Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 142 of 1357 FirstFirst ... 4292122132137138139140141142143144145146147152162192242642 ... LastLast
Results 2,821 to 2,840 of 27122

Thread: Stickers

  1. #2821

    Default

    anyone els up for trade? pm me
    <span style=\'font-size:8pt;line-height:100%\'><span style=\'font-family:Arial\'>aka.SARU</span></span>

  2. #2822

  3. #2823

    Default

    what city are those from?

  4. #2824

    Default

    looks like NYC to me I dunno though...



    lil something i dunno

    FAT

  5. #2825

    Default

    Originally posted by FatMasterSlim@May 22 2005, 12:24 PM
    looks like NYC to me I dunno though...



    lil something i dunno

    FAT
    thats cute

  6. #2826

    Default

    Originally posted by Art Vandilay@May 22 2005, 12:25 AM



















    downtown.
    is pretty obvious, moody , name1, upight citizen, the xmas tree dude, ha , ufo, cheesse, cyn, ect. deffinitly n y mutha fuckin C

  7. #2827

  8. #2828

    Default

    yea word your a dumbass lol


    FAT

  9. #2829

    Default

    you should change your signatue thho foreal

    whats the reason for tagging on a white wall lik tha ayways? why not keep it prime fo a piece

  10. #2830

    Default

    it would be kinda hard to paint a piece in the stairwell that goes up to a bunch of offices and shit, people come up and down it all the time




    i had a throw up on it but it got painted over a while ago

  11. #2831
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Left Coast
    Posts
    19,695
    Credits
    1,028
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ................BIA.AOC.MF.666................


    ...RIP WASTER12... Family Forever
    Quote Originally Posted by wasterthehater View Post
    love ya too geebus

  12. #2832
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    gone
    Posts
    2,094
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    whats small and red and crawling up the side of gesus&#39; leg?























    a homesick abortion&#33; :lol: :lol:

  13. #2833
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    ...the grass isnt really blue...
    Posts
    1,698
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    once again, gesus gives me something to drool over....HOT&#33;&#33;

    keep it up
    world peace is for faggots.

    www.myspace.com/dierpsi

  14. #2834
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Left Coast
    Posts
    19,695
    Credits
    1,028
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Slob@May 22 2005, 09:00 PM
    whats small and red and crawling up the side of gesus&#39; leg?























    a homesick abortion&#33; :lol: :lol:
    dude yo in 10th grade i was telling that to a girl in class and the teacher over heard it and sent me to the councler and they called my mom and had my go to councling or.... told my mom i neeed it for that and my moms just laughed at them like "are u really bugging me at my job cas my son told a fucked up joke" they got served and i laughed when they told her the joke that i said and i busted out more dead baby jokes then i got the rule book and the princable and all the other office people evolved and wnt onto a freedom of speach and yall are abusing my rights... and they sent me back to class where i cont. to rock off dead baby joke

    and dot thanks =)
    ................BIA.AOC.MF.666................


    ...RIP WASTER12... Family Forever
    Quote Originally Posted by wasterthehater View Post
    love ya too geebus

  15. #2835

    Default

    man fucking FETIS,KAY LO RUST,hmm that guy that posted some stickers were it says ill kat, oh yea WARISHELL or something like that.man that shit is pimp.and the rest are to i would trade but i suck so i dont think any one would like to trade for some piece of shit h34r:

  16. #2836

    Default


    Mister Breakfast . . . Mono . =MONO= and Uneek + Mr Breakfast

    Miasma , Mister Breakfast , . . . sticker trades welcome , up all day and all night, doing all sorts of ill shit, . . .contact, info@monoclothing.com mistabeakfast@hotmail.com


    Herr Fruhstuck, Mister Breakfast, Miasma, . . . . . . polypseudonimous personality disorder . . . . www.monoclothing.com

  17. #2837

    Default


    Mister Breakfast . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Herr Fruhstuck

    Mr Breakfast and Mono =MONO=


    Mister Breakfast, Mono, Miasma, bollox . . . . 2005 Leicester UK

    Up for Trade .&#33;.
    www.monoclothing.com . . . . . Lord Breakfast
    =MONO=

  18. #2838

    Default

    Mister Breakfest,

    Im down for a trade, my shit isn&#39;t as good as yours but I sent you a pm.

    Husky

  19. #2839

    Default

    Mono im down for trade too PM me if you are interested thx
    <span style=\'font-size:8pt;line-height:100%\'><span style=\'font-family:Arial\'>aka.SARU</span></span>

  20. #2840

    Default

    HA.I LIKE THAT ROBOT
    ;[QUE WAY


 

Similar Threads

  1. Where Can I Get Hello Stickers
    By oneshokid in forum Tools and tips
    Replies: 288
    Last Post: 06-18-2014, 02:32 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top