Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

View Poll Results: Which is better?

Voters
522. You may not vote on this poll
  • Bombing when ur high

    161 30.84%
  • Bombing when ur straight

    361 69.16%
Page 15 of 15 FirstFirst ... 5101112131415
Results 281 to 297 of 297

Thread: Bombing High

  1. #281
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,090
    Credits
    30
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Mr yarbles View Post
    I can flare like a beast when I'm blazed
    Just let your hands do the work
    You gotta just think about what you're doing and thats it
    Agree'd.
    y0

  2. #282
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Brisbane
    Posts
    11
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default sorry man

    i dont mind getting blazed but never getting up with getting high. i get paranoid as shit when im high. and our areas get pretty heavy patrols.

    id sketch the fuck out and not hit anything.
    when im straight i keep my cool somewhat.

  3. #283

    Default

    last night i got blazed before i went to go paint. got pulled over, lost my high, and my spark to go paint.
    Quote Originally Posted by B.S. POLICE View Post
    its not even the shemale shit.

    you dont need a graff site to teach you how to find a clit. If your on bombingscience trying to learn how to fuck you shouldnt be fucking OR doing graff.




    Quote Originally Posted by sloppy_assasin168 View Post

    um fuck will smith he had bad can control in the fresh prince theme

  4. #284
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    alcohol straight up, if you get too high you wont wanna go half the places and it will get you way more paranoid, if you been smokin and drinkin then its all good.

    weed gets me creative but it also gets me to be half assed at everything

  5. #285
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    220
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i like to bring my one hitter and my bud, hit up some spots then cheif on the way home. i should try going drunk one of these times

  6. #286
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeah its all about blazin your way home after a job well done

  7. #287
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    DOWN THE BLOCK
    Posts
    367
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I GET HIGH TO COME UP WITH NEW SHIT. put some kid cudi on or some nujabes (really search this dude up on youtube, hes the shit to listen to when your zoned) and just let the pen flow. and then use those sketches to and bomb wit the outcome
    Like the blue X-man
    Im a Beast with the can
    Quote Originally Posted by Woven View Post
    aww im glad you noticed, figured it would be hard with all my cum in your eyes.
    Woven<3's Boy Down the Block


    REST IN PEACE NUJABES!!!

  8. #288

  9. #289
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    DOWN THE BLOCK
    Posts
    367
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    fuck yes!!!! you too! yo i seriously thought no one here listened to them! nujabes while high is the closest thing youll get to feeling like your in heaven. no fuckin lie. just to name some peaceland, minmi song of the seasons, kujaku, feather, horizon, oh and cant forget aruarian dance. like seriously if you havent experienced this heavenly melliflous experience this yet its a must try. just close your eyes and just zone the fuck out. my man zaco knows what im talkin bout haha
    Like the blue X-man
    Im a Beast with the can
    Quote Originally Posted by Woven View Post
    aww im glad you noticed, figured it would be hard with all my cum in your eyes.
    Woven<3's Boy Down the Block


    REST IN PEACE NUJABES!!!

  10. #290
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    220
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i listen to alot of dnb and dubstep, but jazz/hiphop is where its at haha

  11. #291
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    DOWN THE BLOCK
    Posts
    367
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol right though i know where you coming from man. underground stuff that hasnt been poisoned by mainstream success. i like kid cudi, lupe, wale, j cole, eminem and dudes like that. people that dont recycle raps and shit like making it rain on hoes and shit. i mean its tight and sounds hot but after a while your like yo this topic is gettin tired
    Like the blue X-man
    Im a Beast with the can
    Quote Originally Posted by Woven View Post
    aww im glad you noticed, figured it would be hard with all my cum in your eyes.
    Woven<3's Boy Down the Block


    REST IN PEACE NUJABES!!!

  12. #292

    Default

    I think I would rather be buzzed than drunk or high.

    Like just enough alcohol gives you more courage than you think.
    Don't fight against the simps!


    Quote Originally Posted by BigBlueViolence View Post
    Fuck dude, did I jut get trolled?

  13. #293
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    DOWN THE BLOCK
    Posts
    367
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    buzzed is good when your hanging out but getting fucked up is sometimes good when your hanging but always good when alone
    Like the blue X-man
    Im a Beast with the can
    Quote Originally Posted by Woven View Post
    aww im glad you noticed, figured it would be hard with all my cum in your eyes.
    Woven<3's Boy Down the Block


    REST IN PEACE NUJABES!!!

  14. #294
    Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    705
    Posts
    37
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    bombing high scares the fuck outta me (i just get mad anxiety when im high) and it shows in my art. imo, 3-4 beers really takes the edge off, and helps my can control (Y) smoke a faaaaat dube when youre done though its fucking awesome.
    Absolute power corrupts absolutely.

  15. #295
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,090
    Credits
    30
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol @ the music when high thing, I like listening to spin out shit, house and some good hip hop, though it depends on how high or how I'm feeling LOL.
    Never been bombing high just drawing high is good.
    y0

  16. #296
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Australia
    Posts
    853
    Credits
    806
    Earn / Redeem Credits

    Post

    Quote Originally Posted by NiL View Post
    lol @ the music when high thing, I like listening to spin out shit, house and some good hip hop, though it depends on how high or how I'm feeling LOL.
    Never been bombing high just drawing high is good.
    Yeah smoking a decent sesh and then going out bombing is awesome. I love going out bombing wasted getting drunk then smoking a sesh then taggin streets i walk around the local i dont even remember props
    Quote Originally Posted by AteskOne View Post
    pulse i must say i like your style.



    http://adelaidehiphop.blogspot.com/

    Keep up with underground hip hop worldwide. Updates daily

  17. #297

    Default

    dont like to bomb while high...been almost caught too many times.
    ohznehm ewnoh


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top