Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 53 of 125 FirstFirst ... 3334348495051525354555657586373103 ... LastLast
Results 1,041 to 1,060 of 2488
  1. #1041
    Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    705
    Posts
    37
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    first time in this whole battling business..
    Name:  Picture 91.jpg
Views: 90
Size:  34.0 KB

  2. #1042
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by phat 2 View Post


    top one's my entry
    Quote Originally Posted by nouveaup View Post
    your bottom one should be.

    Quote Originally Posted by w_g_o_n_e View Post
    Quote Originally Posted by fyskl View Post
    Quote Originally Posted by ian View Post


    meh, got sloppy towards the end cuz of what i was writing on, but i used enough space for this one lol
    Quote Originally Posted by hanssolo View Post
    first time in this whole battling business..
    Name:  Picture 91.jpg
Views: 90
Size:  34.0 KB
    paul the octopus!!!

  3. #1043

    Default

    meh, don't like this a lot, but whatever.
    Name:  101_0417.jpg
Views: 94
Size:  135.1 KB

    EDIT: God damn, a minute late. ah well then
    Last edited by Airplanefood; 12-13-2010 at 08:39 PM.

  4. #1044
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    721
    Credits
    60
    Earn / Redeem Credits

    Default

    paul the octopus? fskyl GMV, dont know why, just like it lol

  5. #1045

    Default

    Ye, wasn't even gonna enter on this one. Dumb word IMO. Should have been BUBONIC CHRONIK.
    Anyways, here's my garbage contribution. Messy as shit, but oh well. Not feelin' the word at all...


  6. #1046
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    CHI
    Posts
    869
    Credits
    1,382
    Earn / Redeem Credits

    Default

    even though its sloppy man u gmv so far , and yeah gotta agree with u on the word it's kinda wierd just used to that , bubonic chronic that made me choke , shit this ain't joke.....................

  7. #1047

    Default

    Got bitches in the living room gettin' it on an'...

    Ye, BUBONIC CHRONIK. The IC on both is just redundant. One should have been IK at least.
    That way you could play the K off the bottom or top of the C.

    And BUBONIC should have been spelt properly with a U to cut it down to 2 Os instead of 3...

    Anyways... I guess Nouveau gets my vote.
    Last edited by WoRdSmYtH; 12-14-2010 at 07:28 PM.

  8. #1048

    Default

    Man you guys need to stop bitchin bout a word, its a qoute from one of my buddys ryhmes from when hes drunk. It aint no 'Chronik Bubonic'.. Its chronic bobonic, hate it or love it. If you care so much win the battle and pick your own word, thats the point..

    Anyways here my entry, its hella late but whatever. I dont care, if had to much shit going on to remember this.

    SEYOR1


  9. #1049

    Default

    Yo Wings, I'm not bitchin'. Just wasn't feelin' it.
    Sa'll good mang. =P

    An' I asked you before but I don't think you answered... What's tha handy you throw on all your shit? What you write?

  10. #1050
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    seyor man... seyor!
    it's in his fuckin sig!
    btw, wings, is that chnonic or chronic? wats with your R ?

  11. #1051

    Default

    Yea it came out a bit fucked, cuz I did it to quick.
    But heres what it shoulda looked like.. :P


    And wordsmyth it is seyor. Check my flickr,
    http://www.flickr.com/photos/40955518@N02/

    SEYOR1


  12. #1052

    Default

    sorry for the outie...i like the words, good choice.
    Quote Originally Posted by Dirty Doug View Post
    haha cool u man u win, i give up
    Quote Originally Posted by IbuprofenTablets View Post
    Plankton's the most successful troll in this section of the forum atm.
    Quote Originally Posted by Phat 2 View Post
    and to make it interesting and entertaining, whoever loses removes everything in his signature and puts the line "I am (winner's name)'s bitch" in bold capital letters instead. and never takes it off, or else gets banned. deal, fag?
    Quote Originally Posted by Shroomsh View Post
    i actually love plankton, fucking legend he is

  13. #1053
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    in a grave clawin my way to the surface
    Posts
    1,114
    Credits
    51
    Earn / Redeem Credits

    Default

    anyone wanna battle me? preferably to the death...

  14. #1054
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    CHI
    Posts
    869
    Credits
    1,382
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by -Wings- View Post
    Man you guys need to stop bitchin bout a word, its a qoute from one of my buddys ryhmes from when hes drunk. It aint no 'Chronik Bubonic'.. Its chronic bobonic, hate it or love it. If you care so much win the battle and pick your own word, thats the point..

    Anyways here my entry, its hella late but whatever. I dont care, if had to much shit going on to remember this.
    just used to the other way man , didn't mean to be a whiny toy , but it did seem that way , sry man

  15. #1055

    Default

    Quote Originally Posted by ..romero.. View Post
    anyone wanna battle me? preferably to the death...
    batteries-in-sock duel.

  16. #1056
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1,087
    Credits
    28
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Lol phat...can't read graff to well, eh? I really dig wing's R's...they slant realll inward and upward on the loop...looks dope

  17. #1057

    Default

    Lol, chill Phat. I don't pay much attention to sigs...
    Just lost on the first letter, thought it could say GEYOR, ah ha. Jp.

    Diggin' your styles though Wings.

    We movin' on anytime?

    EDIT: Btw, kick-ass word wings.

  18. #1058
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    in a grave clawin my way to the surface
    Posts
    1,114
    Credits
    51
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Flawless Victory View Post
    batteries-in-sock duel.
    LETS FUCKING DO IT!


    PICK A WORD SASQUATCH.


    i aint forgot.your like 7 foot tall last time i checked..


    actually fuck it.lets do sasquatch farts.because my mom just farted,so i through a fart in there to spice things up...

  19. #1059
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    in a grave clawin my way to the surface
    Posts
    1,114
    Credits
    51
    Earn / Redeem Credits

    Default




    boooyaaaaah bitch.now post up.

  20. #1060
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    cactus
    Posts
    1,149
    Credits
    7
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i shows you a sasquatch fart that'll wreck yo interwebz connection


 

Similar Threads

  1. Battle Chat Thread
    By koper in forum Battle Forum
    Replies: 7256
    Last Post: Today, 01:36 AM
  2. toy battle chat thread.
    By Fube in forum Toy Battle
    Replies: 689
    Last Post: 02-06-2014, 03:10 PM
  3. .::U.K THREAD OFFICIAL BATTLE::.
    By Klaz in forum Old battles
    Replies: 45
    Last Post: 11-09-2007, 07:01 PM
  4. UK THREAD FEBRUARY BATTLE
    By sika_2002 in forum Old battles
    Replies: 61
    Last Post: 02-07-2006, 03:03 PM
  5. 'Thread' Battle
    By chase4 in forum Old battles
    Replies: 24
    Last Post: 09-19-2005, 06:20 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top