Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
  • ..romero..'s Avatar
    05-17-2016, 12:17 PM
    ..romero.. replied to a thread Walls in Toys forum
    I was just about to post that haha.
    33129 replies | 1881143 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-08-2016, 07:24 PM
    ..romero.. replied to a thread Walls in Toys forum
    examples of things I did using stock tips on rustos, the red one was with dollar paint. im not the greatest writer that's for sure, but I...
    33129 replies | 1881143 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-08-2016, 07:14 PM
    ..romero.. replied to a thread Walls in Toys forum
    don't play yourself kid. is Montana good paint? yes of course it is, and its a lot easier to work with than rusto.. its also like 6-7 dollars a can...
    33129 replies | 1881143 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-07-2016, 12:22 PM
    ..romero.. replied to a thread Walls in Toys forum
    yeah okay, that's why there are still freights running since the mid nineties with rusto. I caught a freight last week from 94. that's 22 years...
    33129 replies | 1881143 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-05-2016, 06:26 PM
    ..romero.. replied to a thread Throwies in Toys forum
    Nah that gang shit is played out.. Most of those cats don't make it to see 20 that's not a lifestyle you want to emulate it just looks corny if you...
    24199 replies | 1058380 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-05-2016, 12:28 PM
    ..romero.. replied to a thread Throwies in Toys forum
    I got arrested HELLLLLLA times as a juvenile for graff, once 2 times in the same week at the same spot. I literally got outta jail that first night...
    24199 replies | 1058380 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-05-2016, 12:08 PM
    ..romero.. replied to a thread Throwies in Toys forum
    "how to crip walk for beginners" ^lol this prolly mars right here keepin it g-real and shit. TODAY I GOT TIME CUZZ!
    24199 replies | 1058380 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-04-2016, 04:43 PM
    ..romero.. replied to a thread Tags in Toys forum
    practicing my philly hands and shit.
    42053 replies | 1756658 view(s)
  • ..romero..'s Avatar
    05-01-2016, 09:54 AM
    ..romero.. replied to a thread Walls in Toys forum
    basically this. I remember a homeless dude getting real upset with me painting under this bridge because he was scared it would attract gangs to the...
    33129 replies | 1881143 view(s)
No More Results

21 Visitor Messages

  1. View Conversation
    The "family finger song" is a very popular nursery rhymes that makes learning fun. Tags: finger family, family finger, nursery rhymes, family finger song, finger family song
  2. View Conversation
    yeah man I still mod but I rather not me heard or seen. Not even worth it. Im trying to get some shit together in my life so posting isn't a top priotiy you already know
  3. View Conversation
    Busy Hommie, keeping low key, Im like a true forum lurker now lol. Whats new mane
  4. View Conversation
    fuck yo couch nigguh
  5. i say that because i laugh every time i read a comment of yours haha
  6. u gotta be tha most quotable person on this site.
  7. View Conversation
    sup foo' i herd you like
    dicks in yo ass
  8. View Conversation
  9. View Conversation
    YO TrandomnesstwO from youtube lol how the fuck did I find you here.
    8==ID,
  10. View Conversation
    Ah, houston doesnt seem very hoppin. We have a shitload of gang-graff here though
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 21
Page 1 of 3 123 LastLast
Page 1 of 3 123 LastLast
About ..romero..

Basic Information

About ..romero..
Biography:
im a really nice guy in real life....swear.
Location:
in a grave clawin my way to the surface
Interests:
being totally awesome
Occupation:
stealin your whimens.

Signature


Quote Originally Posted by ESKiMO2 View Post
Romero... he speaks the truth.

syrup in my cup maayne hold up.]

Statistics


Total Posts
Total Posts
1,085
Posts Per Day
0.41
Visitor Messages
Total Messages
21
Most Recent Message
02-16-2016 06:14 AM

Currency

Credits
112
General Information
Join Date
03-05-2009
Referrals
0

3 Friends

  1. 6rave 6rave is offline

    Junior Member

    6rave
  2. klic klic is offline

    Senior Member

    klic
  3. MoganOne MoganOne is offline

    Moderator

    MoganOne
Showing Friends 1 to 3 of 3
Back Top