Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: bugs-one

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    305
    Views
    6,459

    Hand-s.

    Hand-s.
  2. Thread: Ryno Battle

    by bugs-one
    Replies
    4
    Views
    85

    Poll: Hand-s: That was a cool idea but there's som ...

    Hand-s: That was a cool idea but there's som
    much going on that the word kinda gets lost.

    Zoup: I like those holes bro. Kinda trippy.

    Zaffaz: I like that gritty style. The N and O are...
  3. Replies
    269
    Views
    10,505

    Ok, next battle word is: ASER Due Friday 5th.

    Ok, next battle word is: ASER Due Friday 5th.
  4. Replies
    269
    Views
    10,505

    So it was a small turn out for the battle, I...

    So it was a small turn out for the battle, I guess.
  5. Replies
    55,085
    Views
    6,112,959

    Sticky: EBA, it's taking me a while to get your package...

    EBA, it's taking me a while to get your package together bro. I've had life hit me with so much shit these last few months. I'm working on it though.

    If you guys are serious about any real...
  6. Replies
    23,391
    Views
    1,454,019

    Sticky: Good stuff, Naked.

    Good stuff, Naked.
  7. Replies
    55,085
    Views
    6,112,959

    Sticky: ^^^ True.

    ^^^ True.
  8. Replies
    269
    Views
    10,505

    Ok people, next battle word is: Ryno. Due...

    Ok people, next battle word is: Ryno. Due Friday, 22nd.
  9. Replies
    269
    Views
    10,505

    Ok, just a quick check in. Good to see you guys...

    Ok, just a quick check in. Good to see you guys in on this battle. Zoup will post up the poll. I wasn't able to get anything done for this one due to some family stuff that came up. I'll post the...
  10. Replies
    23,391
    Views
    1,454,019

    Sticky: Thanks Agus and scaper. I dont really get a...

    Thanks Agus and scaper. I dont really get a chance to paint. Every once in a while I get time to do a piece or a few throwies. I travel for my job so that takes up most my time.
  11. Replies
    55,085
    Views
    6,112,959

    Sticky: ^^^ Looks cool, Gons. It's got that South...

    ^^^ Looks cool, Gons. It's got that South Beach/Miami vibe.
  12. Replies
    23,391
    Views
    1,454,019

    Sticky: Thanks Agus. Yeah, that's what I thought to after...

    Thanks Agus. Yeah, that's what I thought to after I finished it.
    http://i1010.photobucket.com/albums/af221/bugs-one/20160630_073930-1.jpg
  13. Replies
    55,085
    Views
    6,112,959

    Sticky: http://i1010.photobucket.com/albums/af221/bugs-one...

    http://i1010.photobucket.com/albums/af221/bugs-one/20160630_073930-1.jpg
  14. Replies
    23,391
    Views
    1,454,019

    Sticky: Good to see Arose and WG on here. Good shit as...

    Good to see Arose and WG on here. Good shit as always.
    http://i1010.photobucket.com/albums/af221/bugs-one/20160629_114522-1.jpg
  15. Replies
    55,085
    Views
    6,112,959

    Sticky: Good stuff as always EBA....

    Good stuff as always EBA.
    http://i1010.photobucket.com/albums/af221/bugs-one/20160629_114522-1.jpg
  16. Replies
    55,085
    Views
    6,112,959

    Sticky: ^^^ Nice. Macho Man. Ooh Yeeeah!!

    ^^^ Nice. Macho Man. Ooh Yeeeah!!
  17. Replies
    305
    Views
    6,459

    I'm a go with Venom on this one. Agus and...

    I'm a go with Venom on this one. Agus and Sanguine dope ass letters.
  18. Replies
    23,391
    Views
    1,454,019

    Sticky: Semper: Thanks, it's THC bro.

    Semper: Thanks, it's THC bro.
  19. Replies
    269
    Views
    10,505

    ^^ For real. Ok, hopefully we get more people...

    ^^ For real.

    Ok, hopefully we get more people in on this one, next word is:Crow. Due: Friday 8th.
  20. Replies
    269
    Views
    10,505

    ^^^ Serioudly bro? I walked into that one, damn.

    ^^^ Serioudly bro? I walked into that one, damn.
  21. Replies
    305
    Views
    6,459

    http://i1010.photobucket.com/albums/af221/bugs-one...

    http://i1010.photobucket.com/albums/af221/bugs-one/20160625_154325-2.jpg
  22. Thread: Serch battle

    by bugs-one
    Replies
    5
    Views
    344

    Poll: Agus took this one.

    Agus took this one.
  23. Replies
    269
    Views
    10,505

    Damn, so what happen to everyone, no entries for...

    Damn, so what happen to everyone, no entries for the battle?
  24. Replies
    305
    Views
    6,459

    Haha. There you go Phat. Nice.

    Haha. There you go Phat. Nice.
  25. Replies
    23,391
    Views
    1,454,019

    Sticky: Thats a cool idea bro. I really like how it looks...

    Thats a cool idea bro. I really like how it looks like just a simple landscape from a far.

    Something simple for the Gone batlle:...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
Back Top