lacher vous criss
ok p'pa
<span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'><span style=\'color:red\'><span style=\'font-family:Impact\'>RUN...HTS...TAS...ya know</span></span></span>
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
("_("
signature to help him gain world domination.
hyke t arrete tu de post d connerieOriginally posted by ladroguecestsupergangster@Jul 13 2006, 02:01 PM
t cool
ti con
hyke t arrete tu de post d connerie [/b][/quote]Originally posted by represente lexelence+Jul 13 2006, 06:57 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (represente lexelence @ Jul 13 2006, 06:57 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-ladroguecestsupergangster@Jul 13 2006, 02:01 PM
t cool
ti con
yark t fif
hyke t arrete tu de post d connerie [/b][/quote]Originally posted by represente lexelence+Jul 13 2006, 06:57 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (represente lexelence @ Jul 13 2006, 06:57 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-ladroguecestsupergangster@Jul 13 2006, 02:01 PM
t cool
ti con
hein tayeule men
R.I.P. WASTER12
HaykeKs
LSD is in the air... i didnt know they got acid rain in mtl...Originally posted by jdie@Jul 9 2006, 04:58 PM
![]()
asar looks like a fukin lawn nome
stolen.
At my funeral, I would like a huge sassy black lady to point at a portrait of me and exclaim "Fuck THIS guy!"
roger rabbit
Aero je vais lacher la drogue quand y va pu avoir de beef (jamais)
NIICCCCEEEEEEEEEEEEEE
Spektro2
Rip waster...I love you
parfait
ya tu quelqun qui pourrait me dire jusqua quelle heure il reste ouvert le sino shop et si cest ouvert le samedi....merci..... peace
THAT KING SHIT YOU'VE BEEN WAITIN FOR *****.
KILLA EF - GSM
JAZZ - ATM
but you already knew that..didnt you.
thats the shit sun, i feel ya...heres an better pikOriginally posted by Salsa Con Queso@Jul 14 2006, 12:05 PM
THAT KING SHIT YOU'VE BEEN WAITIN FOR *****.
KILLA EF - GSM
JAZZ - ATM
but you already knew that..didnt you.
![]()
killa eeef
wasta the dick ridaaa
dont worry borek EF is loaded theres place for both of us so quit the jealous babbling![]()
waster ki etais connu pour le plus de post de tout le forum est maitenant aussi connu pour la personne avec le plus de account word word![]()
mon bro arkes jtaimegee jtepost ici pour nous fuck les haters jsais qui pense quon est wack maisjmen fou on est 3s pis on est nous les haters yen a trop mais si on prete importance a eux y choke comme des putes pquil ont peur dans le fond il veulent pas de beaf.. c trop facile pogner du beaf.. t le best de mon crew rares continue on continue a chill jusqua quon meurt on va bang des hoe dans ton nouveau hood sa trop lair facile. checker gee pis props c mon threads ici pis fuck ceux qui hate 3s vous etes rien ...pis meme si jcontinue a parler le monde c criss pque c comme sa le game a mtl.. c du hate personne aime que du monde soit up pque tout le monde vise sa.. moi jle voit des quun crew monte il est hater meme les crew up sont hater.. pquil hate.. les crew up hate.. fuck tout le monde .. c ta click de chum quil faut aimer pis c comme sa.. moi jaime personne a mtl ya dla competition partout c du hate partout fuck les bloods .. im fkcin drunk and fuck eveyone who hate us you dont know us !
Bookmarks