PDA

View Full Version : Graffiti On Flesh- Man boobs!



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8

.A.K.4.7.
05-26-2004, 04:22 AM
anything, post it up here.. please.. i need as many photos as i can.. anything you have, post up.
http://server5.uploadit.org/files/riddimz-girl01.jpg

Dsenter NAV
05-26-2004, 04:27 AM
yeah thats nice... who did it????

SCORE
05-26-2004, 04:33 AM
I wish i did it......lol

ESNED
05-26-2004, 05:21 AM
i want one on my ass any takers?

glue
05-26-2004, 07:34 AM
thats the best graffiti ive ever seen!! well not realy...

whOaHT
05-26-2004, 08:42 AM
here's some (not on any girls.... sorry for the disapointment guyz :P)


http://img14.imageshack.us/img14/5638/iam00019613.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/6943/iam00021068.jpg
dope gif character
http://img14.imageshack.us/img14/5199/iam00025344.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/4091/iam00031909.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/4219/p10100270.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/4522/tattooamn1.jpg

yah thats bout it.... peace

mindo
05-26-2004, 10:10 AM
Originally posted by whOaHT@May 26 2004, 08:42 AM
http://img14.imageshack.us/img14/4219/p10100270.jpg

it's sad that this is permanently on his body.

jurass finish first
05-26-2004, 10:21 AM
he's the one payin for it haha. i like that red one though. . .

djmesican
05-26-2004, 10:23 AM
that red one looks clean but looks fake to..

whOaHT
05-26-2004, 11:39 AM
the red one is fake? dude its a tattoo, not some stupid peel off tattoo you get when you buy bubble gum!
visit the site!

mindo
05-26-2004, 11:53 AM
Originally posted by whOaHT@May 26 2004, 11:39 AM
the red one is fake?
relax..read it again..he said it LOOKS fake...didn't say it was.

pSYKAOz
05-26-2004, 12:40 PM
that chick is hot do her whole torso and post a flix haha....

amnesia? the red one... hum i wanted a barcode. then every one got one so fuck it... ha it even says wasted and i write waste2 haha...

jade
05-26-2004, 02:39 PM
NOOOOOOOOO....dont ever get a barcode tattoo,.....i read on sum magazine that the barcodes were rated like number 3 on the geekiest tattoos you can get, number one was logos from old nintendo games

achbom
05-26-2004, 02:58 PM
oh, well if you read it somewhere...

MoNkEy
05-26-2004, 03:07 PM
lol ESNED i will do ur ass............................................... .....but how much u gonna pay also i neva done it before so dont expect much :P

MoNkEy

ASEN
05-26-2004, 03:11 PM
you wanna do esned's ass, you should pm him.

SALVO
05-26-2004, 03:13 PM
Originally posted by .A.K.4.7.@May 26 2004, 03:22 AM
http://server5.uploadit.org/files/riddimz-girl01.jpg
hot damN

MoNkEy
05-26-2004, 03:16 PM
lol i will, i will ave to go down the sweety shop and get ma self some bubble gum and get transfers from them. That will make it a lot easier. If i dont, it will turn out like steve'o's smiley face that he got done while driving off road on jackass if anyone has seen that?

MoNkEy

BullshitTantrum
05-26-2004, 03:35 PM
Originally posted by jade@May 26 2004, 01:39 PM
NOOOOOOOOO....dont ever get a barcode tattoo,.....i read on sum magazine that the barcodes were rated like number 3 on the geekiest tattoos you can get, number one was logos from old nintendo games
They also said that honda civics were one of the most girliest cars around (as much as i agree) but look at how many dudes drive those. if you need a magazine to tell you what to like then thats just sad.

MoNkEy
05-26-2004, 03:38 PM
good point but i still think 3-wheelers are the best, relient robins, you kno wat they are, well u betta kno there wat del boy and rodney drive in only fools and horses. :P Also i like chitty chitty bang bang as its so aero dynamic it can fly, so any1 who designs cars this is advice.

MoNkEy

glue
05-26-2004, 03:41 PM
the first one is the best

Tony
05-26-2004, 03:44 PM
Originally posted by MoNkEy@May 26 2004, 12:38 PM
good point but i still think 3-wheelers are the best, relient robins, you kno wat they are, well u betta kno there wat del boy and rodney drive in only fools and horses. :P Also i like chitty chitty bang bang as its so aero dynamic it can fly, so any1 who designs cars this is advice.

MoNkEy
hold on, your from the USA right?




:lol:



those 3 wheeld cars are the shit, like the one on Mr.Bean


i didnt see any when i was over there though :(

genome
05-26-2004, 03:44 PM
bitches with tags all over their tits is only Ged if its your tag. holla

whOaHT
05-26-2004, 06:34 PM
ah ha 3 wheel cars, like the urkel car loll cool :D
and yah barcode tattoos there not ''geekie'' there just too popular, like girls who get flowers n moons tattooed, how original :P

Mister Elmo
05-26-2004, 06:39 PM
Whose characters are these I keep forgetting!
http://img14.imageshack.us/img14/5199/iam00025344.jpg

Mister Elmo
05-26-2004, 06:42 PM
Oh yeah Chitty Chitty Bang Bang is the SHIT! Dick Van Dyke looks like a fuckin' BADASS in that car!

RMA
05-26-2004, 06:51 PM
Originally posted by Mister Elmo@May 26 2004, 05:39 PM
Whose characters are these I keep forgetting!

Jhonen Vasquez, dose Invader Zim and a couple Bunnywiths

pSYKAOz
05-26-2004, 06:58 PM
haha i AM a geek. that and i wanted cutting dots with lil scizzors and cut here on my wrist haha... or a zipper following the vein. i also wanted an atari logo. but its not the kinda thing that goes past wanting. i just draw em in pens and then its like okay i wouldnt want to see that every day. i really want some sick chick with a graff on a leg though. like ankle to knee sorta tatoo. someday someday...

kamikaze
05-26-2004, 07:36 PM
I like some of those like the girl and the barcode wasted one

pSYKAOz
05-26-2004, 07:41 PM
looks at the girl again... yo i had some titty bombing flix... i lost em TT__TT

ACE512
05-26-2004, 08:38 PM
Originally posted by SALVO+May 26 2004, 02:13 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SALVO @ May 26 2004, 02:13 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-.A.K.4.7.@May 26 2004, 03:22 AM
http://server5.uploadit.org/files/riddimz-girl01.jpg
hot damN [/b][/quote]
lol one i just wana know who that is and two that looks like it goes pretty far down... wouldnt mind seeing the rest and where did you get that ?




















if you know her you have to and i mean have to post more of her lol

BullshitTantrum
05-26-2004, 09:55 PM
jesus, keep your dick in your pants hahahaha. :D

SALVO
05-26-2004, 09:59 PM
i think he got it off 12oz, or 206hop even, yea ive seen that picture before

SALVO
05-26-2004, 09:59 PM
i think he got it off 12oz, or 206hop even, yea ive seen that picture before

pSYKAOz
05-26-2004, 10:47 PM
mayb the artist did it around that thong... i want to see frontal shots&#33;&#33;&#33;

josedoe
05-26-2004, 10:50 PM
she looks 13. that kinda shit ends you up in prison.

pSYKAOz
05-26-2004, 10:54 PM
well apparently im 14. and check that ass... fuck the age shes hot

RS-2
05-26-2004, 11:05 PM
props to the first post and pic... it was so good I actually got off my ass and found a pic...

LINK (http://cpixel.com/view_exalbums.asp?aid=8877)

last pic....

the old maekr.com had another one I think, but he doesn&#39;t have the pics on his site anymore. I&#39;ll try buy the CD with the archive on it.

josedoe
05-26-2004, 11:10 PM
she has no ass. and i guess if you&#39;re 14 that&#39;s fine. i forget most of the people on this board are still waiting for their voices to change.

pSYKAOz
05-26-2004, 11:12 PM
http://cpixel.com/picdir/i/in4mation/8877/in4mationkPWZDO.jpg

quoted****

sweeet pic haha... but i hate big tits oh well...

ViKn
05-26-2004, 11:13 PM
Nice tan lines :lol:

JuiceStain
05-26-2004, 11:48 PM
yaw that girl HAD A FIT ASS

genome
05-27-2004, 02:37 AM
i sitll say that would be a tight contest
better than that gnome shit

SALVO
05-27-2004, 02:54 AM
Originally posted by josedoe@May 26 2004, 10:10 PM
she has no ass. and i guess if you&#39;re 14 that&#39;s fine. i forget most of the people on this board are still waiting for their voices to change.
man, that ass does wonders with a waist like that. i&#39;d be shootin game like an AK

pSYKAOz
05-27-2004, 03:01 AM
Originally posted by josedoe@May 26 2004, 10:10 PM
she has no ass. and i guess if you&#39;re 14 that&#39;s fine. i forget most of the people on this board are still waiting for their voices to change.
haha lol im over 14... and my voice changed when jeez i was like 12 or so.

BeeOne234...
05-27-2004, 04:20 AM
http://www.graffitiongirls.com/

http://img13.imageshack.us/img13/7237/armtat.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/8378/makone_tattoo2.jpg

Dsenter NAV
05-27-2004, 04:36 AM
that full arm shit is mad...
maybe a bit overdone tho...

pSYKAOz
05-27-2004, 04:58 AM
ahhh... i like that heretic... i want something like that but with a chick also and on my leg.

canaru
05-27-2004, 10:59 AM
check this link out.........

http://www.graffititattoos.com/graffiti_tattoos.htm

SCORE
05-27-2004, 11:11 AM
Nice&#33;&#33;

Msfyt
05-27-2004, 12:11 PM
ak&#39;s girl has no ass
now that fine full firgured girl psykaoz posted probably has a great ass

MoNkEy
05-27-2004, 01:45 PM
i live in uk, and i allways see a 3 wheelers as a teacher drives one lol.

MoNkEy

``stab*
05-27-2004, 03:34 PM
Damn, I don&#39;t know how to quote a flick, but on the chick with the big tits, it&#39;s not a tat, it&#39;s paint...

ASEN
05-27-2004, 03:39 PM
the title of this thread also included &#39;&#39;drawings on girlies...&#39;&#39;

S U B E R
05-27-2004, 04:44 PM
http://server5.uploadit.org/files/riddimz-girl01.jpg

You kids can&#39;t be serious... This chick has NO ass..


http://img68.photobucket.com/albums/v206/RebusOne/grass1.jpg

ASS&#33;

Now that you all can distinctively tell the difference, go find you some.

pSYKAOz
05-27-2004, 04:53 PM
yeah sure... i sitll prefer the assless chick shes way hotter.

-Last-
05-27-2004, 05:06 PM
Originally posted by pSYKAOz@May 27 2004, 03:53 PM
yeah sure... i sitll prefer the assless chick shes way hotter.
Oh my fuckin&#39; god.....

Props to the one who posted Ryan Conner&#39;s ass &#33;&#33;&#33;

josedoe
05-27-2004, 06:09 PM
fine lesson on ass.

DeMiK
05-27-2004, 06:37 PM
wtv...lol

Thief
05-27-2004, 10:07 PM
*Finishs wanking to first post.*
O_O Yum ya&#39;ll got post more girls.

Heavy_package
05-27-2004, 10:34 PM
more posts less horny boys

genome
05-27-2004, 11:25 PM
Originally posted by canaru@May 27 2004, 06:59 AM
check this link out.........

http://www.graffititattoos.com/graffiti_tattoos.htm
SO INCREDIBLY GAY
HOLY SHIT I MIGHT AS WELL CALL UP TOYSRUS AND ASK THEM TO TAG THE INSIDE OF MY FUCKING EYEBALLS

CaliforniaSkan
05-27-2004, 11:46 PM
Oh man that ass chock full of cellulite is just so beautiful... and those graffiti tattoos are incredible, look at the wildstyle&#33; HAHA

crac
05-28-2004, 11:30 PM
http://img13.imageshack.us/img13/4056/skin4.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/4425/skin5.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/5306/skin6.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/4695/skin7.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/2685/skin9.jpg

just somthing from 12oz

ACE512
05-29-2004, 12:37 AM
hmmmmmmmm isnt that considered nudity ??? i dont mind it though




hey are all of those tatoos or some painted with oil paints and just to show or something ? cuz some look realy shiny and perfect color and everything .

jade
05-29-2004, 12:44 AM
http://img13.imageshack.us/img13/5306/skin6.jpg

howd they tag there own ass


-edit-

ahh nevermind, i think i figured it out, someone else did it and then they took the picture......

pSYKAOz
05-29-2004, 06:34 AM
lol jade just lol....

all that nice meat with ugly graff TT___TT

though that throw just gave em a hardon. or mayb its the pussy that did... cant tell nemore

AerusOne
05-29-2004, 09:30 AM
yo crac, did you do that on the bitches tit&#39;s n pussy?

Kojas
05-29-2004, 10:39 AM
me thinks he did.

Dyser
05-29-2004, 02:01 PM
http://www.IMGSpot.com/u/04/149/18/tat.JPG

CaliforniaSkan
06-02-2004, 03:25 AM
http://www.IMGSpot.com/u/04/153/08/School.jpg

pSYKAOz
06-02-2004, 07:42 AM
lol....

Word to God
06-02-2004, 09:53 PM
I just looked at some 14 year olds ass a good five times...
makes me remember though.. white paint marker.. it&#39;s sexy to have it done to you.. but hard to wash off.
white on tanned skin.. i know you are drooling B)

Tony
06-02-2004, 09:58 PM
http://img45.photobucket.com/albums/v137/freightflicks/booz_hounds_6.jpg

ESNED
06-02-2004, 10:43 PM
tot he people that asked if crac did them he said in his post there from 12oz...

and nice pics

pSYKAOz
06-02-2004, 10:46 PM
Originally posted by Tony@Jun 2 2004, 08:58 PM
http://img45.photobucket.com/albums/v137/freightflicks/booz_hounds_6.jpg
doppppppppe

jade
06-02-2004, 10:52 PM
i am willing to do that to any female............

skan-code
06-02-2004, 11:18 PM
thouse BH tittys are nice.. in both ways.

mindo
06-02-2004, 11:57 PM
Originally posted by skan&#045;code@Jun 2 2004, 11:18 PM
thouse BH tittys are nice.. in both ways.

are you that guy on lounge 37? from sprytown?


i am willing to do that to any female............

desperate.

miklo
06-03-2004, 12:01 AM
Originally posted by pSYKAOz+Jun 2 2004, 09:46 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (pSYKAOz @ Jun 2 2004, 09:46 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Tony@Jun 2 2004, 08:58 PM
http://img45.photobucket.com/albums/v137/freightflicks/booz_hounds_6.jpg
doppppppppe [/b][/quote]
HAHAHAHAHA...THATS FUNNY :lol:

pSYKAOz
06-03-2004, 12:01 AM
http://www.bmezine.com/tattoo/A30222/high/67g26hbh.jpg

http://www.bmezine.com/tattoo/A30222/high/t5ilk8as.jpg

this is just sad.

http://www.bmezine.com/tattoo/A30210/high/foto04.jpg

http://www.bmezine.com/tattoo/A30124/high/arm4.jpg

http://www.bmezine.com/tattoo/A30101/high/t3myw2v5.jpg

http://www.bmezine.com/tattoo/A21208/high/tattoo.jpg

white ink... this shit is weird yo....
http://www.bmezine.com/tattoo/A21028/high/dscf0093iam.jpg

http://www.bmezine.com/tattoo/A21011/high/em0c6zni.jpg

http://www.bmezine.com/tattoo/A21004/high/benleg3.jpg

mindo
06-03-2004, 11:18 AM
Originally posted by pSYKAOz@Jun 3 2004, 12:01 AM
white ink... this shit is weird yo....
http://www.bmezine.com/tattoo/A21028/high/dscf0093iam.jpg

That&#39;s not white ink...that&#39;s scarification.

Kojas
06-03-2004, 11:27 AM
uhhh, i dont think it&#39;s ink...

S U B E R
06-03-2004, 03:41 PM
Graffiti tatts?













































Bad idea...

mindo
06-03-2004, 04:43 PM
Originally posted by mindo+Jun 3 2004, 11:18 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (mindo &#064; Jun 3 2004, 11:18 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> That&#39;s not white ink...that&#39;s scarification. [/b]

<!--QuoteBegin-Kojas@Jun 3 2004, 11:27 AM
uhhh, i dont think it&#39;s ink... [/quote]

why do people feel the need to say EXACTLY the same thing les than 10 minutes after it&#39;s been said.

pSYKAOz
06-03-2004, 04:49 PM
naw its white ink.

but like just when it was done thats why its like reddish around it...

scarification isnt usually that clean... aneways i took it off this tattoo site and it said white ink...

Tony
06-03-2004, 05:05 PM
if its white ink, then why are the letters the same color as his skin?

mindo
06-03-2004, 05:09 PM
Originally posted by pSYKAOz@Jun 3 2004, 04:49 PM
naw its white ink.

but like just when it was done thats why its like reddish around it...

scarification isnt usually that clean... aneways i took it off this tattoo site and it said white ink...
my girlfriend has white ink on both of her tatoos and it doesn&#39;t look like that...when i said scarification it was because i couldn&#39;t think of the right word and i shouldn&#39;t have said it...what i meant was branding. there&#39;s no way in hell that it&#39;s white ink no matter what the site says.


people can believe what they want...but from my experiences..tattoos don&#39;t look like that once they have been just done...they have a differant look.

pSYKAOz
06-03-2004, 05:13 PM
well yeah i though it looked like branding also. ive seen some white tattoos and they are really white...

but im just saying with the site says... kinda funny they would be wrong... lol

mindo
06-03-2004, 05:23 PM
Originally posted by pSYKAOz@Jun 3 2004, 05:13 PM
well yeah i though it looked like branding also. ive seen some white tattoos and they are really white...

but im just saying with the site says... kinda funny they would be wrong... lol
white on a tattoo fades almost instantly....but chances are if you get it touched up or have it put on top or another colour it can stay.

genome
06-03-2004, 05:25 PM
it looks like he just put some paint on or somthing then got a sunburn around the paint, then took it off. what a gay tatoo parlour

mindo
06-07-2004, 01:06 AM
found these a long time ago so i don&#39;t know the source anymore...but they aren&#39;t mine.

http://81x.com/Authors/mindo/54.jpg
http://81x.com/Authors/mindo/56.jpg

jade
06-07-2004, 01:08 AM
http://www.bmezine.com/tattoo/A21028/high/dscf0093iam.jpg

that is some stupid shit......its been branded on him and it can never come off.......at least tattoos can be removed

Tony
06-07-2004, 01:09 AM
skin graft.

pSYKAOz
06-07-2004, 01:25 AM
Originally posted by Tony@Jun 7 2004, 12:09 AM
skin graft.
painful itchy and u can never sweat again....

damn got higher res of all those boobie hits???

Tony
06-07-2004, 01:27 AM
Originally posted by pSYKAOz+Jun 6 2004, 10:25 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (pSYKAOz @ Jun 6 2004, 10:25 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Tony@Jun 7 2004, 12:09 AM
skin graft.
painful itchy and u can never sweat again.... [/b][/quote]
oh word, you sweat out of your wrists to?

pSYKAOz
06-07-2004, 01:51 AM
Originally posted by Tony+Jun 7 2004, 12:27 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Tony @ Jun 7 2004, 12:27 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by pSYKAOz@Jun 6 2004, 10:25 PM
<!--QuoteBegin-Tony@Jun 7 2004, 12:09 AM
skin graft.
painful itchy and u can never sweat again....
oh word, you sweat out of your wrists to? [/b][/quote]
duh. u sweat out of all youre pores.

since skin graffs have no sweat glands when its hot the skin gets reddishpurple and puffy. not pretty. and it iches alot

jade
06-07-2004, 01:53 AM
...i dont sweat..................

pSYKAOz
06-07-2004, 02:19 AM
lucky bastard.... im made for the cold so like i sweat when its 20C outside lol and if im doing something physical im happy if its 12C or so

djmesican
06-07-2004, 04:19 AM
Originally posted by crac@May 28 2004, 10:30 PM

http://img13.imageshack.us/img13/2685/skin9.jpg

just somthing from 12oz
anyone know who this guy is that made this piece? jus wonderin cuz SFC is a crew from my town.heh..im in it...jus wonderin if they stand for the same thing. and where he/she from

Dsenter NAV
06-07-2004, 05:24 AM
yeah i sweat like a bitch too.. also built for the cold

canaru
06-07-2004, 10:53 AM
fat pussy.........

stuntman
06-07-2004, 04:58 PM
ha ha ha ^^^ its so true

canaru
06-08-2004, 09:54 PM
http://fototime.com/{14A03862-1155-45E3-AF87-2E0E7A57D1DD}/picture.JPG

my first graff on flesh...........

DEMO
06-08-2004, 10:27 PM
i pieced on some girls titties last summer . hahaha she had some humongo titties

the_uniBOMBER
06-09-2004, 01:57 AM
Originally posted by pSYKAOz@Jun 7 2004, 01:19 AM
lucky bastard.... im made for the cold so like i sweat when its 20C outside lol and if im doing something physical im happy if its 12C or so
^^^^word

12 C and raining is my favourite environment.

and nice tittie flicks :P

pSYKAOz
06-09-2004, 02:06 AM
i hated florida when i lived there cuz of the temperature lol... couldnt stand it.

hum... i need to find a girl to write on.... *wanders of on a quest*

mindo
06-09-2004, 02:45 AM
Originally posted by DEMO@Jun 8 2004, 10:27 PM
i pieced on some girls titties last summer . hahaha she had some humongo titties
did you do roller hits on them?&#33; :D

.44magnum
06-09-2004, 05:00 AM
http://img12.imageshack.us/img12/4238/DSCF0019.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/8968/illheads-hd-mon.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/6748/bodypainalfae6.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/7928/terror.jpg

just go to www.aerosol69.de there&#39;s a few more but i&#39;m too lazy to post them...

PHADELIK
06-10-2004, 11:01 PM
bump bump

DEMO
06-11-2004, 02:49 AM
Originally posted by .44magnum@Jun 9 2004, 04:00 AM
http://img12.imageshack.us/img12/4238/DSCF0019.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/8968/illheads-hd-mon.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/6748/bodypainalfae6.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/7928/terror.jpg

just go to www.aerosol69.de there&#39;s a few more but i&#39;m too lazy to post them...
nope but now that you metioned it hmmm i should .. id get a lot exposure. hahaha ha ha

pSYKAOz
06-11-2004, 05:19 AM
that last one is sooo fresh&#33;&#33;&#33;

.44magnum
06-11-2004, 08:36 AM
yeah i thin it&#39;s the best...TERROR&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; :) haha

Super Keen
06-23-2004, 09:34 PM
hump or bump

odd_laws_broke
06-23-2004, 10:06 PM
Am I the only one that noticed the flick of a girl with a marker in her cunt. That`s the future cover of my mag.

HeTaK-cac
06-24-2004, 02:34 AM
did you no a website that have pics like that i was having one but i dont remember
scuser si c mal ecrit jparle francais

Msfyt
06-24-2004, 01:59 PM
Originally posted by odd_laws_broke@Jun 23 2004, 09:06 PM
Am I the only one that noticed the flick of a girl with a marker in her cunt. That`s the future cover of my mag.
where is this why do i always miss the good stuff&#33;&#33;

genome
06-24-2004, 02:10 PM
its in that big mess of pictures posted my mynd

mindo
06-24-2004, 02:12 PM
now i see it....first bunch bottom center...werd.

panic
06-24-2004, 07:14 PM
yo i tagged up some girls once, its was rad&#33;
i probly could have had sex that night, if i wasnt soo wasted.

mindo
06-24-2004, 08:39 PM
Originally posted by panic@Jun 24 2004, 07:14 PM
yo i tagged up some girls once, its was rad&#33;
i probly could have had sex that night, if i wasnt soo wasted.
poor panic and his whisky dick. :lol: B)

square
06-24-2004, 09:01 PM
i think he was being sarcastic.


then again its hard to tell with the interweeb.

AtOCh<----
06-24-2004, 10:43 PM
*try using private messages next time*

pSYKAOz
06-25-2004, 03:02 AM
^^^ all intrested to know what got edited out&#33;

HeTaK-cac
06-27-2004, 12:16 AM
che pas mais ca me donne le gout de bomb les boulle dune fille moi

miklo
06-27-2004, 12:28 AM
Originally posted by pSYKAOz@Jun 25 2004, 02:02 AM
^^^ all intrested to know what got edited out&#33;
yeah i knwo... :o




;)

mushone
07-18-2004, 07:13 PM
a buddy i met while in tallahassee florida--mike tuten--he owns fine art for life
a nice custom shop


http://img4.imgspot.com/u/04/199/23/tuten.jpg

http://img4.imgspot.com/u/04/199/23/tuten2.jpg

Kayone707
07-23-2004, 06:05 PM
My home girl wanted me to do a lil piece on her stomach, came out ok...turns out we ended up hooking up that night, goin out for 3 weeks, hut it twice...hahah..true story..

deviant1
07-23-2004, 06:30 PM
its a shame that so many awsome threads get turned into chatting..please more flix

Incite
07-24-2004, 12:20 AM
Originally posted by mushone@Jul 18 2004, 05:13 PM
http://img4.imgspot.com/u/04/199/23/tuten.jpg
looks like a rub-on tattoo

retsam
07-24-2004, 03:38 AM
im gunna tag my bum then put a chucky cheese sticker on it and then post it okay

pSYKAOz
07-24-2004, 03:42 AM
and it says sabor lol

ill tattoo and piecing skills neways

[grim.reefer]
07-24-2004, 04:12 AM
Originally posted by mindo+Jun 3 2004, 11:18 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (mindo @ Jun 3 2004, 11:18 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-pSYKAOz@Jun 3 2004, 12:01 AM
white ink... this shit is weird yo....
http://www.bmezine.com/tattoo/A21028/high/dscf0093iam.jpg

That&#39;s not white ink...that&#39;s scarification. [/b][/quote]
you are wrong.. and so isnt everyone else who said so

that is definately white ink..

geezpot
07-28-2004, 04:23 AM
I&#39;m not sure if its white ink or just UV(glow in the dark) ink.

pSYKAOz
07-28-2004, 04:27 AM
wow... glow in the dark ink.... tribal glow in the dark ink tattoos on my tits and dick.... now that would be ultimate geek/poser for shizzle...


hahaha lol.......&#33;

hum supposed to godo a piece on some girls belly or something soon... i jsut cant think of what piece i wana do lol.

SLY
07-28-2004, 04:31 AM
piece ru piece get it??? (piece is nick n ame for a gun/you penis, this case bing ur penis)now i msut go to bed bye

deviant1
07-28-2004, 05:26 PM
Originally posted by SLY@Jul 28 2004, 03:31 AM
piece ru piece get it??? (piece is nick n ame for a gun/you penis, this case bing ur penis)now i msut go to bed bye
no i cant say i do get it

MANiAkONe
07-28-2004, 05:46 PM
now thats nasty...we should make a homos-only topic for him...him and his freinds can go there with theyre "pieces" or "penises" more like "tooth pics" and wack each other or something "like that"...

STRIFE
07-28-2004, 05:56 PM
yo what kinda markers or pens you guys usin to do that?

Kayone707
07-28-2004, 06:40 PM
THIS FUCKING IMAGE SHIT WONT WORK........so click this 2 see the pix&#33;&#33;&#33;

http://img2.imgspot.com/u/04/209/23/spb.fotologs.jpe

CaSoNe
07-28-2004, 07:02 PM
kayone that waz really hot

panic
07-28-2004, 07:08 PM
Originally posted by square@Jun 24 2004, 08:01 PM
i think he was being sarcastic.


then again its hard to tell with the interweeb.
no, i wasnt kidding, at all..

deviant1
07-28-2004, 07:43 PM
Originally posted by Kayone707@Jul 28 2004, 05:40 PM
THIS FUCKING IMAGE SHIT WONT WORK........so click this 2 see the pix&#33;&#33;&#33;

http://img2.imgspot.com/u/04/209/23/spb.fotologs.jpe
That is sick&#33;&#33;&#33;...shoulda dun it on tits :lol: :lol:

Kayone707
07-28-2004, 08:34 PM
oh...haha i dident do it..hahah shoulda posted that before....my bad guys....

deviant1
08-02-2004, 06:22 PM
do you know who did that?

Tony
08-02-2004, 06:29 PM
Originally posted by Incite+Jul 23 2004, 09:20 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Incite @ Jul 23 2004, 09:20 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-mushone@Jul 18 2004, 05:13 PM
http://img4.imgspot.com/u/04/199/23/tuten.jpg
looks like a rub-on tattoo [/b][/quote]
thats because its fresh.

drop
08-03-2004, 04:07 AM
dope tatoo

Pherz1er
08-06-2004, 02:05 AM
I dont have a pic of my tattoo(or a digital cam)So i scaned my arm. :lol:
I have had it for about 4 years(Quisp ATT crew from Kansas city designed it.)
http://img4.exs.cx/img4/7169/8180.jpg

ViKn
08-06-2004, 02:11 AM
You scanned your arm :o

impressive

kosmo1ne
08-06-2004, 02:25 AM
i was gonna get a tattoo that i drew myself once...but that was when i was way toy...damn im glad i didnt do that

Pherz1er
08-06-2004, 02:38 AM
kosmo1ne,you should never get a tattoo of a peice you did your self,because if your any thing like me your style grows so much over time you will end up not liking it.
I had some one else draw it so i would not get sick of it as soon,I admit its
not the best design but its 4 years old its a part of my past and i still like it.

mr. she77
08-06-2004, 07:08 AM
WORD HOMIE

DjTerrestrialConcept
08-06-2004, 11:37 AM
looks like fun..... er suntin?

Kojas
08-06-2004, 01:26 PM
i drew on a girl last night. it made me realise i need more style. or maybe i shouldn&#39;t try something new on her back... oh well, it was some fun shite.

drshottest718
08-06-2004, 05:38 PM
its nt that easy to piece on skin... you need to stretch the skin out and shit. the back is the best place cuz the bone is behind it. and paint markers work best....

and that one pic with the chick pussy almost tattoeed by crac i think...
wow that bitch has no curves&#33;
i think i have a nicer waist.
YES&#33;

DjTerrestrialConcept
08-07-2004, 09:59 AM
I&#39;m not into flesh drawing, unless its a tatoo... Just a wast o&#39; time in my opinion. But if u enjoy by all means keep it up its still pretty sick shit.

Ravek
08-07-2004, 10:38 AM
me to, i wud tag girls ass but i wudn&#39;t like take hours doin a peice on myslef or somone else its gonna be cleaned off sooner or later

kosmo1ne
08-07-2004, 02:29 PM
i took the time to do a piece on a girls ass once...but shit it was super hot outside and i think that sweat pool water and white pants didnt mix well with decos, sharpies, and prismas...sucks for her pants tho

Pherz1er
08-15-2004, 12:19 AM
Gesus look a the post 3rd from the bottom on page 10

deviant1
08-17-2004, 04:00 PM
ehem....bump

-> DUMB ONE <-
08-17-2004, 09:03 PM
Originally posted by kosmo1ne@Aug 6 2004, 01:25 AM
i was gonna get a tattoo that i drew myself once...but that was when i was way toy...damn im glad i didnt do that
when you WERE toy?

GeSuS_KRiST
08-17-2004, 09:41 PM
word its iight.... in a couple months im flying out to texas to get a peice by color KWS/AWF on me

GeSuS_KRiST
08-17-2004, 10:07 PM
http://img.photobucket.com/albums/v161/zimzum5805/4dfcd44b.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v161/zimzum5805/2876a4a0.jpg

a lil miami flavor

Logik
08-17-2004, 10:10 PM
Haha, good shit.

DIZZY
08-17-2004, 10:15 PM
dope fucking tattos&#33;

deviant1
08-18-2004, 03:19 PM
Sick shit man&#33;

Kayone707
08-18-2004, 06:23 PM
Originally posted by DIZZY@Aug 17 2004, 07:15 PM
dope fucking tattos&#33;
what the heezie&#33;&#33;&#33; they wernt tattos&#33;&#33;&#33;

deviant1
08-18-2004, 10:27 PM
bahahahaaaa :lol: ....ha

KireOne
08-22-2004, 08:27 PM
bump

AmnioticOne
08-23-2004, 12:47 AM
Originally posted by Pherz1er@Aug 14 2004, 11:19 PM
Gesus look a the post 3rd from the bottom on page 10
OK... uhh... im not gesus but i loooooked anyways, so my point is, i dont get it.

Incite
08-23-2004, 01:14 AM
Originally posted by GeSuS_KRiST@Aug 17 2004, 08:07 PM
http://img.photobucket.com/albums/v161/zimzum5805/4dfcd44b.jpg
she has some nasty breasts... even her nipples are nasty.

good pen-man-ship though.

Incite
08-23-2004, 01:22 AM
Originally posted by Pherz1er@Aug 6 2004, 12:05 AM
I dont have a pic of my tattoo(or a digital cam)So i scaned my arm. :lol:
I have had it for about 4 years(Quisp ATT crew from Kansas city designed it.)
http://img4.exs.cx/img4/7169/8180.jpg
hot tattoo... turned out real good... you got some hairy arms though, but then again, mine might be hairier.

ive been drawin out my tattoo for about 3 months now... dont know why its takin me so long. maybe its because im a perfectionist. but its my last name, Diaz, just 4 letters... shouldnt be hard. im not gonna get it colored though.. i just think it wouldnt look right.. imma keep it black and white and i plan to put it across my back cause old english font on a mexicans back is played out.

stuntman
08-31-2004, 03:59 PM
i dont mean to bump an old thread but i have a question

i am gonna do a piece on a girls body, like the first one in here, or that "reck" piece on the titties
I wanted to know what the best paint or markers to use???????
cause i wanna make it look fresh

so please......some answers would be nice&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;

thanks

mr. she77
08-31-2004, 04:08 PM
sakura permopague

stuntman
08-31-2004, 04:11 PM
is that paint or markers?

mr. she77
08-31-2004, 05:14 PM
markers, or paint makrers i dont know. but there not toxic (good for skin) and they work well

LOST
09-12-2004, 10:27 PM
I was wondering if the girl with the nice peice done above her hot ass is single? I am, hehehe

Myst One
09-13-2004, 07:53 PM
www.graffitiongirls.com

Dr.lith
09-13-2004, 08:14 PM
uhmmm i gonna get my tatoo pics for tomorow...

oblong
09-13-2004, 08:38 PM
lets keep it up with some pictures
less guys
more women

Dr.lith
09-13-2004, 08:45 PM
Originally posted by Dr.lith@Sep 13 2004, 07:14 PM
uhmmm i gonna get my tatoo pics for tomorow...
Ok then i&#39;ll get my girlfriend ass picture...

ACE512
09-14-2004, 06:19 PM
Originally posted by GeSuS_KRiST@Aug 17 2004, 09:07 PM

http://img.photobucket.com/albums/v161/zimzum5805/2876a4a0.jpg


lol i dont realy like that pic ... it looks like theres no crack ... it looks like a nub or whatever ... nvm

DaNk onE
09-15-2004, 05:50 AM
TH3 G1RL 1N TH3 F1R5T P1C 1Z H3LLA H0TT&#33;&#33;

ANTIC
10-14-2004, 08:59 PM
Originally posted by DaNk onE@Sep 15 2004, 04:50 AM
TH3 G1RL 1N TH3 F1R5T P1C 1Z H3LLA H0TT&#33;&#33;
numbers are not letters

oblong
10-14-2004, 09:36 PM
lol, excuse him he is tyring to be
E thug&#33;
what now&#33;

pSYKAOz
10-14-2004, 10:06 PM
Originally posted by ANTIC+Oct 14 2004, 07:59 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ANTIC @ Oct 14 2004, 07:59 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DaNk onE@Sep 15 2004, 04:50 AM
TH3 G1RL 1N TH3 F1R5T P1C 1Z H3LLA H0TT&#33;&#33;
numbers are not letters [/b][/quote]
i tag waster12 like this : wa5te

joust
10-14-2004, 10:53 PM
*shoots e-thug in the face, 12 gauge style*

das1
10-14-2004, 11:35 PM
wow what a fat ass&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; &#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; :D

REdRum
10-21-2004, 04:41 PM
Threads gone dead...ANY&#33; GOT FLIXS&#33;

cAsHmOnEyMilLiOnArEhOtBoY
10-21-2004, 10:07 PM
http://img52.exs.cx/img52/6445/SEthrowjamie.jpg

JuiceStain
10-21-2004, 10:51 PM
Originally posted by ACE512+Sep 14 2004, 05:19 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ACE512 @ Sep 14 2004, 05:19 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by GeSuS_KRiST@Aug 17 2004, 09:07 PM

http://img.photobucket.com/albums/v161/zimzum5805/2876a4a0.jpg


lol i dont realy like that pic ... it looks like theres no crack ... it looks like a nub or whatever ... nvm

Anyone ever seen the cone heads hahaha they have no cracks [/b]
<!--QuoteBegin-GeSuS_KRiST@Aug 17 2004, 09:07 PM

http://img.photobucket.com/albums/v161/zimzum5805/2876a4a0.jpg

[/quote]
lol i dont realy like that pic ... it looks like theres no crack ... it looks like a nub or whatever ... nvm

Anyone ever seen the cone heads hahaha they have no cracks

joust
10-22-2004, 04:28 PM
wtf is that side shot.

mesONE
10-22-2004, 04:30 PM
man that bitch got some serious ASS&#33;&#33;&#33;

EVAK*FUA*INC
10-23-2004, 02:17 PM
TATTOO BY EVAK (SINNER)
http://img21.exs.cx/img21/1020/Picture1287.jpg
http://img21.exs.cx/img21/7461/Picture1288.jpg

DNA
10-26-2004, 09:14 PM
i am going to do one 2morrow on a chick. will post flix then.

Car2nist
10-26-2004, 09:22 PM
lmfao, you... ;X

DNA
10-26-2004, 09:26 PM
hey, car2n, quick toy question, what does lmfao mean??? :huh:

Car2nist
10-26-2004, 09:36 PM
laughing my fucking ass off

pane in prov
10-26-2004, 09:38 PM
dna if shes hot you should get titty shots...

CaSoNe
10-26-2004, 09:39 PM
yeah just dont draw on them u might spoil it

DNA
10-26-2004, 09:44 PM
she is fuc*ing flat as i am&#33;
i am just doing it because i want to practice my sh*t on somebody and i let her draw all over me with my kiwi mop(i only had the shoe polish and foodcoloring in there luckily)

DNA
10-26-2004, 09:45 PM
oh, and i am a guy and i am very skinny.

pane in prov
10-26-2004, 09:45 PM
thats gay find a hot bitch and get back to us

DNA
10-26-2004, 09:47 PM
there is this other chick that has some boobies but she is at her play practice all flipping week ):

Car2nist
10-26-2004, 10:11 PM
LMFAO HES IN MIDDLE SCHOO:L :X

DNA
10-26-2004, 10:15 PM
me , no, im a frshman, her, yes. she is in 8th grade

cAsHmOnEyMilLiOnArEhOtBoY
10-26-2004, 11:08 PM
elementary school pussy. grose.

GeSuS_KRiST
10-27-2004, 12:57 AM
nothing wrong with that HAHAHAHAHAHA

Kayone707
10-27-2004, 01:53 AM
Originally posted by GeSuS_KRiST@Oct 26 2004, 09:57 PM
nothing wrong with that HAHAHAHAHAHA
looks up....stroke chin....ponders..... :rolleyes:

twistedsol831
10-27-2004, 03:32 AM
Originally posted by .A.K.4.7.@May 26 2004, 03:22 AM
anything, post it up here.. please.. i need as many photos as i can.. anything you have, post up.
http://server5.uploadit.org/files/riddimz-girl01.jpg
damn thats hot

DeRiVe OnEr
10-27-2004, 09:06 PM
here&#39;s a little diddy I put on my girl a while back...

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/164HIVDDZ6ZY/p.jpeg

DNA
10-28-2004, 06:26 PM
...

lead_pipe
10-28-2004, 06:33 PM
^^^^what the fuck is that dude^^^^^

it looks like the wu-tang symbol done by a crack head with a shitty marker

i hope you appologized to the girl for putting that on her

KARE 2 ELABERATE
10-28-2004, 06:36 PM
its not cool when the curves are above the waist and under the tits :blink:

thats an allround dirty picture

Car2nist
10-28-2004, 06:44 PM
i can tell from that small segment of her body, she aint bangin, hes tagging the uglies :o

DNA
10-28-2004, 06:44 PM
that is on her back and she most defnantly is NOT fat, she jsut has her shirt pulled tight around her so it wouldint get in the way

KARE 2 ELABERATE
10-28-2004, 07:11 PM
find a girl with an ass, and post that, we dont wanna see a girl whos waist is smaller then her stomach.....

.A.K.4.7.
10-28-2004, 10:04 PM
Originally posted by Car2nist@Oct 28 2004, 05:44 PM
i can tell from that small segment of her body, she aint bangin, hes tagging the uglies :o
shat aaaaaaaaap



as if u can get girls anyway gimp

:rolleyes:

Car2nist
10-29-2004, 07:28 PM
you&#39;d be amazed you ugly little kid.

Tony
10-29-2004, 07:50 PM
AK isnt ugly :wub:

MBTA
10-29-2004, 09:00 PM
DNA:

poison yourself

EVAK_GBCKrew
10-29-2004, 11:17 PM
Originally posted by Tony@Oct 29 2004, 06:50 PM
AK isnt ugly :wub:
He&#39;s a sweety. B)




:D




Naw but Ak, ur still down for the flesh battle right?

ESNED
11-02-2004, 05:22 PM
if i tag my ass and put it on here is that cool???

joust
11-03-2004, 06:07 PM
no ... no its not.

draino
11-05-2004, 02:18 PM
tag a chicks ass like the first pic

and this thread sucks, the only nice pic iis the fist one

KARE 2 ELABERATE
11-05-2004, 03:00 PM
i think ima hit up my girl tonight(double meaning there), ill see if she lets me post the peice

Kayone707
11-05-2004, 04:44 PM
Originally posted by KARE 2 ELABERATE@Nov 5 2004, 01:00 PM
i think ima hit up my girl tonight(double meaning there), ill see if she lets me post the peice
she aint gonna find out.... just do it.... DOOO IT...
DOOOO IITTT&#33;&#33;&#33;&#33;

KARE 2 ELABERATE
11-05-2004, 08:26 PM
^lmao&#33; we&#39;ll see...... we&#39;ll see

gilt
11-05-2004, 08:47 PM
lol, make sure it doesnt look like that thing karma drew on.


edit: picture taken out for everyone sake

KARE 2 ELABERATE
11-05-2004, 08:48 PM
now did u really find it nessesary to have that picture on this page too..... geez

please edit that

pSYKAOz
11-06-2004, 04:57 AM
Originally posted by DeRiVe OnEr@Oct 27 2004, 08:06 PM
here&#39;s a little diddy I put on my girl a while back...

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/164HIVDDZ6ZY/p.jpeg
it might just be my belly fetish talking... but damn thats one hot belly&#33;

tag is okayish...

but whoa what a hot belly XDD :lol:

ANTIC
11-08-2004, 06:30 PM
Originally posted by pSYKAOz+Nov 6 2004, 04:57 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (pSYKAOz @ Nov 6 2004, 04:57 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DeRiVe OnEr@Oct 27 2004, 08:06 PM
here&#39;s a little diddy I put on my girl a while back...

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/164HIVDDZ6ZY/p.jpeg
it might just be my belly fetish talking... but damn thats one hot belly&#33;

tag is okayish...

but whoa what a hot belly XDD :lol: [/b][/quote]
haha true...looks like a cutie just from that

kidz
11-08-2004, 06:37 PM
I always tag on my girl so mens know who she belongs to....

GeSuS_KRiST
11-08-2004, 08:01 PM
uh huh sure ya do

DeRiVe OnEr
11-12-2004, 06:19 PM
Originally posted by ANTIC@Nov 8 2004, 06:30 PM

it might just be my belly fetish talking... but damn thats one hot belly&#33;

tag is okayish...

but whoa what a hot belly XDD :lol:
haha true...looks like a cutie just from that [/quote]
well yo....here&#39;s somethin I did on her just now...

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/CY0431M4B258/p.jpeg

*sniff sniff* she doesnt wear her belly ring nomore cause she said it bothers her :(

DA'SeLMeR''
11-12-2004, 06:26 PM
hmmmmmmm can i bone her?

DeRiVe OnEr
11-12-2004, 06:40 PM
NEVER&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; she&#39;s alllllllll mine.....I&#39;ma marry that chick prolly lol

Msfyt
11-12-2004, 06:49 PM
i like her nail polish&#33;&#33;

DNA
11-12-2004, 08:11 PM
^^^so do i, i think it is sexy, im sure u dont see it that way though msfyt. lol

Resk One
11-12-2004, 10:06 PM
Originally posted by .A.K.4.7.@Oct 28 2004, 09:04 PM

shat aaaaaaaaap




haha thats great

draino
11-13-2004, 12:08 PM
more flix&#33;&#33;&#33; hehe

pSYKAOz
11-13-2004, 02:03 PM
hehe ya dope nailpolish... would make a nice tag in that color haha

ya shes hot hehe but that belly ring looked real nice on her... shes lacking in the hips departement though... with time thatll come i suppose haha

mad
11-13-2004, 02:42 PM
imma get a tattoe going down tomy dick and its gunna be one of those road signs

caution:slippery when wet

shyone
11-14-2004, 02:48 PM
:lol: haha..that would be quite funny..when your an old man with a walking stik you will have &#39;&#39;slippery when wet&#39;&#39; on your old, wrinkled skin..pointing down to your dick.. :lol:

cloner
11-15-2004, 12:57 AM
damn...that would be pretty funny

pSYKAOz
11-15-2004, 01:07 AM
Originally posted by shyone@Nov 14 2004, 02:48 PM
:lol: haha..that would be quite funny..when your an old man with a walking stik you will have &#39;&#39;slippery when wet&#39;&#39; on your old, wrinkled skin..pointing down to your dick.. :lol:
hahaha yes that would be funny indeed...

joust
11-15-2004, 02:54 PM
Originally posted by pSYKAOz+Nov 6 2004, 04:57 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (pSYKAOz @ Nov 6 2004, 04:57 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DeRiVe OnEr@Oct 27 2004, 08:06 PM
here&#39;s a little diddy I put on my girl a while back...

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/164HIVDDZ6ZY/p.jpeg
it might just be my belly fetish talking... but damn thats one hot belly&#33;

tag is okayish...

but whoa what a hot belly XDD :lol: [/b][/quote]
i must say that yes i also have a belly fetish :-D.

EVAK*FUA*INC
11-17-2004, 04:22 PM
"ROCK" by Evak (not finished)
http://img62.exs.cx/img62/3344/ROCK.jpg

eaze
11-17-2004, 04:43 PM
thats a tat rite

Kayone707
11-17-2004, 04:45 PM
Originally posted by eaze@Nov 17 2004, 02:43 PM
thats a tat rite
no it looks like finger paint <_< <_<