Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
  1. #21941

    Default



    Every1 That Is Into Beatboxing Must Chek This

    QUOTE (snow2skate @ May 21 2005, 10:22 PM)
    hmmmmmmmmmm, if etch melts into glass..then wont it melt threw a skinny ass peice off plastic which makes up your bingo daber?....ive got a metal 1 inch wide marker, anythin goes in that thing and its nice and safe...ÂÂ*

    QUOTE (scythe @ May 31 2005, 12:13 AM)
    ^dude no offence but it looks like u fuckin had a siesure with a pen in ur hand.

    QUOTE
    Aren't you meant to be better at graff if noone can read it?
    Cos you can camoflauge it and stuff?

    QUOTE (snow2skate @ Jul 5 2005, 03:21 PM)
    Hey i got a question, What if your painting a bridge or some wall, ... then should it not be illegal? cause your painting ontop of paint that another person bought and painted the wall with

    QUOTE (cess! @ Aug 28 2005, 02:26 AM)
    my dads a cop

    QUOTE (Seen2much @ Aug 31 2005, 01:43 PM)
    Hello, I am graffiti painter from China...
    ...I like very big penis, i have too.

    QUOTE (The Incredible D @ Aug 29 2005, 10:32 PM)
    i how many men does it take to open up a can of beer?
    none. it should be open by the time the bitch brings it to the couch.

    QUOTE (seap! @ Jul 7 2005, 05:14 AM)
    a black man is like a chick with big tits,
    everybody notices when they walk in a room
    but nobody says nothin.

    rasetwo web site
    ADD ME ON MYSPACE

  2. #21942

    Default




    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>meatgrinder &amp; cherubic meekus 4 lyfe </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    Vegimite on Toast
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>meekus 4 lyfe </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    Gesus
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>and we shall have an emo holocauhst [sic], headed by adolf meekus. only hes got two balls and wont shoot himself </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    sketch3

    (THE VAINGLORIOUS SIGNATURE)

  3. #21943

    Default



    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>meatgrinder &amp; cherubic meekus 4 lyfe </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    Vegimite on Toast
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>meekus 4 lyfe </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    Gesus
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>and we shall have an emo holocauhst [sic], headed by adolf meekus. only hes got two balls and wont shoot himself </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    sketch3

    (THE VAINGLORIOUS SIGNATURE)

  4. #21944

    Default

    Originally posted by wang dang doodle+Nov 21 2005, 09:40 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (wang dang doodle @ Nov 21 2005, 09:40 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Myme@Nov 21 2005, 05:52 PM
    sticker
    yo dude , u wanna join my online crew??? its called ATS crew

    Always The Same

    i thought your work would fit perfect with our theme.

    always the same



    lemmy know...
    &#092; [/b][/quote]
    Yeah.. considering that was the 2nd time I posted that, and you post your name shit over and over and over again on who knows how many different account, get off my dick and maybe you&#39;d have more time to practice instead of talking shit on the internet

  5. #21945
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    ur moms house.
    Posts
    2,250
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by labrodent@Nov 22 2005, 12:23 AM
    HAVE&#39;NT BEEN ON FOR A MINUTE, BEEN BUZY WITH THE NEW BABY...............





    work of a god.
    new baby lol.
    SLABA

  6. #21946

    Default

    labrat is the best


    i just had to steal this and makeit bigger

  7. #21947

    Default

    yea thats a good boobk duster and lizzy hes was a lucky dude to have a pretty decent girl who does sick graff a two in one bargin some one to paint with and some one to fuck right after with high adrenline

  8. #21948

    Default


    "Easto"
    not done

  9. #21949

    Default

    nice. really like the a and the O

  10. #21950

    Default

    Originally posted by morning_wood@Nov 22 2005, 07:23 AM


    my fav part is the lil moniker haha


    work in prograss, those japaneese waves are very hard to do... even if they dont look like it
    damn&#33; waster,very nice stuff but the last one with tha fish and dragon is sick... props&#33;

    and major props to labrat too&#33;&#33; sick work bro...

  11. #21951

    Default

    nowhere near finished. Scanner&#39;s shit. post picks when done. Caik.

    Scanner&#39;s shit. Crits? i guess

  12. #21952

    Default



    From the Black book to the scanner. From the scanner to photoshop. Nerds&#33;

  13. #21953

  14. #21954

    Default


    comments please
    SANZ

  15. #21955
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Posts
    2,495
    Credits
    2
    Earn / Redeem Credits

    Default

    heyo wasta howd did u make those pixel bunnies by hand?

    or did u do it in ms paint or did u get that pixel book?
    kill em all

  16. #21956

    Default

    i did em in illustrator, i could do em by hand with a ruler but would take forever
    <span style=\'color:#FF69B4\'>[perl, my lil pet in training ^w^]</span>


  17. #21957

    Default

    Originally posted by &#045;=AgA=&#045;TrAnCe+Nov 22 2005, 11:20 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (-=AgA=-TrAnCe @ Nov 22 2005, 11:20 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-labrodent@Nov 22 2005, 12:23 AM
    HAVE&#39;NT BEEN ON FOR A MINUTE, BEEN BUZY WITH THE NEW BABY...............

    [/b][/quote]
    WTF, you made a book-qaulity cover with a bunch of markers? That&#39;s fucking amazing man

  18. #21958

    Default

    Originally posted by Myme+Nov 22 2005, 04:08 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Myme @ Nov 22 2005, 04:08 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
    Originally posted by &#045;=AgA=&#045;TrAnCe@Nov 22 2005, 11:20 AM
    <!--QuoteBegin-labrodent
    @Nov 22 2005, 12:23 AM
    HAVE&#39;NT BEEN ON FOR A MINUTE, BEEN BUZY WITH THE NEW BABY...............


    WTF, you made a book-qaulity cover with a bunch of markers? That&#39;s fucking amazing man [/b][/quote]
    holy shit that is markers.....i thought those were photos at first


    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (DROZDHCRUE &#064; Feb 10 2005, 09:00 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>antic your shit is fuckin fly man</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    i wish.....

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (DAlEk &#064; Sep 2 2004, 09:06 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> h34r: hey uhh ima newbie and i got in to tagging and i wanna know wut is the blackbook? is it like a book that teaches u or is it pictures or what? and is it good,should i buy it? </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    HAHA

  19. #21959

    Default



    JESUS LAB&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; That is the sickest shit ever&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;& #33;&#33;&#33; Props to the roof&#33;


  20. #21960

    Default

    Originally posted by Hektik&#045;J@Nov 22 2005, 02:42 PM
    nowhere near finished. Scanner&#39;s shit. post picks when done. Caik.

    Scanner&#39;s shit. Crits? i guess
    thats a real cool style
    dope shit latly on these pages.


 

Similar Threads

  1. Post Your Painted Pieces FLICKS>talk
    By Aero in forum Picture gallery
    Replies: 21573
    Last Post: Today, 12:52 PM
  2. flicks you have taken while painting
    By charles bronson in forum Picture gallery
    Replies: 83
    Last Post: 04-18-2013, 12:14 AM
  3. I Can Talk To God
    By ziponer in forum General Discussion
    Replies: 186
    Last Post: 06-23-2008, 01:14 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top