Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: NeVeR4O1

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: im pretty sure that black midget is just copying...

    im pretty sure that black midget is just copying there handys, like why the fuck would he post them in a toy forum? NOOOB
  2. Replies
    417
    Views
    28,549

    ^^ rofl its true, michaels is the easiest store...

    ^^ rofl its true, michaels is the easiest store to rack
  3. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: yeah the N i didnt like either, so since then ive...

    yeah the N i didnt like either, so since then ive worked on it alot and developed a better style imo, im chillin with some homies now sketchin shit up ill post some pics in a bit
    thannks for the...
  4. Replies
    417
    Views
    28,549

    ^^^^ same here im glad im done with school and i...

    ^^^^ same here im glad im done with school and i can fuckin draw in peace, but i still get the ocasional person whos tries to read what im writing but just dont kno anything bout graff so they think...
  5. Thread: Walls

    by NeVeR4O1
    Replies
    32,719
    Views
    1,699,670

    Sticky: http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/an...

    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/antpaints.jpg
    crits?
  6. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/an...

    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/antpaints.jpg
    done about a month or two ago.....critics?
  7. Thread: Questions

    by NeVeR4O1
    Replies
    28,070
    Views
    826,432

    Sticky: a rock is the best scratch tool imo

    a rock is the best scratch tool imo
  8. Replies
    9,948
    Views
    441,865

    nice^^^ something that took me 2 mins lol figure...

    nice^^^ something that took me 2 mins lol figure id post a pic for talkin
    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/Picture0259.jpg
  9. Thread: Blackbooks

    by NeVeR4O1
    Replies
    123,566
    Views
    3,977,974

    Sticky: ight watever homie jus do you and dont ask for...

    ight watever homie jus do you and dont ask for crits next time if ur gunna complain about what someone thinks about ur stuff
  10. Thread: Blackbooks

    by NeVeR4O1
    Replies
    123,566
    Views
    3,977,974

    Sticky: its tru^^ crust was givin u pointers and tryn...

    its tru^^

    crust was givin u pointers and tryn to help YOU out and u give him shit for it? look at his peice....its like 1000x better than anything u have so learn how to handle crits and the...
  11. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: stek- if u rotate that S clockwise just a tad so...

    stek- if u rotate that S clockwise just a tad so u can see the T then ull be in good shape, finish and post
  12. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: sum quik shit i found on my comp from months...

    sum quik shit i found on my comp from months ago...

    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/Picture0241.jpg
  13. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: yo dude^^ this thread aint for u homie

    yo dude^^ this thread aint for u homie
  14. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: o dam bek we in the same crew but u cant throw me...

    o dam bek we in the same crew but u cant throw me up? iiight.......
  15. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: all madddd old, will post more updated flicks...

    all madddd old, will post more updated flicks tomorra
    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/Picture0239.jpg

    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/graff005-2-1.jpg
    ...
  16. Replies
    6,722
    Views
    596,191

    '

    '
  17. Thread: Walls

    by NeVeR4O1
    Replies
    32,719
    Views
    1,699,670

    Sticky: thanks for the update! lol

    thanks for the update! lol
  18. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: yeah what do we do then? o wait arent we in the...

    yeah what do we do then? o wait arent we in the toy forum?
  19. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: i can to ...better than you....but when u live in...

    i can to ...better than you....but when u live in a city where noone paints its easy to just say all my shit is practice
  20. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: lol funny cobalt ur shit is horrible and ur...

    lol funny cobalt ur shit is horrible and ur tellin me not to post here? HAHAH
  21. Thread: Walls

    by NeVeR4O1
    Replies
    32,719
    Views
    1,699,670

    Sticky: who doesnt?

    who doesnt?
  22. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: well my "garbage" is better than his painted shit...

    well my "garbage" is better than his painted shit nd i just posted flicks for talkin, not that i wanted to just wanted to contribute to the thread, dont be hatin, just participatin

    o nd if u...
  23. Replies
    22,403
    Views
    1,173,911

    Sticky: ^^ why is this here? pics for talkin...

    ^^ why is this here?


    pics for talkin
    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/neverwild.jpg
    http://i101.photobucket.com/albums/m47/bang2112/S7302281.jpg...
  24. Thread: Walls

    by NeVeR4O1
    Replies
    32,719
    Views
    1,699,670

    Sticky: yeh alot of those pics are old havent had a...

    yeh alot of those pics are old havent had a camera to get out nd take pics of my new shit, but when i do ill post it up, thanks for the crits
  25. Thread: Walls

    by NeVeR4O1
    Replies
    32,719
    Views
    1,699,670

    Sticky: im tryn unlike other peeps

    im tryn unlike other peeps
Results 1 to 25 of 75
Page 1 of 3 1 2 3
Back Top