Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 231 of 1354 FirstFirst ... 131181211221226227228229230231232233234235236241251281331731 ... LastLast
Results 4,601 to 4,620 of 27066

Thread: Stickers

  1. #4601

    Default

    consume, i like that handstyle in the top right but hte other stuff i dislike
    <span style=\'color:lightyellow\'>BRING CAR2NIST BACK&#33;</span>
    <span style=\'color:lightgreen\'>IMPEACH MSFYT&#33;</span>
    <span style=\'color:lightblue\'>ADAMO FOR MOD 2005&#33;
    </span>

  2. #4602

    Default

    hook me up with a sticker or 7 ^_^ (dense) some of those guys look like fiends..and that makes me pleased :]
    Quote Originally Posted by allcitybomber View Post
    all you writers in da 905 GTA hit my ass up i wanna bomb with someoen new.

  3. #4603

    Default

    why do u guys talk like you ar retarded? (last 2 posts) sounds like broken english yall must be imigrants or some shit


    new york city.









  4. #4604
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    new york
    Posts
    199
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    that cheese stencil is hottttt

  5. #4605

    Default

    Originally posted by hungr@Sep 28 2005, 08:58 PM
    hook me up with a sticker or 7 ^_^ (dense) some of those guys look like fiends..and that makes me pleased :]
    you just wanna trade 7? How about 15 or 20?

    PM me if you wanna

  6. #4606
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    gone
    Posts
    2,094
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    good to see you liked the stickers name
    stickers are always in massproduction if anyone wants some trades.


    neon yellow n&#39; royal blue
    double threat

  7. #4607

    Default

    i love all the variations on the same 3d style, and those colors are fuckin hot


    <span style=\'color:lime green\'>if it was my choice youd all dance in darkness</span>

  8. #4608

    Default

    Originally posted by Slob@Sep 28 2005, 11:26 PM
    good to see you liked the stickers name
    stickers are always in massproduction if anyone wants some trades.


    neon yellow n&#39; royal blue
    double threat
    i&#39;d be down for trading if you wanna, just PM me and I can send some out.

  9. #4609
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    gone
    Posts
    2,094
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i just noticed i fucked up that one sticker at the top between the O and B. i forgot to clip part of it.

  10. #4610

    Default

    damn i wanna get a 3d style going but i have no fuckin clue how to do a good f..ive tried a bunch of ways that seem cool in my mind but once done they suck

    any one got an idea to lend or anythign to look at that mnight give better inspiration?
    <span style=\'color:lightyellow\'>BRING CAR2NIST BACK&#33;</span>
    <span style=\'color:lightgreen\'>IMPEACH MSFYT&#33;</span>
    <span style=\'color:lightblue\'>ADAMO FOR MOD 2005&#33;
    </span>

  11. #4611

    Default


    We Know Where You Live . .. .#23 . . . .Prvrt, Herr Fruhstuck, Mono, Uneek, Miasma, Ayr, Slob,Lord Breakfast, Neotron, Goonism, El Toro

    Semer , SOS crew, Elmo, Lord Breakfast, Oh My Godzilla, Enic, Miasma, Mono, Rusty Snails, Cruel One, Bollox . . . . Mono, Prvrt, Enic, Lord Breakfast, Herr Fruhstuck, Semer, The Viking, Oh My Godzilla , Cruel One, Elmo, Mono

    Mono , Mister Breakfast , Venks, Cruel One, RustySnails . . . Leicester Sticker Location in city centre . . . . . . . Lord Breakfast and Bollox

    Mono, Venks, Bollox, Lord Breakfast hittn` up Leicester . . . . WE KNOW WHERE YOU LIVE , . Mono, Lord Breakfast

    =} . . . MONO . . . {=

  12. #4612

    Default

    werd
    &quot; crime or art....grab your cans and hit walls like dale earnhart&quot;

  13. #4613

    Default

    Originally posted by Casual 123@Sep 29 2005, 11:41 PM
    werd
    WTF?.........hmmmmmm.

    {dont run bitch&#33;&#33;&#33;&#33;}


  14. #4614

    Default

    Originally posted by Slob@Sep 28 2005, 11:26 PM
    good to see you liked the stickers name
    stickers are always in massproduction if anyone wants some trades.


    neon yellow n&#39; royal blue
    double threat
    very nice

    {dont run bitch&#33;&#33;&#33;&#33;}


  15. #4615

    Default




    ^^^^^^^i love this one...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




    ^^^awsome

    {dont run bitch&#33;&#33;&#33;&#33;}


  16. #4616

    Default

    some UWK shit............upset write&#39;n krew:




























    {dont run bitch&#33;&#33;&#33;&#33;}


  17. #4617

    Default

    aside from the karaks.....they are pretty wack.

  18. #4618

    Default

    WORD TO DNA
    2B1 KRUE

    RAINAH.STIG.INFOE.FOREN.CHUPHER.NONE.RISER.ALIEWOO

  19. #4619

    Default

    thanks for the ups as usual Mr B.....cant wait to get your pack...ill def return the favor

  20. #4620


 

Similar Threads

  1. Where Can I Get Hello Stickers
    By oneshokid in forum Tools and tips
    Replies: 287
    Last Post: 04-10-2014, 09:36 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top