Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 27 of 363 FirstFirst ... 7172223242526272829303132374777127 ... LastLast
Results 521 to 540 of 7252
  1. #521

    Default

    you should do it anyway i bet your gunna have alot more people entewring than you would think you just have to get the word out. il be in it
    973

  2. #522

    Default

    Originally posted by koper@Feb 18 2007, 06:51 PM
    circumstances happened

    ones that were unforseen!

    nah dont worry about it, it'll be all good next week and then you can smash these guys Baze.

    I might do this ink battle for next week's handstyle battle, but be prepared for minimal turnout fellas!
    will the word still be dead hippos cuz i already pm d my entry .

    neways this was my entry :lol: image=dsc00168sp5.jpg][/
    <span style=\'font-size:25pt;line-height:100%\'><span style=\'color:yellow\'><span style=\'colorrange\'>-</span>ASEN<span style=\'colorrange\'>-</span>ONER<span style=\'colorrange\'>-</span></span></span>

    im not tryin2 b an ass or nothing but i think ice cream trucks and bus&#39;s should go with cop cars (cAN B TAGGED ON)

    Words of the wise by kase2 ^^^

  3. #523
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Northern Califas
    Posts
    9,977
    Credits
    315
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^burner

  4. #524

    Default

    huh? lol
    <span style=\'font-size:25pt;line-height:100%\'><span style=\'color:yellow\'><span style=\'colorrange\'>-</span>ASEN<span style=\'colorrange\'>-</span>ONER<span style=\'colorrange\'>-</span></span></span>

    im not tryin2 b an ass or nothing but i think ice cream trucks and bus&#39;s should go with cop cars (cAN B TAGGED ON)

    Words of the wise by kase2 ^^^

  5. #525

    Default

    [-] 3&#036; [&#092;/] 4ki]&#092;] f[_] [&#092;] 0f j00&#33;&#33;
    flexible, like every female Huxtable was fuckable

  6. #526

    Default

    ooooo . :lol:
    <span style=\'font-size:25pt;line-height:100%\'><span style=\'color:yellow\'><span style=\'colorrange\'>-</span>ASEN<span style=\'colorrange\'>-</span>ONER<span style=\'colorrange\'>-</span></span></span>

    im not tryin2 b an ass or nothing but i think ice cream trucks and bus&#39;s should go with cop cars (cAN B TAGGED ON)

    Words of the wise by kase2 ^^^

  7. #527
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,457
    Credits
    132
    Earn / Redeem Credits

    Default

    was it because of what the word was dude?

    ooo ink battle...can it just be drips battle? instead of ink? i dont make ink.
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    follow me on twitter @BazerSix

  8. #528

    Default

    NOT ALLOWED&#33;
    flexible, like every female Huxtable was fuckable

  9. #529

    Default

    Originally posted by whahappen?@Feb 18 2007, 04:02 PM
    [-] 3&#036; [&#092;/] 4ki]&#092;] f[_] [&#092;] 0f j00&#33;&#33;
    fuck this took sooo long to read lol
    Quote Originally Posted by MontanaPainter View Post
    gesus do you know of any good sites about starting to deal weed?
    Quote Originally Posted by BORG View Post
    you look like brother n sister, shits kinda creepy
    luckily, incest isnt frowned upon on bs

  10. #530
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,457
    Credits
    132
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha, yeah man. i thought he was just typing random shit but then i tried readin it...
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    follow me on twitter @BazerSix

  11. #531

    Default

    Originally posted by ****.+Feb 18 2007, 05:13 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (****. @ Feb 18 2007, 05:13 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-whahappen?@Feb 18 2007, 04:02 PM
    [-] 3&#036; [&#092;/] 4ki]&#092;] f[_] [&#092;] 0f j00&#33;&#33;
    fuck this took sooo long to read lol [/b][/quote]
    1337 &#036;934[< l8i+c[-]&#33;&#33;&#33;&#33; h34r:
    flexible, like every female Huxtable was fuckable

  12. #532
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,457
    Credits
    132
    Earn / Redeem Credits

    Default

    whaaaaaaaa???????????? :lol:
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    follow me on twitter @BazerSix

  13. #533

    Default

    translation:leet speak bitch

    next weeks throw batle should be ?&#33; thatd be intresting....
    flexible, like every female Huxtable was fuckable

  14. #534
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,457
    Credits
    132
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by whahappen?@Feb 18 2007, 05:45 PM
    translation:leet speak bitch

    next weeks throw batle should be ?&#33; thatd be intresting....
    it should be "xyz&#33;?"
    that would be interesting cuz not many people can make a descent x and a ?..
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    follow me on twitter @BazerSix

  15. #535

    Default

    yea
    or qxu??#m
    now thatd be awesome
    i can make a decent ?
    yea im cool.... :unsure:
    flexible, like every female Huxtable was fuckable

  16. #536
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,457
    Credits
    132
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by whahappen?@Feb 18 2007, 06:02 PM
    yea
    or qxu??#m
    now thatd be awesome
    i can make a decent ?
    yea im cool.... :unsure:
    qx&#33;?....u&#39;s are kinda easy...oh oh. why not qxj&#33;? ? hahaha...man. i wonder if tricks for kids will even wanna do it though..
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    follow me on twitter @BazerSix

  17. #537

    Default

    yea u&#39;s are easy but its hard to make them not so like....plain
    yea qx?&#33;
    im gonna start tagging that
    or just ?&#33;?&#33;
    thatd be cool...
    flexible, like every female Huxtable was fuckable

  18. #538
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,457
    Credits
    132
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahaha. you mean like as your actual tag? "?&#33;?&#33;". :lol:

    imagine how people would say hi verbaly to you.
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    follow me on twitter @BazerSix

  19. #539

    Default

    i could be like...punctuation man
    or they could yell.....but in a questioning way h34r:
    flexible, like every female Huxtable was fuckable

  20. #540

    Default

    nah.. gotta throw down pieces of math and this

    Y=MX+B/v-


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top