Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: "*ZAR*"

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Crack..

    THATS FUCKD UP HOW NIGAZ CHANGED THE NAME OF THE THREAD I STARTED!...TYPE A SHIT IS THAT, any way..

    http://i191.photobucket.com/albums/z255/featz8/102_1003.jpg[/quote]


    Im tryna c a Mecro like...
  2. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    More fuzzy then ma nutz...HAHAHA Fuckn Aek...

    More fuzzy then ma nutz...HAHAHA Fuckn Aek...
  3. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    THIZ SHIT HOT YA NIGAZ GOT THIZ OFF..

    THIZ SHIT HOT YA NIGAZ GOT THIZ OFF..
  4. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Popz ...

    Popz

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/zar-3.jpg

    Sum New Shit..

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/za.jpg
    ...
  5. Thread: Tags Tags Tags

    by "*ZAR*"
    Replies
    14,555
    Views
    1,043,293

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyoum...

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/ZARCASESECO.jpg
  6. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    In da h0od sum were...Nigaz found thiz pic on...

    In da h0od sum were...Nigaz found thiz pic on myspace...haha

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/ZARCASESECO.jpg
  7. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Da OX shit waz fire 2..

    Da OX shit waz fire 2..
  8. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    who did the character on this wall? [/b] ...

    who did the character on this wall? [/b][/quote]
    The Snow man..
  9. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Medow cant u see that green shit..Looks like Deem...

    Medow cant u see that green shit..Looks like Deem 2 me, its over ur shit...
  10. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    There waitin 4 you 2 show um how itz done :lol:...

    There waitin 4 you 2 show um how itz done :lol: ...Leave cro alone he aint do shit 2 you... i know u dont like his shit so move on...U dont have 2 comment on him...I know itz none of my buisness and...
  11. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    :lol:

    :lol:
  12. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Aint leave yet....u miss me? :blink:

    Aint leave yet....u miss me? :blink:
  13. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    THROW BACKZz!!!... ...

    THROW BACKZz!!!...

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/blockiezar.jpg

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/oldy-1.jpg
    ...
  14. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    4 ALL THE FANZz!!! ...

    4 ALL THE FANZz!!!

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/0301071509vz4.jpg

    http://i44.photobucket.com/albums/f44/illwiifeyouma/newj0int.png
    ...
  15. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    HOW BOUT U GET OFF MY DICK AND STOP HATING THAT...

    HOW BOUT U GET OFF MY DICK AND STOP HATING THAT MA FATHER ACTUALLY GAVE A FUCK N PASSED SOMETHING DOWN 2 ME...U DUMB FUCKZ HAVE NUTHING BETTER 2 DO THEN THIZ...WELL IM OUT 2 SMOKE A L AND :lol: ...
  16. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    O so thats wut this is about....Juz cuz im JAO...

    O so thats wut this is about....Juz cuz im JAO and i back ma nigaz up, u come talkin shit 2 me....Damn u lil nace fanz need 2 get a life...U SO mad go out and bomb fuck JAO! or fuck ZAR or how bout u...
  17. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Why do u think i havnt asked...If the person...

    Why do u think i havnt asked...If the person waznt man/ women enuff 2 create the user name with wut they wrote theres no point in asking...Idc its all a joke they will never come see me...and thats...
  18. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    :lol: Come 2 paterson...any were

    :lol: Come 2 paterson...any were
  19. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Damn ur just full of good shit 2 say...Sound like...

    Damn ur just full of good shit 2 say...Sound like NJz #1 hater...Like that last comment 2...should i bring my dad to make sure your dad doesn't jump in or just you and i gonna handle it?...
  20. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    :lol: Lo0k at u....Hatin hard...i love that...

    :lol:

    Lo0k at u....Hatin hard...i love that shit...Keep talkin that bullshit man...I get UP niga and when i paint, ma shit is worth l0oking at...u wana talk shit do it face 2 face...But if ur 2...
  21. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    :P :D :lol: :D :o :D :P ;) ;) :D :P ...

    :P :D :lol: :D :o :D :P ;) ;) :D :P :lol:


    Yea I dont have any ups....Some 1 help these kidz
  22. Replies
    21,579
    Views
    2,134,418

    Sticky: Zar what?...Speaky English my friend... :P

    Zar what?...Speaky English my friend... :P
  23. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Thats a Sware i think?...Shit hot

    Thats a Sware i think?...Shit hot
  24. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Man fuck outta here with that shit...Why...

    Man fuck outta here with that shit...Why ignorant?...Theres no written rule sayen pple cant go over nace...They do it out of respect...It aint ur prob if sum1 went over nace... The only 1s who have a...
  25. Thread: New Jersey

    by "*ZAR*"
    Replies
    23,271
    Views
    1,560,360

    Lust fuckin killed dat wall...So much shit is...

    Lust fuckin killed dat wall...So much shit is goin on everytime i lo0k at it i notice sumthing els...Every1 came off not 1 of ya slacked...Good shit ma nigaz...JAO!
Results 1 to 25 of 498
Page 1 of 20 1 2 3 4
Back Top