Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: <[(Smokers187二S上M)]>

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    3,503
    Views
    198,940

    Sticky: sekt cap and some painters 2x is the bees knees...

    sekt cap and some painters 2x is the bees knees ladies
  2. Replies
    25,586
    Views
    1,822,571

    Sticky: looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool...

    looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool this made my day and i am a (so-called) christian
  3. Replies
    278
    Views
    19,843

    STOLEN: the homies up in MHC and spanek here is...

    STOLEN:
    the homies up in MHC and spanek here is now in TAF long overdue
    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/5480827028_d5f2a6c126_z.jpg...
  4. Replies
    27,079
    Views
    1,586,341

    omygawd this is sick reallly wanna try this out

    omygawd this is sick reallly wanna try this out
  5. Replies
    278
    Views
    19,843

    Soner GS...

    Soner GS
    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BSU1HMDE0OTgtMjAxMTA0MjUtMTk1MC5qcGc.jpg...
  6. Replies
    278
    Views
    19,843

    s=smoke...

    s=smoke
    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BSU1HMDE0NzAtMjAxMTA0MjItMTUyOS5qcGc.jpg
    too dark, shitty...
  7. Replies
    278
    Views
    19,843

    smoke...

    smoke
    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8Bc21va2UgMi5qcGc.jpg
    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BU21va2UgR1MuanBn.jpg...
  8. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Damn I think I forgot to post this but mone them...

    Damn I think I forgot to post this but mone them paintings are fresh
    Somber clean shit
    The rest of u niggyz keep working not to bad though
  9. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Yea ididnt have whit so it doesn't pop out as...

    Yea ididnt have whit so it doesn't pop out as much the canvas version but its bound to get slashed soon so its whatevers

    Have you painted anything up yet?
  10. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Great effing work mogan Pretty cool stuff swea...

    Great effing work mogan
    Pretty cool stuff swea
    And lucid, make the L longer or the U shorter kuz they pretty much look the same, some goes for about the rest of the whole thing switch it up a...
  11. Replies
    278
    Views
    19,843

    Some of the latest work(s)...

    Some of the latest work(s)
    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BSU1HMDAwMDktMjAxMDExMjgtMTczNS5qcGc.jpg...
  12. Replies
    278
    Views
    19,843

    Some old flix from them I still haven't gotten on...

    Some old flix from them I still haven't gotten on a comp long enough to get good pix up so sorry for these small ones but..ya...
  13. Replies
    19,183
    Views
    1,670,692

    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtlewee...

    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BOTI2LmpwZw.jpg
    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BSU1HMDAyOTItMjAxMDEwMzEtMDAyMi5qcGc.jpg...
  14. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Nemor that throw is mighty fine Kuake straiten...

    Nemor that throw is mighty fine
    Kuake straiten out the bottom leg on the K its akward looking like that
    And mone still killing it with the cleansnesseses..eses
  15. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Nemor that throw is mighty fine Kuake straiten...

    Nemor that throw is mighty fine
    Kuake straiten out the bottom leg on the K its akward looking like that
    And mone still killing it with the cleansnesseses..eses
  16. Replies
    19,183
    Views
    1,670,692

    There wouldn't happen to be an Anaheim thread on...

    There wouldn't happen to be an Anaheim thread on hear would there? I looke around but didn't spot one
    Stolen...
  17. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Mone and stuck GREAT work

    Mone and stuck GREAT work
  18. Replies
    22,404
    Views
    1,174,620

    Sticky: There's a dood over here in the valley who writes...

    There's a dood over here in the valley who writes Auth but as far as throw-ups go you have him beat imo
    Tofe looks the same as always but I always liked your stuff from the start
  19. Replies
    25,586
    Views
    1,822,571

    Sticky: Oh shit forgot I posted but ya on the fone its...

    Oh shit forgot I posted but ya on the fone its all black and isn't it grey on a comp? Haven't been on one since like last week from a comp lol
    So...ya I'm still a low life and nothing is up fooooooo
  20. Replies
    25,586
    Views
    1,822,571

    Sticky: Like the new theme it rocks my socks what's...

    Like the new theme it rocks my socks what's everyone been up too? ..still low lives
  21. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Thanks guys mogan once I start perfecting my...

    Thanks guys mogan once I start perfecting my stuff I'd love to do another exchange or ryte now if you like my recent simple stuff man
  22. Replies
    22,404
    Views
    1,174,620

    Sticky: http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtlewee...

    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BSU1HMDAyNDAtMjAxMDEwMjYtMTYxNi5qcGc.jpg

    Keso, weak and ed cleaaaaaan shit yo
  23. Replies
    123,569
    Views
    3,979,282

    Sticky: Heklr clean and that cassie is dope ghost writer...

    Heklr clean and that cassie is dope ghost writer

    http://i566.photobucket.com/albums/ss103/turtleweed18/utf-8BSU1HMDAyNDAtMjAxMDEwMjYtMTYxNi5qcGc.jpg
  24. Replies
    25,586
    Views
    1,822,571

    Sticky: Not just the last week, its been slow the last...

    Not just the last week, its been slow the last couple months, yea it has those
    nights when loki hasn't gone home to her lair and gives this thread a heartbeat
    along with atesk, sos and guy and...
  25. Replies
    25,586
    Views
    1,822,571

    Sticky: Lol, I want to sig this mother so bad but I'm not...

    Lol, I want to sig this mother so bad but I'm not hip or hop enough


    (This might seem like a stupid question)..they fine..all of them?
    You never know there might be an oddball ya know
    And if...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
Back Top