Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 389 of 606 FirstFirst ... 289339369379384385386387388389390391392393394399409439489 ... LastLast
Results 7,761 to 7,780 of 12108

Thread: Chat

  1. #7761
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    721
    Credits
    60
    Earn / Redeem Credits

    Default



    watch this shit, so awesome

  2. #7762
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    721
    Credits
    60
    Earn / Redeem Credits

    Default

    this too


  3. #7763

    Default

    Quote Originally Posted by ribcage View Post
    ^video is worthy of being embedded...
    Thanks for getting it up with the picture of Tyler with that shit-ass grin.

    Haha.
    ...maybe I should buy some hundreds; wear some fuckin' skinny jeans and follow in your footsteps like a motherfuckin' millipede...

    Free Earl; that's the fuckin' shit and if you disagree, suck a couple pimple covered dicks!

  4. #7764
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Craigsfrontporch
    Posts
    1,491
    Credits
    527
    Earn / Redeem Credits

    Default

    prop Ian on some blu thats my shit blu and exile below the heavens is the truth

  5. #7765
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default


  6. #7766
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    seyor is gay
    Posts
    1,832
    Credits
    3,693
    Earn / Redeem Credits

    Default

    "and thats like an alarm clock. WOO WOO!"

  7. #7767
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Lol why they always gotta find a dumbass to interview? not some much the dude in the raiders cap, Go raiders ftw, but that bitch that was with him was just stooooops, shit is kinda annoying, but nowhere near as much as they make it out to be, ive only heard it on like 4 or 5 cars... shits not even that loud, its for people that can't afford slaps

    o yeah, theres a video thread in general discussion... I be postin in it on the regular... yall got some good shit post it up in there, if its okay/ not so good put in here
    Last edited by ribcage; 05-04-2011 at 02:11 AM.

  8. #7768
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Craigsfrontporch
    Posts
    1,491
    Credits
    527
    Earn / Redeem Credits

    Default

    (insert bs text here to gain more credits ) word up rib

  9. #7769
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    New York/ Your gf's Arsehole
    Posts
    824
    Credits
    106
    Earn / Redeem Credits

    Default

    What's good wit' this Credit bullshit anyway?

    What's it do?

  10. #7770
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Craigsfrontporch
    Posts
    1,491
    Credits
    527
    Earn / Redeem Credits

    Default

    doesn't look like anything besides keep a tally of your post from the day it started

  11. #7771
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    venezuela
    Posts
    713
    Credits
    915
    Earn / Redeem Credits

    Default

    but why do you spend them then with out you knowing what there for

  12. #7772
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Michigan
    Posts
    1,901
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    credits?? hmmm

  13. #7773
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    it would make more sense if you got -1 crdit for every post without a pic or vid, and then +2 everytime you post up your work/video

    .....nobody has posted in the toy bb thread all day... whats the deal?
    Last edited by ribcage; 05-07-2011 at 03:28 PM.

  14. #7774
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Craigsfrontporch
    Posts
    1,491
    Credits
    527
    Earn / Redeem Credits

    Default

    make it happen ribcage

  15. #7775
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    but im already that last post in there!!! Lol i could just update the photo i guess.... might put this 1 up in the intermediate thread tho, since its been lacking lately too

  16. #7776
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    721
    Credits
    60
    Earn / Redeem Credits

    Default

    back from school yesterday, free for the summer (somewhat) although ive got a full time job/internship startin up soon. Not gonna have as much time for drawing but hopefully ill be able to start paintin a lot this summer

  17. #7777

    Default

    wordd i cannot wait for summer to officially start.

  18. #7778
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Fucking Friday is not coming fast enough. I am done with homework and shit.

  19. #7779
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    u lookin forward for friday the 13th ?

  20. #7780
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Im boutta have a cracken ass party on friday the 13th... anybody breaks anything their boutta get stabbed


 

Similar Threads

  1. Battle Chat Thread
    By koper in forum Battle Forum
    Replies: 7277
    Last Post: 08-19-2014, 01:04 PM
  2. toy battle chat thread.
    By Fube in forum Toy Battle
    Replies: 690
    Last Post: 08-10-2014, 04:29 PM
  3. Chat room
    By vegimite on toast in forum General Discussion
    Replies: 36
    Last Post: 03-30-2012, 09:08 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top