Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 57 of 775 FirstFirst ... 7374752535455565758596061626777107157557 ... LastLast
Results 1,121 to 1,140 of 15495
  1. #1121

    Default

    baze, it think you sould stop doing thoes stupid blockbuster stickers.
    anyone can just write a word in block letters and stick them up.

    work on something else more like that other one it looks pretty nice.
    otown florida
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (C3ZR ONE &#064; Oct 15 2006, 01:07 AM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> Ever since Bon Jovi sang the words &quot;Shot dowwwwn... In a blaze of glory&quot;, buttrock has been a beloved term in the english speaking world. </td></tr></table><div class=\'signature\'>

  2. #1122

    Default

    their straight but i agree


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  3. #1123
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    East BumFuck New York
    Posts
    446
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default



    this almost belongs in the blackbook thread since its kind of a sketch, but their on stickers....

    anyways, at one point, they actually looked half decent to me, but the more i look at them, the worse they seem to look, and its gotten to the point where i think they&#39;re ugly as fuck. But somehow, i feel compelled to post them anyways....
    I like to write my name on things that don&#39;t belong to me.

    |V|A|N|D|A|L|I|S|M|
    is my anti-drug


    SHOPLIFT FROM WALMART
    first time offense and less than 25&#036; and your home free...
    plus they&#39;re evil anyways

  4. #1124

    Default

    dayum makin my new batch of kirby slaps...i got 79 kirby&#39;s to cut out, and tag at the bottom <_<

    gon&#39; be a looooooooooong nite


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  5. #1125

    Default

    anyone want to sticker trade?
    Akser..
    Peterborough 06&#39;
    -----------------------------------
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>TOON IS THE SHIT</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    I know..Im loved

  6. #1126
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Columbus Ohio
    Posts
    311
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sure toon I like your style what you wanna trade karaks or sumpin
    That's a nice watch bro, bought it from Costco!

  7. #1127

    Default

    erm ill just send lotsa throws n karaks..i live in the UK btw if that puts you off in any way..
    Akser..
    Peterborough 06&#39;
    -----------------------------------
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>TOON IS THE SHIT</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    I know..Im loved

  8. #1128

    Default

    dang i was about to ask you to see some fliks, but im not allowed by the usps to sned anything outof the country


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  9. #1129

    Default

    heres some of my stuff if none of you have ever seen it





    ^my shits on the right on the left is a sticker trade with a guy from another forum&#33;
    Akser..
    Peterborough 06&#39;
    -----------------------------------
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>TOON IS THE SHIT</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    I know..Im loved

  10. #1130

    Default



    still not dun, got to spray more, and then cut them <_<


    toon i like thos, id luv to tade ya, but i can&#39;t


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  11. #1131

    Default

    so seriously anyoneeeee?
    Akser..
    Peterborough 06&#39;
    -----------------------------------
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>TOON IS THE SHIT</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    I know..Im loved

  12. #1132

    Default

    Originally posted by spuck@Aug 19 2006, 06:23 PM


    this almost belongs in the blackbook thread since its kind of a sketch, but their on stickers....

    anyways, at one point, they actually looked half decent to me, but the more i look at them, the worse they seem to look, and its gotten to the point where i think they&#39;re ugly as fuck. But somehow, i feel compelled to post them anyways....
    if u ask me the top one blows but the bottom one has potential just tweak the K a little a bit and color it right and it could turn out decent

    EDIT: toon i sent u a PM about tradin be4 i saw that u were in the UK. i would trade but i dont fell like sendin outa the country. damn i really wanted some of those whale things too
    ..ARW..

    if u rite in wisco pm me

  13. #1133
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Columbus Ohio
    Posts
    311
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    you mean send though the mail?
    That's a nice watch bro, bought it from Costco!

  14. #1134

    Default

    theres a dead baby/little girl in your kirby sticker shot...

  15. #1135

    Default

    lmfao^^^^^^^^^^


    thats my dog, my mom just gave it a bath, so she was like brushing it and shit


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  16. #1136

    Default

    made some stencils for practice

    i liked this one so i sprayed it onto a sticker

    no real idea to it... i kinda wanna come up with some super duper secret meaning or some shit....



    feedback is awesome thx
    what more can i say top billin&#39;

  17. #1137

    Default

    i like your milk jug?


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  18. #1138

    Default

    salt shaker
    what more can i say top billin&#39;

  19. #1139

    Default

    you should put the holes on the top so you can tell


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  20. #1140
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    1,211
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Yeah I thought it was probably a shalt shaker but wasn&#39;t too sure. Holes in the top would probably make it a bit more obvious.
    KASET

    IF YOU'RE POSTING IN THE TOY FORUMS - GIVE CRITS IF YOU EXPECT TO RECEIVE THEM!


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top