Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 47

Thread: Cope2 Interview

  1. #1

    Default

    http://graffmuseum.com/?p=138

    Interview with cope2 from the streets are saying things.
    <span style=\'color:red\'><span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'><span style=\'font-family:Impact\'>Rend</span></span></span>
    Spraypaint and ink pens
    I use to write in every color I think in
    To paint a picture with every rhyme that I speak in
    Yeah, the gallery is the beat then I (spray sounds)
    -Fort Minor
    Spray Paint (feat. Lupe Fiasco &amp; Ghostface Killah)

  2. #2

    Default

    i also notice, he says he hates saster but the dude whoes interviewing him is saster.
    <span style=\'color:red\'><span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'><span style=\'font-family:Impact\'>Rend</span></span></span>
    Spraypaint and ink pens
    I use to write in every color I think in
    To paint a picture with every rhyme that I speak in
    Yeah, the gallery is the beat then I (spray sounds)
    -Fort Minor
    Spray Paint (feat. Lupe Fiasco &amp; Ghostface Killah)

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    san francisco
    Posts
    1,133
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    nobody click on it its a tubgirl link
    gross&#33;&#33;
    writers in san francisco pm me

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    australia.
    Posts
    341
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    No it isn&#39;t.



  5. #5

    Default

    frisco huh?they&#39;re fikkin to close down tha piers?so they say..............
    where you like to vomit?im down by san jo.....

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    san francisco
    Posts
    1,133
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by To.The.Beat@Mar 22 2006, 01:19 AM
    No it isn&#39;t.
    u ruined the period of no one clicking the link
    writers in san francisco pm me

  7. #7

    Default

    whuzz wrong wif tubgirl...if you mean thunder monkies....holla&#33;
    obese iz not cool,i dont mean writing that werd,but that shit is gettin run round.
    if you mean fat w/ a ph....itz one thing...from the early 90&#39;s.
    if you mean it cause you yourself are overwieght or any play on the likeness......
    look up the werd original.websters of course.
    shit talk is as shit talk does............................one luvski

  8. #8

    Default

    mah bad,....you knew i was talking to you?

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    4,681
    Credits
    156
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by zekeone@Mar 22 2006, 04:35 PM
    whuzz wrong wif tubgirl...if you mean thunder monkies....holla&#33;
    obese iz not cool,i dont mean writing that werd,but that shit is gettin run round.
    if you mean fat w/ a ph....itz one thing...from the early 90&#39;s.
    if you mean it cause you yourself are overwieght or any play on the likeness......
    look up the werd original.websters of course.
    shit talk is as shit talk does............................one luvski
    are you normal? brain bubbles?

  10. #10

  11. #11

    Default

    i don&#39;t intend to start shit but the guy is sayin: prison is what keeps me from beating ppl and like 2 questions later he&#39;s like yeah we&#39;ll go to their house and beat em senseless...
    the interview is hot and the guy is a king but he&#39;S counter saying himself quite a lot in this interview...

    whoa&#33; 25 g for a piece on the time&#39;s cover&#33;
    Quote Originally Posted by Albert Fish View Post
    just because you can't read it doesn't make it good.

  12. #12
    Banned
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    461
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    da boy in the corner.. your Sig is fucking sic lol :P

  13. #13

    Default

    That is dope

  14. #14

    Default

    hehe watched yesterday cope2 - kings destroy the movie, thats sick too

  15. #15

    Default

    cope2 4evr




  16. #16

    Default

    loll thx vabomber :lol:
    Quote Originally Posted by Albert Fish View Post
    just because you can't read it doesn't make it good.

  17. #17

    Default

    sorry veggie.....shit aint been the same since i lost my mask...lol

  18. #18

  19. #19

    Default

    Originally posted by kill+Mar 22 2006, 01:30 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kill @ Mar 22 2006, 01:30 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-To.The.Beat@Mar 22 2006, 01:19 AM
    No it isn&#39;t.
    u ruined the period of no one clicking the link [/b][/quote]
    haha i believed it and didnt click
    <span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>EB3 &#39;til Infinity...</span>

  20. #20

    Default

    Originally posted by theoldguardisdead@Mar 22 2006, 03:15 PM
    fuck cope2.
    lol
    who are you?
    you heard of him but he aint heard of you, so he&#39;s doin his job and you aint.
    <span style=\'font-family:Impact\'><span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'><span style=\'color:yellow\'>MY PENIS IS ONE INCH&#33;</span></span></span>


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top