Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 10 of 22 FirstFirst ... 5678910111213141520 ... LastLast
Results 181 to 200 of 428
  1. #181
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    My roof
    Posts
    208
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    What if you just took like a bingo dabber and put your own ink into it? Lets say...Buy some **** and put it in there. Would that still go through the nib?

  2. #182
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    513
    Posts
    212
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Yes but depending on the dabber you get drips or not.

  3. #183
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    My roof
    Posts
    208
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Alright. What kinds of stores can you buy nibs or dabbers from? If there is any.

  4. #184
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    513
    Posts
    212
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    You mean like replacements? or like a whole bingo dabber or whatever?

  5. #185
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    My roof
    Posts
    208
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    The whole thing

  6. #186
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    196
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    u can buy bingo dabbers at almost every dollar store
    i got mine at dollarama for ya 1$

  7. #187
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    513
    Posts
    212
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Cvs, micheals walmart, hobby lobby.

  8. #188

    Default

    what about those Dalo markers are they any good.

  9. #189
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    SF
    Posts
    310
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Extremely...
    TDC.TDC.TDC.TDC.TDC.TDC.TDC
    ...Just Another Prodigy Productions...

    Quote Originally Posted by thatkidyouknew View Post
    yeah but russians are ussualy strong
    haha nothing wrong with meing skinny i used to be mad skinny but i took roids got huge beat my wife the fuck up
    thrown in jail then worked out
    raped "bubba"
    lit a cig with my skruff on my face (stubble)
    then told the police im not staying here then walked the fuck out
    true story
    jk jk
    mad boerd and can only see out one eye

  10. #190

    Default

    they have a tendency to malfunction alot like a white out pen which is fucking annoying.

  11. #191
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Around the city
    Posts
    947
    Credits
    116
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yea but the shit drys mad thick...
    What The Fuck Have Yall Done ?
    To Even Have An Opinion On What I've Been Doin'.


    Criminals
    You
    Adore .






    Quote Originally Posted by MUSEone View Post
    ur fucking black?!
    Quote Originally Posted by SBOMBS View Post
    wow...i think im quoted inlike 5 sigs....i feel so cool

  12. #192

  13. #193
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    where goths dont bath
    Posts
    262
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    that site is tha shit they have the big zig
    LIFE AINT FAIR DONT PLAY FAIR
    Bring da Ruckus
    PM if you from (KR)acworth ga
    HAZRD
    Quote Originally Posted by hazetheone View Post
    omg rambooooooooo so phresh
    holy shit

  14. #194

    Default

    yeah fo sho

  15. #195

    Default

    just got my dalo markers today from
    http://www.durablesupply.com/martexdalmar.html
    i fucking ordered them on sunday, three days, this place is the shit

  16. #196
    Moderator
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    North Of The Border
    Posts
    4,013
    Credits
    61
    Earn / Redeem Credits

    Default

    do they ship to canada?

  17. #197

    Default

    iderno, i think its a company from TN, so just check the site, or call em or somthing

  18. #198
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    151
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    how do you get dalos to drip or do they just come out thick i tried denting the marker to add pressure but it just comes out pretty slow still i was wondering if anyone had figured that shit out...

  19. #199
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    SF
    Posts
    310
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    WOW... Dalo's aren't supposed to drip...
    TDC.TDC.TDC.TDC.TDC.TDC.TDC
    ...Just Another Prodigy Productions...

    Quote Originally Posted by thatkidyouknew View Post
    yeah but russians are ussualy strong
    haha nothing wrong with meing skinny i used to be mad skinny but i took roids got huge beat my wife the fuck up
    thrown in jail then worked out
    raped "bubba"
    lit a cig with my skruff on my face (stubble)
    then told the police im not staying here then walked the fuck out
    true story
    jk jk
    mad boerd and can only see out one eye

  20. #200
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    KFC
    Posts
    647
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by sor View Post
    how do you get dalos to drip or do they just come out thick i tried denting the marker to add pressure but it just comes out pretty slow still i was wondering if anyone had figured that shit out...
    HAHAHAAAA! Sto, STOP IT! STOP IT, OH M- OH MY GOD! AHAAA! YOU'RE KILLING ME!


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top