Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
  1. #39641

    Default

    woah... can i marry your hands?? lol that shits nice i dont like the cube thing but thats just me the buoy is sick...
    i dont have anything to say thats why i write

  2. #39642

    Default

    name..i think you should get a little bit thicker of an outlining pen for your skethes to define the leters more..it looks dope..but kind of a big blob..
    All I got for Chicks is hard dick and Bubblegum

  3. #39643
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    ur moms house.
    Posts
    2,250
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ye, get a medium not a fine pen
    medium give a sexy outline
    SLABA

  4. #39644
    Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    High Wycombe
    Posts
    80
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default


    kinda old and blurry, but is it good enough to be in here? :P

  5. #39645
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    294
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default



    -The joyous taco jumps-

  6. #39646

    Default

    ....


  7. #39647

    Default

    10cent notebooks at walmart right now, i just got 10 for a dollar...thats 700pages of sketches for $1...might wanna head down
    ...O.D. on These Trees...

  8. #39648

    Default

    i love it mime, its a great style. and the colours a great
    "Slob my knob then, cause art of war ain't aiming for the top ten"

  9. #39649

    Default

    o really? thats cheap..
    nice..


  10. #39650

    Default





    probably gonna try to paint this one. not sure if i'll be good enough for it, but im gonna try. maybe together with the woman

  11. #39651
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1,347
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yh that would go nice maby if she was facing the other way

  12. #39652

  13. #39653

    Default

    that shits hott..
    i dont have anything to say thats why i write

  14. #39654
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    nice
    Posts
    532
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by MrMime View Post
    ....

    yo man, wat kind of markers u use for that, it looks fukin hot
    "why thank yeu. rogue isnt my freind anymore. hes mean razor. he made me piss right in all my ink." ##sable##

    funniest shit ever man LMFAO

  15. #39655

    Default

    fezat...feelin the new style..props
    All I got for Chicks is hard dick and Bubblegum

  16. #39656
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    ur moms house.
    Posts
    2,250
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    fezat, i didnt used to like ur letters that much, but fuck me ... :|
    SLABA

  17. #39657
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    nice
    Posts
    532
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    dude, checkout fezats shit on deviant art, its fukin incredible, best characters ive ever seen
    "why thank yeu. rogue isnt my freind anymore. hes mean razor. he made me piss right in all my ink." ##sable##

    funniest shit ever man LMFAO

  18. #39658

    Default

    fezat ur shits dope man keep up the good work

  19. #39659

    Default

    Quote Originally Posted by tense View Post
    yo man, wat kind of markers u use for that, it looks fukin hot
    All I used for this was



    some shitty dollar store markers, sharpies and a sharpie highlighter, nothing fancy really, just gotta use em right

  20. #39660

    Default


    Shot at 2007-08-06

    trying somthing diffrent
    Quote Originally Posted by shine123 View Post
    when u get jumped come beack every nite whi ur homeboiis or juss pm me and i got ur back and we will go and fuck the mup and steal al there paint


 

Similar Threads

  1. Post Your Painted Pieces FLICKS>talk
    By Aero in forum Picture gallery
    Replies: 21653
    Last Post: Yesterday, 10:40 PM
  2. flicks you have taken while painting
    By charles bronson in forum Picture gallery
    Replies: 83
    Last Post: 04-18-2013, 12:14 AM
  3. I Can Talk To God
    By ziponer in forum General Discussion
    Replies: 186
    Last Post: 06-23-2008, 01:14 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top