Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 32 of 41 FirstFirst ... 12222728293031323334353637 ... LastLast
Results 621 to 640 of 807

Thread: Small Town?

  1. #621
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    in a grave clawin my way to the surface
    Posts
    1,111
    Credits
    47
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by provinT13 View Post
    I live in Colorado Springs and over the past 3 years i've seen maby 3 tags and 1 good throw up. Anyone in 719 pm me. I know Denver has a lot of good stuff but some of them should come down here.
    i used to live their too
    Quote Originally Posted by ESKiMO2 View Post
    Romero... he speaks the truth.

    syrup in my cup maayne hold up.]

  2. #622
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    245
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    my town has few writers, but nothing major.
    im the only one in my neighborhood which is actually pretty nice,
    theres no beef with any one and my stuff will usually be up for quite a while
    before it gets buffed.

  3. #623
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Lansing, MI
    Posts
    21
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Decoy Mike View Post
    Yea i live in a small town too, thers some new guy goin around hittn all these new buildings that jes whent up. im thinkn he'll be busted real soon cause he's doin large scale bombs, you don't see much of that around here. I admire his courage though.
    I live in a small town too. I don't write much in my city because some toy a few years ago snitched on me, so I go out this bigger city near me.

    Sad part is, the city I do head to, to write, has a fairly small graff scene. I know what you mean about admiring that courage though.

    The city I write in is a capitol city, and some guy seriously utterly DESTROYED the city with a stencil campaign literally overnight. He probably put it up at least 70 or 80 times, like across the street from the state capitol building and shit. Haha.

  4. #624

    Default

    Hey I'm new here, so this is my intro post, blah blah blah.

    I live in York, PA and there's pretty much no one in my area that does anything. I just started tagging like a week ago (I know I know I'm a newb), and I pretty much have the run of the place. I started with a stencil tag until I get my skill up. There's a small city, and a whole slew of towns that I just hop around and there's no one. If anyone lives in southern PA hit me up. I get bored out there by myself haha.

  5. #625
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    the T
    Posts
    135
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    My towns pretty small but its growing really fast. I know of like 9 or 10 writers. I see new ones every few months or soo.

  6. #626
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    DEEP midwest
    Posts
    938
    Credits
    49
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i think people should stick to trains if they live in a small town. but learn how to do it via internets first. and never bomb a small town. pointless. most i would say is a marker.

  7. #627
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    in a grave clawin my way to the surface
    Posts
    1,111
    Credits
    47
    Earn / Redeem Credits

    Default

    you should only do trains if you know what your doing.regardless of where you are.no reason to toy up the yard...
    Quote Originally Posted by ESKiMO2 View Post
    Romero... he speaks the truth.

    syrup in my cup maayne hold up.]

  8. #628

    Default

    thats why i love living in LA bcuz theres tagging everywhere so if you neighbor seen you tagging he just be like "well as long as hes not fuckin wit my property i dont care" and they just walk away and dont say anything.

  9. #629
    Banned
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    68
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I live in a relatively small town of about 250,000 people in nebraska. It's hard for me to lay up good, time spent pieces here. When I do get up, it's pretty difficult because of all of the police strolling around at night. It's just ridiculous here.

    IT SUCKS. Bring me to LA

  10. #630

    Default

    ya i live in a small town too. really small, shits weak. we have nothing to slap anything up on, mabe a bridge or two. there are really no writers too tho, which sucks cuz i wish i could go with someone. we only have white trash hicks that slap up "grizz" or "grizzly" with a bunch of arrow extentions. which is pretty homo. yuckkk

  11. #631
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    NOVA SCOTIA
    Posts
    1,337
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    try comeing from a place with only about 10000 people.........

  12. #632

    Default

    ill, i bet i have less than 10,000 lol. it fucking sucks huh?

    edit: i looked it up, we have around 6,000 haha wow.

  13. #633
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    NOVA SCOTIA
    Posts
    1,337
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha yeah ive been doing this for about 5 years and i should be a hell of a lot better but my town had no chill spots, im out of that shit hole now though. and yeah in the acctual town theres about 8000, but i was counting the close sourounding communities too...

  14. #634

    Default

    ya exactly, theres no chill spots around me. too many rich white pricks. only good places are if i go to cities nearby.

  15. #635
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    NOVA SCOTIA
    Posts
    1,337
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha i had more of a problem with old people, seriously the average age is 44 in that town if wikipedias right, you cant escape them either people tend to be everywhere, last time i was home i tryed to do a simple tiny piece at a spot thats the only slightly chill spot in town and had some guy just going for a walk come down and so i had to get out and where can you run? theres not many back streets. Also like you said white trash kids, but they were more hanging out looking to start shit and making little "gangs" then going and crossing me out...lame.. best thing to do in a small town is sketch, make stickers put em up maybe a few tags then get to a city once you move out... basically everyone i know who tryed to write got caught not long after starting ...although strange thing is, from what i hear/saw reminence of there used to be some small crew/s in my town in the 90's when there were more teenagers.

  16. #636

    Default

    i think imma revert to stickers and slapping em up quickly. but i also have the same problem of stupid fucking upper middle class white boy "gangs" who think they are hot shit and draw all over like the schools and shit and get cameras installed everywhere. idk fucking gay. ive never seen any legit shit near me. i wish i had someone to go writing with tho.

  17. #637
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    NOVA SCOTIA
    Posts
    1,337
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha you remind me of me. i always wanted someone to go with, used to try to get people to write, doesnt work tho.. they either stop soon after or get caught and things got really heated there after some "gang" shit started going up everywhere, houses, cars, everything. but now that im out tho i only have one guys contact info and we never seem to be free at the same times so im still trying to find someone haha. its really cool though when you meet other writers, ive only been in the city for like 8 months and ive met probebly 10 writers, one whos some old school writer who wouldnt really reveal much about himself but showed me some tips on painting.

  18. #638

    Default

    haha i fuckin hate small towns
    Originally Posted by smooth_nuts
    Fact:I think rhodeisland is a murderer,and not one of those cool ones that kills 14yearold girls and eats their skin,on of those creepy ones that picks up puppies then beats/pets it to death

  19. #639

    Default

    ILL thats sick tho, im still stuck here till college next year. maybe ill expand there too but the college isnt really that big. but whatevs. im hoping ill continue on into college and after and maybe meet some people there. but i really wish that i had someone more advanced to go with, cuz for all i knnow im one of the only writers around here. id like to get some advice and tips from people above me

  20. #640

    Default

    well maybe you two should link up and buttfuck.

    christ almighty, keep it to pm's.

    if you live in a small town, like me, just go to big towns, like i do. not hard. you shouldn't even tag up your own town anyway.
    Quote Originally Posted by B.S. POLICE View Post
    its not even the shemale shit.

    you dont need a graff site to teach you how to find a clit. If your on bombingscience trying to learn how to fuck you shouldnt be fucking OR doing graff.




    Quote Originally Posted by sloppy_assasin168 View Post

    um fuck will smith he had bad can control in the fresh prince theme


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top