Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: buttqueef

Page 1 of 14 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: EIDO SATIRE GONS ESAR FUCK YES! quick pen...

    EIDO SATIRE GONS ESAR FUCK YES!
    quick pen freestyle for the talk
    140196
  2. Replies
    14,639
    Views
    1,130,972

    Sticky: Yeah...I yelled twice 139133

    Yeah...I yelled twice
    139133
  3. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: Damn SATIRE that snake skin must have took...

    Damn SATIRE that snake skin must have took forever lol...I like how you didn't do just one color in each little piece of skin
  4. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: ESAR! Nice to see your stuff again...quickie...

    ESAR! Nice to see your stuff again...quickie
    138869
  5. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: @bugs lookin good man you've deff progressed...

    @bugs lookin good man you've deff progressed since I've been on here last
    @EBA I still got a package I was supposed to send to you like 2 years ago lol my bad on that...if you message me your...
  6. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: Thanks Bugs and yeah it's been a whiiiile...

    Thanks Bugs and yeah it's been a whiiiile lol...I've been working like 60-80 hr weeks back to back for over a year now so I don't have much time to sketch anymore...heres a pic for the talk...SCARL
    ...
  7. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: exchange for TIGR sorry I took so long man...dope...

    exchange for TIGR sorry I took so long man...dope shit errrbody!
    138475
  8. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: @EDIO yeah usually ill draw each line out with...

    @EDIO yeah usually ill draw each line out with the microns and then ill go back and fill it in with a sharpie...thats why all my friends that know how I draw call me father time lol
    @milfhunter FUCK...
  9. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: @ZASE I use microns for my all my...

    @ZASE I use microns for my all my outlines...heres a pic of your exchange in progress so you can see how I do it
    @SAL and EIDO good looks guys theyre both lookin fresh as hell
    anybody else that did...
  10. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: holy fuck BAIT! that was quick and fire as fuck...

    holy fuck BAIT! that was quick and fire as fuck thanks dude much appreciated
    finally got to your exchange SAL hope you like it man...and take your time no rush
    ZASE ill get started on yours next...
  11. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: oh shit I just seen your post bait im down

    oh shit I just seen your post bait im down
  12. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: DAMN ZASE! thanks man good shit...ive been mad...

    DAMN ZASE! thanks man good shit...ive been mad busy with work too so I feel ya...finally got some time to draw so ill get workin on yours and SAL's
  13. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: just realized I posted the unfinished...

    just realized I posted the unfinished piece...heres what it looks like colored
    134065
  14. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: cool man sounds good...I write GANE but you can...

    cool man sounds good...I write GANE but you can write it however you want...GANES GANER GAINE doesn't matter
    heres a kinda recent quicky
    134064
  15. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: alright its been a whiiiiile...I almost shit my...

    alright its been a whiiiiile...I almost shit my ass looking at that fire ass last page....whos down to do some exchanges? im down to re-exchange if anyones down
  16. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: lotta nice stuff in here ...

    lotta nice stuff in here

    http://i1302.photobucket.com/albums/ag124/gane0990/Scan0057_zpse2503f21.jpg
  17. Replies
    113
    Views
    42,145

    my babuh 124307

    my babuh
    124307
  18. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: Satire mone knowme perts semper killin it!

    Satire
    mone
    knowme
    perts
    semper

    killin it!
  19. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: http://i1302.photobucket.com/albums/ag124/gane0990...

    http://i1302.photobucket.com/albums/ag124/gane0990/Scan0054_zps604155cc.jpg
  20. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: ^^^DAMN MOTHASUCKA dat shits fresh as hail

    ^^^DAMN MOTHASUCKA dat shits fresh as hail
  21. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: thanks guys! ...

    thanks guys!

    http://i1302.photobucket.com/albums/ag124/gane0990/Scan0053_zpsb78f4736.jpg
  22. Replies
    43
    Views
    14,305

    Sticky: thanks man! yours is clean as hell too...that...

    thanks man! yours is clean as hell too...that bombingscience part is sick as fuck! its one of the simpler parts of the piece but its creative and ive never seen anyone do it before...great job
  23. Replies
    43
    Views
    14,305

    Sticky: heres mine...I already posted this in the bb...

    heres mine...I already posted this in the bb thread but whatevah...I probably should've used better paper lol

    http://i1302.photobucket.com/albums/ag124/gane0990/GANE_zps7585084c.jpg
  24. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: thanks man

    thanks man
  25. Replies
    55,077
    Views
    6,108,574

    Sticky: one more ...

    one more

    http://i1302.photobucket.com/albums/ag124/gane0990/Scan0052_zps21401120.jpg
Results 1 to 25 of 337
Page 1 of 14 1 2 3 4
Back Top