Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

View Poll Results: whats your all around signature cap

Voters
501. You may not vote on this poll
  • german outlines

    86 17.17%
  • ny thins

    63 12.57%
  • blue dots

    14 2.79%
  • black dots

    4 0.80%
  • gold dots

    10 2.00%
  • rusto fats

    73 14.57%
  • ny fats

    102 20.36%
  • orange dots

    27 5.39%
  • pink dots

    59 11.78%
  • silver jumbos

    9 1.80%
  • stocks

    54 10.78%
Page 1 of 14 12345611 ... LastLast
Results 1 to 20 of 269
  1. #1

    Default

    share your thoughts......

    id say im equally half bomber half piecer, not a tager tho.

    i go with the ny thins cuz thier more of a medium cap, good for fills and outlines, so its half and half.

    by the way i know theres a lot more caps but thats all the choices it would let me make.

  2. #2

    Default

    stupid tread .. close ..

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    ex-moderators island, Canukistan
    Posts
    8,300
    Credits
    1,579
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by SmashOnUPlasticActreses4Practice@Dec 4 2004, 08:23 PM
    id say im equally half bomber half piecer, not a tager tho.
    i unno, id say im like 1/3 peicer, 1/3 bomber, like 0.00000083 toy and like the rest is tagger. but thats only wednesday through friday.


  4. #4

    Default

    Originally posted by Tony+Dec 4 2004, 10:26 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Tony @ Dec 4 2004, 10:26 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-SmashOnUPlasticActreses4Practice@Dec 4 2004, 08:23 PM
    id say im equally half bomber half piecer, not a tager tho.
    i unno, id say im like 1/3 peicer, 1/3 bomber, like 0.00000083 toy and like the rest is tagger. but thats only wednesday through friday. [/b][/quote]
    haha....ya smart allic&#33;

    that twinkle toes in ur signature is fucking sick. but seriously its funny but every time i look at it i feel imberased that im on this forum.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    ex-moderators island, Canukistan
    Posts
    8,300
    Credits
    1,579
    Earn / Redeem Credits

    Default

    thats me doing my thang at a dance competition.


  6. #6

    Default

    WHO. THE. FUCK. CARES.

  7. #7

    Default

    Originally posted by Tony@Dec 4 2004, 10:31 PM
    thats me doing my thang at a dance competition.
    haha...id vote for you....

  8. #8

    Default

    haha me too, but i voted for ny thins, there good for everything. give this thread some time, lets see if it accualy gets some votes unlike all the other poll threads.
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  9. #9

    Default

    Originally posted by Alchohlics_Anonymous@Dec 4 2004, 10:50 PM
    haha me too, but i voted for ny thins, there good for everything. give this thread some time, lets see if it accualy gets some votes unlike all the other poll threads.
    thats what im sayin.....if u look how many people look at the thread and how many vote, its crazy the lazyness of our kind.

  10. #10

    Default

    Originally posted by SmashOnUPlasticActreses4Practice+Dec 4 2004, 10:29 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SmashOnUPlasticActreses4Practice @ Dec 4 2004, 10:29 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
    Originally posted by Tony@Dec 4 2004, 10:26 PM
    <!--QuoteBegin-SmashOnUPlasticActreses4Practice
    @Dec 4 2004, 08:23 PM
    id say im equally half bomber half piecer,* not a tager tho.

    i unno, id say im like 1/3 peicer, 1/3 bomber, like 0.00000083 toy and like the rest is tagger. but thats only wednesday through friday.
    haha....ya smart allic&#33;

    that twinkle toes in ur signature is fucking sick. but seriously its funny but every time i look at it i feel imberased that im on this forum. [/b][/quote]
    that "twinkle toes" is the one and only NAPOLEON DYNAMITE, i suggest you see the movie


    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (DROZDHCRUE &#064; Feb 10 2005, 09:00 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>antic your shit is fuckin fly man</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    i wish.....

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (DAlEk &#064; Sep 2 2004, 09:06 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> h34r: hey uhh ima newbie and i got in to tagging and i wanna know wut is the blackbook? is it like a book that teaches u or is it pictures or what? and is it good,should i buy it? </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    HAHA

  11. #11

    Default

    ^haha holy shit so do i, lol
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  12. #12

    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rio GRaffde, Tierra del fuego, Argentina
    Posts
    17
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I love fat caps ^_^


    Liberate my madness

    KILL THE COPS

  13. #13

    Default

    99% toy
    34% retarded
    Below the popular kids, in a shifting order of relative unimportance, are the druggies, trendies, preppies, skateboarders, nerds and techies, wiggers, rednecks and goths, better known as freaks. Real losers are invisible.
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE ( THEPOSTWHORE5000)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>...you cant trust nazi hicks</td></tr></table><div class=\'signature\'>

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE ( bumsuckfun)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>if you can get a pen ink chamber to fit securly on a cap it&#39;ll fit into the krylon&#39;s vagina.</td></tr></table><div class=\'signature\'>

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Posts
    2,497
    Credits
    2
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ny fats is all u really need...



    well that and some can control
    kill em all

  15. #15

    Default

    Originally posted by CaptSnuffy@Dec 4 2004, 11:34 PM
    99% toy
    34% retarded
    its alright, keep at it, practice makes perfect

  16. #16
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Away from you.
    Posts
    3,059
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    What makes this the &#39;real&#39; cap thread?

  17. #17
    IFrontAsDanielDuffey!!&#
    Guest

    Default

    black dots for peicing with nice paint(mtn and molotow).
    NY thins for peicing with regular paint(rusto, fuck krylon).
    NY fats for bombing, sometimes NY thins.
    stock caps are good for filling peices too.


    if i got free MTN, then id use pink dots and do huge top to bottom tags on the highway.

  18. #18

    Default

    someone tell me the difference between rusto fats and ny fats looks like da same shit to me and does anyone now if pink dots fit on rusto?? h34r:

  19. #19
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Moon
    Posts
    641
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I may be wrong so dont jump down my ass, but hasn&#39;t there already been about 127,345,788,432,113,756* threads about this basic topic?






    * 127,345,788,432,113,756= One hundred twenty seven quintillion three hundred fourty five quadrillion seven hundred eightyeight trillion four hundred thirtytwo million one hundred thriteen thousand seven hundred fiftysix times

  20. #20

    Join Date
    Jul 2004
    Location
    seattle WA
    Posts
    695
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    every cap has its spesifice use.. even stocks...


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top