Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: Oink.

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.28 seconds.

  1. Replies
    54,124
    Views
    5,571,016

    Sticky: http://i1375.photobucket.com/albums/ag472/done444/...

    http://i1375.photobucket.com/albums/ag472/done444/Mobile%20Uploads/IMG_20141125_145751_zps37a88528.jpg
    Allve these are from around 09-10.
    Haven't done anything lately, recently got popped. Bout a...
  2. Replies
    54,124
    Views
    5,571,016

    Sticky: This is fuckin retarded, I have more flicks but...

    This is fuckin retarded, I have more flicks but posting with a celly is stupid/thuper frustrating. So there's a taste until o get a computer.
  3. Replies
    54,124
    Views
    5,571,016

    Sticky: http://i1375.photobucket.com/albums/ag472/done444/...

    http://i1375.photobucket.com/albums/ag472/done444/Mobile%20Uploads/IMG_20141125_150017_zps5804aba0.jpg.com/user/done444/media/Mobile%20Uploads/IMG_20141125_145903_zpsf1791706.jpg.html]http://i1375.pho...
  4. Replies
    54,124
    Views
    5,571,016

    Sticky: I haven't been on Here in a couple of years and...

    I haven't been on Here in a couple of years and the prog youve boys made is daaymn.
    Rug or more, can oneve you guys tell me why I can't Post flicks using the site itself? Im on my cell and I don't...
  5. Replies
    19,193
    Views
    1,690,110

    go to toy thread man. this isnt the place to ask...

    go to toy thread man. this isnt the place to ask or crits, simply put keep practising.
  6. Thread: Drug Discussion

    by Oink.
    Replies
    2,397
    Views
    116,951

    http://i189.photobucket.com/albums/z220/backspray3...

    http://i189.photobucket.com/albums/z220/backspray306/thumbs.jpg
  7. Thread: Canvas/Digital

    by Oink.
    Replies
    9,252
    Views
    823,109

    ahhhh fuck.

    ahhhh fuck.
  8. Thread: Canvas/Digital

    by Oink.
    Replies
    9,252
    Views
    823,109

    SAIDD my boy, pm me i wantt that shit

    SAIDD my boy, pm me i wantt that shit
  9. Ayyo, anyone got isaiah tooth taker- yiggy? ...

    Ayyo, anyone got isaiah tooth taker- yiggy?

    Been looking for awhile havn't been able to find it.

    peacee
  10. Thread: Kicks!!

    by Oink.
    Replies
    6,201
    Views
    285,721

    said! my boyyy , you a mod now? and im still...

    said! my boyyy , you a mod now?

    and im still waitin for all ya kicks flicked!

    Anyone know a dece site for some rebok pumps that isnt stupid expensive?
  11. Thread: Drug Discussion

    by Oink.
    Replies
    2,397
    Views
    116,951

    Check bluelight for that morning glory extract,...

    Check bluelight for that morning glory extract, im sure theres alotta ways on there.

    tis a good refrence for any drug related question.
    thoought id throw my 2 cents.
    ;peace yall.
  12. Thread: Kicks!!

    by Oink.
    Replies
    6,201
    Views
    285,721

    lets creep the flick, i wanna see all em in their...

    lets creep the flick, i wanna see all em in their glory SON.

    I bought this orange and black colour way nikes, still in the box. just got nothing that goes with the colours, Annnd some black...
  13. soso http://www.megaupload.com/?d=EHM57B7B...

    soso


    http://www.megaupload.com/?d=EHM57B7B
    http://www.megaupload.com/?d=VVNYF4ZQ
    http://www.megaupload.com/?d=RCWHVJYJ


    i just pulled links off a random site, should work. SOSO is ill,...
  14. Didn't feel like waiting four hours for this to...

    Didn't feel like waiting four hours for this to rip to megaupload, so i grabbed a link off zee web.

    Myka 9 - 1969

    http://www.mediafire.com/?ug2nmjnym1d
  15. importin' cds to my comp right now, shits mad...

    importin' cds to my comp right now, shits mad slow but i'll have some shit comin' soon.
  16. god damn ya fast lol, thanks meng.

    god damn ya fast lol, thanks meng.
  17. people under the stairs are amazin, and i hate...

    people under the stairs are amazin, and i hate this but ima do it.

    http://www.youtube.com/watch?v=-gZin3WukD0&feature=grec_index

    i have the cd, im not too sure where it is but im gonna try find...
  18. LOL, avoiding tantrums, hahaha hilarious at least.

    LOL, avoiding tantrums, hahaha hilarious at least.
  19. SAID, mah boy. i need your infinite digging/music...

    SAID, mah boy. i need your infinite digging/music vault to possibly help me find some tantrum, Not sure of any albums.

    We gotta start a thread for grindtime battles/KOTD. anyways, if ya got...
  20. macklemore is illy, Annd i honestly dont like...

    macklemore is illy, Annd i honestly dont like grime or UK rap. im not american either.
  21. hmm, weird. ya you should be able to get em. ...

    hmm, weird. ya you should be able to get em.

    and yaa, that EP was free, i got another one from him that he upped for free.
  22. def poetry is troof, got a couple seasons on dvd...

    def poetry is troof, got a couple seasons on dvd meng.
  23. Wax & dumbfounddead -clockwise- ...

    Wax & dumbfounddead -clockwise-
    http://rapidshare.com/files/431452614/Wax_and_Dumbfoundead_-_Clockwise.zip

    jak progresso -random violence-
    http://rapidshare.com/files/431450842/Random.rar
    ...
  24. fuck sakes, i left my comp on over night was...

    fuck sakes, i left my comp on over night was ripping like 5 cd;s and my internet cord got unplugged, soo..ya i'll try again to up shit
  25. that cd is dope shittt.

    that cd is dope shittt.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
Back Top