Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 24 of 122 FirstFirst ... 4141920212223242526272829344474 ... LastLast
Results 461 to 480 of 2425
  1. #461

    Default

    word bond homie i know you got styles. i'm sure the difference lies in the fact that you do not sketch/fill your mistakes with colors, as well. props, nonetheless.

    as that one guy said

    "if i don't like it, i don't like it, that don't mean that i'm hatin"
    Last edited by del4sel; 07-15-2010 at 12:31 AM.
    Today I'm just a lonely man tomorrow I'll be king.

  2. #462
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    1,895
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by ChadWarden View Post
    seriously?? it needs to be wearing a suit, *****!




    don't hate on my mspaint skills.
    Bump this ill shit.
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick

  3. #463

    Default

    whatever, you toys be jockin. i see wat ya doin tho my throws be so much simpla tho
    Today I'm just a lonely man tomorrow I'll be king.

  4. #464
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    a world deep in my mind
    Posts
    2,963
    Credits
    43
    Earn / Redeem Credits

    Default

    really niggha? you toys? are you not one yourself?

    im no jocker but bs has a nice style and just because you dont like it doesnt mean its bad. those lines are part of the style but you wouldnt know anything about style..............

    Last edited by LeaksOne; 07-15-2010 at 02:41 AM.
    Fuck off.

  5. #465

    Default

    i think you posted the wrong flik homie ^ the word is dunce

  6. #466

    Default

    nah thats dels

  7. #467
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Las Vegas
    Posts
    473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by LeaksOne View Post
    EEEEEWWWWWWWWWWWWWWW.
    Here I was thinking this guy had a decent style, throwing around the word toy like he's dope.

    Yeah though, Bs' Dunce does burn that Salos joint.
    GET YOUR BARS UP.

  8. #468
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,846
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i guess in the end it's all a matter of personal preference, if someone doesn't like someone else's work doesn't mean it's not good... it just means that the dude doesn't like it. end

  9. #469

    Default

    Quote Originally Posted by del4sel View Post
    props

    I said it, my shit is simpla.

    also,

    thank you for digging up a pic of one of the first throws i ever did. unlike you, i was not good when i started.
    I did, however, find a job that pays me to do whatever i want to do for 8 hours. guess what i've been doing.
    as i keep saying, i'll show ya what i do now as soon as this scanner recognizes that the usb is indeed connected
    Last edited by del4sel; 07-15-2010 at 11:25 AM.
    Today I'm just a lonely man tomorrow I'll be king.

  10. #470

    Default

    i don't know what you tryin to do... halt progression, silence me, stop me completely? that's hatin.
    Today I'm just a lonely man tomorrow I'll be king.

  11. #471

    Default

    what i was trying to stress is that, although somebody else's throw may appear to be the freshest, you can still do time until yours is fresh. and, although it may not look the same as what you thought was the freshest, that should not stop you from entering your piece of paper into the internet website graffiti battle. i mean, isn't that toy?
    Today I'm just a lonely man tomorrow I'll be king.

  12. #472

    Default

    Ninja you trippin! You do realize there's an edit post button.

    Dress for sucsess!



    And yes thats a gucci fill.
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  13. #473
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    same number same hood
    Posts
    202
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    gucci mane
    I dont write, you dont know me.

  14. #474

    Default

    Bur

  15. #475

    Default

    ohhhhh shit weak earlier i was like wtf is he talking about "gucci fill"..turns out my laptop was tilted so the contrast was all fucked up n i couldnt see the pattern haha. but goddamn if you dont win with that one. props fer sherrrr bro

  16. #476

    Default

    voting begins
    Quote Originally Posted by weakfingers View Post

    .
    Quote Originally Posted by phat 2 View Post
    Quote Originally Posted by H1P30N3R View Post


    Quote Originally Posted by res4 View Post
    Quote Originally Posted by b.s. P0lice View Post
    Quote Originally Posted by arra159 View Post
    Last edited by weakfingers; 07-16-2010 at 10:33 PM.
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  17. #477

    Default

    I vote Bs police, even though hes never gonna get anywhere in life with such an unprofessional throwie.
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  18. #478

    Default

    res4 for sure.

  19. #479

    Default

    i vote weak, bs was close second but it was too unprofessional for me

  20. #480


 

Similar Threads

  1. Battle Chat Thread
    By koper in forum Battle Forum
    Replies: 7312
    Last Post: 10-14-2014, 08:19 PM
  2. toy battle chat thread.
    By Fube in forum Toy Battle
    Replies: 690
    Last Post: 08-10-2014, 04:29 PM
  3. .::U.K THREAD OFFICIAL BATTLE::.
    By Klaz in forum Old battles
    Replies: 45
    Last Post: 11-09-2007, 07:01 PM
  4. UK THREAD FEBRUARY BATTLE
    By sika_2002 in forum Old battles
    Replies: 61
    Last Post: 02-07-2006, 03:03 PM
  5. 'Thread' Battle
    By chase4 in forum Old battles
    Replies: 24
    Last Post: 09-19-2005, 06:20 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top