Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 21 to 40 of 105
  1. #21
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    1,608
    Credits
    4
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ...just dont be stupid

  2. #22

    Join Date
    May 2004
    Location
    philly
    Posts
    473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    manhole it
    nj-marlton


    pa-phila

    filthadelphia

  3. #23

    Default

    yeah i think u just got confused with the whole sewers thing(thats just not smart) but finding cool tunnels and service areas under your city is fucking great. we have this dope spot that was a large arena that got blown up for a movie(not tellin where) u just gotta use ur head watch for wierd manholes or doors that wouldnt seem like they go anywhere and explore were not gonna go find the shit for you. and if we did we would just keep it to ourselves. dont post secret spots on open forums. thats a shure fire way to bring the heat on a spot. abandonned buildings arent that hard to spot. but u should def. bring supplies i.e. flash lights bolt cutters, water, paint (off course) so to recap
    Sewers=death
    Service areas and Buildings=great exploration fun

  4. #24
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    ex-moderators island, carolakistan
    Posts
    4,250
    Credits
    153
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Alyte@Oct 9 2004, 12:28 AM
    i wish i knew about some abondoned buildings in my city..
    grab a flashlite and bolt cuttersa and hit the streets!
    WORD IS BOND.

  5. #25

    Default

    damn man, i live in the fuckin sub urbs of new orleans, and i cant drive down there to go explore that shit altho it would be hella fun only 16

    and that sucks too cus were below sea level so no subway for me *sadface*

  6. #26

    Default

    no subway for me either cus most of the downtown area is ontop of water..

    the new beginning

  7. #27
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    ex-moderators island, carolakistan
    Posts
    4,250
    Credits
    153
    Earn / Redeem Credits

    Default

    omg, new orleans is FILLED with that type of shit! i should smack you for not doing that already! and that's not like abandoned subway shit, that's like crypts and hidden tunnels from the slave trade type shit!
    WORD IS BOND.

  8. #28

    Default

    I LOST MY FUCKING KEYS DOWN THE SEWER TODAY!!!!

    so snag when u are down there in the dirty tampons..look for some keys for a honda civic.

  9. #29

    Default

    Originally posted by FOEone+Oct 9 2004, 04:40 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (FOEone @ Oct 9 2004, 04:40 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Alyte@Oct 9 2004, 12:28 AM
    i wish i knew about some abondoned buildings in my city..
    grab a flashlite and bolt cuttersa and hit the streets&#33; [/b][/quote]
    but how do you know if the buildings are abondoned?
    BA SHAM!

  10. #30
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    ex-moderators island, carolakistan
    Posts
    4,250
    Credits
    153
    Earn / Redeem Credits

    Default

    no cars, broken windows, general run-down disgusting look, and "CONDEMNED" or "NO TRESPASSING" signs are a good clue
    WORD IS BOND.

  11. #31

    Default

    id rather drive the tampon

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (ehobo &#064; Feb 23 2005, 09:31 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> i no whats going on here he likes dicks </td></tr></table><div class=\'signature\'>

  12. #32

    Join Date
    May 2004
    Location
    philly
    Posts
    473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^^
    nj-marlton


    pa-phila

    filthadelphia

  13. #33

    Default

    id rather drive a used female condom
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> do you always have to piss in everyone&#39;s cheerios SLY?
    You&#39;re such a late bloomer anyways&#33;</td></tr></table><div class=\'signature\'>

    whOaHT
    FUCK YOU ASSHAT&#33;



  14. #34
    bbbbbbbbbbbbb
    Guest

    Default

    I&#39;ve heard alot about many old subway tunnels in toronto, and I&#39;ve even been given direction to some from sites. It&#39;s pretty awesome, I&#39;m gonna try and see if I can get into one.

  15. #35

    Default

    im scared of crypts plus there ded ppl i dont wanan fuck up someones crypt thing, and i live like 30 min away from new orleans in a suburb, my parents wont let me drive there by myself theres alot of good walls tho and but stear clear of the projekts, magnolia home of the solja as the nigs say

    and ya theres hidden tunnels, the underground railroad and whatnot thats pretty cool, but u cant get in there thats liek historical shit and its all blocked off

  16. #36

    Default

    yea tunnels are great.
    R.I.P SLY
    (?)

  17. #37

    Default

    abandoned houses are intense also if theyre big.just bring bolt cutters and a sleeping bag, food and water and a few friends and stay the night and trash the place.

  18. #38

    Default

    ^^all fun and games until you realize the place is already inhabited by a group of crackhead hobos=P

  19. #39

    Default

    hahahahahaha, has anyone ever ran into hobos in like the abandoned subway tunnels before?

  20. #40
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    This conscieded city.
    Posts
    952
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    for a price....I could hack u the blueprints of the undergrounds for whatever city u want.

    I did it for my city cause we have opium tunnels here. and they closed em off. so I wanted to hit em up


    but yah pm me if u wanna make a deal. I&#39;ll trade to supplys too


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top