Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 124 of 777 FirstFirst ... 2474104114119120121122123124125126127128129134144174224624 ... LastLast
Results 2,461 to 2,480 of 15528
  1. #2461
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    214
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sweep im feelin those stickies

  2. #2462
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    East BumFuck New York
    Posts
    446
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    im trying to make a wheatpaste by using a projector to enlarge a stencil so that i can trace it. However, i have limited access to projectors, anyone have any tips on trying to rig up my own? i have a 500 watt work light at my disposal, but the shadow seems to warp around the source of the light...

    any suggestions or should i just try harder to get a chance to use a real projector?
    I like to write my name on things that don't belong to me.

    |V|A|N|D|A|L|I|S|M|
    is my anti-drug


    SHOPLIFT FROM WALMART
    first time offense and less than 25$ and your home free...
    plus they're evil anyways

  3. #2463
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    London, UK
    Posts
    1,978
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Shit man Cezr, I cant remember if i gave yo the credit you deserved for that Cezr - Mono wheatpaste you did.... fucking sick.
    Sig

  4. #2464
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Montréal
    Posts
    230
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by spuck@Nov 6 2006, 04:56 PM
    im trying to make a wheatpaste by using a projector to enlarge a stencil so that i can trace it. However, i have limited access to projectors, anyone have any tips on trying to rig up my own? i have a 500 watt work light at my disposal, but the shadow seems to warp around the source of the light...

    any suggestions or should i just try harder to get a chance to use a real projector?
    Use the rasterbater instead of that...

  5. #2465
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    San Die Go!
    Posts
    223
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default


    Finally got some stickers. 500, it was worth the 2 week wait.

  6. #2466

  7. #2467
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    San Die Go!
    Posts
    223
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Sesh those are awesome.

  8. #2468

    Default

    i would suggest spray painting the sticker first and doin hollows with shines on them
    Stay Still
    Fuck The Cops
    Fuck that area code bullshit
    Bay Area is the ish

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (loki &#064; May 5 2004, 01:13 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> mix 2/3 vodka and 1/3 orange juice </td></tr></table><div class=\'signature\'>

    <span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>AGOE AGOE AGOE AGOE AGOE&#33;&#33;&#33; HMMM AGOE AGOE EATES PEOPLE</span>
    agoe very hungry hunger hunger hmm foood

  9. #2469

    Default

    yeah i usually do spray them first but i havent had much time or paint to do it

  10. #2470
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Columbus Ohio
    Posts
    311
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    nice shit sesh...
    That's a nice watch bro, bought it from Costco!

  11. #2471

    Default

    yeahh sooo guys i have a bunch of new sticks that jsut wanna be traded

    come on guys

    pm me or im me = prsk8522

  12. #2472

    Default

    Originally posted by Truth.@Nov 6 2006, 04:16 AM




    no offence but i HATE ur clown or wtv it is.....i hate it


    I &lt;3 my flowpen</div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>alright ladies here are some steps if you want some sick ass consistancy

    1.get a jenna jameson tape
    2.put that shit in and do your thang
    3.put your man mayo in a marker shaft
    4.fill with paint
    5.shake


    if you dont belive me try it out yourself that shit works like a mexican at a gas station. h34r: (im latino so i can say that shit boyeeeeeeeee)</td></tr></table><div class=\'signature\'>


    <span style=\'font-family:Arial\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'><span style=\'color:yellow\'>RASE</span></span></span>

  13. #2473

    Default

    Originally posted by Fixion@Nov 6 2006, 06:17 PM

    Finally got some stickers. 500, it was worth the 2 week wait.
    I got mines 2

    its about 2500 total

  14. #2474

    Default

    Originally posted by XtRm+Nov 7 2006, 08:01 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (XtRm @ Nov 7 2006, 08:01 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Fixion@Nov 6 2006, 06:17 PM

    Finally got some stickers. 500, it was worth the 2 week wait.
    I got mines 2

    its about 2500 total [/b][/quote]
    thats cuz your a fuckhead

  15. #2475

    Default

    Sesh those stickers are ill as hell jon

    heres some of mine



    Hopefully ill have a wheat-paste up soon too
    <span style=\'color:red\'>I just brought down the power and went on my merry way - K.A.</span>

    <span style=\'font-family:Courier\'><span style=\'color:yellow\'>SIKE</span></span>


  16. #2476
    Moderator
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    skeet skeet skeet
    Posts
    3,112
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by some guy from NCI...@Nov 6 2006, 05:02 PM
    Shit man Cezr, I cant remember if i gave yo the credit you deserved for that Cezr - Mono wheatpaste you did.... fucking sick.
    Thanks dude. It was alot of fun being able to do a collab with the great Mister Breakfast. He&#39;s been one of my idols for a long time. I&#39;m making a big batch of posters for him to put up over there, so keep an eye out for me if you&#39;re in his area.

    Uh.. some random stickers.

    Fight And Win Klique/Word Trafficking Nightly/ThrillSeekers

  17. #2477

    Default

    h34r:


  18. #2478
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,142
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I like your stencils alot man ^ But I&#39;ve just been seeing you bump the same like...10 stencils the past six months. I wanna see something new&#33;

  19. #2479

    Default

    hahaha, damn I got caught. I hoped no one would notice. :P

    It&#39;s in the works. Look out for me and c3zr teaming up.

    collabo in the works, stay tuned&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;111111111

    (not really but I do want to start working on wheatpastes and start hittin up the downtown area.)

    visual terrorism

  20. #2480
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Souf. Florida
    Posts
    1,782
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by gk1@Nov 8 2006, 12:08 AM



    Hopefully ill have a wheat-paste up soon too
    those mushrooms disgust me


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top