Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: DirtyDozen520

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.34 seconds.

  1. Replies
    25,586
    Views
    1,825,771

    Sticky: thats not nice

    thats not nice
  2. Replies
    25,586
    Views
    1,825,771

    Sticky: do you guys have more pride or whatever when: ...

    do you guys have more pride or whatever when:

    you leave da bitch kuz you not happy

    or,,

    when you tough it out and wait to hit it,,then when you hit it, walk away?
  3. Replies
    25,586
    Views
    1,825,771

    Sticky: hahhh i started talkin to some random bitch da...

    hahhh i started talkin to some random bitch da other day and i got her to write
    "Daban's Bitch" on her tits for me, lmao
  4. Replies
    25,586
    Views
    1,825,771

    Sticky: after a few failed attempts at gettin any...

    after a few failed attempts at gettin any rhythm,,i gave up
  5. Thread: Clothing

    by DirtyDozen520
    Replies
    851
    Views
    39,868

    speakin of which

    speakin of which
  6. Replies
    302
    Views
    12,303

    haha god damn what a good read!

    haha god damn what a good read!
  7. Replies
    1,840
    Views
    68,105

    big bitches with no tits >:[

    big bitches with no tits >:[
  8. Replies
    537
    Views
    125,333

    ohh ok,,aha well if someone could PM me,,if...

    ohh ok,,aha well if someone could PM me,,if not,,its all good ahaa keep up da good workk
  9. Replies
    537
    Views
    125,333

    lovin da pics but i reaally dont know much about...

    lovin da pics but i reaally dont know much about graff so is SDK a crew like any other, or whats all the talk about 'online' crew,,aha dont flip out, i juss wana know,,
  10. Replies
    1,897
    Views
    54,026

    compliments from strangerss aha

    compliments from strangerss aha
  11. Replies
    25,586
    Views
    1,825,771

    Sticky: ooh cool sig

    ooh cool sig
  12. Replies
    302
    Views
    12,303

    i had a dream about doing that,,after i read...

    i had a dream about doing that,,after i read this..
    holds more significance than i though i guess
  13. Replies
    1,840
    Views
    68,105

    ooh speaking of subway, me n my homie went there...

    ooh speaking of subway, me n my homie went there the other day and some fat bitch was workin there,,so while my homie is orderin his shit, im lookin at da menu.

    When my turn comes up,,I ask the...
  14. Replies
    1,840
    Views
    68,105

    shiiit if i dont nut then fuck itt, i dnt mind...

    shiiit if i dont nut then fuck itt, i dnt mind kissin after gettin head
  15. Replies
    2,689
    Views
    67,130

    i think it was game that said it belly is like...

    i think it was game that said it
    belly is like an east coast menace (II society)
  16. Replies
    1,498
    Views
    65,348

    yaaaaaa i remember havin a song by him on my ipod...

    yaaaaaa i remember havin a song by him on my ipod a few years back
    called Agent orange or some shit,,ahaa it was creepy shit but good
  17. Replies
    2,689
    Views
    67,130

    belly was da shiittttt belly 2 blew dick tho

    belly was da shiittttt
    belly 2 blew dick tho
  18. Replies
    1,840
    Views
    68,105

    liars in highschool people who are too afraid to...

    liars in highschool
    people who are too afraid to speak there mind.
    i seriously asked some black chick a question today and her reply was 'i dont know nuthin about nuthin'
  19. Replies
    302
    Views
    12,303

    things are all good now,,if anyone cared lol

    things are all good now,,if anyone cared lol
  20. Replies
    1,897
    Views
    54,026

    titty pics and leftover food

    titty pics and leftover food
  21. Replies
    302
    Views
    12,303

    my girl was goin through my fone today and she...

    my girl was goin through my fone today and she noticed that i didnt save her number..uh ohh
  22. Replies
    1,840
    Views
    68,105

    wacka flocka flame gucci mane (BURRRRRRRRRR)...

    wacka flocka flame
    gucci mane (BURRRRRRRRRR)
    when foreign girls curse
    fat chicks thinkin theyre hot
    overly obese people
  23. Replies
    1,498
    Views
    65,348

    40 Cal - My Block WHITEOWWWWWWWWL DROP...

    40 Cal - My Block
    WHITEOWWWWWWWWL DROP THAAAAAAAAAAAAAAAAT
  24. Replies
    123,587
    Views
    3,983,028

    Sticky: i dont really like the first flik but i like the...

    i dont really like the first flik but i like the k and E on the second one,.

    ok so i changed my name to Evok or Evox (i know lol, no one asked)
    juss messin around today ...
  25. Replies
    2,689
    Views
    67,130

    The Boondock Saints for the first time, cool...

    The Boondock Saints for the first time, cool movie, kinda weird though
Results 1 to 25 of 186
Page 1 of 8 1 2 3 4
Back Top