Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 79 of 1163 FirstFirst ... 29596974757677787980818283848999129179579 ... LastLast
Results 1,561 to 1,580 of 23257

Thread: New Jersey

  1. #1561

    Default

    you make alot of good points but i dont see how emo looks like klas an serm dont look like setup at all. it's not a big deal if emo did a nace peice and didnt know him. thats just showin respect 4 another jersey head but doing it over chip is mad stupid. and going over any 1's shit in jersey is stupid cause there's enuff room 4 every one out here. i give emo props cause he's bin doing this shit alot longer then most of them cat's. he had ups in washington hights in like 95. but fuck it. it a'nt non of my beef anyway. all them cat's is dope. big up's aids, fh and mhs

  2. #1562

    Default







    stolen but...im a fan of goze.

  3. #1563

    Default

    goze is dope. them tagz is alittle hurt do. where's that dude rep? never seen'em up but i dont get out of north jersey much.

  4. #1564

    Default

    is that an azer peice next 2 scar?

  5. #1565

    Default

    i see drunk on the highway like woah
    FUCK BEEF ***** I START PORK FOR DAYS HOLLA

  6. #1566

    Default

    i drive drunk on the highway like woah.

  7. #1567

    Default

    hahaha
    roar.

  8. #1568

    Default

    emo did not have any ups in washington heights back in 95 aek.
    That is another emo, he also wrote emoe and still continues to write in queens currently.

  9. #1569
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    2,053
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by AEK-CF-WR@Sep 16 2006, 03:59 PM
    i drive drunk on the highway like woah.
    i saw that coming a mile away....


    but its pretty hilarious.
    i think i might move to jersey some day
    do they have a college i can go to for free? i need one of those edumacations...


    jk. im a super genius with 3 PhDs
    sickswonfiev
    The position of the artist is humble. He is essentially a channel ~ Piet Mondrian

  10. #1570

    Default

    oh werd. they got the same style. damn that shits fucked up.

  11. #1571

    Default

    i saw a bunch of jam stuff in ny today. is that the same jam from nj?

  12. #1572

    Default

    i thought the same shit but no just some cat that rocks the same style straights

  13. #1573

    Default

    stolen


  14. #1574

    Default

    ^ that fr8 came out nice

  15. #1575

    Default

    yea i think he instead writes JAMER i saw him a couple of times in ny
    The Young Noble!!!

    Third Eye Crew

  16. #1576

    Default

    jamer nyc and jam wr nj arent the same.
    roar.

  17. #1577

    Default

    hey thats me ! :lol: i havent been in here ina while ! nice flix in these last few pages ... AEKi got ya book *****!!! crazy crazy ...

  18. #1578

    Default

    Originally posted by "*ZAR*"@Sep 14 2006, 11:19 AM
    Select g0t me :lol: ...

    If Emo ran by them nigaz in the car why wuldnt they come outside nd fuck him up?...Mayb Emo ran bcuz he thout they were 50? Thatz the 1st thing that poped in2 ma head wen i waz readin...Damn thiz iz a great War idc wut ya say...Both sides have NICE style bombs..This story dnt make ne sence 2 me th0u...why dont the real nigaz who r beef`n get on there compz nd set it str8 for ONCE!?....Ne way... NJ GRAFF!....g0tta LOVE it.. i know i do Keep da Art alive!....1
    Sht like that dont come on tha internet.. stays on tha streets.. dont want 50 and tha rest of tha bitches in tha bizz but aint that how it always been b4 bombing science and all these graff forums.. Nd Too All SnitChes Suck a DiCk ANd Die Cold :-P

  19. #1579

    Default

    Originally posted by sypho_cad@Jul 4 2006, 04:55 PM
    ooooooooo.

    i would like to contribute some of my bullshit.


















    That is some amazing shit

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (Spydah1)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>here is wat i do, i take a clear coat can, and spray the stickker down, so it wont fade, then u jump as high as u can and stick the fuckin sticker high. and if sum1 rips it its becuz ur gay and ur shit is toi, and becuz ur puttin ur slaps down by ur knees, cuz u suck ur own dick and ur back is bent.</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (Nicht hellig)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>WHAT THE FUCK?</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (C3ZR ONE)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>^^ I second that.^^</td></tr></table><div class=\'signature\'>

    lmao....

  20. #1580

    Default

    shit is serious and zaku is that ***** son&#33;
    The Young Noble&#33;&#33;&#33;

    Third Eye Crew


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top