Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 373 of 893 FirstFirst ... 273323353363368369370371372373374375376377378383393423473873 ... LastLast
Results 7,441 to 7,460 of 17844

Thread: Randomism

  1. #7441
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    The shit abyss
    Posts
    1,772
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Randy:"I cant get stoned Ricky"
    Ricky:"What do you mean, its shitty work, everybody does it, carpenters, electricians, floor cleaners, the guys that paint the lines on the fucking road, doctors, lawyers, CBC employes, principals. Just go get stoned, have some fun, and get to work."

  2. #7442

  3. #7443

  4. #7444

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Montreal
    Posts
    2,690
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Havoc411@Mar 31 2005, 06:48 PM
    :lol:

  5. #7445
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Left Coast
    Posts
    19,746
    Credits
    1,037
    Earn / Redeem Credits

    Default





    ................BIA.AOC.MF.666................


    ...RIP WASTER12... Family Forever
    Quote Originally Posted by wasterthehater View Post
    love ya too geebus

  6. #7446

    Default

    yeh lets all post dead bodies cuz thats wicked cool


  7. #7447
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Left Coast
    Posts
    19,746
    Credits
    1,037
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hey let make stupid comments in all the thread i see today awesome.. seriously man if u dont like it dont comment on it simple as that
    ................BIA.AOC.MF.666................


    ...RIP WASTER12... Family Forever
    Quote Originally Posted by wasterthehater View Post
    love ya too geebus

  8. #7448

    Default

    hey let make stupid comments in all the thread i see today
    if your trying to make fun of some one for being stupid at least maker sure you
    say the sentence correctyly. I think you meant to say "Hey letS make stupid comments in EVERY thread I see today"


  9. #7449
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Left Coast
    Posts
    19,746
    Credits
    1,037
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ooooooooh man i forgot an S how dumb of me... for real yo get a life besides looking at half nakid girls all day long, stop being pissed about the fact all your threads suck and get closed.... who cares if u wont like a flick keep it yo yourself... no one wants you petty lil comments man i actually had respect for u at one time but now just looks liek your turning into a post whore who does nothing but bitch just like myself an the other 80% of this site... stop pay attechion to other peoples works pictures comments posts and start fuckin sketching i cant remember the last time i seen somthing from you
    ................BIA.AOC.MF.666................


    ...RIP WASTER12... Family Forever
    Quote Originally Posted by wasterthehater View Post
    love ya too geebus

  10. #7450

    Default

    ok.


    and u havnt seen anything at all from me cuz i dont got a digatle camera


  11. #7451

    Default










    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    Fuuuuuuuuu
    I'm too good at sex and eating vaj to be single.
    I feel as though I am not living up to my potential.

  12. #7452

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Montreal
    Posts
    2,690
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Rik JamEs@Mar 31 2005, 07:53 PM
    and u havnt seen anything at all from me cuz i dont got a digatle camera
    and by the looks of things you dont have a dictionary either

    dont fuck with the V UNIT

  13. #7453

    Default

    ^ :lol:
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  14. #7454

    Default



    ^hahahahahahaha i googled graff

    duuuuuuuuuuhhh

  15. #7455
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    detroit mi sitting in front of the pc
    Posts
    1,847
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    amussed?
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>
    sayin its cause your in a wheel chair or some shit. well fucking draw. enter the special olympics, get a hooker or something.
    get off my dick son
    </td></tr></table><div class=\'signature\'>


  16. #7456

    Default

    haha nice flix havoc.
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  17. #7457
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    detroit mi sitting in front of the pc
    Posts
    1,847
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sure do a outline and have your church youth group fill it in... charity work... get some kids of the street, help a artist work
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>
    sayin its cause your in a wheel chair or some shit. well fucking draw. enter the special olympics, get a hooker or something.
    get off my dick son
    </td></tr></table><div class=\'signature\'>


  18. #7458

  19. #7459
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    detroit mi sitting in front of the pc
    Posts
    1,847
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default






    tell me this isnt pure redneck fun?
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>
    sayin its cause your in a wheel chair or some shit. well fucking draw. enter the special olympics, get a hooker or something.
    get off my dick son
    </td></tr></table><div class=\'signature\'>


  20. #7460

    Default




    ^ now if that kids not cool i dont know who is..............................pppppppppppppppppp pppppppppppp






 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top