Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 279 of 477 FirstFirst ... 179229259269274275276277278279280281282283284289299329379 ... LastLast
Results 5,561 to 5,580 of 9523

Thread: Long island

  1. #5561

    Default

    what this island needs or what you toy kids need to learn is how to do some straight letters... yeah throwies are cool. but on the rails people can read straights a little better unless its legible like semps...who cant tell it says semp

    anyway good shit STAY UP long island


    Kings From Atlantis
    Last edited by itiffarg; 04-28-2011 at 06:40 AM.

  2. #5562
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    hollywood ca.
    Posts
    487
    Credits
    1,628
    Earn / Redeem Credits

    Default

    straights!

  3. #5563
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    3rd base
    Posts
    169
    Credits
    171
    Earn / Redeem Credits

    Default

    You got those down my man.

  4. #5564

    Default

    .. V.d party.. ... Yall will understand soon... Peace to my nig nogs bnyce,hypa,sert,wonce,jive,skore,slim,dest,azel,se bs,pens,madmax,,real recognize real..phucking phonies

  5. #5565

    Default

    Quote Originally Posted by WeBeSteadyMoshin View Post
    hahahah dude with the cts runs shit and my boyy thinks hes hot shit haha once he gets that vibrant exhaust he'll be steppin up
    hahah that guy with the silver cts is sucha fag..(your talking about the guy with the mega phone and police scanner right?)

  6. #5566

  7. #5567

    Default

    631 graff stay up

  8. #5568

    Default

    Quote Originally Posted by Nyc Sno View Post
    hahah that guy with the silver cts is sucha fag..(your talking about the guy with the mega phone and police scanner right?)
    never seen him with a mega phone but his car is quick...was anyone there when the big dodge diesel pickup ran him?

    i be out there tonightttt too cant get enough of that shit lol

  9. #5569

    Default

    maybe some of u will like this..


    yo silon, haters gonna hate.

  10. #5570

    Default

    Quote Originally Posted by Armored Bulletz View Post
    maybe some of u will like this..


    yo silon, haters gonna hate.
    whats that now? pm me because i have no clue whatsoever.

  11. #5571

  12. #5572

  13. #5573

  14. #5574

    Default

    For the bilz comment a while back


  15. #5575

  16. #5576

  17. #5577

  18. #5578

  19. #5579

  20. #5580


 

Similar Threads

  1. How Long Does It Take
    By riddleboxxmcl in forum Tools and tips
    Replies: 95
    Last Post: 06-24-2014, 09:00 PM
  2. how long tell style got better
    By KnoxIn in forum Toys forum
    Replies: 108
    Last Post: 04-03-2012, 07:02 PM
  3. Important! The New World Order..long Read
    By PureSole in forum General Discussion
    Replies: 255
    Last Post: 05-04-2009, 08:02 PM
  4. Desert Island Disc
    By Cherubic Meekus in forum General Discussion
    Replies: 86
    Last Post: 08-23-2008, 09:42 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top