Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Search:

Type: Posts; User: Aesir

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    haha page 1134.

    haha page 1134.
  2. Replies
    145
    Views
    11,211

    I'd like it to take me anywhere but jail.

    I'd like it to take me anywhere but jail.
  3. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    Actually dem, I think he wants their socials. lol

    Actually dem, I think he wants their socials. lol
  4. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    No. Not a single person. Ever. At all.

    No. Not a single person. Ever. At all.
  5. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    yea I liked the overall look of SADE, but I...

    yea I liked the overall look of SADE, but I didn't like the letters in his piece.
  6. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    I smoked a whole bunch of crack.

    I smoked a whole bunch of crack.
  7. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    yea 'cuz the jews in blue don't already know...

    yea 'cuz the jews in blue don't already know about that site. I'm pretty sure that a lot worse has been said on this thread in the past anyway.
  8. Replies
    242
    Views
    43,551

    Spanish montana for the fucking win. 94 +...

    Spanish montana for the fucking win. 94 + hardcore are both pretty orgasmic. 94 is epic for peicing and the smell ain't gunna make you wanna punch a baby like ironlak does.
  9. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    I'm afraid I don't have an entirely accurate...

    I'm afraid I don't have an entirely accurate answer for you, but I feel its safe to say that this thread is a mere shadow of it's former glory. I come back every once in a while to see if it has been...
  10. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    It died, because all the DSM kids that used to...

    It died, because all the DSM kids that used to troll on here got banned from the library where they used the computers from 1985 to come on here. Everyone else hopped on the 12oz bandwagon.
  11. Replies
    38
    Views
    6,796

    Poll: yo B.S. You do like the same steez every time lol...

    yo B.S. You do like the same steez every time lol switch it up a bit broskie.
  12. Thread: Graff Movies

    by Aesir
    Replies
    2,856
    Views
    292,932

    that rackedvidz site is godly.

    that rackedvidz site is godly.
  13. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    DAMN YOU DEMER! you and your 'angry green man' on...

    DAMN YOU DEMER! you and your 'angry green man' on the side of trucks!
  14. Sticky: people stay asking about those lol. They're...

    people stay asking about those lol. They're little acrylic daubers that they sell at michaels.
  15. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    Yo demer, I've seen that trailer before. How...

    Yo demer, I've seen that trailer before. How about a new trailer? About 1 hour and 45 minutes long? That would be good.
  16. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    ^decent ...

    ^decent

    http://i4.photobucket.com/albums/y150/cr023dsm/DSC00271.jpg

    ^retarded.
  17. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    You know, lysen was showing a lot of progression...

    You know, lysen was showing a lot of progression and now he's doin' some dumb shit.
  18. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    That whole group is totally fucked in the head....

    That whole group is totally fucked in the head. The only cats that are actually decent people are Case, Sic and Emo in my opinion. And nobody seems to like Emo because of some shit early on in his...
  19. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    Did any1 else see the 'FREE PK' tags next to KID...

    Did any1 else see the 'FREE PK' tags next to KID and 17's throws on 287?
  20. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    [QUOTE=isvdsmfy;1563367] You don't really make...

    [QUOTE=isvdsmfy;1563367]

    You don't really make a point of keeping that secret. Plus, you've posted several pictures where CEP has been featured with you.
  21. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    bump smoking crack.

    bump smoking crack.
  22. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    You're actually kinda close to the truth. I don't...

    You're actually kinda close to the truth. I don't wanna blow up their spot though.
  23. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    ^Actually they have a 27-disc set of graff....

    ^Actually they have a 27-disc set of graff. movies that are of them exclusively. They never put them into production however because they no longer need money now that they pulled off that ponzi...
  24. Thread: New Jersey

    by Aesir
    Replies
    23,278
    Views
    1,565,754

    forsooth.

    forsooth.
  25. Sticky: I will spit right in your fucking face. How does...

    I will spit right in your fucking face. How does it taste? After the lips are sealed below your waist... you will never fuck again...
Results 1 to 25 of 403
Page 1 of 17 1 2 3 4
Back Top