Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 381 of 1278 FirstFirst ... 281331361371376377378379380381382383384385386391401431481881 ... LastLast
Results 7,601 to 7,620 of 25542

Thread: Good Afternoon

  1. #7601

    Default

    I wish I could spend every night in a yard with some weed and beer when it's +20 out and with a tiny bit of fog/mist, that's my heaven right now.

  2. #7602
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    2,728
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Yeah. The night itself is just lovely. The moon is so bright tonight.

  3. #7603

    Default

    Yeah the moon was nice tonigh, nicely lit everything up. My only regret was not bringing enough paint, more numbers would've been nice.

    facebook?

  4. #7604
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Teh ROC!
    Posts
    497
    Credits
    311
    Earn / Redeem Credits

    Default

    mother fucker.


    Only when the last sprayer has been locked up, will we realize that art cannot be forbidden.
    -WR-Finest

  5. #7605
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    2,728
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I'm on Facebook. Send me a request.

  6. #7606
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Teh ROC!
    Posts
    497
    Credits
    311
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I'm totally stumbling.

    http://www.youtube.com/watch?v=XKkos...layer_embedded

    This dude gets his throat stabbed through by a fucking bull. Gross.


    Only when the last sprayer has been locked up, will we realize that art cannot be forbidden.
    -WR-Finest

  7. #7607

    Default

    Quote Originally Posted by Loki X Sho View Post
    I'm on Facebook. Send me a request.
    Done and done.

    I'm no pimp like proper though..

  8. #7608
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    2,728
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Haha proper is a cool guy. Good conversationalist. I'm hitting the sheets...I keep dozing off now lol. G'night Ume.

  9. #7609
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    So tired, but I'm not going to bed yet. And I'm gonna run around mines tomorrow, epic.

    Actually fuck, I think I'm gonna sleep. Night bitches.
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick

  10. #7610
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    a world deep in my mind
    Posts
    3,705
    Credits
    34
    Earn / Redeem Credits

    Default

    good day today. saw nas and damien marley and despite what atesk said they fucking killed it brought it back to life and killed it again. then i come home to see the lakers lost. wonderful day. but i cant hear shit and i have a massive headache and im pretty sure im buzzed off of ALL that weed smoke.
    Fuck off.

  11. #7611
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,113
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=UEzvc2Pueq8

    For all of you with a beard.
    No More Weekly Toy Battles.

  12. #7612

  13. #7613
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    2,728
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    So this dumb cunt rag is trying to fight me. Wtf. Lol. I'm such a lovwr but if I have to....hell will rain down.

  14. #7614

    Default

    good mornign loki. grab her throat, if you can dig your fingers under her wind pipe. then she wont stand much of a chance. punch with your knuckles. not your fingers.

    but if you can avoid it, then awesome. only a fraction of people who front like they want beef.. actually want it.

  15. #7615
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    2,728
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Haha I'm scared....that ill kill her. Lol. I'm a trained martial artist..and she won't shut up damnnn. I'd never hit first..I'm that respectful. Hehe. And I never got in a real fight..this is 20 years of anger surfacing like a volcanic blast.

    My insults are so violently poetic. Wow. I forgot that I can be a real cunt. I'm wrecking a life right now...
    Last edited by Loki X Sho; 05-24-2010 at 11:22 AM.

  16. #7616
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Atlanta
    Posts
    2,241
    Credits
    38
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Knock da shit out of this bitch!
    Regardless of what I post I don't condone any illegal graffiti, although I stayed at a holiday inn once.

  17. #7617

    Default

    if you dont hit first, then you'll get hit first. and the first hit puts the fight into momentum. i got hit first once. a blindside to the temple. thats all it took cuz the guy immediatly got a left in there. and by the time i stopped the whtie flash shit, i was in a headlock an had to punch his nuts to get outta it. first punches are more graceful than nut shots, ya digg?

  18. #7618
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    2,728
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I'm so excited! 'Fight somebody' is on my summer bucket list.

  19. #7619

    Default

    Quote Originally Posted by GuyGuyer of Guyland View Post
    if you dont hit first, then you'll get hit first. and the first hit puts the fight into momentum. i got hit first once. a blindside to the temple. thats all it took cuz the guy immediatly got a left in there. and by the time i stopped the whtie flash shit, i was in a headlock an had to punch his nuts to get outta it. first punches are more graceful than nut shots, ya digg?
    nah. if you know how to fight you always wait for them to throw the first punch. it's all about dip dodging.
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    if I found a genie lamp my 3 wishes would be for You, Guy, and No Clothes.

    508
    401

  20. #7620
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Atlanta
    Posts
    2,241
    Credits
    38
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I threw a first punch before, but I was nice enough to let him retaliate, but then after he threw his first punch i came back with a nice little combo and put his fuckin' lights out. Oh how im thankful that i started boxing at age 7.

    So yeah If she throws the first along with a bunch of wild punches put your guard up and catch her on one wild punch and you'll drop the bitch like a sack of potatoes.
    Regardless of what I post I don't condone any illegal graffiti, although I stayed at a holiday inn once.


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top