Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 583 of 892 FirstFirst ... 83483533563573578579580581582583584585586587588593603633683 ... LastLast
Results 11,641 to 11,660 of 17835

Thread: Randomism

  1. #11641

    Default

    wow shut down on the thread....i know the thread wasnt gonna go that far but atleast i could get to know some people so im not all out of place feeling at this forum.......just lookin for some friends........as childish and pathetic as that may sound......some shit eh....im 19 live in pennsylvania write MAILO........someone be my fucking friend or im gonna shoot my way outa this place

  2. #11642

    Default

    hahahahahahaha


    My homie used to write Maelo

    feel better yet?
    <span style=\'color:red\'>CENSORED FOR YOUR PROTECTION</span>

  3. #11643

    Default

    HELL YEA im gonna try to upload some pics from my blackbook that i have on my camera.....i dont know how but i can probably figure it out somehow...i think i saw a thread on it somewhere

  4. #11644
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Away from you.
    Posts
    3,059
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default








  5. #11645
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    ex-moderators island, Canukistan
    Posts
    8,315
    Credits
    1,596
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Flow@Oct 11 2005, 08:21 PM
    "you&#39;re a McDoanld.....not a whore"


  6. #11646

    Default

    I POSTED in the blackbook section and i just wanna see what you guys have to say so can someone look at it ?

  7. #11647

    Default


    this was posted a page back, and i think its hot as fuck

  8. #11648

    Default

    word&#33; my girl has a giant butterfly across her shoulders

    chicks with ink are the good shit
    <span style=\'color:red\'>CENSORED FOR YOUR PROTECTION</span>

  9. #11649

    Default

    word, chicks with ink and gauged ear holes are what give me boners

  10. #11650

    Default

    yeah dude, what about pig tails and glasses......... B)
    <span style=\'color:red\'>CENSORED FOR YOUR PROTECTION</span>

  11. #11651

    Default

    yeah, that too



    and redheads



    fuck, if i could find a redhead with ink, gauges, glasses and pigtails. im all set

  12. #11652

    Default

    oh man, that would be deadly
    <span style=\'color:red\'>CENSORED FOR YOUR PROTECTION</span>

  13. #11653

    Default

    Originally posted by skateparadise@Oct 11 2005, 10:23 PM


    You would get ban long before i would. and If i were to get ban. i wouldent care. this is just an internet fourm.
    exactly why were doing this no one gives ashit about the interent forums...its just abou talkign shit and fucking with faggots like you...precisely why we did all that last night..it was fun and you got pissed and cried and were al ittle pussy ass bitch about it
    <span style=\'color:lightyellow\'>BRING CAR2NIST BACK&#33;</span>
    <span style=\'color:lightgreen\'>IMPEACH MSFYT&#33;</span>
    <span style=\'color:lightblue\'>ADAMO FOR MOD 2005&#33;
    </span>

  14. #11654
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    ...the grass isnt really blue...
    Posts
    1,698
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    dr. coffee where did u find that comic strip, shits funny
    world peace is for faggots.

    www.myspace.com/dierpsi

  15. #11655

    Default

    ask waster, he uses those all the time in posts

  16. #11656

    Default

    the final poll is up
    Candy Battle Poll

    go vote
    peace

    Whoabots

  17. #11657
    <span style=\'color:red\'>CENSORED FOR YOUR PROTECTION</span>

  18. #11658

    Default




    I like that site

  19. #11659
    Moderator
    Join Date
    May 2004
    Location
    Tdot
    Posts
    5,129
    Credits
    2
    Earn / Redeem Credits

    Default

    he a funny one that white ninja
    Kickin' it

  20. #11660
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    central FLA
    Posts
    2,073
    Credits
    1
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Rogan+Oct 12 2005, 04:52 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Rogan @ Oct 12 2005, 04:52 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-skateparadise@Oct 11 2005, 10:23 PM


    You would get ban long before i would. and If i were to get ban. i wouldent care. this is just an internet fourm.
    exactly why were doing this no one gives ashit about the interent forums...its just abou talkign shit and fucking with faggots like you...precisely why we did all that last night..it was fun and you got pissed and cried and were al ittle pussy ass bitch about it [/b][/quote]
    :lol: thats funny how u can tell me how i was "pissed off" last night. I dont care that you guys were talking shit. We&#39;re on the internet you Idiot. Keep talkin your shit.


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top