Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 9 of 14 FirstFirst ... 4567891011121314 LastLast
Results 161 to 180 of 279

Thread: Female Writers

  1. #161
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    detroit mi sitting in front of the pc
    Posts
    1,847
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    or even in view of public... i think you were right when you said ppl who suck should not write its that ez
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>
    sayin its cause your in a wheel chair or some shit. well fucking draw. enter the special olympics, get a hooker or something.
    get off my dick son
    </td></tr></table><div class=\'signature\'>


  2. #162

    Default

    the ol&#39; board in the backyard will serve for a wall until people don&#39;t suck.

  3. #163

    Default

    I think Cyrus likes me...
    Your a clown bitch.. You&#39;re just another toy out the chest with an oppinon, your gender doesn&#39;t dictate that. You do. I come on these forums for one reason, to clown fucking toy lames like yourself. These forums are jokes, and worthless beings like yourself are the punchlines.
    Happy V-day love. Now go give someone some head and make yourself that much more usefull..

    P.S. Seeing as how I&#39;m such a loser, and I&#39;ve exhausted all my escort service oppertunities up, due to outstanding bills. Will you be my Valentine?
    El Bler [12:02 AM]: graff should not even excist in canada
    Rebuskillz [12:03 AM]: lol
    Rebuskillz [12:03 AM]: Let me quote you on that for my
    sign. haha
    El Bler [12:03 AM]: do it
    El Bler [12:03 AM]: yeah man
    El Bler [12:03 AM]: fuck canada
    El Bler [12:03 AM]: add that shit too
    Rebuskillz [12:03 AM]: lol
    El Bler [12:04 AM]: fuckin tree taggers..

    Lmao...

  4. #164

    Default

    MATEO wants to be a girl. i hear hes having some rough times with his pimp.

  5. #165

    Default

    Don&#39;t think you&#39;re going to say shit like that, and you&#39;re not going to say who you are. Next time you put up a post, include your graff name.

  6. #166

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Maryland
    Posts
    183
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I just started learning how to write. pogopope taught me the ropes and I guess I&#39;m on my own now. Though the only time I really get out to write is with him unless I am painting my basement or stairwell. I was really ignorant about graffiti before I met him and I am really getting into it now. I can&#39;t wait to get better, I need way more practice though.
    When I die, burry me deep, so I can hear old 29, as she goes rollin&#39; by

  7. #167

    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Minneapolis
    Posts
    405
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Like EVERY girl I know has good hand writing so im surpised there&#39;s not more girls that do that. Almost every guy I know has horrible hand writing..

  8. #168

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Maryland
    Posts
    183
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I don&#39;t see a real reason for their being less female writers. It doesn&#39;t really make sense. Guys and girls are artisticly the same in most cases, gender doesn&#39;t seem to play a roll in art at all. I simply just didn&#39;t know about it, I had admiration for it, I thought it looked neat, but other than that couldn&#39;t care less. Chris taught me a lot, and I learned it&#39;s more than just wall scribble and I really built up an appreciation for it. Now I really love and enjoy it. I think if more guys spread the word about it, more girls would be interested. I guess it just skipped our gender, because it is a really interesting, fun, art form that you can get your whole body and mind into. Guys, get out there and teach your females friends about it. Most people look at graffiti and say "I could never do that", though if people tried, they really could.
    When I die, burry me deep, so I can hear old 29, as she goes rollin&#39; by

  9. #169
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Posts
    10,044
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha handwriting has nothing todo with it... since i write my handwriting got even worst...

    cyrus your from mtl right? saw a cyrus throw in china hood...

    and james lipton is from LA so what he writes doesnt really matter...


    cleo:i know a girl who got her boyfriend into writing... as well as the 2 kids she used to babysit haha

    theres some girls writers... but often guys wont bring em out bombing. unless shes a &#39;tomboy&#39; alot of spots they jsut cant hit... its like when i go bombing with 13-14 yr olds... i can climb a rooftop, theyre too short.

    lol funny is when your on the roof of a bank todo a rooftop n your friend is arguying on the cell phone with his girlfriend who cant climb n doest want ot wait for us todo a piece haha where jsut sitting on the roof and she down there bitching at him on the phone haha

    finally some drunken lady thought we where robbing the bank so we had to jet haha funky night...
    <span style=\'color:skyblue\'>
    [<span style=\'colorrange\'>CLICK CLICK ME&#33;&#33;</span>]
    ------514 reprezent&#33;------
    [C]reating [A]rtistik [C]haos
    </span></div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (mr. she77)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>waste will you be my best friend?</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (msfyt)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>&quot;the last thing you need is more attention&quot;
    *closed* </td></tr></table><div class=\'signature\'>

  10. #170

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Maryland
    Posts
    183
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Never climbed a roof to paint, the worst thing I did was climb down a revene and through a mass of tangled (painful) bushes. It&#39;s hard to get out of the house and paint down here in Christian suburbia, Severna Park. But I guess that&#39;s just my own laziness speaking, there are plenty of writers around here.
    When I die, burry me deep, so I can hear old 29, as she goes rollin&#39; by

  11. #171
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Posts
    10,044
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ya... im hella lazy also...

    but im addicted so ive done some stuff that inormally wouldnt have the energy for haha

    like going out bombing when its -30C... or doing a burner at that temp... or in the rain... =P


    but ya alot of male writers wont climb to hit spots... or go out late at night or far or when its cold etc...
    <span style=\'color:skyblue\'>
    [<span style=\'colorrange\'>CLICK CLICK ME&#33;&#33;</span>]
    ------514 reprezent&#33;------
    [C]reating [A]rtistik [C]haos
    </span></div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (mr. she77)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>waste will you be my best friend?</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (msfyt)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>&quot;the last thing you need is more attention&quot;
    *closed* </td></tr></table><div class=\'signature\'>

  12. #172

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Maryland
    Posts
    183
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I wish I lived in Baltimore, it&#39;s only 15 minutes away. I&#39;d like to start painting in more places, but I don&#39;t think I&#39;m good enough yet . Too self concious, that will go away with time I guess.

    In the rain? Cool
    When I die, burry me deep, so I can hear old 29, as she goes rollin&#39; by

  13. #173
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Posts
    10,044
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    well i nthe rain u gotta find underpasses n stuff to paint... gah... spent 10 hrs out in the rain hopping it would stop once... slept outside the metro n went back to the spot when around 8 am since it had dried up... we where doing a triple full car train... so i started rolling on paint... started pourring again n washed all my paint off... haha sucked hardcore...

    oh n bout being self concious... jsut do it...

    i used to worry n all... haha now i jsut freestyle up on the wall... sometimes it comes out really bad n i know i coulda done better if i REALLY tried... but yo its bout having fun when it gets too competitive then u loose the essence of it... so now fuck having a millions ups, fuck getting everything perfect... a drip in my outline? dont give a fuck nemore haha

    jsut have fun all that matters
    <span style=\'color:skyblue\'>
    [<span style=\'colorrange\'>CLICK CLICK ME&#33;&#33;</span>]
    ------514 reprezent&#33;------
    [C]reating [A]rtistik [C]haos
    </span></div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (mr. she77)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>waste will you be my best friend?</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (msfyt)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>&quot;the last thing you need is more attention&quot;
    *closed* </td></tr></table><div class=\'signature\'>

  14. #174

    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Minneapolis
    Posts
    405
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Foo I didnt say handwriting had anything to do with it I was simply stating that girls tend to have better hand writing and that would seem like they have better handstyles. I didnt say they actually DID

  15. #175
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Posts
    10,044
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    foo?

    lets go kung FOO fighting&#33;&#33;&#33;&#33;

    fuck u bitch....

    hahaha
    <span style=\'color:skyblue\'>
    [<span style=\'colorrange\'>CLICK CLICK ME&#33;&#33;</span>]
    ------514 reprezent&#33;------
    [C]reating [A]rtistik [C]haos
    </span></div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (mr. she77)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>waste will you be my best friend?</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (msfyt)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>&quot;the last thing you need is more attention&quot;
    *closed* </td></tr></table><div class=\'signature\'>

  16. #176

    Default

    I&#39;m from L.A. ? Hmmmm.. Odd.
    What do you think I really have to prove to you dear Cyrus, you&#39;re a nobody in this graff GAME, so keep PLAYING yourself PAWN&#33;
    Im from Bermuda Triangle, I write Cyrus"2"... What&#33; What&#33;...




















    HAHAHA... You make my dick laugh sucker.
    El Bler [12:02 AM]: graff should not even excist in canada
    Rebuskillz [12:03 AM]: lol
    Rebuskillz [12:03 AM]: Let me quote you on that for my
    sign. haha
    El Bler [12:03 AM]: do it
    El Bler [12:03 AM]: yeah man
    El Bler [12:03 AM]: fuck canada
    El Bler [12:03 AM]: add that shit too
    Rebuskillz [12:03 AM]: lol
    El Bler [12:04 AM]: fuckin tree taggers..

    Lmao...

  17. #177

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Maryland
    Posts
    183
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    There are a lot of really good writers around here, so when I watch others do something, or look at walls others have painted and get nervous and decied to just sit back and watch instead. I know the only way to get better is just to go do it, but for now I&#39;ll just keep practicing in the stair well.

    10 hours? That dedication, I usualy get bored when I spend too long on one project. I like the messy/scribbly/drippy look for a lot of things, but being able to paint something really incricate would be awesome.
    When I die, burry me deep, so I can hear old 29, as she goes rollin&#39; by

  18. #178

    Default

    For fuck sakes. Get off this forum.. You&#39;re not helping females look any better with your pathetic rhetoric about the art.. Ass neck.
    El Bler [12:02 AM]: graff should not even excist in canada
    Rebuskillz [12:03 AM]: lol
    Rebuskillz [12:03 AM]: Let me quote you on that for my
    sign. haha
    El Bler [12:03 AM]: do it
    El Bler [12:03 AM]: yeah man
    El Bler [12:03 AM]: fuck canada
    El Bler [12:03 AM]: add that shit too
    Rebuskillz [12:03 AM]: lol
    El Bler [12:04 AM]: fuckin tree taggers..

    Lmao...

  19. #179
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Posts
    10,044
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahaha

    i spent 10 hrs waiting to paint (though did a lil burnere in a tunnel why wainting lol)

    i only managed to paint 30 mins haha
    rain can be so annoying...
    <span style=\'color:skyblue\'>
    [<span style=\'colorrange\'>CLICK CLICK ME&#33;&#33;</span>]
    ------514 reprezent&#33;------
    [C]reating [A]rtistik [C]haos
    </span></div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (mr. she77)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>waste will you be my best friend?</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (msfyt)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>&quot;the last thing you need is more attention&quot;
    *closed* </td></tr></table><div class=\'signature\'>

  20. #180

    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Maryland
    Posts
    183
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Was that directed at me? If so, I in no way represent all the female writers out there. I&#39;m sure there are a lot of amazing, un afraid girls out there that really rock graffiti for all it&#39;s worth. I&#39;m not one of them, yet.
    When I die, burry me deep, so I can hear old 29, as she goes rollin&#39; by


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top