Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 398 of 605 FirstFirst ... 298348378388393394395396397398399400401402403408418448498 ... LastLast
Results 7,941 to 7,960 of 12100

Thread: Chat

  1. #7941

    Default


    stole from flickr to add to the bart discussion

    think i remember seein FEND on 580 awhile back goin toward the bay bridge, oakland area. i see CRAN on 580 a lot too.

    fuuuck i hate insomnia!!!
    Quote Originally Posted by Phat 2 View Post
    this either is an armed robbery, or you're mistaking the work racking for BUYING

  2. #7942
    Banned
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    631
    Credits
    516
    Earn / Redeem Credits

    Default

    erryone ready for the end of the world??

  3. #7943
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I'll take your stuff if you're going up nah.

    And I drove to the OAK airport last week, and I basically saw all the guys that I normally see on flickr like WIRE, GAKS, etc.

  4. #7944
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeah thats the pic I saw, title something about how bart got "rocked". Wire is dope, I remember seein some toy ass shit from him when i first started but he was getting maaad ups all over 510 and now that ***** is ballin. Cran is dope too, cran be mad inspirational from the spots he hits to what he puts on em

  5. #7945

    Default

    Quote Originally Posted by nah! View Post
    erryone ready for the end of the world??

  6. #7946
    Banned
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    631
    Credits
    516
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ok tomorrow pretend the rapture actually happened and were living in a post-rapture time. tell rapturefags that they didn't go up because they were too wicked.

  7. #7947
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    k u do it and post flicks later so we can laugh with at you

  8. #7948
    Banned
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    631
    Credits
    516
    Earn / Redeem Credits

    Default

    why is my post not in your sig nymore and your just jealous because you didnt think of it first

    i didnt think of it first either i heard it from another place
    Last edited by nah!; 05-20-2011 at 06:15 PM.

  9. #7949
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Nah your lack of skills at being funny upsets me, but your new profile pic is from an awesome show, so your slowly moving up in my book

  10. #7950
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I don't go to Oakland very often, but yeah I saw CRAN up hella much. Some of the spots these dudes hit are fucking awesome.
    JURNE is pretty rad too

  11. #7951
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Crans up all over the bay tho, from the cutts of livermore to san fran, I went to the same college with him for a minute, never spoke to him or nothin tho, got a few homies that r cool wit him

  12. #7952

    Default

    never met him, seen a container he hit on 580 in livermore where they're doing the construction by airway today tho

  13. #7953
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^Ha thats been up since they started construction over there like almost a year ago

  14. #7954
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    venezuela
    Posts
    713
    Credits
    915
    Earn / Redeem Credits

    Default

    take pics REACH ive never seen any painted work hahaha ( no hate just want to see your work )

  15. #7955
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    nah, how you didnt notice that none of us (those that use quick reply at least) has a signature in his posts anymore amazes me...

  16. #7956

    Default

    i forgot about my sig
    Quote Originally Posted by weedeater View Post
    maybe im just really fucked up, but the more of jakros posts i read, the more it smells like bacon
    Quote Originally Posted by Jakro View Post
    nah man. hey, do you want to meet up somewhere and do some tagging?

  17. #7957
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    im confused on the sig thing......

  18. #7958

    Default

    what do you mean

  19. #7959
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    3,067
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    why wouldnt they just keep the sig on after you check the little box once? why i gotta check it if i want it? the whole point is so i can have it be there everytime without doing anything cause im lazy

  20. #7960

    Default

    The flicks I see in here lately make me wanna' go out and just smash up toy bullshit all over this city.

    Indiscriminately.
    Just for fun.
    Last edited by HeklrToo; 05-21-2011 at 06:35 PM.
    ...maybe I should buy some hundreds; wear some fuckin' skinny jeans and follow in your footsteps like a motherfuckin' millipede...

    Free Earl; that's the fuckin' shit and if you disagree, suck a couple pimple covered dicks!


 

Similar Threads

  1. Battle Chat Thread
    By koper in forum Battle Forum
    Replies: 7233
    Last Post: 04-05-2014, 12:13 AM
  2. toy battle chat thread.
    By Fube in forum Toy Battle
    Replies: 689
    Last Post: 02-06-2014, 03:10 PM
  3. Chat room
    By vegimite on toast in forum General Discussion
    Replies: 36
    Last Post: 03-30-2012, 09:08 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top