Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 222 of 777 FirstFirst ... 122172202212217218219220221222223224225226227232242272322722 ... LastLast
Results 4,421 to 4,440 of 15526
  1. #4421

    Default



    Def Toy Stickers, Perfect for this thread

  2. #4422
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    kanata
    Posts
    798
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    can someone name some good songs by mac dre cuz seriously i dont see why everyone is like in love with him
    IDEAL.ONE

  3. #4423

    Default

    Originally posted by C3ZR ONE@May 12 2007, 01:22 PM
    I could go on and on, but this aint the place for it. Here's a crit tho... If you are so anti norm, why do your slaps look so....normal? I'm not saying bust a wildstyle piece, cuzz your blocks aren't even that hot yet. I'm saying do some soul searching and find whatever imagery can express whatever it is that's got you all butthurt about society. If you can't hack it artistically, use a comp and a printer and figure something out. It's bound to be better then scrawling some block letters across a sticker or sheet of paper.
    cezr you are a wise wise man

  4. #4424

    Default

    [quote]Originally posted by Nem@May 5 2007, 12:50 PM
    Quote Originally Posted by Nem,May 1 2007, 11:39 PM
    bump cus nem is hot

  5. #4425
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    805
    Posts
    462
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    posters.... dont like the one on the right as much


  6. #4426
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    easter island
    Posts
    1,123
    Credits
    76
    Earn / Redeem Credits

    Default

    the left one looks like it will work.. the rest are kinda wack

    St0w - That's more like Blackbook work and don't do those kind of stickers cuz it looks gay
    Nem - Clean up that mysty stuff around it then it will look better


    New sticks n such


    I had to go air Jordan for these ones cuz I wazn't tall enough to reach the top, so that's why it's off center




    Quote Originally Posted by allcitybomber View Post
    thug life is the only life.

  7. #4427
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    KILLAFORNIA
    Posts
    456
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    here is the final product i was going 2 cut out the white but i was 2 retarted 2 remember until i was there


    Stow not really fealing the orange sticker i also dont like the blue 1 may b u should of left it as a handie instead of hading everything else
    Fluffy that K is sick what do u write i 4got
    Tester i dont kno how 2 say this...........beautiful

    Jroc1993 Posted on May 15 2007, 10:14 PM
    can someone name some good songs by mac dre cuz seriously i dont see why everyone is like in love with him
    -in motion
    -feeling myself
    -Dolalalala Lots Of Paper
    -boss tycoon
    -get stupid
    -california living
    -thizzel dance
    and many others


  8. #4428

    Default

    So, throw-ups and handstyles will work?

  9. #4429
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    easter island
    Posts
    1,123
    Credits
    76
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by cerex89@May 16 2007, 04:48 PM
    (image)
    Fluffy that K is sick what do u write i 4got
    I write Cynik and Kill... and that K! was just experimental, cuz I wanted to see what you guys thought of it. I like to write Kill sometimes cuz it get's peoples attention, and I write Cynik to be serious n stuff. I also like to write random words cuz I get sick of my name cuz I can't progress from simples

    Ur pasty is al right, like you got the concept but not the practice. like I would stuck them together before I went out. I dunno if this will mess anything up, but if you use glue sticks to at least get them together... then cut it around the edges, then it would look legit.

    Quote Originally Posted by allcitybomber View Post
    thug life is the only life.

  10. #4430
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    805
    Posts
    462
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default







    i love silkscreens

  11. #4431
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Posts
    1,033
    Credits
    7
    Earn / Redeem Credits

    Default





    Quote Originally Posted by Proper View Post
    The longer you are on Bombing Science, the gayer you become.

  12. #4432

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    An a Hole
    Posts
    40
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    your m's are a bit whack spesh the last one, but otherwise ur sticks are good..
    AKM Dubai Crew
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>I need a can that comes with pussy magnet.</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    ^^settybomb

  13. #4433
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    easter island
    Posts
    1,123
    Credits
    76
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by TESTER@May 17 2007, 08:51 PM

    i love silkscreens
    Sounds expensive&#33;&#33;

    Damn homie... you over did it to the maxX. it&#39;s a good character, but it&#39;s not something pretty to look at. IMO you went too far with those.

    Roolete - GIVE CRITZ&#33;&#33;&#33; or nobody will give you any. but since it was ur first post, I&#39;ll ket you get away with it.

    Quote Originally Posted by allcitybomber View Post
    thug life is the only life.

  14. #4434
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    easter island
    Posts
    1,123
    Credits
    76
    Earn / Redeem Credits

    Default

    How fast cen u roll niga wut&#33;

    Old stick. new flik

    Quote Originally Posted by allcitybomber View Post
    thug life is the only life.

  15. #4435
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    805
    Posts
    462
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    silkscreening is cheap when your taking a class at city collage for 25 bucks and all the suplys are provided

  16. #4436

    Default

    Originally posted by Roolete@May 18 2007, 09:35 AM

    I&#39;m really feeling this sticker&#39;s style...if you worked on that and cleaned it up a bit it&#39;d be dope.

    WHat do you guys think of this?

    MR. E

  17. #4437

    Default

    Originally posted by TESTER@May 16 2007, 02:51 AM
    posters.... dont like the one on the right as much

    Not starting anything, but i fucking hate that char&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
    .Swoe.45cal.
    .Fuck CCC putting those bitch made mother fucks to sleep.
    .Iam Addicted To These Streets.

  18. #4438

    Default







    A O T

  19. #4439

    Default

    Originally posted by TESTER@May 17 2007, 08:51 PM






    i love silkscreens
    Damn, those are fresh&#33; I really like &#39;em.. keep it up man

  20. #4440

    Default

    Corn, that C looks very similar to Cope2&#39;s, but whatever. . . Nice N btw


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top