Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 134 of 1406 FirstFirst ... 3484114124129130131132133134135136137138139144154184234634 ... LastLast
Results 2,661 to 2,680 of 28106

Thread: Questions

  1. #2661

    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Surrey, UK
    Posts
    558
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Ok i also posted this in the lookie lookie thread but i more likely to get help here...

    OK I know I'm probably gonna get heavily dissed for these, but I jus changed name and style. The old style / names are the first two, new ones are the rest.
    Also, I know the fills are crap but hey I'm jobless I can't get me hands on decent pens atm.
    Any crit appreciated, unless its jus dumb hatin on me.






  2. #2662

    Default

    LYRA - I'd like to help you, but before I can, I need to know what you're aiming for... it that supposed to be a throw-up? or simple piece?

  3. #2663

    Default

    tweaked my throw a bit. tell me what you think

  4. #2664
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Liverpool, UK
    Posts
    178
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by gesus

    lol what can u learn from cans... your clueless, u learn pessure senstive shit, how not to drip, how to get airbrush thin lines fron stock caps, how to fade proper, how you sketch and freestyle with the can, how to do shading, how not to get drips, how to do flare effect, how to do smoke out, blowout, and lighting effects from holding a can a certin way, who to make shit look like outerspace... i cant go one for alot more but im not going to ... i bet u dont know any of those just from using 1 can.... ive used 1000's of cans and im STILL learning shit... you cant learn anything from one can besides how bad u are!!!!!
    took me about 3-4 cans to get my flares looking decent..
    next i'm going onto fading, so i can fade stuff on a peice i'm planning.

    Hav, i don't like the sharp straight lines to fat curvy ones, the V just looks so fucked up like that. stick to one style, straight or flowing..
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (LavakingX)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>I hate havin ppl not like me on the internet</td></tr></table><div class=\'signature\'>

  5. #2665

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Toostrong
    Posts
    256
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Havoc411@Jan 31 2005, 03:56 PM
    tweaked my throw a bit. tell me what you think
    That A is alot better than the old football one hah.

  6. #2666

    Default

    yah, i hate that v

  7. #2667

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    KilLa KalI
    Posts
    321
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    how do u make stencil caps?

    [QUOTE]&quot;TAG IT UP&#33;&#33;&#33;&quot;[FONT=Impact][SIZE=7][COLOR=green]

  8. #2668

    Default

    know the inside ring on the inside of a top of paint(the top, not the cap) well if you cut that out and poke a small hole in it for paint to comeout and cut a hole for your finger you can get real thin lines but its not that practical. if you want thin lines, just cut your lines

  9. #2669

    Default

    thats a niceeeeeeeeee throw havoc.good work.

  10. #2670

    Default

    the thing is i didnt want to just have it be all bubbly or all hard lines, i was going for that look it has. i still gotta refine it though, i just did that today

  11. #2671

    Default

    Originally posted by GeSuS_KRiST@Jan 31 2005, 04:15 AM
    EaStCOaStETard: man i cant see none of your letters
    Rm482: isnt that the point?
    ---
    Rm482: how old r u
    EaStCOaStETard: over the leagal age to buy paint.... why?
    Rm482: am i good enough 4 a 17 yr old?
    Rm482: i know i hella shit to learn huh
    EaStCOaStETard: yea 17 is younge for starting
    EaStCOaStETard: old*
    Rm482: naw i started in 6th grade
    EaStCOaStETard: .... u been writing for how long?
    Rm482: but i learned on my own
    Rm482: 7 yrs.
    EaStCOaStETard: so did every other good writer
    EaStCOaStETard: 7 years?
    Rm482: yea
    EaStCOaStETard: and your shit looked like that?
    EaStCOaStETard: im sorry i dont belive you
    Rm482: its that bad
    EaStCOaStETard: theres not way u havn&#39;t progressed in 7 years
    -----------

    there proof
    only reason i didnt progress is cuz no1 in my whole life has never helped me

  12. #2672

    Default

    this is a dumb question....but where has DNA been?


    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (DROZDHCRUE &#064; Feb 10 2005, 09:00 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>antic your shit is fuckin fly man</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    i wish.....

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (DAlEk &#064; Sep 2 2004, 09:06 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> h34r: hey uhh ima newbie and i got in to tagging and i wanna know wut is the blackbook? is it like a book that teaches u or is it pictures or what? and is it good,should i buy it? </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    HAHA

  13. #2673

  14. #2674

    Default

    Originally posted by bumsuckfun+Jan 31 2005, 09:19 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (bumsuckfun &#064; Jan 31 2005, 09:19 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>LYRA -* I&#39;d like to help you, but before I can, I need to know what you&#39;re aiming for... it that supposed to be a throw-up?* or* simple piece?[/b]



    it was suposto be a throw... and id appreqachiate any help i can get&#33;


    Originally posted by arsn@Jan 31 2005, 06:25 PM
    <!--QuoteBegin-GeSuS_KRiST
    @Jan 31 2005, 04:15 AM
    EaStCOaStETard: man i cant see none of your letters
    Rm482: isnt that the point?
    ---
    Rm482: how old r u
    EaStCOaStETard: over the leagal age to buy paint.... why?
    Rm482: am i good enough* 4 a 17 yr old?
    Rm482: i know i hella shit to learn huh
    EaStCOaStETard: yea 17 is younge for starting
    EaStCOaStETard: old*
    Rm482: naw i started in 6th grade
    EaStCOaStETard: .... u been writing for how long?
    Rm482: but i learned on my own
    Rm482: 7 yrs.
    EaStCOaStETard: so did every other good writer
    EaStCOaStETard: 7 years?
    Rm482: yea
    EaStCOaStETard: and your shit looked like that?
    EaStCOaStETard: im sorry i dont belive you
    Rm482: its that bad
    EaStCOaStETard: theres not way u havn&#39;t progressed in 7 years
    -----------

    there proof

    only reason i didnt progress is cuz no1 in my whole life has never helped me
    [/quote]

    im just curious, cause i know i did when i started, but didn&#39;t you look on the internet or around your city?

    -&quot;Get Your Own Style And Design You Own World&quot;
    -&quot;This Love Becomes My Torture, This Love Is My Only Crime&quot;
    ---------------------------------------------------------------------

  15. #2675

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    KilLa KalI
    Posts
    321
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i live in the same city as him , and there isnt alot of shit here

    [QUOTE]&quot;TAG IT UP&#33;&#33;&#33;&quot;[FONT=Impact][SIZE=7][COLOR=green]

  16. #2676
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Left Coast
    Posts
    19,694
    Credits
    1,027
    Earn / Redeem Credits

    Default

    7 years tho man i didnt have no one help me at all i have no artistic skills and i was better then u are now in less then a year... u keep talkin shit liek u were in the send it thread ill talk to kay and 211 and if he agrees this thread will be shut down forever
    ................BIA.AOC.MF.666................


    ...RIP WASTER12... Family Forever
    Quote Originally Posted by wasterthehater View Post
    love ya too geebus

  17. #2677

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    KilLa KalI
    Posts
    321
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    shit thats gay, leave this shit open

    [QUOTE]&quot;TAG IT UP&#33;&#33;&#33;&quot;[FONT=Impact][SIZE=7][COLOR=green]

  18. #2678

    Default

    ^its shit like that that&#39;ll get this closed^

    ill post a sketch a little later, if this is still open....

  19. #2679

    Default

    in case this does get shut down and i dont get back here to post more, thanks again for all the help guys. youve been doing great things for us toys and i&#39;d like to make sure you know that at least some of us seriously appreciate it.

  20. #2680

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    West Coast
    Posts
    155
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol. yea... respect yo fellow, more skilled writers son. lol
    However if this thread is closed... theres like 4 more that you can relocate to.



 

Similar Threads

  1. Newb here.. A few questions
    By cammed89lx in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 02-17-2011, 10:16 PM
  2. Shading Questions
    By MAC504 in forum Tools and tips
    Replies: 40
    Last Post: 05-30-2008, 12:59 AM
  3. Paint Questions
    By Serris in forum Tools and tips
    Replies: 168
    Last Post: 05-05-2008, 10:04 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top