Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: danselby

Page 1 of 13 1 2 3 4

Search: Search took 0.17 seconds.

  1. Replies
    2,397
    Views
    118,853

    your right but youve gotta know what your doing,...

    your right but youve gotta know what your doing, fuck around and kill yourself yo that shits no joke. its food poison and if you do it wrong your dicked. but word it takes like 6 weeks and a whole...
  2. Thread: Body Mods

    by danselby
    Replies
    3,791
    Views
    252,861

    dang, i dont knowww lol.

    dang, i dont knowww lol.
  3. Thread: Body Mods

    by danselby
    Replies
    3,791
    Views
    252,861

    was it acrylic?^^^^

    was it acrylic?^^^^
  4. Thread: Body Mods

    by danselby
    Replies
    3,791
    Views
    252,861

    inches.

    inches.
  5. Thread: Body Mods

    by danselby
    Replies
    3,791
    Views
    252,861

    with plug btw. ...

    with plug btw.



    http://i221.photobucket.com/albums/dd184/efjeer/Picture6.jpg
    http://i221.photobucket.com/albums/dd184/efjeer/Picture5.jpg
  6. Thread: Body Mods

    by danselby
    Replies
    3,791
    Views
    252,861

    NO, im tellin you right now do not skip sizes and...

    NO, im tellin you right now do not skip sizes and do ^^^^ that dumb stuff........i know becasue i thought the same thing when i started...................you lobes will look like these.

    ...
  7. Replies
    1,877
    Views
    112,163

    i got bopped at walmart, and i had 4 cans bookbag...

    i got bopped at walmart, and i had 4 cans bookbag at the garden section (dumbest idea ever) and two in my waist...........ya its true they dont call the cops but as soon i walked outa the store...
  8. Thread: Body Mods

    by danselby
    Replies
    3,791
    Views
    252,861

    foreal you only have one set of lobes. and btw...

    foreal you only have one set of lobes. and btw DONT rock tapers....at all. they make you look dumb and there sooo much that can go wrong.
  9. Replies
    64
    Views
    3,977

    your not gettin the point about the rapist...

    your not gettin the point about the rapist tracker...........they are seriously puttin wayyy to much thought and money into this because cops know that writers arent dangerous so when they no theres...
  10. Replies
    64
    Views
    3,977

    why dont they have a murderer tracker or a rapest...

    why dont they have a murderer tracker or a rapest tracker?.....................
  11. Replies
    10,910
    Views
    1,882,699

    http://i221.photobucket.com/albums/dd184/efjeer/12...

    http://i221.photobucket.com/albums/dd184/efjeer/122-1.jpg
  12. Replies
    5,005
    Views
    306,121

    i want other ones too.

    i want other ones too.
  13. Replies
    5,005
    Views
    306,121

    ill do it.

    ill do it.
  14. Replies
    5,005
    Views
    306,121

    give me a name to do.

    give me a name to do.
  15. Replies
    5,005
    Views
    306,121

    exchange for OTHER?

    exchange for OTHER?
  16. Thread: Photography

    by danselby
    Replies
    13,450
    Views
    626,765

    Sticky: three up from the bottom....... that one pm me...

    three up from the bottom....... that one pm me bout it tho.
  17. but i could still beat your ass ;]

    but i could still beat your ass ;]
  18. ok ok ok look idk bout skams but i know one...

    ok ok ok look idk bout skams

    but i know one thing i eight grade i would skip lunch go up stairs break into lockers and steal ipods, mp3s, cellphones, psps, purses, markers, pens, extra bathroom...
  19. Replies
    928
    Views
    113,778

    I hurd that.

    I hurd that.
  20. Thread: Trading

    by danselby
    Replies
    6,410
    Views
    246,469

    that book is actually a really good book, you...

    that book is actually a really good book, you must suck.
  21. Replies
    427
    Views
    46,957

    ahaha right. it got buffed in 2 days but it was a...

    ahaha right. it got buffed in 2 days but it was a gut buster.
  22. Replies
    427
    Views
    46,957

    all next to or clearly visible from highways....

    all next to or clearly visible from highways.
    from d.e. theres sooooooooo many more i just used to first few i had. im lazy....
  23. Replies
    427
    Views
    46,957

    http://i223.photobucket.com/albums/dd262/saro123/D...

    http://i223.photobucket.com/albums/dd262/saro123/DSC00081.jpg
    http://i345.photobucket.com/albums/p385/lxviiimoney/i-95d.jpg
    http://i345.photobucket.com/albums/p385/lxviiimoney/whiteman001.jpg...
  24. Thread: Beef Flix

    by danselby
    Replies
    1,069
    Views
    162,419

    nah fuck that a snitch is a snitch and i dont...

    nah fuck that a snitch is a snitch and i dont respect them, but cope is a monster and you cant knock him for that. put in more work then i probably ever will.
  25. Replies
    383
    Views
    41,445

    delawere graff is where its at.

    delawere graff is where its at.
Results 1 to 25 of 314
Page 1 of 13 1 2 3 4
Back Top