Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 60 of 66

Thread: Trading

  1. #41
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    terror in the burbs sounds tight, they just go around and crush the suburbs dope. where did u get the vid?

  2. #42

    Default

    i either get most of them online or rip them from friends or have friends rip em so pretty much anywhere i can.
    ~ em eff sea ~ 666camp ~

    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    hes really a mad scientist warlock warewolf vampire dark lord from the triple six super hero crew

    ill die before your name does. waster12

  3. #43

    Default

    i have dirty Hands 2 and Style Wars. if anyone wants to trade anything PM me

  4. #44

    Default

    I would like to get some more videos.
    up for trade I have:
    dirty hands 2
    stockholm stores
    mib 3
    looking for anything other than state your name.
    thx
    jokes.

  5. #45

    Default

    i wanna trade vids please i have

    bomb the system
    fuk graff
    stockholm subway stories
    dirty hands 2
    piece by piece
    style wars


    PLEASE PM ME TRYIN TO BUILD UP A NICE COLLECTION

  6. #46

    Default

    and kings and toys

  7. #47
    Banned
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    ODENIZM
    Posts
    2,250
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i have beat street graffiti movie.
    wanna trade??

  8. #48

    Default

    ya defenitely email? msn? pm me. what ya want?

  9. #49
    Banned
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    ODENIZM
    Posts
    2,250
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i just want that bomb the system movie home

  10. #50

    Default

    download it off google video

  11. #51

    Default

    here ne1 willin to trade vids by email or whatever let me know pm me r sumtin i got a few

  12. #52
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    NYC born PHILLY raised
    Posts
    465
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    any one got infamy?
    hit me up for anything and I mean anything
    AIM-dos2uno1cinco5
    MSN-dos2uno1cinco5@hotmail.com

  13. #53

    Default

    its on you tube cant get my hands on a download though

  14. #54

    Default

    any one wanna trade photos. cds. markers. caps. stencils. anything that might intrest me.. just pm me

    or email me at mattizking@hotmail.com

    mail me to trade sending address



  15. #55

    Default

    i'll trade someone style wars vol.4 its boring az fuck! but the other onez r pretty good...

  16. #56

    Default

    style wars volume 4?????? wtf is that?

  17. #57

    Default

    Originally posted by chase one@Apr 1 2007, 08:22 AM
    style wars volume 4?????? wtf is that?
    its a graffiti movie but its fucking lame cause it shows some foolz writing but most of it is some fool fuckin doing tricks with his yo-yo..its lame...

  18. #58

    Default

    Telling people how shitty it is ... that's a damn fine way to get people to trade with you

  19. #59

    Default

    can someone trade me some prismas.pm me.
    please please please

  20. #60

    Default

    black montana cans - tall cans
    chrome cans - 400ml
    metallic on the run marker
    a black on the run marker
    tons of caps


    i dont need movies. pm me if you have something worthy
    USA


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top