Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 799 of 923 FirstFirst ... 299699749779789794795796797798799800801802803804809819849899 ... LastLast
Results 15,961 to 15,980 of 18445

Thread: Markers

  1. #15961
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    In an Igloo, Canada
    Posts
    685
    Credits
    22
    Earn / Redeem Credits

    Default

    tell me...good idea or not: silver grog in a stampendous...
    Late nights, early mornings.

    Quote Originally Posted by Mr yarbles View Post
    I AGREE WITH THIS MAN.

  2. #15962

    Default

    Yeah I'd imagine the entire tip bends a little when you write with it? What's the body?

    Edit: Error, thank you SO much for that sig. Nobody will ever understand how to appreciate it enough without seeing the original...
    Last edited by Speedy; 01-24-2009 at 12:17 AM.

    I just burnt my American flag. And sent three cracker Naziís to hell and Iím sad. Uh, Iím loading tefs in my mag. To send these redneck bigots some death in a bag. Choke him out with his confederate flag. I know these devils are mad. Little rap fans that live way out in safe suburbia, Would you stand with me, a United States murderer?

  3. #15963
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    In an Igloo, Canada
    Posts
    685
    Credits
    22
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahaha i know what you're sayin'! i used to actually keep watching the old one in hopes it would happen and when i saw this i almost shit myself.
    P.S. answer my question, dick.
    Late nights, early mornings.

    Quote Originally Posted by Mr yarbles View Post
    I AGREE WITH THIS MAN.

  4. #15964
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    588
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Speedy View Post
    Yeah I'd imagine the entire tip bends a little when you write with it? What's the body?

    Edit: Error, thank you SO much for that sig. Nobody will ever understand how to appreciate it enough without seeing the original...
    nope doesnt bend or even go in at all. Stays perfectly still. The body was like this mini spray thing. like this
    http://ecx.images-amazon.com/images/...XL._AA280_.jpg

  5. #15965
    Banned
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    US
    Posts
    927
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by MARTYRaz View Post
    wtf markers are u talkin about??? i need some dope ass colored marks...pics?? and for steelc...take the straw out cuz think about it...wen u turn it horizontal to write on somethin that straw isnt gonna be in the paint any more...plus ull get more drips without it...
    ill try to get a pic up, but they're called 100 markers plain and simple(not the plain and simple part) but yeah you can get a pic of em on google images, i think they run out fast but i dont give a shit they only cost me 20 bucks and have more colors and dont bleed while prismas run out mad fast and bleed like hell so whateva im satisfied.

  6. #15966
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Michigan
    Posts
    108
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    these?


  7. #15967
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Mexico City
    Posts
    1,088
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by ErrorOner... View Post
    tell me...good idea or not: silver grog in a stampendous...
    It should work, I mean it will flow but it might soften the body and make it weird.

  8. #15968

    Default

    wtf markers are u talkin about??? i need some dope ass colored marks...pics?? and for steelc...take the straw out cuz think about it...wen u turn it horizontal to write on somethin that straw isnt gonna be in the paint any more...plus ull get more drips without it...
    It was only like maybe an inch long. The straw worked but ya I took it out. I put it in cause the sponge was a lil' dry. But it works fine now. I just made another shoe polish one. It's a badass mix of green and blue. I'll take pics of it later. Kinda seagreenish I guess.
    Last edited by Steelc; 01-24-2009 at 02:47 PM. Reason: Forgot to add smth
    Oklahoma writers hit me up.

    (2H4P)

  9. #15969

    Default

    Quote Originally Posted by noxi View Post
    nope doesnt bend or even go in at all. Stays perfectly still. The body was like this mini spray thing. like this
    http://ecx.images-amazon.com/images/...XL._AA280_.jpg
    What's it from? I racked a few warheads candy spray things that are similar but the body is solid =/ can't squeeze it.

    I just burnt my American flag. And sent three cracker Naziís to hell and Iím sad. Uh, Iím loading tefs in my mag. To send these redneck bigots some death in a bag. Choke him out with his confederate flag. I know these devils are mad. Little rap fans that live way out in safe suburbia, Would you stand with me, a United States murderer?

  10. #15970
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    588
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol my mom had some from where she worked so i just snagged a few.

  11. #15971
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Mexico City
    Posts
    1,088
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Page 800get is about noxis mom?
    D:

  12. #15972
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    588
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahaha

  13. #15973
    Banned
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    US
    Posts
    927
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Squibsorz View Post
    these?

    hahah nice fuckin pick man seriously yeah those are the ones

  14. #15974

    Default

    http://www.durablesupply.com/brmabthma.html

    watch the vid.... that shit is raw and cheap
    Quote Originally Posted by ALMOEST View Post
    i jus love the aroma of a girls ass wen she walks by barefooted as her buttcheeks clap togehter in harmony with the universe.. B)
    Quote Originally Posted by PeeInTheShower View Post
    hey, i'm about to inject metamphetamines in my peehole, can someone tell me what to expect?

  15. #15975
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    dont you hae to buy them in bulk?


    it just shows you how graff retailers mainly sell repackaged supplys.
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  16. #15976

    Default

    naw you can buy them single and theyre just like krink bleed thru ink markers
    Quote Originally Posted by ALMOEST View Post
    i jus love the aroma of a girls ass wen she walks by barefooted as her buttcheeks clap togehter in harmony with the universe.. B)
    Quote Originally Posted by PeeInTheShower View Post
    hey, i'm about to inject metamphetamines in my peehole, can someone tell me what to expect?

  17. #15977
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Mexico City
    Posts
    1,088
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I hate to say it but EVERY krink product sucks major dick.

  18. #15978
    Banned
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    jersey
    Posts
    791
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^i agree

  19. #15979
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    California
    Posts
    2,570
    Credits
    5
    Earn / Redeem Credits

    Default


    weeeeee

    Quote Originally Posted by DeTwizzle View Post
    ... if I am a cop, at least we'll bomb a pretty badass piece before I arrest you... or you arrest me, ummm ponder that one my friend.

  20. #15980
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Mexico City
    Posts
    1,088
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    So I`m guessing you don`t need the ones that are coming late February?


 

Similar Threads

  1. What Are The Best Markers
    By oneshokid in forum Tools and tips
    Replies: 427
    Last Post: 09-24-2013, 04:39 AM
  2. Otr Markers
    By KaRkUs in forum Tools and tips
    Replies: 1085
    Last Post: 06-24-2009, 12:39 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top