Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 224 of 673 FirstFirst ... 124174204214219220221222223224225226227228229234244274324 ... LastLast
Results 4,461 to 4,480 of 13441

Thread: Photography

  1. #4461

    Default

    scene chicks can go to hell, my band...my fucking photos


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  2. #4462

    Default



    here is another cat. it seems like I focussed a hair to the back too much, but for guessing the exposure (at 1600) I think I did alright. Fuckin broken meters and shit.

  3. #4463

    Default



    cat


    yeah shifted what is that little black bastard?

  4. #4464

    Default

    shifted thats crazy, lol. i take it you live in the northern part? GIVE ME DAT STRAP BOY!



    edit: i love them pussys ;]
    Fuck.

  5. #4465

    Default

    leica MP is the ultimate street shooter, jet black.


  6. #4466

    Default

    what a beauty, whats the price range on these cameras?
    Fuck.

  7. #4467

    Default

    MP's are 9000$NZ new. Dunno what that is in american dollars, but basically as much as a dope car.

    EDIT

    US$6500

  8. #4468
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Arizona
    Posts
    319
    Credits
    1
    Earn / Redeem Credits

    Default

    fuck MP, rock a CL! love that camera..

  9. #4469

    Default

    Can't get over how ugly it is though... I'm all about photo fashion



    blergh.

    compared with:



    simplicity beautiful simplicity!
    Last edited by .A.K.4.7.; 01-14-2010 at 12:48 AM.

  10. #4470

    Default

    Quote Originally Posted by .A.K.4.7. View Post




    simplicity beautiful simplicity!
    whoa! that shits sexy...the silver accents...MUAH!!

    its a ricoh xr6/sears ks-1

    bread, i live in chicago mane, used to live in aurora


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  11. #4471
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Salty D
    Posts
    227
    Credits
    54
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Joliet>Aurora...shit i've never even been there before. my dads just from there and all I know about it is that there's a prison or something


    GET 20 PERCENT OFF CLOTHING AT KARMALOOP.COM USING REP CODE TO24602 AT CHECKOUT

  12. #4472

    Default

    Off to see JOKER tonight !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=cDDupe528g8

    Dubstep heads know what gwan!!!

    dude is a funny motherfucker!!!

    coat hanger ting!

  13. #4473

    Default

    I know what you're talking about with the sceney boppers who got a dslr and think they're a photographer. I don't call myself a photgrapher yet, I'm just a dude who likes taking pictures.

    But stealing her camera dude? That's a little harsh. Shame on her for not watching it well enough but still

    Just bought "understanding exposure" and am about 95 pages in. Awesome book. I highly recommend it.

    So pumped to take my first pics at a show. Only problem is the main band is a local band who I love. I want to take pictures and get rowdy haha. I hope the flash doesn't bother the bands tho lol. When I play it doesn't bother me. O well

    Oh and fuck you ak. With your leicas and shit haha. They look sooo nice.
    INSOMNIAC


  14. #4474

    Default

    Quote Originally Posted by UpstateHate585 View Post
    I know what you're talking about with the sceney boppers who got a dslr and think they're a photographer. I don't call myself a photgrapher yet, I'm just a dude who likes taking pictures.

    But stealing her camera dude? That's a little harsh. Shame on her for not watching it well enough but still
    Fuck the bitch, you snooze you lose!

    ken rockwell answers any question you ever need answered, no need for books.

  15. #4475

    Default

    Quote Originally Posted by theorist View Post
    Joliet>Aurora...shit i've never even been there before. my dads just from there and all I know about it is that there's a prison or something

    joliets such a shit hole

    i call it "joilet"
    ..get it..like a toilet
    but seriously

    going to take some photos for this boutique today, also assisting my friend with a video
    ill post flix later


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  16. #4476

    Default



    This seems like a p. nice street shooter. Can be had for $50, it's a fully coupled rangefinder, and the 35/2.8 is supposedly one of the sharpest around. I'm gonna pick one up straight away.

    Aperture priority and parralax corrected!

  17. #4477
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    UK
    Posts
    376
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    if anyone know whats up, theyll know what a camera obscura is

    I just made one, but looks pretty shitty atm because its really gloomy outside, Ill get a better flick when the suns out


  18. #4478

    Default

    how did you get that image from it?

  19. #4479
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    UK
    Posts
    376
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sealed the window totally from any light and made a small coin size hole in it, it then projects the image from outside onto the opposite wall, just like early cameras

    im going to cover that wall in white paper and eventually draw on it

    google it, its pretty easy

  20. #4480

    Default

    Quote Originally Posted by thesecks View Post
    sealed the window totally from any light and made a small coin size hole in it, it then projects the image from outside onto the opposite wall, just like early cameras

    im going to cover that wall in white paper and eventually draw on it

    google it, its pretty easy
    i mean like, did you take a pic of the window with a digital camera or something?


 

Similar Threads

  1. Photography Poll - ARCHITECTURE
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 31
    Last Post: 10-15-2012, 10:58 PM
  2. Photography Battle - Drinkin/Partyin
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 59
    Last Post: 11-05-2009, 03:00 PM
  3. Photography Poll - Skateboarding/Urban Transport
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 29
    Last Post: 10-21-2009, 07:01 PM
  4. Photography Battle.
    By Proper-issh in forum Old battles
    Replies: 22
    Last Post: 06-07-2008, 09:07 PM
  5. Photography Battle!
    By Proper-issh in forum Old battles
    Replies: 28
    Last Post: 09-11-2007, 06:51 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top