Mr Tasty@Dec 13 2005, 03:02 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/nice.jpg
thats one of my favorite tags i&#39;ve seen

Mr Tasty
12-14-2005, 10:32 AM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/other.jpg
this is anouter style i hitup with

funky monky
12-14-2005, 05:18 PM
taste- i like both of them but i like ur second one more, but take out those lil circles but other then that its dope keep it up man

dansk
12-15-2005, 02:35 PM
http://i23.photobucket.com/albums/b361/polkadotklown/Graffiti%20based/dansk.jpg

i know the stars bad, i was just messing around in college today.

any critisim?

acek
12-15-2005, 04:27 PM
very nice... but your s look loke a g and i dont like the shit on top of your n

with which program do you make this? Microsoft paint?

faint rem one
12-15-2005, 05:15 PM
if thats msp thats some dope mouse control.

&& i like the tag alot.

but yea, bring the bottom of the S down and maybe make the shit on the N smaller, instead of taking it off.

BASIK1
12-15-2005, 10:04 PM
I have been here for a while but mostly just looking at pictures. I am new to writing and I am no good so I am just doing it on paper for a long time till I am good enough to do it on walls or whatever. I dont write Basik1 anymore I have started writing Segment or Seg, here are some tags that I have been doing over and over to try to make better, could someone please give me some critisizm on them. Thanks.

http://img.photobucket.com/albums/v55/maskedkiller/justin2030.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v55/maskedkiller/justin2031.jpg

dansk
12-16-2005, 06:12 AM
i was usign programmes that college have because they have a shitload of artsy programmes, i used flash MX andhad it set to the boldest one then the &#39;nib&#39; that looks liek this &#39;/&#39; then this button just underneith it.

cheers for the critisism, ill bear it in mind.

Mugyver
12-16-2005, 10:44 AM
hey guys. i changed up a tag i posted on here a bit. what do you guys think?

http://i17.photobucket.com/albums/b59/Mugyver/rise2.jpg
OLD^

http://i17.photobucket.com/albums/b59/Mugyver/rise.jpg
NEW^

sorry for the crappy ms paintness.... i dont have a scanner or camera here.

acek
12-16-2005, 06:30 PM
what do you change?

magic nyc
12-16-2005, 07:25 PM
He added a clit onto the I.

Mugyver
12-16-2005, 08:06 PM
i changed the r a little. and its more stretched out.

screw_loose
12-16-2005, 08:58 PM
and sortened the e?

Mugyver
12-16-2005, 09:19 PM
yeah.
any suggestions?
comments?
critisizm?

Mr Tasty
12-16-2005, 10:33 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/aaaaaaaaaaaa.jpg

AoAssis
12-17-2005, 12:17 PM
taste- dope shit as always but wats the thing at the end of ur tag?

rise- i like the old one better, and im not sure if u care but theres s rise in San Fran but i only seen one of his hollows, so dont mean u gata change ur name er nutti

dansk
12-17-2005, 04:04 PM
Originally posted by Mr Tasty@Dec 16 2005, 10:33 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/aaaaaaaaaaaa.jpg
woah that a nice tag&#33;

alive
12-17-2005, 04:31 PM
suggestions for a toy?

http://img16.imageshack.us/img16/2639/dsc007767pt.jpg

atlarge
12-17-2005, 04:40 PM
does anyone have any suggestions for a "y" and a "o"? for handsyle

Hitch
12-17-2005, 05:55 PM
http://i32.photobucket.com/albums/d4/Hitch514/IMG_0391.jpg

alive
12-17-2005, 06:30 PM
Originally posted by alive@Dec 17 2005, 04:31 PM
suggestions for a toy?

http://img16.imageshack.us/img16/2639/dsc007767pt.jpg
bump

Phantazm
12-17-2005, 09:51 PM
^^^ lose the arrow its too wide on the sides and it just doesnt look that good

Hitch
12-17-2005, 10:04 PM
http://i32.photobucket.com/albums/d4/Hitch514/IMG_0392-1.jpg


COMMENTS PLEASE&#33;&#33;&#33;

C3ZR ONE
12-17-2005, 10:07 PM
Originally posted by Mr Tasty@Dec 16 2005, 10:33 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/aaaaaaaaaaaa.jpg
:blink: :blink: :blink: DDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMNNN&#33;&#33;&#33;&#33; :huh:
Sick as it gets....

Phantazm
12-17-2005, 10:10 PM
sorry to all if im being a bit post whoreish tonight but here goes:

same its ok to alternate in letter cases try to make the E lower case or in a three format but dont make it all squiggly make it be the same to your tag the same "motif" just keep it like that and just let it flow next time and if you write random bullshit but you can still see the words same then who gives a shit just write it out fast then try out different things and if the letters mold together it doesnt really matter for now&#33; keep taggin

Confuz
12-18-2005, 04:14 PM
Mr. Tasty&#39;s tag is nice as hell

Mr Tasty
12-18-2005, 05:24 PM
thx everyone

Mr Tasty
12-18-2005, 06:23 PM
http://i15.photobucket.com/albums/a356/MrTastie/DSCF1759.jpg